Vzácný záběr ze strojové stanice Frýdlant v Čechách zachycuje nově dodané motorové lokomotivy T47.007, T47.008 a T47.009 po boku starších parních kolegyň (vpravo část U58.001) - rok 1958.
Sbírka: Aleš Krška
800 × 600 pix
129 KiB
Cenný snímek zachycuje stroj T47.007 v depu Ružomberok - rok 1972.
Sbírka: MDC-ŽSR Bratislava
800 × 600 pix
136 KiB
Typický lokálkový manipulační vlak s přepravou cestujících - T47.007 mezi Včelničkou a Kamenicí nad Lípou v čele Mn 80571 dne 11. 6. 1979.
Foto: Josef Motyčka
800 × 600 pix
133 KiB
Stroj T47.007 se na speciálním třínápravovém voze právě vrátil po dílenské opravě do Jindřichova Hradce 10. 9. 1979.
Foto: Zdeněk Picka
800 × 600 pix
151 KiB
Éru unifikovaných nátěrů se širokými žlutými pruhy reprezentuje tento snímek křižování vlaků tažených stroji 705 907-4 a 705 912-4 v Černovicích u Tábora 23. 9. 1992.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
118 KiB
O tři roky později byla 705 907-4 vyfotografována v Benešově u Prahy cestou z hlavní opravy, při které byla lokomotiva poprvé oděna do modrého barevného kabátku 25. 6. 1995.
Foto: Pavel Daniel Sbírka: Martin Třískala
800 × 600 pix
111 KiB
Stroj 705 907-4 je od 90. let známý právě díky svému modrému nátěru - Jindřichův Hradec, červenec 1998.
Foto: Ing. František Bartoš
800 × 600 pix
166 KiB
Zimní idylka s lokomotivou 705 907-4 byla mezi Nekrasínem a Lovětínem zachycena 3. 1. 2006.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
111 KiB
Po příjezdu do Jindřichova Hradce byla 705 907-4 týž den zvěčněna ještě při posunu ve stanici - 3. 1. 2006.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
123 KiB
Stroj 705 907-4 zajišťoval v Jindřichově Hradci běžnou dopravu také 22. 7. 2006.
Foto: Ing. František Bartoš
800 × 600 pix
182 KiB
Při přesunu soupravy historických vozů byla u zastávky Rodinov zastižena 705 907-4 dne 4. 7. 2007.
Foto: Jiří Beneš
800 × 600 pix
140 KiB
Lokomotiva T47.008 odpočívá mezi jízdami s osobními vlaky ve Frýdlantu v Čechách 5. 10. 1968.
Foto: Jan Koutný Sbírka: Rosťa Kolmačka
1024 × 605 pix
207 KiB
Stroj TU47.008 posunuje ve stanici Dětřichov u Frýdlantu - rok 1975.
Foto: Josef Motyčka
800 × 600 pix
149 KiB
Už jindřichohradecká TU47.0008 posunuje ve své domovské stanici 8. 6. 1984.
Foto: Josef Motyčka Sbírka: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
169 KiB
Odbočkou Kanclov projíždí v čele smíšeného vlaku stroj TU47.0008 dne 31. 8. 1989.
Foto: Jiří Novák
800 × 600 pix
223 KiB
Nabouraná 705 908-2 stojí v depu Jindřichův Hradec vedle prozatím celé 705 918-1 dne 19. 6. 1990.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
117 KiB
Nablýskaná TU47.0009 čeká na další práci v jindřichohradeckém depu - rok 1979.
Foto: Zdeněk Picka
800 × 600 pix
139 KiB
Stroj TU47.0009 byl výjímečný chybějícími kruhovými otvory chlazení trakčních motorů v pravé bočnici - Jindřichův Hradec 21. 8. 1987.
Foto: Josef Motyčka
800 × 600 pix
151 KiB
Necelý rok poté byla TU47.0009 opět fotografována v Jindřichově Hradci, a to 10. 4. 1988.
Foto: Josef Motyčka Sbírka: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
101 KiB
Nádherný zimní snímek stroje 705 909-0 vznikla mezi Jindřichovým Hradcem a Lovětínem 15. 2. 1991.
