Sériové stroje řady 725 čísel 226 až 250
Ve stanici Praha-střed (dnešní Masarykovo nádraží) sloužila na posunu lokomotiva
T444.0226
dne 15.5.1979.
Foto:
Josef Motyčka
1024 × 720 pix
297 KiB
Osamocený stroj
725 229-9
byl mezi pracovními výkony zaznamenán na nádraží v Chrudimi - rok 1989.
Foto:
Dalibor Jandura
1024 × 700 pix
359 KiB
Mezi jednotkami GANZ řady M298.0 čeká na náročnou opravu po nehodě lokomotiva
T444.0230
v depu Praha-Libeň - 70. léta 20. století.
Foto:
František Kačerovský
800 × 600 pix
147 KiB
S vlakem Pv 96060 právě najíždí do výkonu stroj
T444.0230
v prostoru odb. Skály v Praze 7.5.1983.
Foto:
Zdeněk Kačena
1024 × 720 pix
347 KiB
Po svém přesunu na Slovensko byla
725 609-2
(ex. T444.0230) zachycena v Bratislavě-Lamači dne 15.3.1991.
Foto:
Michal Chmulík
800 × 600 pix
123 KiB
Stroj
725 609-2
(ex. T444.0230) ve stanici Bratislava-Lamač 15.3.1991.
Foto:
Michal Chmulík
800 × 600 pix
116 KiB
"Karkulka"
725 609-2
s pracovním vlakem v km 50,2 v Bratislavě-Lamači 23.8.1993.
Foto:
Michal Chmulík
800 × 600 pix
143 KiB
Během svého odstavení na domovské vlečce poblíž stanice Bratislava-Lamač byla
725 609-2
(ex. T444.0230) vyfotografována 25.8.1996.
Foto:
Petr Kapoun
1024 × 670 pix
322 KiB
Stroj
725 609-2
(ex. T444.0230) s pracovním vlakem u Studničky 7.10.1996.
Foto:
Michal Chmulík
800 × 600 pix
137 KiB
725 609-2
v čele pracovního vlaku v Bratislavě dne 9.5.1997.
Foto:
Michal Chmulík
800 × 600 pix
158 KiB
Nově nalakovaná a zajímavě označená "Karkulka"
725.6092
(správně 725 609-2) ve stanici Bratislava-Lamač 10.9.1997.
Foto:
Michal Chmulík
800 × 600 pix
128 KiB
725.6092
projíždí s pracovním vlakem Bratislavou dne 1.4.1998.
Foto:
Michal Chmulík
800 × 600 pix
176 KiB
Lokomotiva
725.6092
asistuje u opravy tunelu v Bratislavě 8.3.2000.
Foto:
Tomáš Orlík
800 × 600 pix
114 KiB
Stroj
725.6092
(správně 725 609-2) v čele pracovního vlaku v Bratislavě - rok 2000.
Foto:
Michal Chmulík
800 × 600 pix
134 KiB
Tunelářská
725.6092
odstavená v Bratislavě-Lamači patrně v roce 2002.
Foto:
Michal Chmulík
800 × 600 pix
140 KiB
"Karkulka"
T444.0231
posunuje po stanici Valašské Meziříčí 25.7.1985.
Foto:
Ladislav Kroul
800 × 600 pix
137 KiB
Stroj
T444.0231
projíždí v čele manipulačního vlaku Valašským Meziříčím ve druhé polovině 80. let.
Foto:
Martin Škoda
800 × 600 pix
161 KiB
Lokomotiva
T444.0232
se vyhřívá na slunci v hlavním městě Hané - Olomouci 25.7.1985.
Foto:
Ladislav Kroul
800 × 600 pix
156 KiB
Na hlavním nádraží v Olomouci posunuje zdejší stálice
725 232-3
- červen 1990.
Foto:
Ladislav Havránek
1200 × 840 pix
388 KiB
Zakonzervované ale stále ještě zprovoznitelné stroje
725 234-9
a
725 224-0
čekaly na svou další budoucnost v prostoru depa Olomouc 25.6.1993.
Foto:
David Prause
1024 × 680 pix
319 KiB
Zbrusu nová hodonínská lokomotiva
T444.0235
dorazila v létě 1966 do Ždánic.
Sbírka:
Leoš Tomančák
1024 × 685 pix
186 KiB
Naopak z druhého konce života stroje
725 235-6
pochází tento snímek již zrušené lokomotivy v depu Veselí nad Moravou 29.6.1993.
Foto:
Leoš Tomančák
1024 × 670 pix
204 KiB
Téměř letecký pohled na lokomotivu
T444.0236
, plnící roli posunovací zálohy na hlavním nádraží v Pardubicích, byl pořízen 15.7.1982.
Foto:
Zdeněk Kačena
1024 × 690 pix
451 KiB
Dvojice zánovních "Karkulek" (v popředí se strojem
T444.0237
) čeká na své možná první výkony v některém ze slovenských dep.
Sbírka:
Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
119 KiB
Na nádraží v Kralupech nad Vltavou posunoval stroj
T444.0237
dne 21.4.1982.
Foto:
Zdeněk Kačena
1024 × 700 pix
381 KiB
Svým nátěrem čest svému jménu dělající "Karkulka"
T444.0238
posunovala na pražském hlavním nádraží 16.8.1983.
Foto:
Zdeněk Kačena
1024 × 700 pix
317 KiB
Neprovozní lokomotiva
725 238-0
postávala na vlečce teplárny v Malešicích 9.6.1996.
