Sériové stroje řady 721 čísel 101 až 125


721102a.jpg
Před jednou z hal depa Haniska pri Košiciach postávala trojice strojů 721 102-6, 721 061-0 a 199 410-2 dne 3. 3. 2009.
Foto: Aleš Krška   800 × 600 pix150 KiB

721103a.jpg
Nové lokomotivy T458.1103 a T669.001 opouští ČKD Praha a přes spojku přes Českomoravskou ulici míří přímo do stanice Praha-Libeň - 27. 8. 1964.
Sbírka: Roman Skopal1024 × 730 pix162 KiB

721104a.jpg
Častou pracovní náplní pražských strojů řady 721 byly ke konci jejich provozu záskoky za motorové vozy řady 853 na osobních vlacích. V čele osobního vlaku do Chomutova takto vjížděla 721 104-8 do stanice Praha-Veleslavín 24. 6. 1997.
Foto: Karel Šlechta   800 × 600 pix184 KiB

721104c.jpg
K službě pohotový stroj 721 104-8 se v depu Kralupy nad Vltavou připravuje na další práci 20. 5. 2005.
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix201 KiB

721104b.jpg
Dosluhující veterán 721 104-8 čekal na další ze svých stále vzácnějších provozních výkonů v depu Kralupy nad Vltavou 25. 8. 2005.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix172 KiB

721106b.jpg
Svezení na přesuvně opravny ŽOS Česká Třebová si na snímku užívala slovenská "Ťapka" T458.1106 dne 5. 5. 1988.
Foto: Jiří Adolf   Sbírka: Jan Kudlička1024 × 700 pix184 KiB

721106a.jpg
Ještě se "zimní výbavou" v podobě krycí plachty na žaluziích chlazení motoru byla 721 106-3 zastižena v Hanisce pri Košiciach 18. 3. 2004.
Foto: Ondrej Krajňák   800 × 600 pix149 KiB

721107a.jpg
"Ťapka" 721 107-1 pózuje objektivům fotoaparátů před staniční budovou v Medzilaborcích 24. 2. 2003.
Foto: Tomáš Orlík   1024 × 710 pix225 KiB

721108c.jpg
K službě pohotové stroje 721 108-9 a 820 086-7 byly společně zachyceny před remízou ve stanici Spišské Podhradie 26. 11. 2000.
Sbírka: Ing. Ivan Kolář1200 × 760 pix346 KiB

721108b.jpg
Traťovým úsekem Spišská Nová Ves - Teplička nad Hornádom projížděla 721 108-9 s jediným kotlovým vozem 24. 3. 2003.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix148 KiB

721108a.jpg
V depu Spišská Nová Ves postávala už poněkud vybledlá 721 108-9 dne 15. 9. 2006.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix169 KiB

721110b.jpg
Velmi zachovale vyhlížející 721 110-5 byla v depu Košice zachycena 2. 7. 2002.
Foto: Martin Třískala   1024 × 690 pix243 KiB

721110a.jpg
S modernizovanými osobními vozy posunovala stařičká "Ťapka" 721 110-5 na osobním nádraží v Košicích 19. 6. 2004.
Foto: Roman Slowiaczek   1024 × 700 pix195 KiB

721111a.jpg
Díky šípovému pluhu na první pohled identifikovatelná 721 111-3 se vyhřívala na jarním slunci v prostoru depa Havlíčkův Brod 11. 5. 2000.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 800 pix356 KiB

721111b.jpg
Z točny domovského depa v Havlíčkově Brodě sjížděl "Hektor" 721 111-3 dne 5. 9. 2003.
Foto: Jan Kratochvíl   800 × 600 pix162 KiB

721111c.jpg
Už po předání od ČD do služeb TSS Hulín se 721 111-3 představuje na snímku pořízeném právě v Hulíně 5. 11. 2008.
Foto: Martin Nesrsta   Sbírka: Aleš Krška800 × 600 pix157 KiB

721111d.jpg
Krátce po vyhotovení nátěru ve firemních barvách TSS byla na hulínském nádraží 721 111-3 zdokumentována 7. 1. 2010.
Foto: Aleš Krška   800 × 600 pix146 KiB

721113b.jpg
Ještě červeno-žlutý stroj 721 113-9 čeká v depu Prievidza na své další nasazení do provozu 7. 5. 2000.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix139 KiB

721113a.jpg
Při odpočinku mezi provozními výkony se nechala už modro-bílá 721 113-9 vyfotografovat ve slovenské stanici Nitra 22. 11. 2008.
Foto: Richard Piroutek   800 × 600 pix209 KiB

721113c.jpg
V depu Nové Zámky byla 721 113-9 v obnoveném barevném kabátku k vidění 16. 6. 2009.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix175 KiB

721115a.jpg
S nákladem řeziva projížděla 721 115-4 okolo kostelíka v Brezně (poblíž zastávky Brezno-město) 21. 8. 2003.
Foto: Bc. Martin Ševčík   800 × 600 pix169 KiB

721115b.jpg
Ve stanici Červená Skála byl typický "lokálkový manipuláček" se strojem 721 115-4 na čele zdokumentován 21. 7. 2008.
Foto: Michal Valošek   800 × 600 pix174 KiB

721116a.jpg
Traťovým úsekem Uľanka - Harmanec provážela "Ťapka" 721 116-2 svůj manipulační vlak 21. 8. 2003.
Foto: Bc. Martin Ševčík   800 × 600 pix207 KiB

721116c.jpg
Na hranici depa ve slovenské Prievidzi čekal stroj 721 116-2 na své další využití v provozu 20. 4. 2008.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix173 KiB

721116d.jpg
Velmi zachovalá "Ťapka" 721 116-2 byla v depu Prievidza k zastižení 6. 8. 2008.
Foto: Aleš Krška   800 × 600 pix171 KiB

721116b.jpg
Přeznačovací mánie v praxi - tak by se dal nazvat snímek dokládající podobu přeznačení lokomotivy 721 116-2, která na snímku stojí odstavena v depu Prievidza 14. 9. 2010.
Foto: Peter Nikmon   800 × 600 pix166 KiB

721117b.jpg
Opečovávaná "Ťapka" 721 117-0 sloužila na posunu ve stanici Filakovo 25. 6. 2008.
Foto: Václav Šafář   800 × 600 pix163 KiB

721117a.jpg
Na snímku připomínajícím atmosféru lokálkových staniček v období 60. let minulého století se nám ve stanici Filakovo představuje stroj 721 117-0 dne 28. 7. 2008.
Foto: Richard Piroutek   1024 × 710 pix308 KiB

721120a.jpg
Lokomotivy 721 120-4 a 721 134-5 jedou z Humenného na vystřídání staničních zaloh v Michalovciach a Trebisove 10. 4. 2011.
Foto: Ing. Miloš Šefčík   800 × 600 pix161 KiB

721122a.jpg
"Ťapka" 721 122-0 se s "Brejlovcem" 750 110-9 bok po boku sešla v kruhové remíze domovského depa Zvolen 6. 7. 1997.
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix154 KiB

721122b.jpg
Spolu s podstatně mladším kolegou řady 736 se na přesuvně v depu Zvolen povozil také "Hektor" 721 122-0 dne 4. 1. 2008.
Foto: Richard Piroutek   800 × 600 pix161 KiB

721125a.jpg
Motorové legendy z ČKD, stroje 751 194-2, T478.3255 a 721 125-3, stály odstavené u zlověstné "zadní točny" v depu Zvolen 23. 7. 2005.
Foto: Bc. Martin Ševčík   1024 × 660 pix192 KiB


Zobrazeno 32 z celkem 455 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.