Průmyslové stroje čísel 501 až 549


726503a.jpg
Již neprovozní stroj T444.1503 stojí v areálu podniku Kovostroj Dobšiná 18. 8. 2004.
Foto: Ondrej Krajňák   800 × 600 pix189 KiB

726505d.jpg
Na výstavě v areálu lomů na Mořině se představila i zdejší "Karkulka"T444.1505 - rok 1985.
Foto: Ladislav Havránek   1024 × 680 pix220 KiB

726505b.jpg
Do nového slušivého barevného kabátku oděná 726 505-1 pózuje fotografovi na vlečce Lomů Mořina 25. 9. 1997.
Foto: Martin Boháč   1024 × 720 pix346 KiB

726505a.jpg
"Karkulka" 726 505-1 při svém běžném pracovním nasazení v Lomech Mořina 25. 9. 1997.
Foto: Martin Boháč   1024 × 700 pix299 KiB

726505f.jpg
Lokomotiva 726 505-1 byla při posunu na Mořině vyfotografována 21. 3. 1998.
Foto: Ing. Bohumil Skála   1200 × 800 pix484 KiB

726505c.jpg
Barevně nezaměnitelná 726 505-1 posunovala na vlečce lomu Mořina dne 22. 11. 2000.
Foto: Ing. Bohumil Skála   1200 × 770 pix453 KiB

726507b.jpg
Lokomotiva T444.1507 odpočívá před remízou na vlečce UZ Šardice 13. 7. 1991.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 690 pix326 KiB

726507a.jpg
Dvě příbuzné lokomotivy pocházející ze Slovenska, T466.0271 a T444.1507, se sešly na vlečce UZ Šardice dne 2. 6. 1992.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 650 pix210 KiB

726508b.jpg
Setkání strojů T444.1508 a T444.0101 v Chomutově 25. 9. 1999.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix115 KiB

726508a.jpg
Krasavice T444.1508 na výstavě v Křímově dne 26. 8. 2000.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix131 KiB

726515a.jpg
Zelená T444.1515 posunuje na vlečce plzeňského pivovaru - podzim 1992.
Foto: Josef Hrabě   1024 × 690 pix265 KiB

726515b.jpg
Pivovarská T444.1515 byla zachycena na návštěvě v depu Plzeň 27. 12. 1996.
Foto: Josef Hrabě   1024 × 710 pix228 KiB

726516f.jpg
Do mírně atypického barevného nátěru oděná T444.1516 projížděla Prahou-Klánovicemi 13. 4. 1985.
Foto: Ladislav Havránek   1024 × 680 pix293 KiB

726516g.jpg
Dnes už neopakovatelnému snímku z roku 1997, pořízeném na bývalé trati Přibyslav - Sázava u Žďáru, vévodí "Karkulka" T444.1516 brněnského spolku KPKV.
Foto: Ing. Bohumil Skála   1200 × 820 pix470 KiB

726516b.jpg
Stroj 726 516-8 spolku KPKV Brno zastavil v Kojetíně při své cestě s pracovním vlakem Elektrizace železnic do Brna 6. 5. 2008.
Foto: Radek Dvouletý   1024 × 720 pix291 KiB

726516c.jpg
"Karkulka" T444.1516 odváží z Lobodic ku Kojetínu zvláštní osobní vlak se zavěšeným "Hektorem" T435.0113 v podvečer 21. 10. 2012.
Foto: Michal Boček   1024 × 680 pix196 KiB

726516a.jpg
Většinou na nedaleké vlečce závodu GOLDBECK deponovaná lokomotiva T444.1516 stála v roli provozní zálohy za FAURa, který vozil zvláštní vlaky do Kojetína, odstavena na nádraží v Tovačově 20. 10. 2013.
Foto: Michal Boček   1024 × 700 pix290 KiB

726516d.jpg
Díky výluce trati Brno - Přerov prováděla domácí T444.1516 více než týden obsluhu nákladiště v Tovačově, kdy přistavovala vozy mezi vlečkou GOLDBECK a nádražím. Snímek je ze 14. 10. 2016.
Foto: Michal Boček   1024 × 710 pix303 KiB

726516e.jpg
Výlovový zvláštní vlak z Tovačova do Kojetína vedla T444.1516 se zavěšeným (ale nečinným) motorovým vozem M131.1454 po trati těsně za nádražím v Lobodicích 22. 10. 2016.
Foto: Michal Boček   1024 × 690 pix298 KiB

726532b.jpg
Stroj 726 532-5 při posunu v Malešické teplárně 9. 10. 2001.
Foto: Jiří Růžička   800 × 600 pix122 KiB

726532a.jpg
Teplárenská 726 532-5 postávala odstavená v Praze-Malešicích dne 27. 2. 2007.
Foto: Martin Třískala   1024 × 680 pix322 KiB

726532c.jpg
Společně s červeným strojem 726 562-2 byla 726 532-5 zastižena v prostorách depa Trutnov 25. 3. 2010.
Foto: David Prause   1024 × 720 pix217 KiB

726532e.jpg
Ještě do nekompletního historického nátěru oděná T444.1532 vyjíždí se svou "soupravou" z vlečky Macco Bruntál k další sérii jízd po trati do Malé Morávky 19. 8. 2018.
Foto: Vojtěch Gášek   1024 × 730 pix249 KiB

726532d.jpg
Lokomotiva T444.1532 spolku Hrbatá Máňa na zastávce Rudná pod Pradědem 25. 8. 2018.
Foto: Vojtěch Gášek   1024 × 720 pix296 KiB

726535a.jpg
T444.1535 společnosti MATTONI u Vojkovic nad Ohří 15. 8. 1995.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix151 KiB

726535b.jpg
"Karkulka" T444.1535 ve Vojkovicích nad Ohří dne 15. 8. 1995.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix131 KiB

726535c.jpg
Lokomotiva T444.1535 odjíždí z Vojkovic nad Ohří do Kyselky 15. 8. 1995.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix139 KiB

726535f.jpg
Na návštěvě v depu Cheb byla kyselecká 726 535-8 zachycena 28. 12. 1996.
Foto: David Prause   1024 × 690 pix212 KiB

726535d.jpg
Stroj T444.1535 čeká v Kyselce na své (věřme) lepší časy 19. 3. 2002.
Foto: Petr Doubravský   1024 × 670 pix348 KiB

726535e.jpg
Obě kyselecké "Karkulky" T444.1535 (ex. T444.1092) a T444.0295 stály v roce 2005 alespoň schované pod střechou.
Foto: Roman Dekastello   800 × 600 pix115 KiB

726542a.jpg
Na vlečce Teplárny Malešice stála T444.1542 odstavena 9. 6. 1996.
Foto: Petr Kapoun   1024 × 730 pix257 KiB

726543a.jpg
Už natrvalo neprovozní T444.1543 stála odstavena na vlečce elektrárny Vojany 29. 8. 1998.
Foto: Petr Kapoun   1024 × 730 pix242 KiB


Zobrazeno 32 z celkem 187 dostupných snímků této řady a celkem 13255 fotografií na stránkách.