Ve stanici Obrnice sloužil stroj T444.0203 kromě jiných dní také 23. 7. 1983.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
141 KiB
"Karkulka" T444.0204 se rozjíždí s manipulačním vlakem v Praze-Vysočanech 3. 12. 1979.
Foto: Zdeněk Kačena
1024 × 670 pix
371 KiB
V obnoveném barevném nátěru se T444.0204 představuje v prostoru depa Praha-Libeň 13. 10. 1985.
Foto: Zdeněk Kačena
1024 × 720 pix
219 KiB
Přikryta peřinkou z čerstvého sněhu odpočívá lokomotiva T444.0205 v depu Karlovy Vary 11. 12. 1980.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
116 KiB
Do stanice Teplá právě dorazil nákladní vlak tažený strojem T444.0206 dne 2. 6. 1981.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
166 KiB
O rok později se již "Karkulka" T444.0206 honosila novým lakem se žlutými proužky na čelech - Horní Slavkov 20. 6. 1982.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
171 KiB
"Karkulka" T444.0207 postávala na domovské vlečce ve Ždírci nad Doubravou 16. 2. 1996.
Foto: Marek Štěpánek
1024 × 720 pix
310 KiB
Na nákladišti dřeva ve Ždírci nad Doubravou posunovala zdejší T444.0207 dne 5. 7. 1997.
Foto: Martin Boháč
1024 × 670 pix
334 KiB
Při své všední službě na nádraží v Chebu byla "Karkulka" 725 208-3 vyfotografována 25. 5. 1989.
Foto: Josef Motyčka
1024 × 680 pix
285 KiB
Už vyřazené lokomotivy 725 208-3 a 781 235-7 s obavami čekaly na svou další budoucnost v prostoru depa České Budějovice 12. 3. 1994.
Foto: David Prause
1024 × 660 pix
178 KiB
Momentálně neprovozní karlovarská T444.0209 stála ve svém domovském depu 1. 12. 1980.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
154 KiB
Lokomotiva T444.0209 v Boršově dne 7. 6. 1986.
Foto: Václav Polívka
800 × 600 pix
121 KiB
Před halou depa v Července se olomoucká T444.0210 připravuje k dalšímu traťovému výkonu 28. 6. 1986.
Foto: Ladislav Havránek
1024 × 700 pix
323 KiB
"Karkulka" 725 210-9 manipuluje na nádraží v Bohuňovicích - červen 1990.
Foto: Ladislav Havránek
1200 × 830 pix
364 KiB
V prostoru depa ve Studénce postávala mezi výkony lokomotiva T444.0211 dne 29. 9. 1988.
Foto: Josef Motyčka
1024 × 730 pix
303 KiB
Spolu s prototypem T444.1001 (v přítmí haly) byla T444.0211 v depu Olomouc vyfotografována 25. 6. 1990.
Foto: Ladislav Havránek
1024 × 690 pix
326 KiB
Lokomotiva 725 211-7 se prezentovala coby výstavní exponát při velkých oslavách v depu Olomouc v srpnu 1995.
Foto: Aleš Soška
1024 × 660 pix
313 KiB
Nedlouho před odvozem k likvidaci byla už z části opravená muzejní 725 211-7 vyfotografována v depu Olomouc 3. 8. 2009.
Foto: David Maštalíř
1024 × 700 pix
300 KiB
Olomoucká lokomotiva T444.0212 byla při sólo jízdě mezi Lipníkem a Drahotušemi zvěčněna 7. 4. 1989.
Foto: Josef Motyčka
1024 × 700 pix
324 KiB
Hydraulická mohykánka 725 213-3 v čele pracovního vlaku ve stanici Ostrava hl.n. 23. 4. 1991.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
150 KiB
Opravdová "Červená Karkulka" T444.0214 byla vyfotografována ve druhé polovině 80. let ve Vsetíně.
Foto: Martin Škoda
800 × 600 pix
142 KiB
Stroj 725 214-1 vyčkává před halou domovského depa ve Valašském Meziříčí na své další provozní využití 9. 7. 1991.
Foto: Ing. Zdeněk Sýkora
1200 × 770 pix
353 KiB
Ještě plně provozní stroj T444.0214 v kolejišti stanice Valašské Meziříčí - rok 1994.
