Sériové stroje řady 725 čísel 276 až 301


725276d.jpg
Jednou z pardubických stálic byla také T444.0276, která na snímku právě posunuje na zdejším hlavním nádraží 9. 9. 1985.
Foto: Ladislav Havránek   1024 × 720 pix308 KiB

725276b.jpg
Na svém letitém působišti, hlavním nádraží v Pardubicích, posunovala 725 276-0 dne 17. 5. 1993.
Foto: Zdeněk Kačena   1024 × 690 pix385 KiB

725276c.jpg
725 276-0 s osobním vlakem v Chrudimi dne 22. 3. 1997.
Foto: Tomáš Bartoš   800 × 600 pix121 KiB

725276a.jpg
"Karkulka" 725 276-0 odpočívala při chvilce volna mezi výkony na posunu v Pardubicích 29. 5. 1997.
Foto: David Prause   1024 × 720 pix284 KiB

725277a.jpg
K službě pohotová T444.0277 čeká na další práci před depem v Havlíčkově Brodě 16. 8. 1978.
Foto: Josef Motyčka   1024 × 730 pix290 KiB

725279a.jpg
V areálu depa Nymburk stála lokomotiva T444.0279 odstavena 27. 12. 1980.
Foto: Josef Motyčka   1024 × 710 pix280 KiB

725280b.jpg
Ještě ve výrobním nátěru byla T444.0280 zastižena v Kutné Hoře 9. 7. 1969.
Foto: Josef Motyčka   1024 × 710 pix228 KiB

725280a.jpg
S nezbytnou zdravicí Dne železničářů na čele byla T444.0280 zachycena ve stanici Chrudim-město 29. 9. 1979.
Foto: Ivan Šnábl   1024 × 710 pix303 KiB

725281b.jpg
Na nádraží v Havlíčkově Brodě posunovala T444.0281 s vytápěcím kotlem 19. 5. 1989.
Foto: Josef Motyčka   1024 × 710 pix278 KiB

725281a.jpg
Vedle budovy depa v Havlíčkově Brodě čeká na další práci "Karkulka" 725 281-0 dne 7. 10. 1990.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix91 KiB

725283a.jpg
Nově natřený stroj T444.0283 (jeden z mála slovenských) se připravuje k další éře svého provozu v prostoru depa Trenčianská Teplá 16. 9. 1971.
Foto: Ing. Ondřej Řepka   1024 × 660 pix273 KiB

725284a.jpg
Zánovní T444.0284 zavítala s manipulačním vlakem do Březnice - říjen 1967.
Foto: Stanislav Holeček   1024 × 680 pix233 KiB

725285c.jpg
Řepný vlak v čele s "Karkulkou" T444.0285 a postrkovou "Šlechtičnou" 475.106 byl zachycen na lokálce u Moravan 24. 10. 1975.
Foto: Vladimír Truxa   1024 × 680 pix295 KiB

725285a.jpg
Na hlavním nádraží v Nymburce byla zachycena T444.0285 v roli posunovací zálohy - rok 1987.
Foto: Ing. Jiří Fedurco   1024 × 690 pix276 KiB

725285b.jpg
Boční snímek lokomotivy T444.0285 pochází ze stejného místa na hlavním nádraží v Nymburce - rok 1987.
Foto: Ing. Jiří Fedurco   1024 × 720 pix305 KiB

725287a.jpg
Lokomotiva T444.0287 v Děčíně dne 17. 5. 1981.
Foto: Václav Polívka   800 × 600 pix94 KiB

725293a.jpg
Jednou z lokomotiv původní řady T444.1, které byl odebrán vytápěcí agregát, byla i T444.0293 (ex. T444.1035), kterou objektiv fotoaparátu zastihl ve stanici Boršov 7. 6. 1986.
Foto: Václav Polívka   800 × 600 pix99 KiB

725293b.jpg
V roli výstavního exponátu se T444.0293 představuje na nádraží v Chebu 3. 11. 1990.
Foto: David Prause   1024 × 680 pix210 KiB

725294b.jpg
Stroj T444.0294 (ex. T444.1053) odpočívá na vlečce v Černožicích 22. 2. 1996.
Foto: Jaromír Žatecký   Sbírka: Vladimír Toma800 × 600 pix146 KiB

725294a.jpg
"Karkulka" T444.0294 podniku TEVEX a.s. Černožice na svém obvyklém stání na domovské vlečce 10. 8. 1997.
Foto: Petr Kapoun   1024 × 680 pix309 KiB

725294c.jpg
Provizorně opravená, ale hlavně (alespoň na nějaký čas) provozní T444.0294 stála na svém obvyklém místě v TEVEXu Černožice odstavena 4. 10. 2007.
Foto: Ing. Miroslav Pösel   1024 × 720 pix276 KiB

725295e.jpg
V čele soupravy izotermických vozů jede T444.0295 z vlečky MATTONI do Vojkovic nad Ohří 11. 1. 1995.
Foto: Ing. Zdeněk Sýkora   1200 × 780 pix392 KiB

725295b.jpg
Na vlečce závodu Mattoni v Kyselce posunovala T444.0295 (ex. T444.1079) dne 5. 4. 1996.
Foto: Marek Štěpánek   1024 × 680 pix353 KiB

725295a.jpg
Stroj T444.0295 firmy MATTONI posunoval po stanici Vojkovice nad Ohří dne 25. 9. 1997.
Foto: Martin Boháč   1024 × 690 pix316 KiB

725295c.jpg
Smutné dny nepoužívaných lokomotiv firmy MATTONI v Kyselce - stroje T444.0295 a T444.1535 dne 19. 3. 2002.
Foto: Petr Doubravský   800 × 600 pix160 KiB

725295d.jpg
Vrak stroje T444.0295 (ex. T444.1079) stál v depu Děčín-východ odstaven 29. 9. 2013.
Foto: Ing. Miroslav Pösel   1024 × 660 pix221 KiB

725297a.jpg
Už neprovozní lokomotiva 725 297-6 (ex. T444.1032) čeká na zlikvidování v prostoru depa České Budějovice 8. 2. 1995.
Foto: Daniel Pavlíček   1024 × 720 pix295 KiB

725298a.jpg
Ještě pod číslem T444.0298 jezdící "Karkulka" byla na přípřeži "Hektora" T458.1201 zastižena ve Šlapanově 1. 2. 1989.
Foto: Michal Hájek   1024 × 710 pix260 KiB

725298b.jpg
V domovské remíze na vlečce TEVEX Černožice se 725 298-4 (ex. T444.0298, ex. T444.1038) představuje na snímku pořízeném 4. 10. 2007.
Foto: Ing. Miroslav Pösel   1024 × 710 pix219 KiB

725301a.jpg
T444.0301, stroj nejvyššího inventárního čísla řady (ex. T444.1078), ve stanici Liteň - rok 1978.
Foto: Martin Kolář   800 × 600 pix101 KiB

725301b.jpg
Lokomotiva T444.0301 byla také původní T444.1, které byl odebrán vytápěcí agregát PG500 - Liteň, rok 1978.
Foto: Martin Kolář   800 × 600 pix119 KiB


Zobrazeno 31 z celkem 172 dostupných snímků této řady a celkem 13185 fotografií na stránkách.