Prenatální snímek budoucí lokomotivy 719 701-5 byl v montážní hale někdejších JLS v Jihlavě pořízen 22. 5. 2008.
Foto: PhDr. Zbyněk Zlinský
1024 × 730 pix
211 KiB
Den před prvním představením veřejnosti byla 719 701-5 vyfotografována ve výrobním závodě v Jihlavě (za povšimnutí stojí, že lokomotiva zpočátku nebyla vybavena čelním zábradlím) společně s kostrou kabiny pro jednoho z modernizovaných "Čmeláků" 22. 7. 2008.
Foto: Radek Čupr
1024 × 730 pix
205 KiB
Už téměř dokončený neadresný prototyp 719 701-5 se představuje před výrobní halou CZ LOKO, a.s. v Jihlavě 23. 7. 2008.
Foto: PhDr. Zbyněk Zlinský
1024 × 740 pix
208 KiB
I s namontovaným automatickým spřahovacím zařízením SZ99 byla 719 701-5 vystavena na veletrhu Innotrans s Berlíně, odkud je i snímek pořízený 24. 9. 2008.
Foto: Ing. Tomáš Michálek, Ph.D.
1024 × 720 pix
221 KiB
Ve výrobní hale CZ LOKO, a.s. v Jihlavě byla právě dokončovaná 719 701-5 ve společnosti stroje 740 318-1 OKD-Doprava zachycena 12. 10. 2008.
Foto: PhDr. Zbyněk Zlinský
1024 × 720 pix
242 KiB
"Asynchron" 719 701-5 se podrobuje prvním trakčním zkouškám na malém okruhu u Cerhenic 27. 1. 2009.
Foto: Ing. Václav Horák
1024 × 720 pix
329 KiB
Prototyp 719 701-5 projížděl po malém zkušebním okruhu u Cerhenic v rámci první série svých trakčních zkoušek 27. 1. 2009.
Foto: Ing. Václav Horák
1024 × 700 pix
276 KiB
Boční pohled na lokomotivu 719 701-5 byl na zkušební trati velkého okruhu s obcí Sokoleč v pozadí pořízen 28. 2. 2009.
Foto: Ing. Jiří Konečný
1024 × 640 pix
168 KiB
Ve společnosti "Effishuntera" 709 401-4 byl "Asynchron" 719 701-5 vyfotografován přímo v areálu jihlavské pobočky výrobce CZ LOKO, a.s. 2. 4. 2009.
Foto: Jakub Džurný
1024 × 680 pix
221 KiB
Tento snímek stroje 719 701-5 vznikl na technologické koleji měrného oblouku R150 v areálu Zkušebního centra VUZ v Cerhenicích - srpen 2009.
Foto: Ing. Michal Hipman, CSc.
1024 × 710 pix
250 KiB
Při trakčních zkouškách na malém zkušebním okruhu u Cerhenic byla 719 701-5 i s dynamometrickým vozem VUZ zachycena 18. 8. 2009.
Sbírka: ZL VUZ, a.s.
1024 × 690 pix
288 KiB
V rámci zkoušek stroje 719 701-5 na tratích DNT vznikl na trati z Tušimic do Března u Chomutova tento jeho snímek dne 21. 7. 2009.
Foto: Robert Škrlant
1024 × 690 pix
366 KiB
U silnice při trati DNT poblíž Nechranické přehrady vznikl snímek prototypu 719 701-5 dne 21. 7. 2009.
Foto: Robert Škrlant
1024 × 680 pix
291 KiB
Na "uhelném depu" v Tušimicích byla osamocená 719 701-5 zaznamenána 22. 7. 2009.
Foto: Robert Škrlant
1024 × 700 pix
199 KiB
Při zkouškách trakce projížděla 719 701-5 se soupravou "Wapek" po březenské trati DNT dne 22. 7. 2009.
Foto: Robert Škrlant
1024 × 700 pix
279 KiB
Přímo z kolejiště u tušimických násypek DNT pochází snímek stroje 719 701-5 pořízený 22. 7. 2009.
Foto: Robert Škrlant
1024 × 700 pix
221 KiB
Na zkušební trati malého okruhu VUZ se 719 701-5 představuje na snímku pořízeném 20. 8. 2009.
Foto: Jakub Džurný
1024 × 680 pix
381 KiB
Jistou konstrukční příbuznost lokomotiv 719 701-5 a 709 705-8 (nejsou však vidět rozdíly v řešení pohonu a pojezdu) vystihuje snímek pořízený v areálu bývalých JLS Jihlava 28. 8. 2009.
Foto: Jakub Džurný
1024 × 680 pix
215 KiB
V areálu hlavního závodu společnosti CZ LOKO, a.s. v České Třebové byla 719 701-5 zastižena 5. 9. 2009.
Foto: Lubomír Podlaha
1024 × 680 pix
248 KiB
Na brněnském výstavišti BVV stála 719 701-5 jako exponát na Mezinárodním strojírenském veletrhu vystavena 14. 9. 2009.
Foto: Ing. Stanislav Zapletal
1024 × 680 pix
233 KiB
Společnost CZ LOKO, a.s. v roce 2009 vystavovala na Mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně mimo lokomotivy 719 701-5 také nový typ podvozku pro novou generaci svých motorových lokomotiv. Snímek je ze 14. 9. 2009.
Foto: Ing. Stanislav Zapletal
1024 × 700 pix
262 KiB
"Asynchron" 719 701-5 jako exponát na Mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně 16. 9. 2009.
Foto: Jaroslav Šika
1024 × 680 pix
229 KiB
Ještě jeden pohled na novotou zářící 719 701-5 během jejího vystavení na BVV v Brně 17. 9. 2009.
Foto: Ing. Tomáš Michálek, Ph.D.