Foto: Pavel Stejskal
800 × 600 pix
151 KiB
Necelé čtyři roky před společnou nehodou u Chválkova, po které byly oba stroje zrušeny, byly 705 909-0 a 705 912-4 zachyceny při křižování v Nové Včelnici 23. 9. 1992.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
132 KiB
Momentka z běžného provozu lokomotivy 705 909-0 byla v Jindřichově Hradci pořízena 8. 5. 1993.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
151 KiB
Malé porovnání vzhledu sériového stroje 705 909-0 a T47.005 z ověřovací série v Jindřichově Hradci 2. 10. 1994.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
144 KiB
V čele osobního vlaku opouští 705 909-0 zastávku v Horním Skrýchově 2. 10. 1994.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
119 KiB
Osudnou nehodou u Chválkova (7.6.1996) zničená 705 909-0 stojí spolu s poškozenými vozy v jindřichohradeckém depu 5. 8. 1996.
Foto: Ing. Milan Procházka
800 × 600 pix
141 KiB
Vrak lokomotivy 705 909-0 čeká na svůj úplný konec v prostoru depa Jindřichův Hradec 4. 1. 1997.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
148 KiB
Předčasně zrušený stroj T47.010 byl ještě plně provozní zachycen při posunu v Dětřichově u Frýdlantu v 70. letech minulého století.
Foto: Zdeněk Zimmermann Sbírka: Josef Motyčka
800 × 600 pix
152 KiB
Dobový pohled do remízky depa ve Frýdlantu v Čechách na domácí stroj T47.010 byl pořízen dne 22. 6. 1979.
Foto: Josef Motyčka Sbírka: Ladislav Kroul
630 × 768 pix
122 KiB
Vodorovnými pruhy na čelech a "roletkou" přes mříž na bočnici pozměněná T47.011 čeká na povolení k odjezdu z Jindřichova Hradce 9. 5. 1978.
Foto: Zdeněk Picka
800 × 600 pix
175 KiB
Malé zapózování vlaku Mn 88351 z Obrataně, taženého strojem TU47.011, před vjezdem do Jindřichova Hradce 27. 5. 1980.
Foto: Zdeněk Picka
800 × 600 pix
137 KiB
S vlakem Mn 88371 stojí TU47.011 ve stanici Chválkov - srpen 1980.
Foto: Zdeněk Picka
800 × 600 pix
196 KiB
Při průjezdu kolem jindřichohradeckého depa byla hezky z nadhledu zachycena TU47.011 s úctyhodnou zátěží - rok 1980.
Foto: Zdeněk Picka
800 × 600 pix
172 KiB
S manipulačním vlakem stála TU47.011 v Kamenici nad Lipou dne 8. 2. 1981.
Foto: Václav Polívka Sbírka: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
107 KiB
Lokomotiva TU47.0011 zastavila s osobním vlakem v Nové Včelnici 9. 6. 1984.
Foto: Josef Motyčka
800 × 600 pix
109 KiB
Nově natřená 705 911-6 byla v Jindřichově Hradci vyfotografována 21. 9. 1992.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
114 KiB
Krasavice s číslem 705 911-6 na bocích a T47.011 na čelech odpočívala mezi výkony v Nové Bystřici 22. 9. 1992.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
130 KiB
Další póza nablýskané 705 911-6, tentokráte v Senotíně 22. 9. 1992.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
119 KiB
V obnoveném původním nátěru, který musel být kvůli tehdejším předpisům záhy doplněn o výstražný žlutý pruh, přijíždí 705 911-6 do Křeče 3. 3. 1995.
Foto: Ladislav Fric
800 × 600 pix
144 KiB
Míjení vlaků s lokomotivami 705 911-6 a 705 912-4 se v Černovicích u Tábora událo dne 3. 3. 1995.
Foto: Ladislav Fric
800 × 600 pix
184 KiB
Před další hlavní opravou byla 705 911-6 vyfotografována v Šumperku 17. 3. 1997.
Sbírka: Boris Kyjonka
800 × 600 pix
117 KiB
Znovuzprovozněná a nově natřená 705 911-6 ve svém novém domově - strojové stanici Osoblaha 27. 11. 1997.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
122 KiB
Nedaleko zastávky Dívčí Hrad byla v čele osobního vlaku zachycena 705 911-6 dne 15. 1. 1998.
Foto: Boris Kyjonka
800 × 600 pix
176 KiB
Setkání domácích strojů 705 911-6 a 705 914-0 se v Osoblaze událo 15. 1. 1998.
