T435.0050 (nově 720 050-4) byla poslední zástupkyní své řady u DKV Olomouc (patřila krnovskému depu). Snímek tuto lokomotivu zachycuje ještě v aktivní službě v Olomouci hl.n. - duben 1995.
Foto: Zdeněk Fišer
800 × 600 pix
105 KiB
Malá povodeň a nesjízdná trať do Opavy umožnila takovéto dnes neopakovatelné setkání v Krnově - zleva staniční záloha T435.0050, dále vlaky se stroji 749 263-0 a 750 257-8 a nakonec motorový vůz M262.0198 dne 18. 5. 1996.
Foto: Leoš Tomančák
1024 × 690 pix
239 KiB
O čtyři měsíce později stál ještě provozní "Hektor" 720 050-4 odstaven v domovském depu - 16. 9. 1996.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
184 KiB
Již vyřazená 720 050-4 byla ještě v krnovském depu fotografována 14. 3. 2000.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
157 KiB
Vrak lokomotivy 720 050-4 čeká na svůj konec v depu Česká Třebová 8. 1. 2005.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
128 KiB
Břeclavský stroj T435.0051 stál během výlukových prací odstavený v Šakvicích i se svým pracovním vlakem 24. 9. 1990.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
90 KiB
V kolejišti dnes už zalesněné vjezdové části kdysi slavného ranžíru v Praze-Vršovicích konala T435.0052 službu 6. 10. 1981.
Foto: Ivan Šnábl
1024 × 700 pix
260 KiB
Při práci v pískovně Provodín byl zdokumentován "Hektor" 720 052-0 dne 10. 5. 1995.
Foto: Václav Vyskočil
800 × 600 pix
140 KiB
Ve svém nejproduktivnějším období byl stroj T435.0053 zdokumentován v Rakovníku 17. 9. 1983.
Foto: Jan Kudlička
1024 × 690 pix
313 KiB
Posunující "Hektor" 720 053-8 se s toho času odpočívající "Žehličkou" 111 013-9 setkal v kolejišti stanice Praha Masarykovo nádraží 31. 5. 1995.
Foto: Ing. Bohumil Skála
1200 × 800 pix
358 KiB
"Hektor" 720 053-8 odpočívá mezi výkony ve stanici Kladno - květen 2001.
Foto: Ing. František Bartoš
800 × 600 pix
105 KiB
Už neprovozní stroj 720 053-8 stojí v kladenském depu - srpen 2001.
Foto: Ladislav Fric
800 × 600 pix
115 KiB
Po trati poblíž stanice Žleby projíždí s manipulačním vlakem stroj 720 054-6 dne 25. 3. 1999.
Foto: Petr Kapoun
1024 × 650 pix
231 KiB
Lokomotiva 720 054-6 odjíždí ze stanice Čáslav 4. 9. 1999.
Foto: Tomáš Bartoš
800 × 600 pix
165 KiB
Staříčký "Hektor" 720 054-6 zastavil se dvěma novými vozy Bmz, jedním Ampz a měřicím vozem na trati Plaňany - Pečky po absolvování zkušební jízdy 4. 4. 2001.
Foto: Ing. Vilém Bodlák
800 × 600 pix
256 KiB
Ještě vitální T435.0055 posunovala ve Žďárci u Skutče v prosinci roku 1989.
Foto: Tomáš Palyza
800 × 600 pix
99 KiB
Setkání stejně starých lokomotiv určených pro stejné výkony a přece tak odlišné koncepce - T435.0055 a T444.0267 ve stanici Skuteč 25. 12. 1989.
Foto: Oldřich Čížek
800 × 600 pix
120 KiB
"Cepák" 720 055-3 stál s manipulačním "vlakem" ve stanici Litomyšl 30. 6. 1997.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
137 KiB
Tandem lokomotiv T435.056 a 434.2298 se připravuje odjet s nákladním vlakem z Prahy-Vršovic - květen 1973.
Foto: Miroslav Malec Sbírka: Pavel Strachota
1024 × 720 pix
222 KiB
V dnes známé, tehdy však naprosto obyčejné stanici Lužná u Rakovníka zastavil s Mn vlakem "Hektor" T435.0056 dne 12. 9. 1981.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
154 KiB
T435.0057 coby exponát na II. ročníku Mezinárodního veletrhu v Brně - září 1960.
Sbírka: Václav Šafář
800 × 600 pix
134 KiB
Na druhém konci "života" stála 720 057-9 odstavena v depu Kladno. Snímek je ze dne 12. 1. 2000.
