Sériové stroje řady 721 čísel 201 až 215


721201a.jpg
Stanice Jihlava-město bývala častým působištěm lokomotivy 721 201-2, která zde byla také zdokumentována 2. 6. 1993.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix130 KiB

721203c.jpg
Hezky z nadhledu (z dnes už snesené lávky do depa) byla T458.1203 zachycena při posunu v Břeclavi 25. 6. 1989.
Foto: Ing. Ivo Raab   800 × 600 pix199 KiB

721203d.jpg
Skvělý technický záběr lokomotivy T458.1203 byl na nádraží v Břeclavi pořízen 24. 9. 1989.
Foto: Josef Motyčka   Sbírka: Jan Kudlička1024 × 720 pix231 KiB

721203f.jpg
S už vlečkovou 721 203-8 posunovala přes točnu depa Veselí nad Moravou místní topírenská záloha 702 034-0 dne 29. 2. 2000.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 680 pix270 KiB

721203g.jpg
Stroj 721 203-8 opouští na závěsu vlečkového vlaku (taženého strojem řady 742 ČD) stanici Velká nad Veličkou, aby po překonání úvrati dorazil za několik minut v jeho čele do zdejší Kordárny. Záběr je ze 7. 5. 2001.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 610 pix154 KiB

721203e.jpg
Už pod hlavičkou firmy IDS Olomouc sloužila 721 203-8 ve slušivém firemním nátěru na vlečce skláren Vetropack Moravia Glass v Kyjově 21. 1. 2004.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix144 KiB

721203a.jpg
Kvůli opravě zavítala 721 203-8 do drážního depa v Olomouci 22. 6. 2004.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix178 KiB

721203b.jpg
Za několik roků provozu od nátěrové obnovy už poněkud vybledlou 721 203-8 zastihl západ slunce na hlavním nádraží v Olomouci 4. 4. 2007.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 710 pix228 KiB

721204d.jpg
V naši první stykové stanici napěťových soustav, Kutné Hoře, posunovala T458.1204 s elektrickou lokomotivou řady S499.02 dne 6. 12. 1984.
Foto: Jan Kudlička   800 × 600 pix147 KiB

721204e.jpg
Ještě nijak zvlášť se od ostatních "Hektorů" nelišící stroj 721 204-6 postával v depu Jihlava 28. 5. 1996.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix130 KiB

721204b.jpg
Po vyhotovení nového nátěru v atypických barvách najednou téměř "přes noc" známá lokomotiva 721 204-6 dorazila s vlakem Os 84171 do Jemnice 18. 7. 1997.
Foto: Michal Urbanec   Sbírka: Michal Valošek1024 × 640 pix221 KiB

721204c.jpg
Před halou depa Břeclav (v prostoru pod lávkou) stála krasavice 721 204-6 odstavena 27. 4. 1999.
Foto: Petr Doubravský   700 × 700 pix147 KiB

721204a.jpg
Bohužel ani hezké lokomotivy nemohou sloužit v provozu věčně. Už vyřazená 721 204-6 čeká na svůj konec v prostoru depa v Havlíčkově Brodě 3. 1. 2000.
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix197 KiB

721204f.jpg
V prostorách depa Havlíčkův Brod čekal někdejší "Jemnický stříbrný šíp" 721 204-6 na sešrotování 11. 5. 2000.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 820 pix568 KiB

721207a.jpg
Už natrvalo neprovozní "Hektor" 721 207-9 postával v kolejišti tehdy ještě plně funkčního depa Brno-Dolní 7. 4. 1998.
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix128 KiB

721208b.jpg
Na čele pracovního vlaku byla drážní lokomotiva 721 208-7 vyfotografována v Grygově 22. 8. 1993.
Sbírka: Martin Třískala800 × 600 pix143 KiB

721208a.jpg
"Hektor" 721 208-7 byl ještě po roce 2000 často k vidění při práci na seřaďovacím nádraží v Berouně. Odtud je také tento záběr z 25. 5. 2001.
Foto: Martin Klein   800 × 600 pix165 KiB

721209c.jpg
Přerovská T458.1209 byla při sólo jízdě "odchycena" pohotovým fotografem na trati u stanice Hranice na Moravě-město 4. 3. 1988.
Foto: Ing. Ivo Raab   800 × 600 pix196 KiB

721209b.jpg
V čerstvě zelektrizované stanici Chropyně zastavil cestou s prázdnou soupravou "sypáků" z Přerova do Kojetína a dále na vlečku skašovských štěrkoven stroj 721 209-5 - duben 1994.
Foto: Zdeněk Fišer   800 × 600 pix142 KiB

721209e.jpg
Na kusé koleji u bývalého "tovačovského" nástupiště v Kojetíně čekal k službě pohotový "Hektor" 721 209-5 na začátek své služby na tovačovské trati 17. 5. 1994.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 730 pix194 KiB

721209d.jpg
S teprve krátce brněnskou lokomotivou 721 209-5 je právě posunováno v prostoru depa Brno-Maloměřice 5. 3. 1997.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix170 KiB

721209a.jpg
Na samém konci své "životní pouti" stál kdysi přerovský stroj 721 209-5 odstaven v depu Praha-Vršovice 26. 11. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix162 KiB

721211b.jpg
Žluté čelníky v 90. letech jasně identifikovaly lokomotivu 721 211-1, která se nám představuje na snímku pořízeném v depu Prievidza 17. 5. 1996.
Sbírka: Martin Třískala800 × 600 pix155 KiB

721211a.jpg
Ve stanici Topoľčany byla stále svěží "Ťapka" 721 211-1 zastižena 7. 5. 2000.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix150 KiB

721212b.jpg
Na osobním nádraží ve Zvolenu se T458.1212 připravuje k odjezdu jako manipulační vlak tvořený tentokráte pouze služebním vozem - 9. 5. 1986.
Foto: Jiří Adolf   Sbírka: Jan Kudlička800 × 600 pix136 KiB

721212c.jpg
Při posunu s osobními vozy byla 721 212-9 zachycena pod Zvolenským hradem 7. 5. 2000.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix179 KiB

721212a.jpg
Už notně omšelá 721 212-9 postávala u čerpací stanice nafty v Moldavě nad Bodvou 4. 9. 2008.
Foto: Richard Piroutek   800 × 600 pix206 KiB

721213a.jpg
Lokomotiva T458.1213 byla zastižena objektivem fotoaparátu ve stanici Žiar nad Hronom - srpen 1984.
Sbírka: Radoslav Macháček800 × 600 pix159 KiB


Zobrazeno 28 z celkem 455 dostupných snímků této řady a celkem 13318 fotografií na stránkách.