Foto: Boris Kyjonka
800 × 600 pix
185 KiB
Do Jindřichova Hradce navrácená 705 911-6 čeká ve své domovské stanici na další traťový výkon 30. 12. 2005.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
129 KiB
Během oslav 100 let obrataňské trati vozila 705 911-6 běžné osobní vlaky. S jedním z nich právě projíždí po trati mezi Kamenicí nad Lipou a Včelničkou 30. 9. 2006.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
156 KiB
Přípřež strojů 705 911-6 a T47.005 v čele osobního vlaku nedaleko Nové Včelnice 30. 9. 2006.
Foto: Boris Kyjonka
800 × 600 pix
154 KiB
Lokomotiva 705 911-6 byla v Jindřichově Hradci zastižena při záměně podvozků se strojem 705 921-5 dne 19. 7. 2007.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
121 KiB
V čele vlaku Os 254 byla 705 911-6 zachycena v traťovém úseku Kaproun - Senotín 20. 8. 2010.
Foto: Pavel Dokoupil
1200 × 800 pix
455 KiB
Tú47.012 posunovala ve Střížovicích kolem kolegyně T47.003 dne 21. 4. 1976.
Foto: Zdeněk Nantl Sbírka: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
134 KiB
Během posunu byla TU47.0012 v Jindřichově Hradci vyfotografována také 12. 6. 1979.
Foto: Josef Motyčka
800 × 600 pix
103 KiB
O pět let později sloužila TU47.0012 stále stejně dobře - Jindřichův Hradec 9. 6. 1984.
Foto: Josef Motyčka Sbírka: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
181 KiB
Po mostě nedaleko Odb. Dolní Skrýchov projíždí 705 912-4 v čele osobního vlaku 24. 10. 1992.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
130 KiB
V čele manipulačního vlaku s přepravou cestujících přijíždí 705 912-4 do Lovětína 3. 3. 1995.
Foto: Ladislav Fric
800 × 600 pix
163 KiB
Opět na mostě před Jindřichovým Hradcem byla zachycena 705 912-4, tentokráte s vlakem ryze nákladním - 3. 3. 1995.
Foto: Ladislav Fric
800 × 600 pix
178 KiB
Lokomotiva 705 912-4, zničená nehodou u Chválkova 7.6.1996, čeká na rozložení v Jindřichově Hradci 25. 1. 1997.
Foto: Jan Orel
800 × 600 pix
163 KiB
Stroj TU47.0013 zastavil s osobním vlakem ve stanici Liptáň 10. 11. 1978.
Foto: Zdeněk Nantl Sbírka: Josef Motyčka
800 × 600 pix
153 KiB
"Obyčejná" 705 913-2 přijíždí v čele osobního vlaku do Bohušova 28. 6. 1992.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
122 KiB
Zajímavé setkání osoblažských 705 913-2 a 705 916-5 s domácím "Sergejem" se v depu Krnov odehrálo 20. 1. 1993.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
98 KiB
Lokomotiva 705 913-2 na opravě v depu Krnov 27. 3. 1998.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
177 KiB
Plně provozní 705 913-2 projíždí kolem dlouhodobě odstavené 705 917-3 při oslavách 100 let trati v Třemešné ve Slezsku 10. 10. 1998.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
133 KiB
Smíšený vlak v čele se strojem 705 913-2 stojí v Osoblaze přichystán na zvláštní jízdu do Třemešné 10. 10. 1998.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
161 KiB
V rámci oslav 100 let dráhy Třemešná - Osoblaha se po trati po roce opět projel nákladní vůz - 705 913-2 u Bohušova 10. 10. 1998.
Foto: Boris Kyjonka
800 × 600 pix
182 KiB
Svůj slušivý barevný kabátek předvádí podzimnímu slunci lokomotiva 705 913-2 ve své domovské Osoblaze 14. 11. 2003.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
151 KiB
Poklidná atmosféra venkovského nádraží v Třemešné ve Slezsku se strojem 705 913-2 a atypicky natřenými vozy 2. 4. 2004.
Foto: Karel Martinák
800 × 600 pix
117 KiB
Lokomotiva 705 913-2 projíždí s osobním vlakem po trati u Třemešné ve Slezsku 2. 4. 2004.
Foto: Karel Martinák
800 × 600 pix
188 KiB
Vyhořelá 705 913-2 čeká na odeslání k opravě před depem v Osoblaze 26. 6. 2004.