Foto: Petr Kapoun
1024 × 720 pix
249 KiB
V prostoru depa Liberec postávala mezi výkony odstavená T435.0058 dne 13. 9. 1980.
Foto: Ivan Šnábl
1024 × 690 pix
203 KiB
Každý nárazník jiný, hvězda mimo osu, ale hlavně že slouží - nymburský stroj T435.0058 ve Velkém Oseku 16. 3. 1982.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
156 KiB
Už více reprezentativní 720 058-7 projížděl s pracovním vlakem po trati mezi tehdejšími stanicemi Kadaň-město a Kadaň 29. 6. 2001.
Foto: Ladislav Fric
800 × 600 pix
135 KiB
Nablýskaná 720 058-7 již pod křídly muzejního depa Lužná u Rakovníka 15. 9. 2007.
Foto: Vojtěch Míček
800 × 600 pix
198 KiB
Lokomotiva 720 059-5 byla známá svým mnohaletým působením ve stykové stanici proudových soustav - Kutné Hoře. Zde je zachycena 22. 5. 1998.
Foto: Jiří Škalda
800 × 600 pix
113 KiB
Opět v Kutné Hoře byla 720 059-5 zdokumentována dne 23. 6. 1999.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
147 KiB
Zimě odolná lokomotiva T435.0061 posunuje na nádraží v Mariánských Lázních - prosinec 1984.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
123 KiB
Jednou z nehod řady T435.0 bylo také toto vykolejení stroje T435.0063 s manipulačním vlakem u Horní Řasnice - rok 1973.
Foto: Petr David Sbírka: Martin Žaba
800 × 600 pix
156 KiB
Vykolejený "Hektor" T435.0063 v Horní Řasnici v roce 1973.
Foto: Petr David Sbírka: Martin Žaba
800 × 600 pix
199 KiB
Nehodou v Horní Řasnici poškozený "Hektor" T435.0063 čekal na svou likvidaci v depu Liberec 10. 7. 1980.
Foto: Ing. Jaromír Kozinka
1200 × 830 pix
413 KiB
Zničená lokomotiva T435.0063 byla v depu Liberec vyfotografována 10. 7. 1980.
Foto: Ing. Jaromír Kozinka
1200 × 820 pix
356 KiB
V západočeských Karlových Varech byl domácí stroj T435.0064 zdokumentován 23. 8. 1981.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
169 KiB
Na opačném konci tehdejšího Československa pak sloužila "Ťapka" T435.0066 - Poprad 7. 1. 1981.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
106 KiB
V kolejišti stanice v domovském Popradě čeká na svou další práci lokomotiva 720 066-0 - březen 1989.
Sbírka: Radoslav Macháček
1024 × 680 pix
207 KiB
Zimní pustinou mezi Svatobořicemi a Dubňany projížděl manipulační vlak s lokomotivou T435.0067 dne 2. 2. 1991.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
86 KiB
Záložní "Hektor" T435.0067 byl v Kyjově vyfotografován před odjezdem s Mn 84821 do Mutěnic 1. 4. 1991.
Foto: Leoš Tomančák
1024 × 700 pix
130 KiB
Motorové legendy depa Veselí nad Moravou, stroje 720 067-8 a 751 068-8 čekají na své další výkony vedle zdi dělící nádraží od hřbitova 23. 10. 1994.
Foto: Leoš Tomančák
1024 × 720 pix
247 KiB
Již neprovozní stroj 720 067-8 chátrá po boku stejně postiženého motorového vozu 820 083-4 v depu Veselí nad Moravou 8. 5. 1997.
Foto: Zdeněk Sladký
800 × 600 pix
121 KiB
Ostravský mohykán 720 068-6 stál ve svém domovském depu dne 11. 3. 1996.
Foto: Ladislav Kroul
1024 × 665 pix
259 KiB
Ještě velmi dobře vypadající stroj T435.0069 společnosti Brněnské veletrhy a výstavy postává v areálu brněnského výstaviště 7. 7. 1989.
Foto: Josef Motyčka Sbírka: Jan Kudlička
800 × 600 pix
168 KiB
Lokomotivu T435.0069 ČSD odprodaly společnosti Brněnské výstavy a veletrhy - na Výstavišti byl zachycen 14. 9. 1991.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
170 KiB
Provozem už hodně opotřebovaná 720 070-2 stála v plzeňském depu odstavena 14. 6. 1996.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
155 KiB
Na nádraží v Liberci poctivě sloužila lokomotiva T435.0071 dne 18. 6. 1979.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
133 KiB
V době pořízení tohoto snímku už provozní éra řady T435.0/720 na Slovensku pozvolna končila - T435.0073 ve Spišské Nové Vsi 23. 3. 1992.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
134 KiB
O kousek dále na západ - v Mostě - posunovala lokomotiva T435.0074 dne 21. 9. 1984.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
141 KiB
V depu Kralupy nad Vltavou postával odstaven stroj T435.0077 dne 19. 8. 1982.
