Sériové stroje řady 705 čísel 007 až 014


705907k.jpg
Vzácný záběr ze strojové stanice Frýdlant v Čechách zachycuje nově dodané motorové lokomotivy T47.007, T47.008 a T47.009 po boku starších parních kolegyň (vpravo část U58.001) - rok 1958.
Sbírka: Aleš Krška800 × 600 pix129 KiB

705907h.jpg
Cenný snímek zachycuje stroj T47.007 v depu Ružomberok - rok 1972.
Sbírka: MDC-ŽSR Bratislava800 × 600 pix136 KiB

705907c.jpg
Typický lokálkový manipulační vlak s přepravou cestujících - T47.007 mezi Včelničkou a Kamenicí nad Lípou v čele Mn 80571 dne 11. 6. 1979.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix133 KiB

705907j.jpg
Stroj T47.007 se na speciálním třínápravovém voze právě vrátil po dílenské opravě do Jindřichova Hradce 10. 9. 1979.
Foto: Zdeněk Picka   800 × 600 pix151 KiB

705907d.jpg
Éru unifikovaných nátěrů se širokými žlutými pruhy reprezentuje tento snímek křižování vlaků tažených stroji 705 907-4 a 705 912-4 v Černovicích u Tábora 23. 9. 1992.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix118 KiB

705907g.jpg
O tři roky později byla 705 907-4 vyfotografována v Benešově u Prahy cestou z hlavní opravy, při které byla lokomotiva poprvé oděna do modrého barevného kabátku 25. 6. 1995.
Foto: Pavel Daniel   Sbírka: Martin Třískala800 × 600 pix111 KiB

705907b.jpg
Stroj 705 907-4 je od 90. let známý právě díky svému modrému nátěru - Jindřichův Hradec, červenec 1998.
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix166 KiB

705907e.jpg
Zimní idylka s lokomotivou 705 907-4 byla mezi Nekrasínem a Lovětínem zachycena 3. 1. 2006.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix111 KiB

705907f.jpg
Po příjezdu do Jindřichova Hradce byla 705 907-4 týž den zvěčněna ještě při posunu ve stanici - 3. 1. 2006.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix123 KiB

705907a.jpg
Stroj 705 907-4 zajišťoval v Jindřichově Hradci běžnou dopravu také 22. 7. 2006.
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix182 KiB

705907i.jpg
Při přesunu soupravy historických vozů byla u zastávky Rodinov zastižena 705 907-4 dne 4. 7. 2007.
Foto: Jiří Beneš   800 × 600 pix140 KiB

705908e.jpg
Lokomotiva T47.008 odpočívá mezi jízdami s osobními vlaky ve Frýdlantu v Čechách 5. 10. 1968.
Foto: Jan Koutný   Sbírka: Rosťa Kolmačka1024 × 605 pix207 KiB

705908b.jpg
Stroj TU47.008 posunuje ve stanici Dětřichov u Frýdlantu - rok 1975.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix149 KiB

705908c.jpg
Už jindřichohradecká TU47.0008 posunuje ve své domovské stanici 8. 6. 1984.
Foto: Josef Motyčka   Sbírka: Ladislav Kroul800 × 600 pix169 KiB

705908a.jpg
Odbočkou Kanclov projíždí v čele smíšeného vlaku stroj TU47.0008 dne 31. 8. 1989.
Foto: Jiří Novák   800 × 600 pix223 KiB

705908d.jpg
Nabouraná 705 908-2 stojí v depu Jindřichův Hradec vedle prozatím celé 705 918-1 dne 19. 6. 1990.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix117 KiB

705909b.jpg
Nablýskaná TU47.0009 čeká na další práci v jindřichohradeckém depu - rok 1979.
Foto: Zdeněk Picka   800 × 600 pix139 KiB

705909a.jpg
Stroj TU47.0009 byl výjímečný chybějícími kruhovými otvory chlazení trakčních motorů v pravé bočnici - Jindřichův Hradec 21. 8. 1987.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix151 KiB

705909d.jpg
Necelý rok poté byla TU47.0009 opět fotografována v Jindřichově Hradci, a to 10. 4. 1988.
Foto: Josef Motyčka   Sbírka: Ladislav Kroul800 × 600 pix101 KiB

705909c.jpg
Nádherný zimní snímek stroje 705 909-0 vznikla mezi Jindřichovým Hradcem a Lovětínem 15. 2. 1991.
Foto: Pavel Stejskal   800 × 600 pix151 KiB

705909h.jpg
Necelé čtyři roky před společnou nehodou u Chválkova, po které byly oba stroje zrušeny, byly 705 909-0 a 705 912-4 zachyceny při křižování v Nové Včelnici 23. 9. 1992.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix132 KiB

705909e.jpg
Momentka z běžného provozu lokomotivy 705 909-0 byla v Jindřichově Hradci pořízena 8. 5. 1993.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix151 KiB

705909f.jpg
Malé porovnání vzhledu sériového stroje 705 909-0 a T47.005 z ověřovací série v Jindřichově Hradci 2. 10. 1994.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix144 KiB

