Ve stanici Praha-střed (dnešní Masarykovo nádraží) sloužila na posunu lokomotiva T444.0226 dne 15. 5. 1979.
Foto: Josef Motyčka
1024 × 720 pix
297 KiB
Osamocený stroj 725 229-9 byl mezi pracovními výkony zaznamenán na nádraží v Chrudimi - rok 1989.
Foto: Dalibor Jandura
1024 × 700 pix
359 KiB
Mezi jednotkami GANZ řady M298.0 čeká na náročnou opravu po nehodě lokomotiva T444.0230 v depu Praha-Libeň - 70. léta 20. století.
Foto: František Kačerovský
800 × 600 pix
147 KiB
S vlakem Pv 96060 právě najíždí do výkonu stroj T444.0230 v prostoru odb. Skály v Praze 7. 5. 1983.
Foto: Zdeněk Kačena
1024 × 720 pix
347 KiB
Po svém přesunu na Slovensko byla 725 609-2 (ex. T444.0230) zachycena v Bratislavě-Lamači dne 15. 3. 1991.
Foto: Michal Chmulík
800 × 600 pix
123 KiB
Stroj 725 609-2 (ex. T444.0230) ve stanici Bratislava-Lamač 15. 3. 1991.
Foto: Michal Chmulík
800 × 600 pix
116 KiB
"Karkulka" 725 609-2 s pracovním vlakem v km 50,2 v Bratislavě-Lamači 23. 8. 1993.
Foto: Michal Chmulík
800 × 600 pix
143 KiB
Během svého odstavení na domovské vlečce poblíž stanice Bratislava-Lamač byla 725 609-2 (ex. T444.0230) vyfotografována 25. 8. 1996.
Foto: Petr Kapoun
1024 × 670 pix
322 KiB
Stroj 725 609-2 (ex. T444.0230) s pracovním vlakem u Studničky 7. 10. 1996.
Foto: Michal Chmulík
800 × 600 pix
137 KiB
725 609-2 v čele pracovního vlaku v Bratislavě dne 9. 5. 1997.
Foto: Michal Chmulík
800 × 600 pix
158 KiB
Nově nalakovaná a zajímavě označená "Karkulka" 725.6092 (správně 725 609-2) ve stanici Bratislava-Lamač 10. 9. 1997.
Foto: Michal Chmulík
800 × 600 pix
128 KiB
725.6092 projíždí s pracovním vlakem Bratislavou dne 1. 4. 1998.
Foto: Michal Chmulík
800 × 600 pix
176 KiB
Lokomotiva 725.6092 asistuje u opravy tunelu v Bratislavě 8. 3. 2000.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
114 KiB
Stroj 725.6092 (správně 725 609-2) v čele pracovního vlaku v Bratislavě - rok 2000.
Foto: Michal Chmulík
800 × 600 pix
134 KiB
Tunelářská 725.6092 odstavená v Bratislavě-Lamači patrně v roce 2002.
Foto: Michal Chmulík
800 × 600 pix
140 KiB
"Karkulka" T444.0231 posunuje po stanici Valašské Meziříčí 25. 7. 1985.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
137 KiB
Stroj T444.0231 projíždí v čele manipulačního vlaku Valašským Meziříčím ve druhé polovině 80. let.
Foto: Martin Škoda
800 × 600 pix
161 KiB
Lokomotiva T444.0232 se vyhřívá na slunci v hlavním městě Hané - Olomouci 25. 7. 1985.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
156 KiB
Na hlavním nádraží v Olomouci posunuje zdejší stálice 725 232-3 - červen 1990.
Foto: Ladislav Havránek
1200 × 840 pix
388 KiB
Zakonzervované ale stále ještě zprovoznitelné stroje 725 234-9 a 725 224-0 čekaly na svou další budoucnost v prostoru depa Olomouc 25. 6. 1993.
Foto: David Prause
1024 × 680 pix
319 KiB
Zbrusu nová hodonínská lokomotiva T444.0235 dorazila v létě 1966 do Ždánic.
Sbírka: Leoš Tomančák
1024 × 685 pix
186 KiB
Naopak z druhého konce života stroje 725 235-6 pochází tento snímek již zrušené lokomotivy v depu Veselí nad Moravou 29. 6. 1993.
Foto: Leoš Tomančák
1024 × 670 pix
204 KiB
Téměř letecký pohled na lokomotivu T444.0236, plnící roli posunovací zálohy na hlavním nádraží v Pardubicích, byl pořízen 15. 7. 1982.
Foto: Zdeněk Kačena
1024 × 690 pix
451 KiB
Dvojice zánovních "Karkulek" (v popředí se strojem T444.0237) čeká na své možná první výkony v některém ze slovenských dep.
Sbírka: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
119 KiB
Na nádraží v Kralupech nad Vltavou posunoval stroj T444.0237 dne 21. 4. 1982.
Foto: Zdeněk Kačena
1024 × 700 pix
381 KiB
Svým nátěrem čest svému jménu dělající "Karkulka" T444.0238 posunovala na pražském hlavním nádraží 16. 8. 1983.
Foto: Zdeněk Kačena
1024 × 700 pix
317 KiB
Neprovozní lokomotiva 725 238-0 postávala na vlečce teplárny v Malešicích 9. 6. 1996.
Foto: Petr Kapoun
1024 × 710 pix
296 KiB
Stroj T444.0239 byl na svém nejčastějším působišti, stanici Ústí nad Labem hl.n., zachycen 15. 3. 1982.
