Průmyslové lokomotivy řady 720 čísel 5xx


720501c.jpg
Krátce po dílenské opravě se "Hektor" T435.0501 spolu s "Pilštykem" T466.0075 představuje na snímku pořízeném v areálu dílen ŽOS Česká Třebová 23. 12. 1987.
Foto: Jiří Adolf   Sbírka: Jan Kudlička800 × 600 pix162 KiB

720501a.jpg
Na pohled velmi zanedbaná, přesto však plně provozní 720 501-6 čeká na další práci v areálu přerovské Prechezy 26. 2. 2007.
Foto: Lubomír Podlaha   Sbírka: Pavel Strachota1024 × 710 pix217 KiB

720501b.jpg
Snímek stejného stroje, pořízený v Přerově při stejné příležitosti naopak prozrazuje hned několik drobných oprav, které na něm byly provedeny. Záběr je z 26. 2. 2007.
Foto: Lubomír Podlaha   Sbírka: Pavel Strachota1024 × 690 pix224 KiB

720502a.jpg
Jedna z nejstarších existujících lokomotiv řady, stroj 720 502-4 společnosti OKD Doprava, postává na vlečce Elektrárny Dětmarovice 31. 5. 2007.
Foto: Lubomír Podlaha   Sbírka: Pavel Strachota1024 × 700 pix244 KiB

720502b.jpg
Na jiném působišti, v přerovské Precheze, byl stroj 720 502-4 zastižen dne 3. 8. 2004.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix135 KiB

720502c.jpg
Lokomotiva 720 502-4 OKD dopravy v areálu teplárny v Přerově 12. 11. 2004.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix130 KiB

720502d.jpg
"Hektor" 720 502-4 v přerovské teplárně taktéž dne 12. 11. 2004.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix139 KiB

720508d.jpg
720 508-1 je charakteristická svou neobvyklou úpravou čelní partie kapoty, kde má čtveřici pozičních světel místo obvyklé dvojice - Adamov 11. 7. 1997.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix209 KiB

720508f.jpg
Krasavice 720 508-1 stojí mezi výkony odstavena v prostorách depa Brno-Maloměřice - rok 1998.
Foto: Aleš Soška   1024 × 720 pix212 KiB

720508b.jpg
Nový barevný kabátek nevydržel lokomotivě 720 508-1 dlouho. Na snímku ze Starého Města u Uherského Hradiště už je nátěr stroje poškozen sprejery - 8. 9. 1999.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix128 KiB

720508a.jpg
Stroj 720 508-1 stál na vojenské koleji č. 102 v Benešově u Prahy 12. 10. 2006.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix172 KiB

720508c.jpg
Po opravě a vyhotovení nového laku byla 720 508-1 v Benešově u Prahy vyfotografována tentokráte na vojenské koleji č. 101 dne 21. 7. 2007.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix202 KiB

720508e.jpg
Během pracovní stáže v Čerčanech se stroj 720 508-1 vyhříval na ostrém podzimním slunci 13. 10. 2007.
Foto: Mirek Kočovský   800 × 600 pix179 KiB

720509a.jpg
"Hektor" 720 509-9 Posázavského pacifiku byl s pracovním vlakem zachycen v Plzni-Skvrňanech 15. 4. 2006.
Foto: Ladislav Böhm   800 × 600 pix135 KiB

720509e.jpg
"Spící princeznu" 720 509-9 zastihl objektiv fotoaparátu v Senohrabech 19. 8. 2006.
Foto: Mirek Kočovský   800 × 600 pix182 KiB

720509c.jpg
Lokomotiva 720 509-9 prováží vůz Balm 5-0365 (obsazený mimo jiné i hejtmanem Štředočeského kraje) po trati mezi Vlašimí a Bolinou 22. 8. 2006.
Foto: Lumír Běhal   800 × 600 pix179 KiB

720509b.jpg
Tradičně vzorně naleštěná 720 509-9 se zúčastnila také oslav 650-ti let města Čerčany 9. 9. 2006.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix183 KiB

720509d.jpg
Krasavice s číslem 720 509-9 byla na vojenské koleji č. 101 v Benešově u Prahy zastižena dne 16. 4. 2007.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix173 KiB

720519a.jpg
Stroj T435.0519 v areálu podniku Nová huť v Ostravě dne 13. 2. 2002.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix101 KiB