705909g.jpg
V čele osobního vlaku opouští 705 909-0 zastávku v Horním Skrýchově 2. 10. 1994.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix119 KiB

705909j.jpg
Osudnou nehodou u Chválkova (7.6.1996) zničená 705 909-0 stojí spolu s poškozenými vozy v jindřichohradeckém depu 5. 8. 1996.
Foto: Ing. Milan Procházka   800 × 600 pix141 KiB

705909i.jpg
Vrak lokomotivy 705 909-0 čeká na svůj úplný konec v prostoru depa Jindřichův Hradec 4. 1. 1997.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix148 KiB

705910a.jpg
Předčasně zrušený stroj T47.010 byl ještě plně provozní zachycen při posunu v Dětřichově u Frýdlantu v 70. letech minulého století.
Foto: Zdeněk Zimmermann   Sbírka: Josef Motyčka800 × 600 pix152 KiB

705910b.jpg
Dobový pohled do remízky depa ve Frýdlantu v Čechách na domácí stroj T47.010 byl pořízen dne 22. 6. 1979.
Foto: Josef Motyčka   Sbírka: Ladislav Kroul630 × 768 pix122 KiB

705911i.jpg
Vodorovnými pruhy na čelech a "roletkou" přes mříž na bočnici pozměněná T47.011 čeká na povolení k odjezdu z Jindřichova Hradce 9. 5. 1978.
Foto: Zdeněk Picka   800 × 600 pix175 KiB

705911h.jpg
Malé zapózování vlaku Mn 88351 z Obrataně, taženého strojem TU47.011, před vjezdem do Jindřichova Hradce 27. 5. 1980.
Foto: Zdeněk Picka   800 × 600 pix137 KiB

705911f.jpg
S vlakem Mn 88371 stojí TU47.011 ve stanici Chválkov - srpen 1980.
Foto: Zdeněk Picka   800 × 600 pix196 KiB

705911g.jpg
Při průjezdu kolem jindřichohradeckého depa byla hezky z nadhledu zachycena TU47.011 s úctyhodnou zátěží - rok 1980.
Foto: Zdeněk Picka   800 × 600 pix172 KiB

705911p.jpg
S manipulačním vlakem stála TU47.011 v Kamenici nad Lipou dne 8. 2. 1981.
Foto: Václav Polívka   Sbírka: Leoš Tomančák800 × 600 pix107 KiB

705911a.jpg
Lokomotiva TU47.0011 zastavila s osobním vlakem v Nové Včelnici 9. 6. 1984.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix109 KiB

705911m.jpg
Nově natřená 705 911-6 byla v Jindřichově Hradci vyfotografována 21. 9. 1992.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix114 KiB

705911n.jpg
Krasavice s číslem 705 911-6 na bocích a T47.011 na čelech odpočívala mezi výkony v Nové Bystřici 22. 9. 1992.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix130 KiB

705911o.jpg
Další póza nablýskané 705 911-6, tentokráte v Senotíně 22. 9. 1992.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix119 KiB

705911c.jpg
V obnoveném původním nátěru, který musel být kvůli tehdejším předpisům záhy doplněn o výstražný žlutý pruh, přijíždí 705 911-6 do Křeče 3. 3. 1995.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix144 KiB

705911b.jpg
Míjení vlaků s lokomotivami 705 911-6 a 705 912-4 se v Černovicích u Tábora událo dne 3. 3. 1995.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix184 KiB

705911s.jpg
Před další hlavní opravou byla 705 911-6 vyfotografována v Šumperku 17. 3. 1997.
Sbírka: Boris Kyjonka800 × 600 pix117 KiB

705911l.jpg
Znovuzprovozněná a nově natřená 705 911-6 ve svém novém domově - strojové stanici Osoblaha 27. 11. 1997.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix122 KiB

705911r.jpg
Nedaleko zastávky Dívčí Hrad byla v čele osobního vlaku zachycena 705 911-6 dne 15. 1. 1998.
Foto: Boris Kyjonka   800 × 600 pix176 KiB

705911q.jpg
Setkání domácích strojů 705 911-6 a 705 914-0 se v Osoblaze událo 15. 1. 1998.
Foto: Boris Kyjonka   800 × 600 pix185 KiB

705911e.jpg
Do Jindřichova Hradce navrácená 705 911-6 čeká ve své domovské stanici na další traťový výkon 30. 12. 2005.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix129 KiB

705911j.jpg
Během oslav 100 let obrataňské trati vozila 705 911-6 běžné osobní vlaky. S jedním z nich právě projíždí po trati mezi Kamenicí nad Lipou a Včelničkou 30. 9. 2006.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix156 KiB

705911t.jpg
Přípřež strojů 705 911-6 a T47.005 v čele osobního vlaku nedaleko Nové Včelnice 30. 9. 2006.
Foto: Boris Kyjonka   800 × 600 pix154 KiB

705911k.jpg
Lokomotiva 705 911-6 byla v Jindřichově Hradci zastižena při záměně podvozků se strojem 705 921-5 dne 19. 7. 2007.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix121 KiB

705911u.jpg
V čele vlaku Os 254 byla 705 911-6 zachycena v traťovém úseku Kaproun - Senotín 20. 8. 2010.
Foto: Pavel Dokoupil   1200 × 800 pix455 KiB

