Sériové stroje čísel 051 až 075


726052b.jpg
Nablýskaný stroj T444.1052 byl zvěčněn na širé trati u Karlových Varů - rok 1978.
Sbírka: Mojmír Leštinský1024 × 670 pix261 KiB

726052a.jpg
Lokomotiva 726 052-4 postávala v prostoru depa České Budějovice 12. 3. 1994.
Foto: David Prause   1024 × 700 pix229 KiB

726055a.jpg
Na dvoukolejce u Karlových Varů byla T444.155 zastižena v čele nákladního vlaku 27. 8. 1973.
Foto: Vladimír Truxa   1024 × 700 pix338 KiB

726056a.jpg
Na nádraží v Žilině byla při provozní přestávce zachycena lokomotiva 726 056-5 dne 20. 5. 1990.
Foto: Josef Motyčka   1024 × 690 pix220 KiB

726057a.jpg
T444.1057 (726 057-3) na vlečce podniku Kablo v Bratislavě 9. 5. 1989.
Foto: Michal Chmulík   800 × 600 pix104 KiB

726057b.jpg
Stroj T444.1057 posunoval na vlečce Kablo v Bratislavě dne 9. 5. 1989.
Foto: Michal Chmulík   800 × 600 pix95 KiB

726060b.jpg
Ještě tabulkami s označením T444.1060 osazená 726 060-7 posunovala v prostoru osobního nádraží v Žilině 20. 5. 1990.
Foto: Josef Motyčka   1024 × 710 pix231 KiB

726060d.jpg
"Karkulka" 726 060-7 sloužila na posunu v Žilině 28. 12. 1995.
Foto: Martin Varga   1200 × 800 pix472 KiB

726060a.jpg
Téměř na konci své provozní éry byla žilinská "Karkulka" 726 060-7 zastižena v depu Vrútky 9. 10. 1996.
Foto: Jan Novotný   1024 × 660 pix207 KiB

726060c.jpg
Po svém vyřazení v Žilině sloužila 726 060-7 ještě několik dalších let v depu Trenčianská Teplá jako zdroj páry pro vytápění depa a stále byla schopná jízdy na jeden podvozek. Většinu času ale stála odstavena bez užitku, stejně jako dne 31. 8. 2001.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 670 pix204 KiB

726061a.jpg
Při strojové jízdě byla T444.161 zvěčněna při průjezdu zastávkou Semanín 20. 3. 1974.
Foto: Vladimír Truxa   1024 × 700 pix305 KiB

726061b.jpg
Při zpáteční cestě s kolegyní T444.0226 byla T444.161 na zastávce Semanín zdokumentována taktéž 20. 3. 1974.
Sbírka: Vladimír Truxa1024 × 690 pix281 KiB

726062m.jpg
Budoucí muzejní "Karkulka" T444.1062 byla s nákladem kari sítí pro Prefu ve Vrdech zachycena před Skovicemi v roce 1982.
Foto: Zdeněk Pacholík   1200 × 790 pix458 KiB

726062a.jpg
Muzejní lokomotiva 726 062-3 stála v domovském depu v Kolíně odstavena 12. 3. 1995.
Foto: David Prause   1024 × 700 pix291 KiB

726062l.jpg
Naleštěná 726 062-3 se účastnila výstavy v rámci velkých železničních oslav v České Třebové 20. 8. 1995.
Sbírka: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.1024 × 710 pix266 KiB

726062g.jpg
Na čele pracovního vlaku byla už tehdy muzejní lokomotiva 726 062-3 zachycena u Peček 20. 5. 1998.
Foto: David Prause   1024 × 690 pix289 KiB

726062f.jpg
Lokomotivy 726 062-3 a 524.1110 (v pozadí u depa) společně navozovaly atmosféru dávno zašlých časů v Ledečku 10. 6. 2000.
Foto: David Prause   1024 × 680 pix301 KiB

726062d.jpg
T444.162 vytápí vlak tažený lokomotivami T444.0030 a T444.0101 při jízdě po moldavské trati 26. 12. 2001.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix110 KiB