Foto:
Petr Kapoun
1024 × 710 pix
296 KiB
Stroj
T444.0239
byl na svém nejčastějším působišti, stanici Ústí nad Labem hl.n., zachycen 15.3.1982.
Foto:
Ladislav Kroul
1024 × 720 pix
325 KiB
"Karkulka"
725 239-8
sloužila na posunu v žst. Nymburk hl.n. dne 12.3.1995.
Foto:
David Prause
1024 × 700 pix
203 KiB
Už natrvalo neprovozní
725 239-8
čeká na poslední zbytek své existence v prostoru depa v Nymburce 10.5.1996.
Foto:
Petr Kapoun
1024 × 710 pix
277 KiB
Vrak stroje
725 239-8
čekal v Nymburce už jen na likvidaci 12.3.1998.
Foto:
David Prause
1024 × 680 pix
298 KiB
Na hlavním nádraží v Hradci Králové posunovala
T444.0241
se soupravou osobních vozů 3.11.1973.
Foto:
Vladimír Truxa
1024 × 690 pix
326 KiB
"Karkulka"
T444.0242
sloužila na posunu v Hradci Králové 21.7.1987.
Foto:
Ladislav Havránek
1024 × 700 pix
266 KiB
"Karkulka"
T444.0242
posunovala v Hradci Králové koncem 80. let 20. století.
Foto:
Ing. Jiří Fedurco
1024 × 800 pix
260 KiB
Ještě v původním nátěru z výroby byla
T444.0245
zastižena v Čáslavi - červen 1971.
Foto:
prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.
1024 × 700 pix
233 KiB
V prostoru depa v Nymburce postávala místní
T444.0243
odstavena 7.3.1981.
Foto:
Josef Motyčka
1024 × 710 pix
262 KiB
Lokomotiva
T444.0245
u zastávky Vendolí - rok 1989.
Sbírka:
Petr Doubravský
800 × 600 pix
182 KiB
725 245-5
odpočívá mezi výkony v depu v Poličce - prosinec 1989.
Foto:
Tomáš Palyza
800 × 600 pix
153 KiB
V čele elektrizačního vlaku stála
725 245-5
odstavena v Chocni 24.2.1995.
Foto:
David Prause
1024 × 690 pix
273 KiB
Pod charakteristickým kamenným mostkem u Chrudimi provážela
T444.0246
soupravu osobního vlaku 27.5.1973.
Foto:
Vladimír Truxa
1024 × 710 pix
368 KiB
Na krátkém dvoukolejném úseku před nádražím v Chrudimi byla
T444.0246
vyfotografována v čele osobního vlaku 7.4.1974.
Foto:
Vladimír Truxa
1024 × 690 pix
350 KiB
Se soupravou osobního vlaku byla
T444.0247
vyfotografována v Chrudimi 13.6.1973.
Foto:
Vladimír Truxa
1024 × 710 pix
362 KiB
Na koncovém nádraží ve Vrdech (dnes areál firmy GOLDBECK) se
T444.0247
s manipulačním vlakem připravovala na cestu zpět do Skovic a Čáslavi 3.5.1975.
Foto:
Vladimír Truxa
1024 × 680 pix
352 KiB
Na koleji pošty v Pardubicích byla pozdější poslední u ČD provozovaná "Karkulka"
725 247-1
zdokumentována 6.9.1995.
Foto:
David Prause
1024 × 680 pix
275 KiB
Zdařilý noční snímek stroje
725 247-1
ve stanici Heřmanův Městec - zima 1995/96.
Foto:
Tomáš Bartoš
800 × 600 pix
133 KiB
"Karkulka"
725 247-1
posunovala na hlavním nádraží v Pardubicích 22.3.1998.
Foto:
David Prause
1024 × 670 pix
289 KiB
Legendární tandem "Karkulek"
725 247-1
a
725 268-7
opouští s manipulačním vlakem Poličku 21.10.1998.
Foto:
Jaroslav Poláček
1024 × 650 pix
261 KiB
725 247-1
mimořádně na manipulačním vlaku v zasněžené stanici Květná 14.1.2000.
Foto:
Vít Kopecký
800 × 600 pix
81 KiB
725 247-1
v čele osobního "vlaku" z Poličky ve stanici Svitavy 21.1.2000.
Foto:
Jan Orel
800 × 600 pix
82 KiB
Lokomotiva
725 247-1
při posunu ve stanici Svitavy dne 21.1.2000.
Foto:
Jan Orel
800 × 600 pix
76 KiB
S manipulačním vlakem byla mohykánka
725 247-1
zastižena v Květné 14.2.2000.
Foto:
Petr Kapoun
1024 × 670 pix
289 KiB
Na nádraží ve Ždírci nad Doubravou byla mohykánka
725 247-1
zachycena 10.10.2003.
Foto:
Jan Kužílek
1024 × 720 pix
295 KiB
Už více než 10 let neprovozní stroj
725 247-1
čeká na svou další budoucnost pod přístřeškem vozovky ve Valašském Meziříčí 23.12.2017.
Foto:
Ing. Miroslav Pösel
1024 × 700 pix
350 KiB
V prostoru depa Nymburk posunovala rozdílnými nárazníky vybavená
T444.0248
dne 13.5.1980.
Foto:
Josef Motyčka
1024 × 700 pix
245 KiB
Na nádraží v Kolíně byla podílnová
T444.0249
zdokumentována 18.10.1972.
Foto:
Josef Motyčka
1024 × 690 pix
312 KiB
Zobrazeno
55
z celkem
171
dostupných snímků této řady a celkem
13020
fotografií na stránkách.