Sériové stroje řady 710 čísel 800 až 899


710800c.jpg
Na nádraží v Kolíně byla 710 800-4 při posunu zachycena 23. 11. 1998.
Foto: Pavel Čáp   1200 × 810 pix343 KiB

710800a.jpg
Lokomotiva 710 800-4 (T334.0800) byla za svého působení u "traťováků" označena jako 710 636-2. Snímek ji vyobrazuje ve stanici Ostrava-Svinov 12. 6. 2001.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix126 KiB

710800b.jpg
V Ostravě-Svinově postával stroj 710 800-4 na čele vlaku kolejových polí 14. 3. 2000.
Foto: Jan Orel   800 × 600 pix135 KiB

710802a.jpg
Ještě zelená "Rosnička" 710 802-0 společnosti Viamont stála v Bílině odstavena 17. 6. 2001.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix168 KiB

710802b.jpg
Už do slušivého žluto-černého firemního laku Viamontu oděná 710 802-0 (ex. T334.0586) Chemických závodů v Sokolově stojí na domovské vlečce - rok 2003.
Foto: Pavel Strachota   800 × 600 pix154 KiB

710804a.jpg
Ve stanici Kostomlaty byla červená T334.0804 vyfotografována 17. 7. 1986.
Foto: Josef Motyčka   Sbírka: Jan Kudlička800 × 600 pix121 KiB

710807a.jpg
Ve stanici Zohor byla lokomotiva T334.0807 ŽSR (oficiálně 710 643-8) zastižena při posunu 7. 11. 1994.
Foto: Ing. Zdeněk Sýkora   1200 × 820 pix468 KiB

710808a.jpg
Již nepoužívaný stroj 710 644-6 (T334.0808) společnosti Železničné stavby stojí odstaven ve svém domovišti v Hanisce pri Košiciach 17. 10. 2003.
Foto: Ondrej Krajňák   800 × 600 pix138 KiB

710810a.jpg
Až v dalekém RD Čierná nad Tisou stála odstavena rudá "Rosnička" T334.0810 dne 26. 8. 1998.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix167 KiB

710812a.jpg
Už delší čas neprovozní 710 812-9 (ex. 710 648-7, ex. T334.0812) chátrala pod mostem nad nádražím v Chebu 31. 7. 1997.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix121 KiB

710813a.jpg
Jeden z mála zelených strojů řady 710 s logem ČD, 710 813-7 (ex. 710 649-5) patřící TSS Starý Plzenec, byl ve své domovské provozní jednotce zaznamenán 26. 7. 2006.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix143 KiB

710818a.jpg
O reflektory na všech rozích střechy kabiny obohacený stroj T334.0818 postával na vlečce závodu Calofrig Borovany odstaven 28. 6. 2000.
Foto: Ladislav Kroul   1024 × 660 pix250 KiB

710821a.jpg
"Rosnička" T334.0821 firmy ISTAR Ústí nad Labem čeká na svůj konec na vlečce kovošrotu Děčín 17. 5. 2002.
Foto: Jan Orel   800 × 600 pix143 KiB

710827c.jpg
Lokomotiva 710 827-7 byla poslední "Rosničkou" ve službách Třineckých železáren. Ještě v činné službě zde byla zdokumentována 7. 5. 1999.
Foto: Petr Toman   Sbírka: Václav Martynek800 × 600 pix155 KiB

710827a.jpg
Nově natřená zelená 710 827-7 společnosti DBV-ITL stála vystavena před remízkou v Pečkách 8. 6. 2013.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 710 pix217 KiB

710827b.jpg
Stroj 710 827-7 projíždí v čele návozu historických vozidel po trati mezi Vrbčany a Chroustovem 11. 6. 2006.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix304 KiB

710832a.jpg
Již neexistující modrá krasavice T334.0832 automobilky ŠKODA Mladá Boleslav stála na domovské vlečce 20. 12. 1993.
Foto: Jan Koutný   800 × 600 pix105 KiB

