Sériové stroje řady 710 čísel 700 až 799


710712a.jpg
Původně plzeňské továrně Škoda patřící stroj T334.0712 přistavuje zátěž do stanice Bardejov 24. 8. 2012.
Foto: Pavel Chomjak   1024 × 670 pix260 KiB

710712c.jpg
Společnosti EKODAT patřící stroj T334.0712 provádí posun ve stanici Bardejov 16. 11. 2017.
Foto: Petr Jetelina   1200 × 780 pix415 KiB

710712b.jpg
Vlečková T334.0712 se s drážní 752 070-3 setkala ve stanici Bardejov 16. 11. 2017.
Foto: Petr Jetelina   1200 × 780 pix422 KiB

710716a.jpg
Asijský posunovač naviguje strojvedoucího stroje T334.0716 při posunu na vlečce (tehdy ještě) Nové Huti Ostrava 28. 6. 1984.
Foto: Arcelor Mittal Ostrava, a.s.   800 × 600 pix153 KiB

710717a.jpg
"Rosnička" T334.0717 vede svůj vlak po vlečce cukrovaru v Kostelci nad Labem 7. 5. 1984.
Foto: Ivan Šnábl   800 × 600 pix102 KiB

710721a.jpg
Lokomotiva T334.0721 (ex. 710 626-3 ŽS Brno) firmy Zipp a.s. Bratislava sloužila na domovské vlečce v Nových Košariskách 19. 6. 1999.
Foto: Radoslav Macháček   800 × 600 pix144 KiB

710721b.jpg
"Rosnička" T334.0721 Zipp a.s. Bratislava, provoz Nové Košariská posunuje s "Karkulkou" 725.6092 (správně 725 609-2) na její poslední cestě 3. 4. 2002.
Foto: Radoslav Macháček   1024 × 730 pix239 KiB

710722a.jpg
Lokomotiva 710 722-0, patřící původně firmě Crystalex Nový Bor, čeká v Kamenickém Šenově na další příležitost vydat se na trať 8. 5. 2004.
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix112 KiB

710722b.jpg
Neprovozní domácí stroj 710 024-1 zastupovala na vlečce podniku ČKD Kutná Hora zapůjčená lokomotiva 710 722-0 dne 19. 1. 2005.
Foto: Ing. Jiří Fedurco   800 × 600 pix136 KiB

710722c.jpg
"Rosnička" 710 722-0 projížděla s dalšími (neméně zajímavými) vozidly stanicí Třemošná u Plzně 26. 4. 2005.
Foto: Jonáš Janoušek   800 × 600 pix135 KiB

710725a.jpg
"Traťovácká" lokomotiva 710 725-9 ČSD stála u depa v Přerově 17. 10. 1990.
Foto: Josef Motyčka   Sbírka: Jan Kudlička800 × 600 pix153 KiB

710730a.jpg
Rozkradený vrak červené T334.0730 se pozvolná rozpadá na konci kusé koleje v Kopidlně 7. 8. 1997.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix140 KiB

710734a.jpg
Neprovozní stroj 710 734-5 (T334.0734) postává na vlečce firmy COMET s.r.o. v Hradci Králové 17. 12. 1999.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix121 KiB

710737a.jpg
Zajímavě natřená "Rosnička" T334.0737 posunovala na vlečce firmy DYAS v Uherském Ostrohu 12. 3. 2001.
Foto: František Knápek   800 × 600 pix119 KiB

710737b.jpg
Krasavice s označením T334.0737, patřící podniku DYAS Uherský Ostroh (ex. LET Kunovice), přijela do depa Veselí nad Moravou 25. 7. 2008.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix185 KiB

710743a.jpg
Vlečkový stroj T334.0743 firmy VLNAP, a.s. Nejdek (dnes Nejdecká Česárna Vlny, a.s.) byl přímo ve stanici Nejdek zaznamenán 15. 5. 1999.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix191 KiB

710744a.jpg
Spíše jako malůvka než zdařilá fotografie vypadá tento tovární snímek nové lokomotivy T334.0744, která byla vyrobena v Dubnici nad Váhom - rok 1966.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Rosťa Kolmačka800 × 600 pix82 KiB

710751a.jpg
Jednou z "Rosniček", které bylo možné v roce 2005 zahlédnout ve Zlíně, byla 710 751-9 na vlečce teplárny.
Foto: Dušan Kunovský   800 × 600 pix148 KiB

710752a.jpg
Vzorně udržovaný stroj T334.0752 slovenské společnosti ELTRA odpočíval ve stanici Slovenské Nové Mesto 24. 7. 2004.
Foto: Ondrej Krajňák   800 × 600 pix127 KiB

710753a.jpg
Vraky lokomotiv T334.0753 a T334.0962 stojí už několik let nehybně odstavené v areálu bývalých papíren v České Kamenici - léto 2014.
Foto: Aleš Müller   1024 × 690 pix284 KiB

710755a.jpg
Stroj 710 755-0, který řadu let sloužil na vlečce podniku DIAMO, s.p., o.z. GEAM Dolní Rožínka, čeká na svou další budoucnost v prostorách ŽOS Nymburk - rok 1997.
Foto: Vladimír Toma   800 × 600 pix179 KiB

710755b.jpg
Domácí stroje 703 637-9 a 710 755-0 se na vlečce závodu DIAMO Dolní Rožínka setkaly 24. 7. 2021.
Foto: Petr Jetelina   1200 × 770 pix456 KiB