720520a.jpg
Dnes už neexistující stroj T435.0520 vzorně reprezentoval svou řadu na výstavě lokomotiv v Tišnově - rok 1995.
Foto: Aleš Soška   1024 × 680 pix188 KiB

720520b.jpg
Také tento záběr nově natřeného stroje T435.0520 byl pořízen na stejné tišnovské výstavě - rok 1995.
Foto: Aleš Soška   1024 × 670 pix206 KiB

720523a.jpg
Na vlečce strojírenského gigantu Škoda v Plzni byla zdokumentována domácí lokomotiva 720 523-0 dne 16. 5. 2008.
Foto: Josef Hrabě   1024 × 730 pix238 KiB

720524a.jpg
Lokomotiva 720 524-8 podniku Teplárna Otrokovice má větrací mřížky ve dveřích kapoty zakryté tkaninou, aby se zabránilo vnikaní uhelného prachu do strojovny - Otrokovice 10. 4. 2007.
Foto: Lukáš Chytil   800 × 600 pix165 KiB

720524b.jpg
Jiný záběr stroje 720 524-8 stojícího na vlečce otrokovické teplárny 10. 4. 2007.
Foto: Lukáš Chytil   800 × 600 pix152 KiB

720525a.jpg
Nepoužívané lokomotivy 720 525-5 a T334.0938 stály v cukrovaru v Mělníku 27. 9. 2004.
Foto: JUDr. Miloslav Blahovec   800 × 600 pix153 KiB

720525b.jpg
Bližší pohled na stroj 720 525-5 odstavený na vlečce cukrovaru v Mělníku 27. 9. 2004.
Foto: JUDr. Miloslav Blahovec   800 × 600 pix148 KiB

720525c.jpg
V pronájmu u společnosti BF-Logistics se "Hektor" 720 525-5 představuje na záběru pořízeném na hlavním nádraží v Olomouci 7. 5. 2008.
Foto: Martin Třískala   1024 × 730 pix224 KiB

720525d.jpg
"Šelmodrtič" 720 525-5 se vyhřívá na ostrém ranním slunci ve stanici Olomouc hl.n. 14. 5. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 690 pix221 KiB

720527a.jpg
Lokomotiva 720 527-1 Nové Huti byla v Ostravě-Kunčicích zastižena 3. 5. 1997.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix171 KiB

720528c.jpg
Na jednom z vzácných snímků, zachycujících lokomotivu T435.0528 mimo své působiště v Mladé Boleslavi, čeká tato na opravu v areálu dílen ŽOS Česká Třebová 8. 3. 1996.
Foto: Jiří Adolf   Sbírka: Pavel Strachota800 × 600 pix146 KiB

720528a.jpg
"Hektor" 720 528-9 podniku Škoda Auto, a.s. Mladá Boleslav 15. 3. 2007.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix140 KiB

720528b.jpg
Škodovácký stroj 720 528-9 byl na vlečce automobilky v Mladé Boleslavi vyfotografován 15. 3. 2007.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix128 KiB

720532a.jpg
Po opravě spojené se zavázáním na kývačkové podvozky se lokomotiva T435.0532 představuje na snímku pořízeném v areálu depa ostravské Nové Huti Klementa Gottwalda dne 3. 9. 1971.
Foto: Arcelor Mittal Ostrava, a.s.   1024 × 670 pix161 KiB

720533b.jpg
Po odkoupení z ostravských hutí se lokomotiva 720 533-9 začala objevovat na různých pracovních vlacích, obvykle vypravovaných v souvislosti se stavbou koridorů. S jedním takovým vlakem byla zachycena v Adamově - prosinec 1996.
Foto: Aleš Soška   1024 × 680 pix215 KiB

720533c.jpg
Památkou na působení stroje 720 533-9 na vlečce sladovny v Hodonicích je tento snímek pořízený dne 25. 4. 1997.
Foto: Václav Vyskočil   800 × 600 pix139 KiB

720533a.jpg
Vzorně opravená a nalakovaná lokomotiva 720 533-9 ve stanici Velim 19. 5. 1998.
Foto: Václav Polívka   800 × 600 pix117 KiB

720537a.jpg
Lokomotiva T435.0537 v Nové huti v Ostravě dne 13. 2. 2002.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix110 KiB