Foto: Ladislav Kroul
1024 × 720 pix
325 KiB
"Karkulka" 725 239-8 sloužila na posunu v žst. Nymburk hl.n. dne 12. 3. 1995.
Foto: David Prause
1024 × 700 pix
203 KiB
Už natrvalo neprovozní 725 239-8 čeká na poslední zbytek své existence v prostoru depa v Nymburce 10. 5. 1996.
Foto: Petr Kapoun
1024 × 710 pix
277 KiB
Vrak stroje 725 239-8 čekal v Nymburce už jen na likvidaci 12. 3. 1998.
Foto: David Prause
1024 × 680 pix
298 KiB
Na hlavním nádraží v Hradci Králové posunovala T444.0241 se soupravou osobních vozů 3. 11. 1973.
Foto: Vladimír Truxa
1024 × 690 pix
326 KiB
"Karkulka" T444.0242 sloužila na posunu v Hradci Králové 21. 7. 1987.
Foto: Ladislav Havránek
1024 × 700 pix
266 KiB
"Karkulka" T444.0242 posunovala v Hradci Králové koncem 80. let 20. století.
Foto: Ing. Jiří Fedurco
1024 × 800 pix
260 KiB
Ještě v původním nátěru z výroby byla T444.0245 zastižena v Čáslavi - červen 1971.
Foto: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.
1024 × 700 pix
233 KiB
V prostoru depa v Nymburce postávala místní T444.0243 odstavena 7. 3. 1981.
Foto: Josef Motyčka
1024 × 710 pix
262 KiB
Lokomotiva T444.0245 u zastávky Vendolí - rok 1989.
Sbírka: Petr Doubravský
800 × 600 pix
182 KiB
725 245-5 odpočívá mezi výkony v depu v Poličce - prosinec 1989.
Foto: Tomáš Palyza
800 × 600 pix
153 KiB
V čele elektrizačního vlaku stála 725 245-5 odstavena v Chocni 24. 2. 1995.
Foto: David Prause
1024 × 690 pix
273 KiB
Pod charakteristickým kamenným mostkem u Chrudimi provážela T444.0246 soupravu osobního vlaku 27. 5. 1973.
Foto: Vladimír Truxa
1024 × 710 pix
368 KiB
Na krátkém dvoukolejném úseku před nádražím v Chrudimi byla T444.0246 vyfotografována v čele osobního vlaku 7. 4. 1974.
Foto: Vladimír Truxa
1024 × 690 pix
350 KiB
Se soupravou osobního vlaku byla T444.0247 vyfotografována v Chrudimi 13. 6. 1973.
Foto: Vladimír Truxa
1024 × 710 pix
362 KiB
Na koncovém nádraží ve Vrdech (dnes areál firmy GOLDBECK) se T444.0247 s manipulačním vlakem připravovala na cestu zpět do Skovic a Čáslavi 3. 5. 1975.
Foto: Vladimír Truxa
1024 × 680 pix
352 KiB
Na koleji pošty v Pardubicích byla pozdější poslední u ČD provozovaná "Karkulka" 725 247-1 zdokumentována 6. 9. 1995.
Foto: David Prause
1024 × 680 pix
275 KiB
Zdařilý noční snímek stroje 725 247-1 ve stanici Heřmanův Městec - zima 1995/96.
Foto: Tomáš Bartoš
800 × 600 pix
133 KiB
"Karkulka" 725 247-1 posunovala na hlavním nádraží v Pardubicích 22. 3. 1998.
Foto: David Prause
1024 × 670 pix
289 KiB
Legendární tandem "Karkulek" 725 247-1 a 725 268-7 opouští s manipulačním vlakem Poličku 21. 10. 1998.
Foto: Jaroslav Poláček
1024 × 650 pix
261 KiB
725 247-1 mimořádně na manipulačním vlaku v zasněžené stanici Květná 14. 1. 2000.
Foto: Vít Kopecký
800 × 600 pix
81 KiB
725 247-1 v čele osobního "vlaku" z Poličky ve stanici Svitavy 21. 1. 2000.
Foto: Jan Orel
800 × 600 pix
82 KiB
Lokomotiva 725 247-1 při posunu ve stanici Svitavy dne 21. 1. 2000.
Foto: Jan Orel
800 × 600 pix
76 KiB
S manipulačním vlakem byla mohykánka 725 247-1 zastižena v Květné 14. 2. 2000.
Foto: Petr Kapoun
1024 × 670 pix
289 KiB
Na nádraží ve Ždírci nad Doubravou byla mohykánka 725 247-1 zachycena 10. 10. 2003.
Foto: Jan Kužílek
1024 × 720 pix
295 KiB
Už více než 10 let neprovozní stroj 725 247-1 čeká na svou další budoucnost pod přístřeškem vozovky ve Valašském Meziříčí 23. 12. 2017.
Foto: Ing. Miroslav Pösel
1024 × 700 pix
350 KiB
V prostoru depa Nymburk posunovala rozdílnými nárazníky vybavená T444.0248 dne 13. 5. 1980.
Foto: Josef Motyčka
1024 × 700 pix
245 KiB
Na nádraží v Kolíně byla podílnová T444.0249 zdokumentována 18. 10. 1972.
Foto: Josef Motyčka
1024 × 690 pix
312 KiB
Zobrazeno 55 z celkem 172 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.