Foto: Aleš Soška
1024 × 650 pix
295 KiB
Právě 725 214-1 byla poslední valašskomeziříčskou zástupkyní řady 725. Krátce před fyzickou likvidací byla zastižena ve svém domovském depu 15. 3. 1998.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 690 pix
298 KiB
S manipulačním vlakem byla T444.0216 v Pardubicích zastižena 4. 2. 1988.
Foto: Ladislav Havránek
1024 × 710 pix
298 KiB
Lokomotivy 725 216-6, 725 262-0 a 771 084-1 byly společně zdokumentovány v prostoru depa v Pardubicích 4. 12. 1993.
Foto: David Prause
1024 × 700 pix
247 KiB
Velmi dlouho se z "nuladvojkových" T444 udržel v provozu také stroj 725 216-6, na snímku zachycený v domovských Pardubicích 5. 10. 1997.
Foto: David Prause
1024 × 670 pix
291 KiB
Na tomto snímku vraku stroje T444.0218 lze velmi dobře vidět část hydraulické nápravové převodovky - depo Zdice 25. 10. 1985.
Foto: Václav Polívka
800 × 600 pix
144 KiB
Zánovní "Karkulka" T444.0219 byla s manipulačním vlakem zastižena v Chrudimi 15. 8. 1971.
Foto: Vladimír Truxa
1024 × 700 pix
278 KiB
Už ve druhém barevném nátěru se T444.0219 představuje na snímku pořízeném ve Zbraslavicích 28. 8. 1975.
Foto: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.
1024 × 720 pix
278 KiB
S už téměř zmizelými žlutými pruhy byla T444.0219 zastižena při posunu poblíž úvraťové stanice Žleby 16. 5. 1982.
Foto: Zdeněk Kačena
1024 × 710 pix
533 KiB
Na nádraží v Čáslavi byla kolínská "Karkulka" T444.0219 vyfotografována 16. 5. 1982.
Foto: Zdeněk Kačena
1024 × 720 pix
531 KiB
Stála velmi zachovalá 725 220-8 posunovala na nádraží v Chocni - rok 1994.
Foto: Aleš Soška
1024 × 670 pix
304 KiB
V závěru své lokomotivní kariéry posunovala 725 220-8 na nádraží v Chocni 4. 11. 1994.
Foto: David Prause
1024 × 700 pix
239 KiB
Na nádraží v Chocni byla zdejší stálice 725 220-8 vyfotografována 28. 9. 1996.
Foto: Petr Kapoun
1024 × 700 pix
318 KiB
"Karkulka" 725 220-8 čeká na svůj konec v prostorách depa Česká Třebová 22. 7. 1999.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 680 pix
332 KiB
Ostravská T444.0223 posunovala v Suchdole nad Odrou 5. 10. 1981.
Foto: Josef Motyčka
1024 × 710 pix
260 KiB
Vyřazený stroj 725 224-0 stojí odstavený v depu Olomouc 6. 4. 1993.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
190 KiB
Ještě plně provozní stroj 725 225-7 (jeden z mála zástupců typu 725.2 odprodaných do vlečkového provozu) posunoval na vlečce olomoucké teplárny 24. 12. 1996.
Foto: Ing. Tomáš Kašpařík
1024 × 720 pix
220 KiB
Lokomotiva T444.0225 (725 225-7) při posunu na vlečce olomoucké teplárny 23. 5. 2000.
Foto: Vít Kopecký
800 × 600 pix
109 KiB
T444.0225 (ex. depo Olomouc) posunuje na vlečce teplárny v Olomouci dne 28. 4. 2001.
Foto: Jan Orel
800 × 600 pix
115 KiB
Již neprovozní T444.0225 na vlečce teplárny v Olomouci 13. 6. 2002.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 730 pix
428 KiB
Stroj T444.0225 stojí odstaven v teplárně v Olomouci na samém konci svého zdejšího působení - 13. 6. 2002.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 720 pix
377 KiB
Ve společnosti dalších motorových veteránů, 830 189-7 a T444.0080, byla neprovozní T444.0225 vyfotografována na dolním nádraží v Brně 14. 9. 2007.
Foto: Ing. Miroslav Pösel
1024 × 720 pix
276 KiB
Bývalé olomoucké kolegyně T444.0225 a T444.0080 stály společně odstavené v depu Brno dolní 20. 3. 2009.
Foto: Ing. Miroslav Pösel
1024 × 670 pix
278 KiB
Zobrazeno 46 z celkem 172 dostupných snímků této řady a celkem 13351 fotografií na stránkách.