Prototyp ET459.0501 byl při prvních zkouškách vyfotografován na zkušebním okruhu v Cerhenicích - rok 1986.
Foto: Ing. Bohumil Skála
800 × 600 pix
210 KiB
Původní podobu "Hybrida" ET459.0501 (budoucí 718 501-0) velmi dobře vystihuje tento záběr ze zkušebního okruhu u Cerhenic - rok 1986.
Foto: Ing. Bohumil Skála
800 × 600 pix
164 KiB
V rámci zkoušek si ET459.0501 zajezdila po zkušebním okruhu u Cerhenic i s mohutným osminápravovým "Čmelákem" typu ČME 5 - rok 1986.
Foto: Ing. Bohumil Skála
1024 × 710 pix
250 KiB
Ještě s původním umístěním houkaček, ale již s označením TA436.0501 stojí "Hybrid" na vlečce ČKD v Praze - rok 1987.
Foto: Ing. Bohumil Skála
800 × 600 pix
175 KiB
Právem předpokládaná "posunovací lokomotiva budoucnosti", TA436.0501, je právě přesouvána na vlečce výrobního závodu ČKD 5.6.1987.
Foto: Ivan Šnábl Sbírka: Josef Motyčka
800 × 600 pix
135 KiB
Prototyp TA436.0501 v roli účastníka posunu na vlečce ČKD Praha 5.6.1987.
Foto: Ivan Šnábl Sbírka: Josef Motyčka
800 × 600 pix
162 KiB
Stroj TA436.0501 stojí vystaven na vlečce ČKD v Praze 5.6.1987.
Foto: Ing. Ivo Mahel
800 × 600 pix
116 KiB
Další výstava, které se stroj TA436.0501 jako technická novinka zúčastnil, byla výstava ve vozební stanici Praha-Bubny konaná 22.6.1988.
Foto: Jan Novotný
1024 × 670 pix
266 KiB
Ve společnosti strojů T448.0735 a T457.0016 se TA436.0501 prezentovala na výstavě v depu Praha-Bubny 18.7.1988.
Foto: Ing. Bohumil Skála
800 × 600 pix
179 KiB
Prototyp TA436.0501 byl na začátku provozního ověřování u ČSD zdokumentován při posunu v Olomouci 28.7.1988.
Foto: Ing. Bohumil Skála
800 × 600 pix
200 KiB
"Hybrid" posunuje ve stanici Olomouc hl.n. dne 28.7.1988.
Foto: Ing. Bohumil Skála
800 × 600 pix
169 KiB
Stroj TA436.0501 se v roli výstavního exponátu objevil mimo jiné i na výstavě v Ostravě konané 3.9.1988.
Foto: Ing. Jiří Adamovský
1024 × 640 pix
170 KiB
Barevný snímek lokomotivy TA436.0501 byl na výstavě v Ostravě pořízen taktéž 3.9.1988.
Foto: Ing. Zdeněk Sýkora
1200 × 770 pix
325 KiB
TA436.0501 a T457.0005 v depu Olomouc - květen 1989.
Foto: Ing. Bohumil Skála
800 × 520 pix
145 KiB
718 501-0 (poprvé s novým označením) coby výstavní exponát na brněnském výstavišti - červenec 1989.
Foto: Ing. Bohumil Skála
800 × 600 pix
195 KiB
Jiný záběr stroje 718 501-0 taktéž pochází z velké železniční výstavy ku příležitosti 150 let železnice na území Československa, která se na výstavišti v Brně konala na přelomu června a července 1989. Tento snímek je z 27.6.1989.
Foto: Jan Novotný
1024 × 680 pix
222 KiB
Na stejné výstavě byl pořízen také tento snímek prototypu 718 501-0 - Brno 7.7.1989.
Foto: Josef Motyčka
800 × 600 pix
103 KiB
"Hybrid" 718 501-0 v roli exponátu na výstavě v Přerově 22.9.1991.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
124 KiB
Méně kvalitní, ale o to cennější záběr zachycuje stroj 718 501-0 při průjezdu Rohatcem 8.10.1992.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
124 KiB
Pravidelné nasazení "Hybrida" 718 501-0 do provozu v podobě posunu na hlavním nádraží v Olomouci vystihuje snímek z 30.3.1994.
Foto: Jan Novotný
1024 × 660 pix
161 KiB
Stroj 718 501-0 byl při všední práci v Olomouci zdokumentován dne 16.4.1994.
