Exportní lokomotivy typu T334.0


710517a.jpg
Na tomto známém továrním snímku ČKD se nám představuje exportní lokomotiva T334.0517 v podobě po vyrobení - rok 1962.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Rosťa Kolmačka800 × 600 pix197 KiB

DH1004a.jpg
Snímek nové lokomotivy DH1 004 pro Indii byl pořízen na vlečce výrobního závodu v Dubnici nad Váhom v roce 1968.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Bc. Jozef Gulík800 × 600 pix102 KiB

A28034a.jpg
Na vlečce v Miskolci byla nezvykle oranžová A26.034 (SMZ 0566_1967) zaznamenána 1. 6. 2000.
Foto: Vladislav Borek   Sbírka: Pavel Strachota800 × 600 pix167 KiB

DH07a.jpg
Remotorizovaný stroj A26.034 (DH 07), který se od běžných "Rosniček" nápadně odlišuje prodlouženým hlavním rámem a zvýšenými kapotami, odpočívá na vlečce podniku Lassersberger Kavicsbánya v Nyékládháze 18. 7. 2001.
Foto: Isztvan Zsolt   800 × 600 pix133 KiB

stitek.jpg
Pozoruhodný je výrobní štítek lokomotivy A26.034 (DH 07).
Foto: Isztvan Zsolt   800 × 440 pix121 KiB

DH11a.jpg
Jeden ze strojů vyexpedovaných po vyrobení do Maďarska, A26.103 (DH 11), který se v Maďarsku podrobil remotorizaci (viz. zvýšené kapoty představků), stál odstaven za účelem "opravy" v areálu JLS Jihlava 2. 2. 2000.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix126 KiB

DH11b.jpg
"Opravená" (ve skutečnosti však vyměněná) lokomotiva A26.103 (DH 11) posunovala na vlečce podniku Rába Győr 18. 7. 2001.
Foto: Isztvan Zsolt   800 × 600 pix145 KiB

710603a.jpg
Lokomotiva 710 603-2 byla v ČKD vyrobena coby exportní stroj pro NDR. Po vystřídání několika vleček však od roku 2001 jezdí v Srbsku v elektrárně Novi Sad. Snímek tento stroj zachycuje v bývalém depu Brno-Dolní (v areálu firmy Lokomont) krátce před jeho vyexpedováním 6. 3. 2001.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix98 KiB

710603b.jpg
"Rosnička" 710 603-2 firmy KOMBINOVANI PREVOZ Beograd (Yugoslavia - Subotica) čeká na vyexpedování v areálu brněnského Lokomontu 6. 3. 2001.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix104 KiB

710621a.jpg
Lokomotiva T334.0621 (ČKD 6386/1965) sloužila pod číslem 8 na vlečce firmy Thüringische Faser AG Rudolstadt-Schwarza v tehdy už bývalé NDR 3. 5. 1991.
Foto: Felix Ruschke   1024 × 650 pix182 KiB

710621b.jpg
"Němka" T334.0621 byla v polovině 90. let prodána na Slovensko, kde byla rekonstruována na dnešní T314.1621. Ještě v původní podobě byla na vlečce firmy Thüringische Faser zvěčněna 3. 5. 1991.
Foto: Felix Ruschke   1024 × 635 pix192 KiB

710622a.jpg
Lokomotiva 710 622-2 jezdí po opravě provedené v Česku roku 2001 v srbské elektrárně Novi Sad. Snímek tento stroj zachycuje ještě před vyexpedováním v areálu firmy Lokomont v Brně.
Foto: Jan Orel   800 × 600 pix101 KiB

710622b.jpg
Stroj 710 622-2 stojí ještě před odjezdem do Srbska v areálu Lokomontu v Brně "na dolním" 7. 3. 2001.
Foto: František Knápek   800 × 600 pix121 KiB

710738a.jpg
Velmi zajímavě pojatá rekonstrukce lokomotivy 710 738-2 byla provedena roku 2003 v ŽOS Praha-Bubny. Před dlouhou cestou do Jugoslávie bylo toto vozidlo zdokumentováno právě v Praze-Bubnech 4. 6. 2003.
Foto: Pavel Lášek   Sbírka: Pavel Strachota800 × 600 pix125 KiB

710756a.jpg
Lokomotiva 710 756-8, která dříve patřila podniku UNEX Uničov, zavítala v čele osobního vlaku do stanice Bogojevo v Srbsku 3. 11. 2004.
Foto: Vít Kopecký   800 × 600 pix158 KiB

710893c.jpg
Ještě ve svém původním domovišti, na vlečce Gumotexu Břeclav, posunoval stroj 710 893-9 dne 5. 3. 1997.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix91 KiB

710893a.jpg
Sice jinak, ale přesto zelená "Rosnička" 710 893-9 (T334.0893) byla krátce před vyexpedováním do Švédska zdokumentována v hale brněnského Lokomontu 23. 8. 2000.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix130 KiB

710893b.jpg
Lokomotiva T334.0893 v barvách švédské firmy ORSATAG AB stála v hale Lokomontu Brno 23. 8. 2000.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix129 KiB

710893d.jpg
Na pravém přednádraží v Přerově byl stroj T334.0893 zachycen při své cestě do Švédska 31. 8. 2000.
Foto: Jan Orel   800 × 600 pix103 KiB


Zobrazeno 19 z celkem 369 dostupných snímků této řady a celkem 13185 fotografií na stránkách.