Stroj T444.0092 posunuje na vlečce mrazíren v Bratislavě 11. 4. 1989.
Foto: Michal Chmulík
800 × 600 pix
153 KiB
Lokomotiva T444.0092 na stejné vlečce dne 11. 4. 1989.
Foto: Michal Chmulík
800 × 600 pix
172 KiB
T444.0092 na vlečce podniku Kablo v Bratislavě opět 11. 4. 1989.
Foto: Michal Chmulík
800 × 600 pix
94 KiB
"Karkulka" T444.0092 posunuje v podniku Kablo Bratislava 11. 4. 1989.
Foto: Michal Chmulík
800 × 600 pix
96 KiB
725 092-1 (ex. T444.0092) ve stanici Bratislava-Vajnory 9. 5. 1990.
Foto: Michal Chmulík
800 × 600 pix
161 KiB
Lokomotiva 725 092-1 ve stanici Bratislava-Vajnory dne 9. 5. 1990.
Foto: Michal Chmulík
800 × 600 pix
158 KiB
Na nádraží ve Vrútkách posunovala 725 095-4 dne 13. 9. 1987.
Foto: Ladislav Havránek
1024 × 680 pix
306 KiB
Stroj T444.0096 posunuje v Kraľovanech - rok 1989.
Foto: Tomáš Palyza
800 × 600 pix
126 KiB
"Karkulka" T444.0099 stojí odstavena v prostorách depa Olomouc v 70. letech minulého století.
Foto: Bohuslav Zeman Sbírka: Jan Kudlička
1024 × 700 pix
270 KiB
Unikátní snímek z konce 90. let zachycuje na vlečce jihlavského Kronospanu domácí stroj T444.0099 a hostující T444.0556 Čemolenu Humpolec, který byl v Jihlavě na opravě.
Foto: Bohumil Míča Sbírka: Vlastimil Budař
1024 × 700 pix
320 KiB
Budoucí muzejní stroj 725 101-0 ve stanici Velké Březno - rok 1993.
Foto: Petr Turek
800 × 600 pix
153 KiB
Ještě unifikovaná 725 101-0 v Louce u Litvínova 12. 9. 1994.
Foto: Ladislav Fric
800 × 600 pix
117 KiB
Současnou podobu stroje T444.0101 zachycuje snímek z depa v Lužné u Rakovníka, pořízený dne 13. 5. 2001.
Foto: Ladislav Fric
800 × 600 pix
155 KiB
"Karkulka" T444.0101 v Měděnci dne 24. 5. 1997.
Foto: Ladislav Fric
800 × 600 pix
108 KiB
Krasavice T444.0101 ve stanici Vejprty 25. 5. 1997.
Foto: Ladislav Fric
800 × 600 pix
110 KiB
Lokomotiva T444.0101 ve Vejprtech dne 25. 5. 1997.
Foto: Ladislav Fric
800 × 600 pix
123 KiB
Stroj T444.0101 ve Zruči nad Sázavou 5. 8. 2001.
Foto: Ladislav Fric
800 × 600 pix
124 KiB
Týž stroj na trati nedaleko Lužné u Rakovníka 13. 5. 2001.
Foto: Ladislav Fric
800 × 600 pix
125 KiB
Muzejní lokomotiva 725 101-0 postávala v depu Most 3. 4. 2005.
Foto: David Prause
1024 × 700 pix
286 KiB
Lokomotiva T444.0102 byla ve Slaném zastižena 28. 7. 1983.
Foto: Ladislav Kroul
1024 × 720 pix
409 KiB
Po ještě neelektrizované dvoukolejce v pražském Sedleci uháněla T444.0103 s vlakem MOs 776 dne 10. 6. 1968.
Foto: Ing. Ondřej Řepka
1024 × 710 pix
302 KiB
Lokomotiva T444.0103 čekala na svou další práci v prostorách depa Hradec Králové 19. 9. 1987.
Foto: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.
1024 × 660 pix
269 KiB
Na nádraží Kralupy nad Vltavou předměstí byla T444.0104 zastižena s manipulačním vlakem 16. 10. 1982.
Foto: Zdeněk Pacholík
1200 × 780 pix
415 KiB
Ještě v nátěru s tenkým žlutým proužkem byla 725 104-4 vyfotografována ve Slaném 8. 10. 1985.
Foto: Ing. Tomáš Čech
1024 × 700 pix
249 KiB
Tandem "Karkulek" T444.0104 a T444.0102 byl společně na trati u Straškova zachycen v čele osobního vlaku koncem 80. let minulého století.
Foto: Ing. Tomáš Čech
1024 × 720 pix
252 KiB
T444.0104 (725 104-4) na výstavě v Praze-Bubnech - rok 1990.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.
1024 × 720 pix
306 KiB
Na nádraží ve Slaném posunovala 725 104-4 dne 19. 5. 1991.
Foto: Ing. Tomáš Čech
1024 × 710 pix
344 KiB
Pod vícekrát použitým označením 725 605-0 se ukrývá skutečná T444.0105, na snímku zachycená v Plané u Mariánských Lázní 11. 12. 1993.
Foto: David Prause
1024 × 680 pix
236 KiB
Na přípřeži parního vlaku byla T444.0107 zachycena na dolním nádraží v Karlových Varech 14. 9. 1980.
Foto: Ladislav Kroul
1024 × 700 pix
252 KiB
Osamocená T444.0108 postávala na nádraží ve Zdicích 12. 2. 1981.
Foto: Ladislav Kroul
1024 × 680 pix
329 KiB
"Karkulka" T444.0106 obsluhovala nakládkové koleje sila v Mělníku 27. 4. 1987.
Foto: Jan Kudlička
1024 × 720 pix
334 KiB
Zobrazeno 31 z celkem 164 dostupných snímků této řady a celkem 13318 fotografií na stránkách.