Ještě v dobách, kdy "Hektoři" patřili k nosným řadám motorizace, posunuje T435.003 po areálu depa v Nymburce 22. 5. 1977.
Foto: Josef Motyčka Sbírka: Jan Kudlička
1024 × 630 pix
176 KiB
První sériový stroj řady T435.0, 720 003-3, nějaký čas sloužil také na pracovních vlacích při stavbě 1. tranzitního koridoru - Český Brod 12. 3. 1996.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
134 KiB
Stařičký "Hektor" 720 003-3 v roli posunovací zálohy na hlavním nádraží v Praze - prosinec 1996.
Foto: Ing. František Bartoš
800 × 600 pix
129 KiB
Snímek pořízený v areálu bývalého depa Brno-Dolní zachycuje lokomotivu 720 003-3 během náročné opravy prováděné firmou Lokomont Brno. Záběr je z 26. 3. 2009.
Foto: Pavel Dokoupil
1024 × 660 pix
203 KiB
Souprava od zvláštního vlaku Benešov u Prahy - Český Šternberk, vedená nově zprovozněnou T435.003, byla během jízdy na odstavení do Kácova vyfotografována za zastávkou Soběšín 17. 5. 2012.
Foto: Petr Štoček
1024 × 690 pix
261 KiB
Zvláštní vlak s vzorně opravenou lokomotivou T435.003 v čele, vypravený u příležitosti konání Sázavské pouti, projíždí romantickým úsekem trati mezi tunely za Sázavou 8. 7. 2012.
Foto: Petr Štoček
1024 × 710 pix
318 KiB
Podzimní nálada s "Hektorem" T435.003 - tak by se dal nazvat zdařilý snímek nostalgického vlaku, který byl na trati u Kácova pořízen 20. 10. 2012.
Foto: Petr Štoček
1024 × 710 pix
203 KiB
Nejstarší "Ťapka" na Slovensku, T435.0004, přijela s manipulačním vlakem do stanice Horná Štubňa 26. 4. 1989.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
157 KiB
Již zrušená T435.0004 stojí společně s T435.0029 odstavena v RD Vrútky 22. 9. 1993.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
103 KiB
Lokomotiva T435.0005 přijela s nákladním vlakem do stanice Bor u Tachova 29. 8. 1982.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
113 KiB
Atypický sněhový pluh léta zdobil chebský a nakonec klatovský stroj T435.0005. Ten byl právě v depu Klatovy zvěčněn 29. 8. 1995.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
108 KiB
Na nádraží v Praze-Malešicích byla ještě poměrně mladá lokomotiva T435.0006 zdokumentována 8. 5. 1979.
Foto: Ivan Šnábl
1024 × 710 pix
219 KiB
V koloně vyřazených lokomotiv byl v depu v Praze-Vršovicích zastižen "Hektor" 720 006-6 dne 31. 8. 1997.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
178 KiB
Lokomotiva T435.0007 stála mezi výkony odstavena v Plzni 9. 2. 1982.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
126 KiB
Ve stanici Doudleby nad Orlicí posunovala T435.0008 dne 13. 7. 1978.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
115 KiB
Při práci na košickém nádraží byla zdokumentována lokomotiva T435.0009 dne 23. 6. 1984.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
155 KiB
Vedle motorového vozu M286.1029 rozjížděl v Tatranské Lomnici stroj T435.0009 soupravu osobního vlaku 17. 3. 1985.
Foto: Zdeněk Kačena Sbírka: Martin Žaba
800 × 600 pix
118 KiB
Neobvykle umístěné houkačky znevšedňují vzhled lokomotivy T435.0010, která byla s vlakem Os 6320 vyfotografována ve Smržovce 5. 9. 1980.
Foto: Zdeněk Kačena Sbírka: Martin Žaba
800 × 600 pix
172 KiB
Těžce poškozená T435.0011 čeká na náročnou opravu v prostorách depa Plzeň 27. 5. 1977.