720538a.jpg
Do firemních barev koncernu Slovnaft oděná T435.0538 postávala na vlečce závodu Slovnaft Horný Hričov 20. 7. 2000.
Foto: Rastislav Chalupa   1024 × 740 pix262 KiB

720539d.jpg
Vzorně udržovaný stroj 720 539-6 společnosti Elektrizace železnic Praha byl na čele pracovního vlaku zachycen v Modřicích - červenec 1998.
Foto: Aleš Soška   1024 × 690 pix240 KiB

720539c.jpg
O osm měsíců později byl na nádraží v Modřicích pořízen také tento záběr lokomotivy 720 539-6 - březen 1999.
Foto: Aleš Soška   1024 × 710 pix239 KiB

720539a.jpg
Velmi zachovalý stroj 720 539-6 byl zastižen v Brodku u Přerova 3. 3. 2006.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix156 KiB

720539b.jpg
V úplně novém barevném kabátku stála 720 539-6 v prostoru DPOV Přerov 13. 8. 2007.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix157 KiB

720541c.jpg
Zázrak znovuzrození demonstrovaný na stroji 720 541-2 - z původního téměř vraku (pocházejícího z přerovské teplárny) udělaly šikovné ruce zaměstnanců firmy ČMŽO Přerov opět provozní lokomotivu! Snímek je ze 4. 5. 1997.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix172 KiB

720541d.jpg
Nově zprovozněná 720 541-2 byla během zkušební jízdy vyfotografována na hlavním nádraží v Olomouci - květen 1997.
Foto: Aleš Soška   1024 × 710 pix230 KiB

720541b.jpg
Ve firemním nátěru EŽ "oblečená" 720 541-2 stojí ve stanici Praha-Uhříněves 12. 9. 2005.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix191 KiB

720541a.jpg
Zimní nálada s lokomotivou 720 541-2 byla zachycena taktéž v Praze-Uhříněvsi 15. 1. 2006.
Foto: Mirek Kočovský   1024 × 720 pix233 KiB

720543a.jpg
Jeden z několika třineckých "Hektorů", stroj T435.0543, čeká na další práci v obvodu depa Třineckých železáren - podzim 1989.
Foto: Martin Penkala   1024 × 730 pix240 KiB

720545a.jpg
Stroj T435.0545 na vlečce vápenky Čertovy schody u Berouna.
Sbírka: Rosťa Kolmačka800 × 600 pix134 KiB

720555a.jpg
V průběhu dílenské opravy byl stroj magického čísla T435.0555 zdokumentován v jedné z hal ŽOS Česká Třebová 26. 2. 1987.
Foto: Jiří Adolf   Sbírka: Jan Kudlička800 × 600 pix147 KiB

720562a.jpg
V průběhu dílenské opravy byla ještě rozpracovaná T435.0562 zvěčněna v areálu ŽOS Česká Třebová 1. 6. 1979.
Foto: Zdeněk Nantl   Sbírka: Jan Kudlička1024 × 710 pix274 KiB

720566a.jpg
Na autentickém záběru z tovární haly ČKD dělá "Hektorovi" T435.0566 společnost "Pomeranč" T678.0002 - rok 1961.
Sbírka: Václav Šafář800 × 600 pix164 KiB

720567c.jpg
Ve Svatavě byl pořízen tento záběr stroje 720 567-7 firmy Viamont (ex. Báňské stavby Most; z výroby SHD Most) 5. 5. 1997.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix159 KiB

720567b.jpg
720 567-7 běžně jezdí v čele osobních vlaků na trati Sokolov - Kraslice. Snímek ji zachycuje v Sokolově 28. 7. 1999.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix108 KiB

720567d.jpg
Důkladně opravený a modernizovaný "Hektor" 720 567-7 (mimo jiné vybavený zásuvkami pro napájení přípojných vozů a ovládání jejich dveří) byl společně s pronajatým vozem řady 010 zastižen ve Svobodě nad Úpou 12. 5. 2001.
Foto: Tomáš Hanuš   800 × 600 pix211 KiB

720567a.jpg
I po více než půlstoletí provozování stále svěží stroj 720 567-7 vyčkává na další práci na nádraží v Bílině 4. 7. 2010.
Foto: Václav Šafář   1024 × 690 pix226 KiB