Foto: Ing. Jaromír Kozinka
1200 × 840 pix
427 KiB
Na sklonku svého "života" byl v depu Rakovník zdokumentován stroj 720 077-7 dne 18. 7. 1996.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
128 KiB
Ani za mrazivého dne si nemohla T435.0078 odpočinout - při posunu v Šumperku byla vyfotografována 15. 11. 1983.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
126 KiB
Zajímavě zakončen byl žlutý pruh na kabině stroje T435.0079, který byl v Plzni zdokumentován 21. 4. 1985.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
135 KiB
Ve společnosti domácího "Sergeje" stál v depu Bohumín odstaven "Hektor" T435.0080 dne 6. 7. 1991.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
159 KiB
Čerstvě opravený kyjovský stroj T435.0083 sjíždí po vlečce ze sklárny Horní huť do Dubňan 28. 12. 1990.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
142 KiB
Lokomotiva 720 084-3 byla při posunu ve stanici Zámrsk zastižena dne 9. 2. 1998.
Foto: Vít Kopecký
800 × 600 pix
96 KiB
Ve svém domovském depu v Chocni stála 720 084-3 dne 17. 9. 1999.
Foto: Vít Kopecký
800 × 600 pix
138 KiB
O necelý měsíc později postával "Hektor" 720 084-3 u točny depa Česká Třebová 27. 10. 1999.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
98 KiB
Vrak stroje 720 084-3 čeká na sešrotování v depu Česká Třebová 28. 3. 2002.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
132 KiB
T435.0085 stojí s typickým lokálkovým manipuláčkem 80. let ve stanici Bezdružice 24. 6. 1986.
Foto: Ing. Bohumil Skála
800 × 600 pix
125 KiB
Lokomotiva 720 089-2, pravidelně sloužící mimo jiné i na dnes už neexistující trati do Morkovic, čeká na další práci ve stanici Nezamyslice 21. 3. 1993.
Foto: Libor Hrubý Sbírka: Jan Kudlička
1024 × 720 pix
171 KiB
Přes točnu v Nezamyslicích přejížděla zdejší letitá posunující záloha T435.0089 dne 30. 6. 1993.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
137 KiB
Jeden z traťových výkonů nezamyslické zálohy - T435.0089 obsluhuje čerstvě zelektrizovanou vlečku ŽPSV v Doloplazech 17. 5. 1994.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
151 KiB
Lokomotiva 720 089-2 byla jednou z posledních, která pravidelně projížděla lokálku z Nezamyslic do Morkovic. Snímek ji zachycuje v Nezamyslicích - červenec 1994.
Foto: Zdeněk Fišer
800 × 600 pix
154 KiB
Budoucí koridorovou stanicí Blansko projížděl stroj T435.0090 dne 21. 10. 1984.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
147 KiB
Dnes už se asi nedovíme, co tak důležitého probírali studenti cestující vlakem, že si ani nevšímali kolem jedoucího "Hektora" T435.0091 - Přerov 14. 9. 1984.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
171 KiB
V roce 1989, kdy byl pořízen tento snímek, ještě stroj 720 091-8 patřil pod LD Břeclav.
Sbírka: Petr Doubravský
800 × 600 pix
111 KiB
"Hektor" 720 091-8 posunuje s pracovním vlakem v Chocni - květen 2000.
Foto: Aleš Soška
1024 × 670 pix
268 KiB
Stroj 720 091-8, tehdy ještě patřící Strojní a dopravní základně Otrokovice a toho času pronajatý Elektrizaci železnic Praha, stál ve stanici Ústí nad Orlicí 15. 4. 2003.
Foto: Karel Martinák
800 × 600 pix
132 KiB
Opravená a nově natřená 720 091-8, nově patřící firmě KK provoz a údržba lokomotiv byla v depu Olomouc zastižena 17. 12. 2005.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
182 KiB
A opět v činné službě na pracovních vlacích - 720 091-8 v Brodku u Přerova 3. 3. 2006.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
153 KiB
Během déle trvajícího odstavení v Přerově byla 720 091-8 v prostorách Dílen pro opravy vozidel zdokumentována 16. 6. 2012.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 680 pix
240 KiB
Slovenská lokomotiva T435.0092 posunuje ve stanici Poprad - rok 1984.