Foto: Miroslav Petr Sbírka: Martin Žaba
800 × 600 pix
136 KiB
Zmrtvýchvstalý stroj T435.0011 byl v depu Zdice zdokumentován dne 22. 10. 1985.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
136 KiB
Lokomotiva T435.0012 čeká ve stanici Martin na povolení k odjezdu s manipulačním vlakem 19. 10. 1990.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
142 KiB
Při převozu jiným kolegou řady T435.0 zastavila T435.0013 v Lysé nad Labem 30. 5. 1984.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
144 KiB
Svým novým barevným kabátkem se po dílenské opravě chlubí stroj T435.0013 na snímku pořízeném v areálu ŽOS Česká Třebová 1. 7. 1987.
Foto: Jiří Adolf Sbírka: Jan Kudlička
1024 × 720 pix
208 KiB
Ze ŽOS Nymburk zapůjčená T435.0013 (náhradou za místní a v ŽOS právě opravovanou 740 713-3) vyjíždí z vlečky Dřevostavby Jihlava 15. 6. 1996.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
199 KiB
Už ve slušivém firemním nátěru stála T435.0013 na domovské vlečce ŽOS Nymburk 30. 4. 2002.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
215 KiB
"Hektor" 720 013-2 společnosti ŽOS Vrútky byl přímo ve Vrútkách zachycen 22. 10. 2021.
Foto: Marián Jaseňák
1200 × 780 pix
437 KiB
Na stejném místě, tedy v areálu ŽOS Vrútky byl při stejné příležitosti pořízen také tento záběr stroje 720 013-2 dne 22. 10. 2021 .
Foto: Marián Jaseňák
1200 × 800 pix
469 KiB
Odstavená lokomotiva T435.0014 byla v depu Krnov zaznamenána dne 4. 3. 1992.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
135 KiB
Ve stanici Choceň vznikl tento záběr stroje T435.0015 s vlakem se speciální zásilkou - 80.léta minulého století.
Sbírka: Václav Šafář
800 × 600 pix
141 KiB
Někdy v době vrcholící slávy parní trakce byla v Mladé Boleslavi zdokumentovaná moderní motorová lokomotiva T435.0016.
Foto: Miroslav Pavlík Sbírka: Petr Turek
1024 × 580 pix
170 KiB
Populární choceňský "Cepák" T435.0016 se při kaválkádě konané v rámci oslav 150 let Dráhy olomoucko-pražské blíží k Odb. Parník 25. 8. 1995.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
172 KiB
Lokomotiva 720 016-5 stojí s manipulačním vlakem ve Vysokém Mýtě 24. 4. 1999.
Foto: Tomáš Bartoš
800 × 600 pix
138 KiB
Jen pár měsíců poté sestavuje 720 016-5 ve stanici Dolní Lipka manipulační vlak do Hanušovic 9. 10. 1999.
Foto: Jan Orel
800 × 600 pix
110 KiB
Stále svěží "Cepák" 720 016-5 posunuje v Chocni 28. 3. 2002.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
128 KiB
Ve stanici Nymburk-město byla s nákladním vlakem zastižena T435.0017 dne 29. 5. 1984.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
140 KiB
Ze stanice Říčany u Prahy právě pan výpravčí vypravuje na trať vlak tažený strojem T435.0018 - červen 1966.
Foto: Ing. Ondřej Řepka Sbírka: Martin Žaba
800 × 600 pix
117 KiB
Už v novějším nátěru se žlutým proužkem stála T435.0018 v choceňském depu 16. 9. 1990.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
193 KiB
Potupně bez podvozků (a s klasickým smetadlem) byla během opravy v karlovarském depu zastižena T435.0019 dne 16. 4. 1981.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
106 KiB
O dva roky později už T435.0019 měla na čelech šípové pluhy - Mariánské Lázně 13. 8. 1983.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
149 KiB
V Havlíčkově Brodě byl s manipulačním vlakem zastižen stroj T435.0021 - rok 1979.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
127 KiB
Stejný "Hektor" T435.0021 pak byl vyfotografován v Pečkách na samém konci 80. let.
Sbírka: Václav Šafář
800 × 600 pix
98 KiB
Ještě provozní karlovarská 720 022-3 stála u točny domovského depa 8. 5. 1995.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
163 KiB
Na hlavním nádraží v Praze posunoval stroj T435.0023 dne 18. 10. 1983.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
161 KiB
V atypickém, ale slušivém zeleném nátěru byla 720 024-9 zastižena v prostorách bývalé montážní základny ŽS Brno v Brně-Maloměřicích - červenec 1997.