726062b.jpg
"Karkulka" T444.162 na samém konci trati (která tudy kdysi pokračovala dále do Německa) v Moldavě 26. 12. 2001.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix135 KiB

726062i.jpg
V rámci tradiční Mrkvancové pouti v Polné byly i v roce 2003 vypraveny již také tradiční osobní vlaky do tohoto osobními vlaky jinak neobsluhovaného města. Jeden z těchto vlaků odváží z Polné do Dobronína stroj T444.162 dne 14. 9. 2003.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix145 KiB

726062e.jpg
Historický vlak s lokomotivou T444.162 a motorovým vozem 830 018-8 byl zaznamenán ve Zruči nad Sázavou 20. 9. 2003.
Foto: David Prause   1024 × 690 pix277 KiB

726062k.jpg
Jen o necelý týden později byl stroj T444.162 zachycen při průjezdu Vlastějovicemi na Posázavském Pacifiku - 20. 9. 2003.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix178 KiB

726062c.jpg
Poblíž depa v Mladé Boleslavi zastihl fotograf muzejní "Karkulku" T444.162 dne 20. 8. 2005.
Foto: David Prause   1024 × 710 pix337 KiB

726062j.jpg
Na postrku úctyhodně dlouhého zvláštního vlaku byla T444.162 zachycena v Praze-Braníku 3. 4. 2010.
Foto: Richard Piroutek   1024 × 640 pix289 KiB

726062h.jpg
"Karkulka" T444.162 v čele historického vlak s postrkovou 434.2186 byla zastižena na zastávce Praha-Komořany 3. 6. 2017.
Foto: David Prause   1024 × 700 pix300 KiB

726064a.jpg
Čerstvě opravená T444.1064 byla v areálu depa Nymburk zachycena 16. 7. 1981.
Foto: Josef Motyčka   1024 × 720 pix206 KiB

726065a.jpg
Ještě v souladu se svou přezdívkou natřená T444.1065 postávala v Čáslavi 25. 9. 1982.
Foto: Ladislav Havránek   1024 × 700 pix326 KiB

726065b.jpg
Už značně zchátralá původní T444.1065 (zde však označená 726 605-9) stála v Kolíně odstavená 10. 3. 1996.
Foto: Petr Kapoun   1024 × 690 pix271 KiB

726605c.jpg
Řadu let stály v Kolíně společně odstavené lokomotivy 726 605-9 (původní T444.1065) a 701 662-9, kde je zachycuje i snímek pořízený 3. 4. 1997.
Foto: David Prause   1024 × 680 pix235 KiB

726069b.jpg
Ještě plně provozní lokomotiva 726 069-8 čeká na další práci v prostoru depa ve Valašském Meziříčí 28. 10. 1993.
Foto: Jan Novotný   1024 × 680 pix258 KiB

726069c.jpg
Ještě provozní stroj 726 069-8 při posunu ve Valašském Meziříčí 15. 2. 1997.
Foto: Ing. Zdeněk Sýkora   800 × 600 pix118 KiB

726069d.jpg
"Lokomotivní babičky" 726 069-8 a T444.0511 v depu Valašské Meziříčí 28. 10. 2000.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix99 KiB

726069e.jpg
Plánovaný muzejní stroj 726 069-8 v depu Valašské Meziříčí 28. 10. 2000.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix107 KiB

726069a.jpg
726 069-8 stojí spolu s lokomotivou 753 279-9 v depu Valašské Meziříčí 12. 10. 2002.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix135 KiB

726069f.jpg
Už natrvalo neprovozní "Karkulka" 726 069-8 stála ve valašskomeziříčském depu odstavena dne 12. 10. 2002.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 720 pix315 KiB

726070a.jpg
Na výstavě ve Veselí nad Moravou se vzorně naleštěná T444.1070 představuje na snímku pořízeném 22. 9. 1985.
Foto: Ladislav Havránek   1024 × 690 pix283 KiB


Zobrazeno 36 z celkem 187 dostupných snímků této řady a celkem 13318 fotografií na stránkách.