Stroj kulatého výrobního čísla 8000, označený jako 721 532-0, ještě běžně sloužil v provozu na rozsáhlém vlečkovém systému ostravské Nové huti 13. 2. 2002.
Foto: Martin Třískala
1024 × 710 pix
257 KiB
V areálu oceláren tehdejšího jména Ispat - Nová huť Ostrava přetahovala 721 532-0 soupravu "Wapek" s uhlím 10. 6. 2004.
Foto: Rastislav Chalupa
800 × 600 pix
162 KiB
Čerstvě do nového barevného kabátku (jaký ale paradoxně tato lokomotiva nikdy na sobě neměla) oděná T458.1532 posunuje po areálu DPOV v Nymburce 31. 1. 2011.
Foto: Ing. Pavel Vrána
800 × 600 pix
145 KiB
Společnost KŽC Doprava si v nymburských dílnách právě převzala další přírůstek do své flotily v podobě lokomotivy T458.1532 a její fotograf pořídil ještě snímek na památku před staniční budovou v Nymburce 31. 1. 2011.
Foto: Ing. Pavel Vrána
1024 × 680 pix
240 KiB
V jedné z hal podnikového lokomotivního depa Nové huti Ostrava čekala 721 533-8 na další využití v provozu 24. 11. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
162 KiB
Méně kvalitní, ale o to cennější záběr zachycuje předání původně na export určených lokomotiv řady T458.1 (se strojem T458.1534 na čele kolony) u depa Nové Huti - rok 1971.
Foto: Arcelor Mittal Ostrava, a.s.
1024 × 690 pix
217 KiB
Ještě plně při síle byl "Hektor" 721 534-6, když byl zdokumentován na posunu v areálu ostravské Nové huti 13. 2. 2002.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
144 KiB
Do starého unifikovaného nátěru lokomotiv Nové huti oděná 721 535-3 čekala na své domovské vlečce v Ostravě na další práci 11. 6. 2009.
Foto: Martin Třískala
1024 × 710 pix
264 KiB
Druhý snímek z předávání původně exportních "Hektorů" do provozu na vlečce Nové huti zachycuje zbrusu nové stroje T458.1536 a T458.1534 na kolejích před podnikovým depem v Ostravě-Kunčicích - rok 1971.
Foto: Arcelor Mittal Ostrava, a.s.
1024 × 660 pix
197 KiB
Jednu z mnoha lokomotiv Nové huti, stroj 721 536-1, vyobrazuje snímek z rozsáhlého vlečkového areálu v Ostravě pořízený 3. 7. 2001.
Foto: Rastislav Chalupa
800 × 600 pix
138 KiB
Už v novém modrém firemním nátěru společnosti Arcelor Mittal se představuje 721 536-1 při posunu na domovské vlečce Nové huti v Ostravě-Kunčicích 30. 11. 2007.
Foto: Michal Valošek
1024 × 650 pix
217 KiB
Koncem 80. let minulého století byla T458.1538 vyfotografována ještě na vlečce domovských Třineckých železáren.
Foto: Martin Penkala
1024 × 670 pix
184 KiB
Po svém odchodu z Třince stála 721 538-7 několik let odstavena v prostoru depa v Jihlavě, odkud je také tento záběr ze 3. 5. 2001.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
206 KiB
Dvojice firemních strojů Třineckých železáren, 721 540-3 a T419.0512, se setkala na odevzdávkovém kolejišti u zdejšího stavědla č.13 dne 26. 4. 2004.
Foto: Jan Orel
800 × 600 pix
180 KiB
Po nepříliš zdařilém pokusu o projetí neúplně zdviženými vraty jedné z hal byla mírně pocuchaná 721 540-3 zvěčněna v depu Třineckých železáren 3. 4. 2008.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
212 KiB
Už ze služeb Třineckých železáren "propuštěná" 721 540-3 stojí v čele pracovního vlaku v traťovém úsekem Jablunkov - Bocanovice 15. 10. 2009.
Foto: Roman Slowiaczek
800 × 600 pix
172 KiB
Ve slušivém novém korporátním nátěru společnosti GJW se nám 721 540-3 představuje na snímku pořízeném v Přerově 23. 6. 2010.
Foto: Michal Valošek
800 × 600 pix
196 KiB
Při plném pracovním nasazení na rekonstrukčních pracech na nádraží v Přerově byla 721 540-3 zdokumentována 26. 6. 2010.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
185 KiB
Zobrazeno 18 z celkem 455 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.