Jen pár kilometrů od svého domovského Přerova, ve stanici Prosenice, se nacházel stroj T458.1216, když ho zde překvapil fotograf 25. 10. 1983.
Foto: Ladislav Kroul
1024 × 710 pix
265 KiB
Osobní částí rozsáhlého nádraží v Přerově provážela T458.1216 manipulační vlak od Hranic 28. 12. 1989.
Foto: Ing. Ivo Raab
1024 × 670 pix
189 KiB
Kolegyně 721 218-6 a 721 216-0 se ve dvou sousedních stáních v rotundě depa Přerov sešly 20. 6. 1999.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
164 KiB
Do mírně pozměněného "retro" barevného nátěru oděná 721 217-8 sloužila na staniční záloze v osobní části přerovského nádraží 4. 6. 1994.
Foto: František Knápek
800 × 600 pix
152 KiB
"Hektor" 721 217-8 stál po provozním ošetření odstaven na prvním rotundovém paprsku u točny v depu Přerov 1. 10. 1994.
Foto: Petr Doležel
800 × 600 pix
194 KiB
S blednoucími barvami kapot lokomotivy 721 217-8 pohasínala také sláva řady T458.1 / 721 v Přerově. Snímek zachycuje tento stroj při práci na osobním nádraží 16. 10. 1999.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
177 KiB
Při posunu na olomouckém zhlaví stanice Přerov byla 721 218-6 vyfotografována 26. 4. 1998.
Foto: Václav Šafář
800 × 600 pix
203 KiB
Na jednom z obvyklých klidových stanovišť přerovských staničních záloh čekala 721 218-6 na další pracovní úkoly 1. 8. 2000.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
184 KiB
V roli staniční zálohy na jižním kolejišti osobního nádraží byla 721 218-6 v Přerově zastižena 24. 9. 2000.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
147 KiB
Na jedné z kusých kolejí stanice Zlaté Moravce stála odstavena "Ťapka" 721 220-2 dne 9. 8. 2004.
Foto: Bc. Martin Ševčík
800 × 600 pix
159 KiB
V rámci přehlídky lokomotiv se během brněnských oslav 150 let železnice na území Československa předvedla T458.1221 veřejnosti v obnoveném barevném nátěru - srpen 1989.
Foto: Karel Šlechta
1024 × 630 pix
255 KiB
Motorové legendy 721 221-8 a 751 179-3 se bok po boku sešly v depu Olomouc 29. 6. 1993.
Foto: David Prause
1024 × 620 pix
134 KiB
"Ťapka" 721 223-6 byla po převázání ze širokého rozchodu několik let i na normálním rozchodu v provozu s podvozky pensylvánského typu. S už běžnými "kývačkami" sloužila na posunu ve Zvolenu 13. 10. 2006.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
146 KiB
Původně na export vyrobená lokomotiva 721 226-9 (viz například šachta pro zabudování spřáhla) postávala v prostoru depa Plešivec 6. 5. 2000.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
166 KiB
V depu Čierná nad Tisou, ke kterému řada T458.0 a 1 / 721 neodmyslitelně patří už po více než půl století, byla 721 227-7 zastižena 25. 2. 2001.
Foto: Daniel Pavlíček
800 × 600 pix
176 KiB
Roli posunovací zálohy si na nádraží v Čierné nad Tisou "střihla" zdejší domácí lokomotiva 721 227-7 dne 13. 10. 2001.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
175 KiB
Momentálně nevyužitá 721 228-5 tráví spolu s dalšími "Ťapkami" volný čas v prostoru depa v Čierné nad Tisou 20. 8. 1997.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
157 KiB
Normálněrozchodný "Hektor" 721 229-3 stál po boku širokorozchodného "Čmeláka" 770 807-6 odstaven v hale depa Čierná nad Tisou 20. 8. 1997.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
131 KiB
Po desítky let byla pro stanici Stakčín typická setkávání lokomotiv řady T458.1 / 721 s motorovými vozy řady M152.0 / 810. První jmenovanou řadu na společném snímku ze Stakčína reprezentuje "Ťapka" 721 230-1 dne 16. 8. 2006.
Foto: Petr Maňásek Sbírka: Aleš Krška
1024 × 700 pix
300 KiB
Nejvyšší inventární číslo z drážních strojů řady 721 měla v rámci celého Československa lokomotiva 721 231-9, která na snímku posunuje po depu v Čierné nad Tisou 20. 8. 1997.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
154 KiB
V obnoveném nátěru v barvách připomínající podobu této lokomotivy po vyrobení stála 721 231-9 v prešovském depu 18. 9. 2007.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
149 KiB
Další snímky lokomotiv č. 222 a 223 najdete ve fotogalerii prototypy & unikáty.
Zobrazeno 21 z celkem 455 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.