720567e.jpg
Na čele pracovního vlaku byla 720 567-7 zastižena v Berouně 20. 4. 2011.
Foto: David Prause   1024 × 710 pix280 KiB

720569b.jpg
Stroj 720 569-3 firmy Lokotrans odjíždí na postrku uceleného vlaku z Hulína 16. 8. 2001.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix120 KiB

720569a.jpg
Po opravě a provedení nového nátěru byl 720 569-3 vyfotografován ve stanici Říkovice dne 28. 5. 2002.
Foto: Jan Orel   800 × 600 pix98 KiB

720570a.jpg
Privátní stroj 720 570-1 společnosti GJW Praha vyjíždí v čele uceleného vlaku "Ua-ček" z Rybníku směrem k Omlenicím 22. 10. 1999.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 555 pix176 KiB

720571a.jpg
"Hektor" 720 571-9 byl na vlečce v Hněvicích zdokumentován 3. 8. 1998.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix128 KiB

720571b.jpg
Stroj 720 571-9 (ex. SEPAP Štetí) stál s vlakem kolejových polí odstaven v Libčicích nad Vltavou 30. 10. 2002.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix156 KiB

720572a.jpg
Nezvykle modře natřená lokomotiva T435.0572 sloužila v podniku Slévárna České Budějovice, kde byla zachycena 17. 5. 2006.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix163 KiB

720572b.jpg
Neprovozní T435.0572 stála na vlečce slévárny v Českých Budějovicích dne 17. 5. 2006.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix172 KiB

720573c.jpg
Podniková lokomotiva ŽOS Nymburk, 720 573-5, byla ještě ve svém starém nátěru zdokumentována 10. 5. 1996.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix148 KiB

720573b.jpg
Už "nově" natřená 720 573-5 postává v areálu ŽOS Nymburk 1. 11. 2005.
Foto: Mirek Kočovský   800 × 600 pix215 KiB

720573a.jpg
Stroj 720 573-5 stojí odstaven v areálu dílen ŽOS Nymburk 15. 3. 2007.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix201 KiB

720574b.jpg
"Hektor" 720 574-3, patřící ŽOS Česká Třebová, posunuje v areálu ŽOS - únor 1994.
Foto: Zdeněk Fišer   800 × 600 pix128 KiB

720574a.jpg
Stroj 720 574-3 byl při své všední službě v České Třebové vyfotografován 7. 1. 2003.
Foto: Jan Orel   800 × 600 pix111 KiB

720575a.jpg
V obvodu podnikového depa Třineckých železáren odpočívá mezi výkony lokomotiva T435.0575 - podzim 1989.
Foto: Martin Penkala   1024 × 680 pix224 KiB

720576a.jpg
S částečně odkrytým hlavním rámem stojí T435.0576 odstavena před podnikovým depem v areálu Třineckých železáren - jaro 1990.
Foto: Martin Penkala   1024 × 720 pix230 KiB

720593a.jpg
Na vlečce teplárny ve Dvoře Králové nad Labem sloužil stroj 720 593-3 (oděný do barev provozovatele - OKD Dopravy) 17. 10. 2006.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix117 KiB

720593b.jpg
Při průjezdu stanicí Staré Město u Uherského Hradiště byla sólo 720 593-3 vyfotografována 16. 8. 2012.
Foto: Josef Hrabě   800 × 600 pix181 KiB

720594a.jpg
Značně zašlá, přesto ale plně provozní 720 594-1 děčínského kovošrotu zavítala přímo na děčínské hlavní nádraží 8. 10. 2010.
Foto: Václav Šafář   1024 × 710 pix270 KiB

720595a.jpg
Vzorně naleštěný stroj 720 595-8 společnosti AWT reprezentoval svého majitele na ostravském železničním veletrhu Czech Raildays 2012 dne 21. 6. 2012.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 670 pix192 KiB

720597a.jpg
Pouze za účelem fotografování vyjela z domovské remízy na vlečce ZZN Černovice u Chomutova zdejší 720 597-4 (z výroby SHD Most, poté číslo 152 u MUS a.s. Most, provoz Komořany) dne 21. 10. 2010.
Foto: Dan Korbel   1024 × 680 pix242 KiB


Zobrazeno 75 z celkem 402 dostupných snímků této řady a celkem 13145 fotografií na stránkách.