1024 × 720 pix
262 KiB
Po skončení své "veletržní éry" čeká neadresný prototyp 719 701-5 v areálu jihlavského závodu CZ LOKO společně se strojem 770 514-8 OKD-Doprava na své další využití 4. 11. 2009.
Foto: PhDr. Zbyněk Zlinský
1024 × 710 pix
230 KiB
Ve společnosti právě do šrotu rozebírané lokomotivy 702 519-0 stála 719 701-5 u depa Třineckých železáren připravena ke svému dalšímu zkušebními provozu v TŽ 20. 4. 2010.
Foto: Martin Třískala
1024 × 700 pix
218 KiB
Červené krasavice podobného označení 729 701-3 a 719 701-5 se setkaly u depa Třineckých železáren 20. 4. 2010.
Foto: Martin Třískala
1024 × 680 pix
249 KiB
Pohled na osamocenou 719 701-5 pochází ze stejného místa ve Třineckých železárnách 20. 4. 2010.
Foto: Martin Třískala
1024 × 730 pix
398 KiB
Prototyp 719 701-5 byl v rozsáhlém areálu Třineckých železáren zachycen také 27. 5. 2010.
Foto: Lubomír Podlaha
1024 × 680 pix
325 KiB
Ve službách dopravce CZ Logistics posunovala 719 701-5 v jihlavském závodě společnosti CZ LOKO, a.s. dne 9. 2. 2011.
Foto: Radek Čupr
1024 × 680 pix
217 KiB
Ve společnosti lokomotivy 797 822-4, určené pro Metro Budapešť, stojí prototypová 719 701-5 před tehdejší výrobní halou v Jihlavě 24. 3. 2011.
Foto: Radek Čupr
1024 × 690 pix
195 KiB
Při prezentaci ve společnosti METRANS Praha stála před lokomotivami německé produkce vystavena česká 719 701-5 dne 14. 4. 2011.
Foto: Radek Čupr
1024 × 680 pix
218 KiB
Už z období zkušebního nasazení u ČD na posun v Brně na hl.n. pochází snímek stroje 719 701-5 pořízený 17. 9. 2011.
Foto: Jaroslav Šika
1024 × 700 pix
213 KiB
Během nasazení stroje 719 701-5 v Brně byla jeho obvyklým působištěm 6. záloha přímo na hlavním nádraží. Na obvyklém stanovišti uvedené zálohy byla lokomotiva vyfotografována 6. 10. 2011.
Foto: Ing. Stanislav Zapletal
1024 × 680 pix
220 KiB
Společně s brněnským Petrovem byla 719 701-5 na hlavním nádraží v Brně zachycena 6. 10. 2011.
Foto: Ing. Stanislav Zapletal
1024 × 700 pix
235 KiB
Společně s "Bucharem" 742 043-3 se nechal "Asynchron" 719 701-5 při posunu ve stanici Brno hl.n. vyfotografovat 2. 7. 2012.
Foto: Vladimír Musil
1024 × 690 pix
272 KiB
U brněnského 5. nástupiště na hlavním nádraží posunovala 719 701-5 s dvojicí vozů Bmx dne 2. 7. 2012.
Foto: Vladimír Musil
1024 × 710 pix
235 KiB
Portrétový snímek "Asynchrona" 719 701-5 byl na hlavním nádraží v Brně pořízen 20. 11. 2012.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 710 pix
231 KiB
U přesuvny hlavního výrobního závodu CZ LOKO, a.s. v České Třebové postávala 719 701-5 dne 12. 9. 2013.
Foto: PhDr. Zbyněk Zlinský
1024 × 680 pix
313 KiB
Při posunu na odstavném nádraží v Brně byl pořízen snímek prototypu 719 701-5 dne 19. 1. 2014.
Foto: Jaroslav Šika
1024 × 720 pix
283 KiB
Už s novým logem společnosti CZ LOKO na bocích kabin posunovala 719 701-5 v kolejišti za halou HPZ II na ŽZO v Cerhenicích 21. 3. 2014.
Foto: Radek Čupr
1024 × 700 pix
197 KiB
Na velkém zkušebním okruhu v Cerhenicích byla 719 701-5 zachycena během posledních zkoušek před schválením typu 21. 3. 2014.
Foto: Radek Čupr
1024 × 680 pix
305 KiB
Po boku nablýskané "Zamráči" 749 181-4 pro IDS byl "Asynchron" 719 701-5 v areálu CZ LOKO Česká Třebová vyfotografován 3. 6. 2014.
Foto: Lubomír Podlaha
1024 × 710 pix
302 KiB
Poslední významnější provozní výkony stroj 719 701-5 absolvoval jako pronajatý firmě LTE Czechia, pro kterou na snímku zajišťuje posun v žst. Ústí nad Labem-Střekov 3. 8. 2015.
Foto: Lubomír Podlaha
1024 × 680 pix
347 KiB
V podstatě pouze hlavní rám a pojezd (připravený pro stavbu prototypu hybridní lokomotivy) zůstal z "Asynchrona" 719 701-5 po jeho rozložení v roce 2016. Snímek byl v Jihlavě pořízen 27. 1. 2017.
Foto: Daniel Brabenec
1024 × 710 pix
259 KiB
Odstrojování rámu někdejší lokomotivy 719 701-5 probíhalo v areálu jihlavské pobočky společnosti CZ Loko 8. 11. 2018.
Foto: Radek Čupr
1024 × 650 pix
257 KiB
Dost možná úplně poslední snímek bývalé lokomotivy 719 701-5 vznikl v rámci demontáže komponentů z hlavního rámu 8. 11. 2018.
Foto: Radek Čupr
1024 × 680 pix
232 KiB
Zobrazeno 46 z celkem 62 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.