Foto: Aleš Soška
1024 × 680 pix
214 KiB
Vzorně opravená lokomotiva 720 024-9 odpočívá na vlečce chemičky v Kaznějově 1. 11. 2001.
Foto: Jan Orel
800 × 600 pix
126 KiB
Z Brna-Dolního nádraží se právě chystá odjet se svým vlakem na trať stroj T435.0026 dne 26. 5. 1990.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
153 KiB
Velmi zachovalá T435.0029 byla při práci ve stanici Čadca vyfotografována 9. 9. 1984.
Sbírka: Ladislav Kroul
1024 × 710 pix
256 KiB
Jeden z posledních provozních "malých Hektorů" na Slovensku, stroj 720 030-6, posunoval s pracovním vlakem při výluce v Liptovském Mikuláši 16. 10. 2001.
Foto: Jozef Sarňák
1024 × 730 pix
297 KiB
Čerstvě po vyrobení byla T435.0031 spolu s další lokomotivou neznámého čísla zdokumentována v Praze Libni.
Sbírka: Václav Šafář
800 × 600 pix
152 KiB
Úsekem trati poblíž zastávky Roztoky-Žalov provážel "Hektor" T435.0032 nákladní vlak dne 30. 3. 1982.
Foto: Ing. Jaromír Kozinka
1200 × 800 pix
408 KiB
Bicykl na brukně libeňského "Hektora" T435.0032 jakoby naznačoval důvěru strojvůdce ve schopnost dojet do cílové stanice vlastní silou. Trojkolejkou u klánovické zastávky projížděl 21. 4. 1996.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
185 KiB
Slovenská "Ťapka" 720 033-0 poctivě sloužila v Popradě ještě dne 23. 3. 1992.
Foto: Ladislav Kroul
1024 × 730 pix
186 KiB
Stařičké lokomotivy 720 035-5, 720 077-7 a 770 001-6 stály pospolu v kralupském depu 31. 8. 1997.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
137 KiB
Už zrušený stroj 720 035-5 čeká na svůj konec v depu v Kralupech nad Vltavou 3. 3. 2001.
Foto: Ladislav Fric
800 × 600 pix
123 KiB
Ještě plně provozní lokomotiva T435.0037 byla s manipulačním vlakem vyfotografována v České Lípě 4. 10. 1980.
Foto: Ivan Šnábl
1024 × 690 pix
232 KiB
Již jen vrak zbyl z "Hektora" 720 037-1, když jej v depu Praha-Vršovice zastihl objektiv fotoaparátu 6. 12. 1998.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
138 KiB
V zaplněném pomocném odstavném kolejišti stykové stanice v Kutné Hoře byly v roce 1992 kromě jiných zachyceny také lokomotivy 230 057-2 a 720 038-9.
Foto: Ivo Valent
1200 × 790 pix
441 KiB
Lokomotiva 720 038-9 posunuje ve stanici Čáslav 29. 9. 2000.
Foto: Tomáš Bartoš
800 × 600 pix
163 KiB
Stroj 720 038-9 projíždí v čele osobního vlaku do Kolína odbočkou u Ratají nad Sázavou 3. 1. 2002.
Foto: Jan Orel
800 × 600 pix
158 KiB
Při průjezdu Českou Třebovou byla vyfotografována privátní 720 039-7 dne 16. 10. 2007.
Foto: Aleš Krška
800 × 600 pix
128 KiB
Ve stanici Ústí nad Orlicí se lokomotivy 720 039-7 a 750 259-4 setkaly 16. 10. 2007.
Foto: Aleš Krška
800 × 600 pix
208 KiB
V zastávce Verměřovice nedaleko Letohradu vznikl tento krásný záběr stroje 720 039-7 patřícího firmě OLPAS Moravia - 17. 10. 2007.
Foto: Aleš Krška
1024 × 745 pix
227 KiB
Na nočním snímku ze stanice Kúty byla 720 039-7 zdokumentována při přepravě trojice motorových vozů řady 830 - 17. 10. 2007.