710758a.jpg
Celozelená T334.0758 byla vyfotografována na spojovací koleji mezi dřevopodnikem DYAS a stanicí Uherský Ostroh 23. 10. 1994.
Foto: Leoš Tomančák   Sbírka: Radoslav Macháček800 × 600 pix219 KiB

710762a.jpg
Dobře udržovaná "Rosnička" T334.0762 byla na domovské vlečce Lokotransu Šurany k vidění 12. 7. 2008.
Foto: David Maštalíř   1024 × 730 pix199 KiB

710768a.jpg
Na vlečce cementárky Cemmac Horné Srnie doplňuje v práci "přestavbu" T314.1585 ještě původní T334.0768, která byla na domovské vlečce zdokumentována 20. 4. 2008.
Foto: Martin Třískala   1024 × 710 pix240 KiB

710770a.jpg
V čele pracovního vlaku byla ve stanici Rájec-Jestřebí vyfotografována lokomotiva 710 770-9 - září 1998.
Foto: Aleš Soška   1024 × 650 pix225 KiB

710774a.jpg
Zajímavě upravený stroj T334.0774 byl během přepravy do Brna zachycen v Kojetíně 11. 10. 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 630 pix297 KiB

710778a.jpg
Podvečerní slunce z posledních sil zahřívá kapoty stroje 710 778-2 (T334.0778) odstaveného v českotřebovském depu 28. 3. 2002.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 650 pix204 KiB

710778b.jpg
Ve společnosti konstrukčně velmi podobné "Karkulky" stála "Rosnička" 710 778-2 odstavena na jedné z kolejí v depu Česká Třebová 12. 6. 2003.
Foto: Jan Orel   800 × 600 pix146 KiB

710779a.jpg
V remíze dolního závodu ESAB Vamberk společně odpočívají domácí lokomotivy T334.0779 a T334.0579 - rok 2002.
Foto: Jan Orel   800 × 600 pix133 KiB

710781a.jpg
Vlečková 710 781-6 se sólo vrací ze stanice Němčice nad Hanou do domovského (dnes už neexistujícího) cukrovaru 16. 4. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 700 pix376 KiB

710781b.jpg
Před remízkou dnes už nestojícího němčického cukrovaru byla 710 781-6 (ex. T334.0781) zvěčněna 25. 8. 2003.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix169 KiB

710781c.jpg
Je až neuvěřitelné, jak rychle zmizel z povrchu zemského cukrovar v Němčicích nad Hanou. Toto nádherné panorama s lokomotivou T334.0781 si už tedy nikdy nikdo nevyfotografuje. Tento snímek je ze dne 25. 8. 2003.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix132 KiB

710782a.jpg
Velmi zachovalá T334.0782 odpočívá na domovské vlečce podniku Harmanecké papierne a.s., Dolný Harmanec - srpen 2003.
Foto: Bohdan Ociepka   800 × 600 pix208 KiB

710785a.jpg
Nádherná modro-žlutá lokomotiva T334.0785 postávala v Doprastavu Senec 19. 5. 2008.
Foto: Peter Melicher   800 × 600 pix143 KiB

710785b.jpg
Udržovaný stroj T334.0785 byl na vlečce Doprastavu Senec zdokumentován 19. 5. 2008.
Foto: Peter Melicher   800 × 600 pix210 KiB

710795a.jpg
Dnes už na řadu 711 rekonstruovaná 710 795-6 firmy BBS group stála před domovskou remízou ve Zlíně 4. 8. 2003.
Foto: Jan Orel   800 × 600 pix142 KiB

710796a.jpg
"Rosnička" 710 796-4 podniku Teplárny Brno posunuje ve Špitálce 15. 11. 2004.
Foto: Jiří Ambros   800 × 600 pix154 KiB

710796b.jpg
Lokomotiva 710 796-4 z vlečky Teplárny Brno - provoz Špitálka (na Posvitavské vlečce), byla při předávání zátěže lokomotivě řady 708 ČD Carga zachycena 26. 3. 2021.
Foto: Petr Jetelina   1200 × 780 pix693 KiB

710797a.jpg
Už z výroby na ŽZO Cerhenice dodaný stroj T334.0797 (710 633-9) posunuje s měřicím vozem č. 603 u haly Dynamického zkušebního stavu - rok 1993.
Sbírka: ZL VUZ, a.s.1024 × 700 pix215 KiB

710797b.jpg
Už do soukromých rukou (firmě Juniormarket) patřící T334.0797 byla společně se strojem 721 549-4 téhož majitele zachycena před branou svého bývalého působiště - zkušebním centrem VUZ v Cerhenicích 23. 3. 2015.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 700 pix199 KiB

710799b.jpg
Jedinečná rudá krasavice 710 799-8 odpočívá v depu v Havlíčkově Brodě 24. 4. 2000.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix169 KiB

710799c.jpg
V havlíčkobrodském depu byla 710 799-8 během přestávky mezi výkony zaznamenána 30. 8. 2000.
Foto: Petr Turek   800 × 600 pix141 KiB

710799a.jpg
Stroj 710 799-8 stál v čele pracovního vlaku ve Světlé nad Sázavou 5. 8. 2001.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix116 KiB

710799d.jpg
Stále velmi aktivní 710 799-8 zavítala s pracovním vlakem do Horní Cerekve 14. 6. 2003.
Foto: Jan Orel   800 × 600 pix124 KiB


Zobrazeno 45 z celkem 369 dostupných snímků této řady a celkem 13291 fotografií na stránkách.