710833b.jpg
Těžiště vnitropodnikové kolejové dopravy na vlečce závodu Calofrig Borovany spočívalo v roce 2000 už pouze na stroji T334.0833. Snímek je z 28. 6. 2000.
Foto: Ladislav Kroul   1024 × 660 pix171 KiB

710833a.jpg
Lokomotiva 710 833-5 firmy IDS Olomouc (ex. Calorifrig Borovany) odpočívá na přednádraží stanice Olomouc hl.n. na čele pracovního vlaku 6. 6. 2006.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix181 KiB

710838a.jpg
Ještě zelená 710 838-4 (ex. 710 659-4 ex. T334.0838) Stavební obnovy železnic (SOŽ) zavítala s pracovním vlakem do stanice Moravany 12. 5. 2000.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix180 KiB

710838b.jpg
Už v majetku firmy ODOS, i když ještě v nátěru SOŽ, stojí 710 838-4 v Ostravském depu 6. 3. 2007.
Foto: Vít Blahovec   800 × 600 pix149 KiB

710842b.jpg
Velmi opečovávaná 710 842-6 sloužila na vlečce Draslovky Kolín 6. 12. 1999.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix101 KiB

710842a.jpg
I přes svou naprostou koncepční rozdílnost provozovatelem oblíbené a spolehlivě sloužící stroje 710 842-6 a 720 099-1 předvádí své krásné barevné kabátky v Draslovce Kolín 6. 12. 1999.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix127 KiB

710844a.jpg
Do tzv. "exportního" nátěru oděná T334.0844 projíždí po vlečce ČKD Kutná Hora - rok 2001.
Foto: Ivo Valent   1024 × 730 pix252 KiB

710844b.jpg
Známá lokomotiva podniku ČKD Kutná Hora, 710 844-2, byla v prosinci roku 2004 již delší dobu neprovozní.
Foto: Ing. Jiří Fedurco   800 × 600 pix128 KiB

710845a.jpg
V nátěru, který řadu T334.0 proslavil, stojí "Rosnička" T334.0845 v Poldi Kladno - 80. léta minulého století.
Foto: Radek Soldán   Sbírka: Aleš Krška800 × 600 pix121 KiB

710846b.jpg
Do elegantního modrého kabátku oděná T334.0846 sloužila na vlečce podniku Orsil v Castolovicích - rok 1993.
Foto: Aleš Soška   1024 × 670 pix202 KiB

710846a.jpg
Na vlečce podniku Orsil v Častolovicích bylo možné zdejší modrou 710 846-7 vyfotografovat 1. 11. 1997.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix150 KiB

710852a.jpg
Česká T334.0852 vytahuje startující původem rumunskou LDH45-006 (748 457-9) z remízy v cukrovaru Hrochův Týnec 12. 11. 2002.
Foto: Jan Orel   800 × 600 pix184 KiB

710855c.jpg
Oblíbený stroj T334.0855 dobrovického cukrovaru přebírá zátěž ve stanici Dobrovice 4. 8. 1986.
Foto: Ing. Jiří Fedurco   1024 × 700 pix253 KiB

710855d.jpg
Do pro "Rosničku" ne zrovna typického modrého nátěru oděná T334.0855 posunuje ve stanici Dobrovice 4. 8. 1986.
Foto: Ing. Jiří Fedurco   1024 × 700 pix320 KiB

710855a.jpg
"Rosničky" 710 855-8 a 710 451-6 (cukrovarů TTD) posunují po stanici Dobrovice 18. 8. 2003.
Foto: Petr Turek   800 × 600 pix148 KiB

710855b.jpg
Za účelem opravy zavítal stroj T334.0855 do Lokomontu Brno 9. 4. 2006.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix141 KiB

710858a.jpg
Vlečková lokomotiva T334.0858 posunovala v Praze-Čakovicích 23. 5. 1984.
Foto: Jan Kudlička   800 × 600 pix130 KiB

