Sériové stroje čísel 031 až 060


725031a.jpg
"Karkulka" T444.0031 posunuje ve Slaném 13. 7. 1984.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix174 KiB

725031c.jpg
V Kralupech nad Vltavou-předměstí byla 725 031-9 v čele osobního vlaku zachycena 9. 9. 1989.
Foto: Ing. Tomáš Čech   1024 × 700 pix348 KiB

725031d.jpg
Poblíž zastávky Velká Bučina nedaleko Velvar byla T444.0031 s osobním vlakem vyfotografována 9. 9. 1989.
Foto: Ing. Tomáš Čech   1024 × 730 pix232 KiB

725031b.jpg
U nádražní budovy žst. Brandýs nad Labem zapózovala před objektivem fotoaparátu lokomotiva T444.0031 dne 28. 10. 1989.
Foto: Ladislav Havránek   1024 × 680 pix343 KiB

725034a.jpg
Stroj T444.0034 byl zachycen v RD Poprad 7. 1. 1986.
Foto: Ladislav Kroul   1024 × 710 pix241 KiB

725035a.jpg
Už poněkud vrakoidní 725 035-0 byla vyfotografována v prostoru depa v Prešově 14. 8. 1994.
Foto: Marek Štěpánek   1024 × 700 pix430 KiB

725036a.jpg
Taktéž v RD Poprad odpočívala T444.0036 dne 7. 1. 1986.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix122 KiB

725037a.jpg
Lokomotiva T444.0037 na vlečce lomu Slavec-Jaskyňa na Slovensku 5. 8. 1990.
Foto: Tomáš Palyza   800 × 600 pix175 KiB

725037b.jpg
Další velmi nezvyklý barevný kabátek nosí právě T444.0037. Na vlečce společnosti CARMAUSE Slavec byla vyfotografována 15. 9. 2006.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix239 KiB

725037d.jpg
Už ve své nové deponii v Praze na Smíchově stála T444.0037 odstavena 22. 11. 2015.
Foto: Jiří Růžička   1024 × 700 pix327 KiB

725037c.jpg
Po odkoupení do České republiky čeká T444.0037 na své zprovoznění v kolejišti Výtopny Zlíchov v Praze na Smíchově 17. 1. 2016.
Foto: David Prause   1024 × 680 pix328 KiB

725038e.jpg
"Plešaté karkulky" T444.0038 a T444.0554 se společně podařilo vyfotografovat v Pardubicích 25. 4. 1992.
Foto: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.   1024 × 670 pix311 KiB

725038c.jpg
Neprovozní stroj T444.0038 stál na konci koleje v ACHP Slatiňany odstaven 5. 11. 1994.
Foto: David Prause   1024 × 670 pix207 KiB

725038a.jpg
Řadu let na stejném místě bez hnutí postávající T444.0038 čekala na své lepší (?) zítřky na vlečce podniku ACHP Slatiňany 21. 1. 2000.
Foto: Vít Kopecký   800 × 600 pix95 KiB

725038b.jpg
Stroje T444.0038 a T444.0553, patřící klubu PVTKŽ, stojí odstavené ve stanici Domašín 19. 10. 2005.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix212 KiB

725038d.jpg
Jedním z kultovních míst (nejen) příznivců "Karkulek" je stanice Domašín, kde je možné sledovat pozvolný rozpad na prvočinitele hned dvou těchto lokomotiv. Stroj T444.0038 zde byl vyfotografován ve stavu z 5. 4. 2009.
Foto: Ing. Miroslav Pösel   1024 × 710 pix379 KiB

725039a.jpg
Pod novým číslem 725 602-7 oficiálně ukrytá T444.0039 byla ve stanici Řevničov zastižena 16. 4. 1988.
Foto: Josef Mandys   1024 × 690 pix280 KiB

725041b.jpg
O nezvykle žluté boční dveře na delší kapotě doplněná T444.041 projíždí přes přejezd v Praze-Bubnech 15. 2. 1968.
Foto: Ing. Ondřej Řepka   1024 × 690 pix269 KiB