Foto: Jan Orel
800 × 600 pix
198 KiB
Opravená 705 913-2 projíždí na přípřeži osobního vlaku traťovým úsekem Horní Povelice - Amalín 23. 3. 2005.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
150 KiB
Zdařilý snímek stroje 705 913-2 s osobním "vlakem" byl pořízen na trati mezi Liptání a Třemešnou ve Slezsku 5. 4. 2005.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
145 KiB
Ve stejný den zachytil autor stejnou lokomotivu také v úseku Liptáň - Dívčí Hrad.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
211 KiB
Nádhernou slezskou krajinou u Liptáně projíždí s osobním vlakem stroj 705 913-2 při své cestě z Třemešné do Osoblahy 18. 8. 2006.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
157 KiB
Lokomotiva 705 913-2 projíždí s vlakem Os 20605 po trati u Třemešné ve Slezsku 16. 9. 2006.
Foto: Jiří Růžička
800 × 600 pix
186 KiB
Osobní vlak tažený lokomotivou 705 913-2 vjíždí 21. 6. 2010 do stanice Senotín.
Foto: Pavel Dokoupil
1200 × 860 pix
540 KiB
Čerstvě po dílenské opravě byl stroj 705 914-0, když se v Osoblaze chystal k odjezdu s vlakem Os 94840 do Třemešné 10. 9. 1988.
Foto: Josef Motyčka
800 × 600 pix
134 KiB
Stejného dne byla 705 914-0 vyfotografována také u Slezských Rudoltic - 10. 9. 1988.
Foto: Josef Motyčka Sbírka: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
107 KiB
K jednomu ze všedních setkání kolegyň 705 914-0 a 705 913-2 došlo v Osoblaze 28. 6. 1992.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
97 KiB
Naleštěný stroj 705 914-0 přijíždí za slunečného zimního dne do Třemešné ve Slezsku 28. 2. 1993.
Foto: Jiří Novák Sbírka: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
121 KiB
V čele jednovozového osobního vlaku právě zastavilo "Téúčko" 705 914-0 přijíždí ve Slezských Rudolticích 28. 2. 1993.
Foto: Jiří Novák Sbírka: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
107 KiB
Křižování osobních vlaků s lokomotivami 705 917-3 a 705 914-0 ve stanici Slezské Rudoltice 17. 9. 1995.
Foto: Leoš Tomančák
1024 × 600 pix
103 KiB
Kolem vjezdového návěstidla stanice Třemešná ve Slezsku projíždí se svým vlakem stroj 705 914-0 dne 4. 7. 1997.
Foto: Leoš Tomančák
590 × 768 pix
164 KiB
Nablýskaná 705 914-0 vyvrací v Osoblaze mýtus o neelegantnosti svého unifikovaného nátěru 15. 1. 1998.
Foto: Boris Kyjonka
800 × 600 pix
182 KiB
Stroj 705 914-0 projíždí s osobním "vlakem" po trati v Třemešná ve Slezsku 28. 2. 1998.
Foto: Boris Kyjonka
800 × 600 pix
158 KiB
Lokomotiva 705 914-0 právě dorazila do Osoblahy s vlakem z Třemešné 26. 6. 2000.
Foto: Ladislav Fric
800 × 600 pix
128 KiB
Během následného posunu byl vedle budovy osoblažského depa zachycen stroj 705 914-0 dne 26. 6. 2000.
Foto: Ladislav Fric
800 × 600 pix
172 KiB
Otočená souprava je v Osoblaze opět připravena na cestu zpět do Třemešné 26. 6. 2000.
Foto: Ladislav Fric
800 × 600 pix
177 KiB
Přehlídka mechanických návěstidel s lokomotivou 705 914-0 v Horních Povelicích 12. 1. 2005.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
165 KiB
Pravou slezskou zimní krajinou projíždí v roli osobního vlaku stroj 705 914-0 - Třemešná ve Slezsku 10. 3. 2005.
Foto: Boris Kyjonka
800 × 600 pix
111 KiB
Lokomotiva 742 366-8 je v Třemešné ve Slezsku připravena odvézt úzkorozchodnou 705 914-0 do opravy dne 8. 6. 2006.
Foto: Tomáš Orlík
1024 × 720 pix
224 KiB
Zobrazeno 87 z celkem 262 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.