Sériové stroje řady 725 čísel 251 až 275


725252a.jpg
Lokomotiva 725 252-1 v depu Pardubice dne 23. 11. 1993.
Foto: Jiří Novák   800 × 600 pix112 KiB

725253b.jpg
Na točně v depu Česká Třebová byla 725 253-9 vyfotografována dne 1. 9. 1990.
Foto: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.   1024 × 650 pix220 KiB

725253a.jpg
Roli posunovací zálohy na hlavním nádraží v Pardubicích plnila 725 253-9 dne 4. 12. 1993.
Foto: David Prause   1024 × 670 pix196 KiB

725254a.jpg
Čerstvě opravená T444.0254 byla v depu Nymburk zastižena 1. 6. 1979.
Foto: Josef Motyčka   1024 × 680 pix249 KiB

725255b.jpg
725 255-4 právě přivezla vůz s dvojkolími do Mladé Boleslavi - rok 1993.
Foto: Petr Turek   800 × 600 pix124 KiB

725255a.jpg
Stroj 725 255-4 depa Ústí nad Labem posunuje v Mladé Boleslavi - rok 1998.
Foto: Petr Turek   800 × 600 pix90 KiB

725255c.jpg
Už soukromé osobě patřící stroj 725 255-4 čeká v Zubrnicích na své zprovoznění (kterého se dočká o 12 let později) dne 14. 11. 2007.
Foto: Ing. Miroslav Pösel   1024 × 700 pix171 KiB

725605a.jpg
Stroj 725 605-0 (ex. T444.0259) Mostecké železniční společnosti v depu Děčín 30. 5. 2001.
Foto: Lubomír Hemiš   800 × 600 pix121 KiB

725605d.jpg
725 605-0 v čele pracovního vlaku u Kyjic dne 26. 6. 2003.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix123 KiB

725605b.jpg
"Karkulka" 725 605-0 posunovala po nádraží v Měcholupech 13. 3. 2004.
Foto: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.   1024 × 700 pix274 KiB

725605f.jpg
Na jaře roku 2006 zavítal stroj 725 605-0 na již téměř zapomenuté staré nádraží v Duchcově. Zachycen tam byl 13. 5. 2006.
Foto: Ondřej Pojedinec   1024 × 720 pix268 KiB

725605g.jpg
Romantický snímek s "Karkulkou" 725 605-0 prodírající se vegetací po cestě na staré duchcovské nádraží pochází ze dne 13. 5. 2006.
Foto: Ondřej Pojedinec   1024 × 740 pix464 KiB

725605h.jpg
Stroj 725 605-0 posunuje před chátrající budovou starého nádraží v Duchcově 13. 5. 2006.
Foto: Ondřej Pojedinec   1024 × 690 pix235 KiB

725605e.jpg
Stále svěží lokomotiva 725 605-0 stojí ve stanici Kaznějov 17. 7. 2006.
Foto: Jonáš Janoušek   800 × 600 pix170 KiB

725605c.jpg
V rotundě depa Děčín-východ stála 725 605-0 odstavena 29. 9. 2013.
Foto: Ing. Miroslav Pösel   1024 × 690 pix246 KiB

725262b.jpg
Barevně malinko atypická T444.0262 posunovala na hlavním nádraží v Pardubicích 20. 6. 1985.
Foto: Ladislav Havránek   1024 × 720 pix291 KiB

725262a.jpg
Před halou depa Pardubice postával stroj 725 262-0 mezi výkony odstaven 23. 6. 1993.
Foto: David Prause   1024 × 680 pix260 KiB

725263a.jpg
V prostoru depa Nymburk byla "Karkulka" T444.0263 zdokumentována 22. 5. 1977.
Foto: Josef Motyčka   1024 × 690 pix319 KiB

725266a.jpg
V čele pracovního vlaku byla T444.0266 zachycena na nádraží ve Velkém Oseku 12. 7. 1981.
Foto: Josef Motyčka   1024 × 670 pix295 KiB

725267a.jpg
T444.0267 stojí s manipulačním vlakem ve stanici Čachnov - prosinec 1989.
Foto: Tomáš Palyza   1024 × 690 pix389 KiB

725267b.jpg
Vzorně udržovaná "Karkulka" 725 267-9 (ex. T444.0267) v Poličce - prosinec 1989.
Foto: Tomáš Palyza   1024 × 690 pix285 KiB

725268b.jpg
V čele manipulačního vlaku byla T444.0268-7 zastižena ve Žďárci u Skutče 30. 4. 1988.
Foto: Dalibor Jandura   1024 × 660 pix398 KiB

725268f.jpg
V čele manipulačního vlaku byla 725 268-7 u Čachnova zdokumentována 30. 4. 1988.
Foto: Dalibor Jandura   1024 × 720 pix415 KiB

725268e.jpg
Ještě ve starém nátěru posunuje v Poličce známá lokomotiva T444.0268 - prosinec 1989.
Foto: Tomáš Palyza   800 × 600 pix95 KiB

725268d.jpg
V čele manipulačního vlaku Mn 81742 Svitavy - Polička (s doprovodným vozem pro stráž za lokomotivou kvůli v dalších vozech přepravovanému vojenskému nákladu pro muniční sklad v Květné) opouští 725 268-7 Svitavy 4. 5. 2000.
Foto: Pavel Stejskal   800 × 600 pix115 KiB

725268a.jpg
T444.0268 (725 268-7) odstavená v České Třebové 28. 3. 2002.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 700 pix343 KiB

725268c.jpg
Vyřazená 725 268-7 chátrá u točny depa Česká Třebová dne 15. 8. 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix182 KiB

725269a.jpg
Lokomotiva T444.0269 projížděla ve druhé polovině 80. let nádražím Brno-Slatina.
Foto: Aleš Soška   1024 × 700 pix274 KiB

725270a.jpg
V čele osobního vlaku byla T444.0270 na nádraží v Chocni vyfotografována 2. 7. 1983.
Foto: Josef Motyčka   1024 × 710 pix275 KiB

725271a.jpg
Na nádraží v Doudlebech nad Orlicí byla T444.0271 zachycena během zastavení s osobním vlakem 17. 3. 1980.
Foto: Ladislav Kroul   1024 × 720 pix248 KiB

725272a.jpg
Na zdařilém dobovém snímku z Hradce Králové je mimo zdejšího depa a parního "Štokra" zachycena také "Karkulka" T444.0272 dne 11. 7. 1978.
Foto: Josef Motyčka   1024 × 690 pix302 KiB

725273a.jpg
V obnoveném barevném nátěru byla T444.0273 zachycena v depu v Nymburce - duben 1974.
Foto: Josef Motyčka   1024 × 710 pix277 KiB

725274a.jpg
O zajímavou úpravu kolem dálkového světla doplněná T444.0274 posunovala v Pardubicích 1. 5. 1988.
Foto: Josef Motyčka   1024 × 700 pix264 KiB

725274b.jpg
Už po odprodeji do vlečkového provozu byla 725 274-5 zdokumentována na vlečce Obchodních sladoven v Nymburce 17. 5. 1993.
Foto: Zdeněk Kačena   1024 × 700 pix509 KiB

725275a.jpg
V roli posunovací zálohy na nádraží v Chocni se 725 275-2 představuje na snímku pořízeném 7. 7. 1990.
Foto: Josef Motyčka   1024 × 720 pix268 KiB


Zobrazeno 35 z celkem 172 dostupných snímků této řady a celkem 13185 fotografií na stránkách.