725041a.jpg
Lokomotiva T444.0041 se v depu Hradec Králové právě podrobuje provoznímu ošetření dne 7. 5. 1980.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix131 KiB

725042a.jpg
Vrak lokomotivy T444.0042 čekal v kovošrotu Česká Lípa na svou likvidaci celé desetiletí! Snímek jej zachycuje v roce 1992.
Sbírka: Petr Turek800 × 600 pix114 KiB

725043b.jpg
Na nádraží v Klobukách byla 725 043-4 zastižena v čele manipulačního vlaku 25. 9. 1991.
Foto: Ing. Tomáš Čech   1024 × 700 pix256 KiB

725043a.jpg
Už neprovozní 725 043-4 čeká na naplnění svého osudu v depu Kralupy nad Vltavou 28. 10. 1995.
Foto: Daniel Pavlíček   1024 × 720 pix363 KiB

725043c.jpg
Už zrušená 725 043-4 čeká v depu Kralupy nad Vltavou na odvoz k likvidaci 20. 4. 1996.
Foto: Petr Kapoun   1024 × 720 pix352 KiB

725044a.jpg
Ve stanici Horná Štubňa byla vyfotografována lokomotiva T444.0044 dne 2. 5. 1980.
Foto: Ladislav Kroul   1024 × 710 pix244 KiB

725044b.jpg
Ve své domovské hale na vlečce Teplárny Martin byla stále provozní 725 044-2 vyfotografována 2. 11. 2018.
Foto: Ing. Miroslav Pösel   1024 × 680 pix240 KiB

725044c.jpg
Tatáž "Karkulka", 725 044-2, postávala v remíze Teplárny Martin 2. 11. 2018.
Foto: Ing. Miroslav Pösel   1024 × 720 pix263 KiB

725053a.jpg
Na samém konci své životní pouti byl v depu Leopoldov zastižen stroj T444.0053 dne 13. 1. 1990.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix125 KiB

725055c.jpg
Tehdy ještě běžně provozovaná T444.0055 byla na nádraží v Prešově zastižena 14. 8. 1994.
Foto: Marek Štěpánek   1024 × 730 pix378 KiB

725055a.jpg
Při odjezdu s požárním vlakem z Vrútek byla slovenská muzejní krasavice T444.0055 zachycena 29. 5. 2010.
Foto: Richard Piroutek   1024 × 720 pix340 KiB

725055b.jpg
Muzejní "Karkulka" T444.0055 stála v depu Vrútky vystavena 4. 6. 2011.
Foto: Ing. Miroslav Pösel   1024 × 700 pix218 KiB

725057a.jpg
"Karkulka" T444.0057 posunuje s nákladními vozy ve stanici Horná Štubňa - květen 1988.
Foto: Jiří Kulhánek   1024 × 700 pix282 KiB

725057b.jpg
Dvojice konkurenčních veteránů 725 057-4 a 720 093-4 se bok po boku sešla v prostorách depa Vrútky 8. 8. 1998.
Foto: Jan Novotný   1024 × 670 pix285 KiB

725060d.jpg
Nablýskaná T444.0060 se prezentuje v muzejním depu Bratislava východ - září 2003.
Foto: Aleš Soška   1024 × 650 pix292 KiB

725060a.jpg
Další slovenský muzejní stroj, T444.0060 (patřící MDC Bratislava), zastavil se zvláštním vlakem u výpravní budovy (a nyní nákladiště) Bratislava-Filiálka 8. 5. 2006.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix140 KiB

725060b.jpg
Ve stejný den byla lokomotiva T444.0060 zachycena na ještě vzácnějším místě - ve Stupavě, kam dnes již vlaky prakticky nejezdí - 8. 5. 2006.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix142 KiB

725060c.jpg
Důkladně naleštěná T444.0060 v areálu MDC Bratislava výhod 14. 6. 2009.
Foto: Roman Slowiaczek   1024 × 680 pix355 KiB


Zobrazeno 36 z celkem 164 dostupných snímků této řady a celkem 13387 fotografií na stránkách.