710859b.jpg
Stroj T334.0859 stojí odstaven na vlečce podniku AGRO Česká Skalice 29. 9. 2000.
Foto: Tomáš Hanuš   800 × 600 pix134 KiB

710859a.jpg
Už dost opotřebovaná T334.0859 se vyhřívá na sluníčku v ACHP Sadová 28. 7. 2005.
Foto: Radim Říha   800 × 600 pix150 KiB

710866a.jpg
Na vlečce sladovny v Hodonicích se T334.0866 nechala vyfotit 16. 9. 2000.
Foto: Jan Orel   800 × 600 pix115 KiB

710866c.jpg
Velmi zachovalá 710 866-5 projíždí zasněžené koleje cestou do Nového Strašecí 7. 3. 2005.
Foto: Martin Klein   800 × 600 pix181 KiB

710866d.jpg
Stroj 710 866-5 firmy České lupkové závody a.s. - Nové Strašecí odebírá vozy ve stanici Nové Strašecí 4. 4. 2005.
Foto: Martin Klein   800 × 600 pix203 KiB

710866b.jpg
Při jízdě do Pecínova byla 710 866-5 velice hezky zaznamenána na trati u Nového Strašecí 9. 12. 2005.
Foto: Martin Klein   800 × 600 pix201 KiB

710867a.jpg
Ve specifické a pro provoz hutí velmi důležité roli "kartáče" sloužila T334.0867 na vlečce Nové Huti v Ostravě - duben 1986.
Foto: Arcelor Mittal Ostrava, a.s.   800 × 600 pix145 KiB

710869a.jpg
Půvab původního vzhledu lokomotiv řady T334.0 demonstruje stroj 710 869-9 v muzejním depu v Lužné u Rakovníka 30. 4. 2005.
Foto: Karel Mikolášek   800 × 600 pix139 KiB

710878a.jpg
"Rosnička" 710 878-0 spolku PVTKŽ Benešov patřila původně sklárnám Kavalier v Sázavě. Fotoaparát ji zastihl v Čerčanech 9. 6. 2005.
Foto: Šebastián Lizák   800 × 600 pix159 KiB

710878b.jpg
Neprovozní lokomotiva 710 878-0 stojí odstavena v prostorách depa v Čerčanech 26. 7. 2005.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix171 KiB

710882a.jpg
Stroj T334.0882, pocházející z ACHP Městec Králové, chátral v kolejišti ŽOS Nymburk 13. 9. 2006.
Foto: Vladimír Pomezný   800 × 600 pix147 KiB

710885a.jpg
Zachovalá červená T334.0885 Lihovaru Trenčín stojí odstavena v areálu trenčínské "traťovky" v době svého zapůjčení místní traťové distanci - září 1987.
Sbírka: Radoslav Macháček800 × 600 pix156 KiB

710894b.jpg
V areálu bývalého depa Brno-Dolní se olomoucká teplárenská 710 894-7 (T334.0894) ukázala 13. 7. 2000.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix133 KiB

710894a.jpg
T334.0894 řadu let bez hnutí stála odstavena na vlečce olomoucké teplárny. Fotografie ji zachycuje 13. 6. 2002.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix150 KiB

710896b.jpg
V rámci mimořádné jízdy přijíždí 710 896-2 do stanice Zruč nad Sázavou 21. 4. 2001.
Foto: Miro Just   800 × 600 pix129 KiB

710896c.jpg
"Muzejní" 710 896-2 byla se zvláštním výletním vlakem nádherně zvěčněna u Laziště 21. 9. 2003.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix173 KiB

710896a.jpg
Na čele návozu muzejních vozidel odjížděla 710 896-2 z Peček 11. 6. 2006.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix158 KiB


Zobrazeno 51 z celkem 369 dostupných snímků této řady a celkem 13351 fotografií na stránkách.