Foto: Petr Doležel
800 × 600 pix
143 KiB
Velkolepé výstavy kolejových vozidel v Přerově se 718 501-0 zúčastnila 1.10.1994.
Foto: Petr Doležel
800 × 600 pix
147 KiB
Lokomotiva 718 501-0 posunovala v Olomouci hl.n. 19.8.1995.
Foto: František Knápek
800 × 600 pix
104 KiB
Během odstavení v prostorách "domovského" depa v Olomouci byla 718 501-0 zdokumentována 20.1.1996.
Foto: Daniel Pavlíček
1024 × 690 pix
186 KiB
Jedna z posledních prezentací lokomotivy 718 501-0 proběhla na výstavě v areálu Ostravských opraven a strojíren 3.5.1997.
Foto: Daniel Pavlíček
1024 × 670 pix
186 KiB
Neprovozní lokomotiva 718 501-0 stojí odstavena v olomouckém depu - říjen 1997.
Foto: Vít Kopecký
800 × 600 pix
167 KiB
Také život lokomotivy může být plný paradoxů - nadějný a zdařilý prototyp čeká ve značně zuboženém stavu na svůj další osud v areálu svého výrobního závodu, který byl v tu dobu v úpadku a pod nucenou správou - rok 1999.
Foto: Radim Šnábl Sbírka: Josef Motyčka
800 × 600 pix
144 KiB
Schátralý stroj 718 501-0 během svého několikaletého odstavení v areálu firmy Zásobárna Nymburk - 23.8.2003.
Foto: Jindřich Volf
800 × 600 pix
133 KiB
Vánoce 2006 pak prototyp 718 501-0 přečkal na Slovensku. V prostoru depa v Topoľčanech byl zastižen 23.12.2006.
Foto: Jano Gajdoš
800 × 600 pix
234 KiB
Lokomotiva 718 501-0 čeká na svou (věřme že lepší) další budoucnost ve stanici Topoľčany 8.3.2007.
Foto: Jano Gajdoš
800 × 600 pix
147 KiB
Neprovozní stroj 718 501-0 stál v depu v Topoľčanech dne 8.3.2007.
Foto: Jano Gajdoš
800 × 600 pix
139 KiB
Prototyp 718 501-0 postává odstavený v Topoľčanském depu 22.4.2007.
Foto: Jano Gajdoš
800 × 600 pix
175 KiB
Zchátralý stroj 718 501-0 byl v Topoľčanech zachycen dne 22.4.2007.
Foto: Jano Gajdoš
800 × 600 pix
180 KiB
V konvoji vyřazených motorových lokomotiv se 718 501-0 v létě 2007 objevila v areálu ŽOS Zvolen. Snímek je z 8.7.2007.
Foto: Ján Tóth
1024 × 670 pix
217 KiB
Prototyp 718 501-0 čeká na své (věřme že) lepší zítřky v prostorách dílen ŽOS Zvolen 11.12.2007.
Foto: Milan Šich
1024 × 680 pix
186 KiB
Stejného dne byl "Hybrid" v areálu ŽOS Zvolen zdokumentován také z druhé strany - 11.12.2007.
Foto: Milan Šich
1024 × 610 pix
167 KiB
Na jiném místě v areálu ŽOS Zvolen stála zase o něco omšelejší 718 501-0 dne 4.12.2008.
Foto: Ing. Petr Chlum
1024 × 630 pix
167 KiB
Další záběr stroje 718 501-0, pocházející z areálu ŽOS Zvolen, vystihuje jeho stav ze dne 24.10.2013.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 720 pix
231 KiB
Také tento čelní záběr prototypu 718 501-0, odstaveného v odlehlé a (naštěstí) špatně přístupné části areálu ŽOS Zvolen, pochází z 24.10.2013.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
175 KiB
Už po odkoupení "Hybrida" 718 501-0 Ing. Kotasem byl tento ve své deponii v Brně na dolním zachycen 15.5.2021.
Foto: Jaroslav Šika
1200 × 820 pix
449 KiB
Při přestavování konvoje vozidel v kolejišti depa Brno-dolní byla 718 501-0 zdokumentována ve svém stavu z 29.10.2021.
Foto: Jaroslav Šika
1200 × 810 pix
495 KiB
Zobrazeno 41 z celkem 43 dostupných snímků této řady a celkem 13030 fotografií na stránkách.