Foto: Aleš Krška
800 × 600 pix
105 KiB
Velká symblika je ukryta v tomto snímku lokomotiv 720 040-5 a 725 030-1. Vždyď obě řady pochází ze stejné doby, jsou určeny pro stejný druh výkonů a i přes až propastnou koncepční rozdílnost dokázaly souběžně sloužit přes třicet let - depo Kralupy 31. 8. 1997.
Foto: Petr Kapoun
1024 × 685 pix
211 KiB
Vedle kolegy 720 141-1 byl stroj 720 040-5 vyfotografován ještě ve svém původním působišti, v depu Kralupy nad Vltavou, 29. 6. 1999.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
158 KiB
Čerstvě opravená 720 040-5 při nočním pózování v depu Olomouc 27. 11. 2000.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
99 KiB
Muzejní skvosty T435.040 a T435.0139 ve stanici Vejprty dne 12. 10. 2001.
Foto: Ladislav Fric
800 × 600 pix
135 KiB
T435.040 a T435.0139 (na postrku) s manipulačním vlakem ve stanici Kovářská 12. 10. 2001.
Foto: Ladislav Fric
800 × 600 pix
172 KiB
Snad provozuschopný, ale prakticky nevyužívaný stroj T435.040 postával v prostoru muzejního depa ČD v Lužné u Rakovníka 27. 6. 2009.
Foto: Martin Třískala
1024 × 710 pix
221 KiB
Jeden z úplně posledních slovenských malých "Hektorů", stroj 720 041-3, posunoval v domovských Vrútkách 11. 10. 1996.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
122 KiB
Na plzeňském hlavním nádraží posunoval s osobní soupravou "Hektor" T435.0042 dne 9. 6. 1983.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
135 KiB
Čerstvě opravená T435.0043 zapózovala před objektivem fotoaparátu na vjezdu do stanice Mladotice 9. 2. 1982.
Foto: Ladislav Kroul Sbírka: Jan Kudlička
1024 × 700 pix
267 KiB
Na samém začátku dnes už zrušené trati do Jáchymova byla v Ostrově nad Ohří vyfotografována T435.0043 - 80. léta minulého století.
Sbírka: Václav Šafář
800 × 600 pix
149 KiB
Stejný stroj, T435.0043, byl zastižen v Chodově - 2. 7. 1982.
Foto: Ladislav Kroul
1024 × 690 pix
231 KiB
Lokomotiva 720 044-7 odpočívala ve zdickém depu dne 13. 2. 1998.
Foto: Petr Doubravský
800 × 600 pix
119 KiB
Z rokycanského nádraží pochází tento snímek "Hektora" T435.0045, zvěčněného dne 17. 12. 1985.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
133 KiB
Stroj 720 046-2 sloužil na staniční záloze na karlovarském horním nádraží 29. 9. 1999.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
187 KiB
Starší snímek poměrně známé lokomotivy T435.0046 vznikl v Chodově 21. 8. 1981.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
161 KiB
Díky mohutnému šípovému pluhu nezaměnitelná 720 046-2 byla zastižena s manipulačním vlakem ve stanici Dalovice 21. 7. 2000.
Foto: Tomáš Bartoš
800 × 600 pix
142 KiB
V prostoru depa Karlovy Vary stála už svého šípového pluhu zbavená 720 046-2 odstavena 29. 8. 2004.
Foto: Václav Šafář
1024 × 740 pix
341 KiB
Ještě provozní stroj 720 047-0 posunoval v Havlíčkově Brodě 16. 3. 1996.
Foto: Václav Vyskočil
800 × 600 pix
117 KiB
Havlíčkobrodská 720 047-0 stála ve společnosti "Čmeláka" odstavena ve svém domovském depu 6. 3. 1997.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
121 KiB
720 047-0 byla poslední lokomotivou řady 720 ve stavu depa Brno. Na snímku je již definitivně odstavená v depu Havlíčkův Brod 23. 6. 1999.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
171 KiB
"Hektor" 720 048-8 posunuje ve Veselí nad Moravou 24. 8. 1992.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
87 KiB
T435.049 na tovární fotografii z výrobního závodu ČKD.
Foto: tovární snímek Sbírka: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
114 KiB
Ve stanici Chodov pak byla T435.0049 zastižena 8. 10. 1981.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
143 KiB
Zobrazeno 86 z celkem 402 dostupných snímků této řady a celkem 13387 fotografií na stránkách.