Foto: Pavol Kukučík Sbírka: MDC-ŽSR Bratislava
800 × 600 pix
181 KiB
Ještě ve starém nátěru stojí 720 093-4 v Kraľovanském depu - červenec 1995.
Foto: Tomáš Bartoš
800 × 600 pix
117 KiB
720 093-4 byla poslední pravidelně provozovanou lokomotivou své řady na Slovensku. Před halou domovského depa v Kraľovanech byla zachycena 17. 6. 2001.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
166 KiB
"Ťapka" 720 093-4 posunuje ve stanici Kraľovany dne 28. 9. 2002.
Foto: Jan Orel
800 × 600 pix
131 KiB
Lokomotiva T435.0094 vede manipulační vlak na trati u Kostelce nad Labem 7. 5. 1984.
Foto: Ivan Šnábl
1024 × 690 pix
189 KiB
Nedaleko stanice Skovice vznikl tento nádherný záběr stroje 720 094-2 dne 25. 3. 1999.
Foto: Petr Kapoun
1024 × 700 pix
261 KiB
Lokomotiva T435.0095 odvážela jeden z mnoha svých nákladních vlaků z nádraží v České Lípě 26. 10. 1979.
Foto: Ivan Šnábl
1024 × 660 pix
201 KiB
Veselskomoravská T435.0096 byla v čele manipulačního vlaku zachycena na trati nedaleko Nemotic 16. 8. 1991.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
128 KiB
Přestavovací vlak s lokomotivou T435.0096 přijel do cílových Koryčan za časného rána dne 16. 8. 1991.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
111 KiB
Poslední "živá" léta v Dubňanech - za T435.0096, která přijela z vlečky skláren, stojí hodonínský stroj T466.0271 s uceleným vlakem lignitu 2. 1. 1992.
Foto: Leoš Tomančák
1024 × 700 pix
128 KiB
Na nádraží ve Veselí nad Moravou posunuje oblíbený domácí stroj 720 096-7 - rok 1994.
Foto: Aleš Soška
1024 × 670 pix
203 KiB
"Hektor" 720 096-7 posunoval ve svém domovském Veselí nad Moravou dne 14. 3. 1995.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
94 KiB
Poslední cesta zrušené lokomotivy 720 083-5 do rohateckého Ferotechu. Šrotaři tehdy jevili živý zájem i o stroj 720 096-7, který byl k přepravě použit - 19. 4. 1996.
Foto: Pavel Chudík Sbírka: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
169 KiB
Vyřazení veteráni 720 096-7 a 820 083-4 v depu Veselí nad Moravou - září 1997.
Foto: Zdeněk Sladký
800 × 600 pix
123 KiB
Na hlavním nádraží v Brně posunoval s poštovními vozy stroj T435.0097 dne 17. 9. 1990.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
101 KiB
"Hektor" 720 097-5, patřící podniku PASO Brno, stojí na své domovské vlečce v březnu roku 2004.
Foto: Jan Orel
800 × 600 pix
136 KiB
Nepříliš často používaný stroj 720 097-5 postával na vlečce firmy PASO v Brně-Modřicích také 20. 2. 2009.
Foto: Martin Třískala
1024 × 690 pix
150 KiB
Při stejné příležitosti byla lokomotiva 720 097-5 společnosti PASO Brno vyfotografována i z druhé strany - 20. 2. 2009.
Foto: Martin Třískala
1024 × 730 pix
163 KiB
Čerstvě opravený a na nové označení 720 098-3 přeznačený "Hektor" T435.0098 si vychutnává převoz na přesuvně dílen ŽOS Česká Třebová 11. 12. 1989.
Foto: Jiří Adolf Sbírka: Jan Kudlička
1024 × 680 pix
148 KiB
Lokomotiva 720 098-3 dobírá naftu ve svém domovském depu Česká Třebová 7. 10. 1997.
Foto: Vít Kopecký
800 × 600 pix
124 KiB
Týden poté byla 720 098-3 zdokumentována ve stanici Opatov - 14. 10. 1997.
Foto: Vít Kopecký
800 × 600 pix
159 KiB
Ještě drážní stroj 720 099-1 byl na trati u Plaňan vyfotografován 12. 10. 1996.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
191 KiB
Pózování lokomotiv 720 099-1 a 710 842-6 na vlečce podniku Draslovka Kolín 6. 12. 1999.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
116 KiB
"Znovuzrozený" stroj 720 099-1 sloužil na vlečce podniku Draslovka Kolín. Zde byl zdokumentován 26. 1. 2006.