705912f.jpg
Tú47.012 posunovala ve Střížovicích kolem kolegyně T47.003 dne 21. 4. 1976.
Foto: Zdeněk Nantl   Sbírka: Ladislav Kroul800 × 600 pix134 KiB

705912b.jpg
Během posunu byla TU47.0012 v Jindřichově Hradci vyfotografována také 12. 6. 1979.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix103 KiB

705912e.jpg
O pět let později sloužila TU47.0012 stále stejně dobře - Jindřichův Hradec 9. 6. 1984.
Foto: Josef Motyčka   Sbírka: Ladislav Kroul800 × 600 pix181 KiB

705912g.jpg
Po mostě nedaleko Odb. Dolní Skrýchov projíždí 705 912-4 v čele osobního vlaku 24. 10. 1992.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix130 KiB

705912c.jpg
V čele manipulačního vlaku s přepravou cestujících přijíždí 705 912-4 do Lovětína 3. 3. 1995.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix163 KiB

705912d.jpg
Opět na mostě před Jindřichovým Hradcem byla zachycena 705 912-4, tentokráte s vlakem ryze nákladním - 3. 3. 1995.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix178 KiB

705912a.jpg
Lokomotiva 705 912-4, zničená nehodou u Chválkova 7.6.1996, čeká na rozložení v Jindřichově Hradci 25. 1. 1997.
Foto: Jan Orel   800 × 600 pix163 KiB

705913c.jpg
Stroj TU47.0013 zastavil s osobním vlakem ve stanici Liptáň 10. 11. 1978.
Foto: Zdeněk Nantl   Sbírka: Josef Motyčka800 × 600 pix153 KiB

705913o.jpg
"Obyčejná" 705 913-2 přijíždí v čele osobního vlaku do Bohušova 28. 6. 1992.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix122 KiB

705913p.jpg
Zajímavé setkání osoblažských 705 913-2 a 705 916-5 s domácím "Sergejem" se v depu Krnov odehrálo 20. 1. 1993.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix98 KiB

705913h.jpg
Lokomotiva 705 913-2 na opravě v depu Krnov 27. 3. 1998.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix177 KiB

705913g.jpg
Plně provozní 705 913-2 projíždí kolem dlouhodobě odstavené 705 917-3 při oslavách 100 let trati v Třemešné ve Slezsku 10. 10. 1998.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix133 KiB

705913f.jpg
Smíšený vlak v čele se strojem 705 913-2 stojí v Osoblaze přichystán na zvláštní jízdu do Třemešné 10. 10. 1998.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix161 KiB

705913r.jpg
V rámci oslav 100 let dráhy Třemešná - Osoblaha se po trati po roce opět projel nákladní vůz - 705 913-2 u Bohušova 10. 10. 1998.
Foto: Boris Kyjonka   800 × 600 pix182 KiB

705913m.jpg
Svůj slušivý barevný kabátek předvádí podzimnímu slunci lokomotiva 705 913-2 ve své domovské Osoblaze 14. 11. 2003.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix151 KiB

705913e.jpg
Poklidná atmosféra venkovského nádraží v Třemešné ve Slezsku se strojem 705 913-2 a atypicky natřenými vozy 2. 4. 2004.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix117 KiB

705913d.jpg
Lokomotiva 705 913-2 projíždí s osobním vlakem po trati u Třemešné ve Slezsku 2. 4. 2004.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix188 KiB

705913a.jpg
Vyhořelá 705 913-2 čeká na odeslání k opravě před depem v Osoblaze 26. 6. 2004.
Foto: Jan Orel   800 × 600 pix198 KiB

705913i.jpg
Opravená 705 913-2 projíždí na přípřeži osobního vlaku traťovým úsekem Horní Povelice - Amalín 23. 3. 2005.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix150 KiB

705913k.jpg
Zdařilý snímek stroje 705 913-2 s osobním "vlakem" byl pořízen na trati mezi Liptání a Třemešnou ve Slezsku 5. 4. 2005.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix145 KiB

705913l.jpg
Ve stejný den zachytil autor stejnou lokomotivu také v úseku Liptáň - Dívčí Hrad.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix211 KiB

705913j.jpg
Nádhernou slezskou krajinou u Liptáně projíždí s osobním vlakem stroj 705 913-2 při své cestě z Třemešné do Osoblahy 18. 8. 2006.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix157 KiB

705913b.jpg
Lokomotiva 705 913-2 projíždí s vlakem Os 20605 po trati u Třemešné ve Slezsku 16. 9. 2006.
Foto: Jiří Růžička   800 × 600 pix186 KiB

705913n.jpg
Osobní vlak tažený lokomotivou 705 913-2 vjíždí 21. 6. 2010 do stanice Senotín.
Foto: Pavel Dokoupil   1200 × 860 pix540 KiB

705914a.jpg
Čerstvě po dílenské opravě byl stroj 705 914-0, když se v Osoblaze chystal k odjezdu s vlakem Os 94840 do Třemešné 10. 9. 1988.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix134 KiB

705914f.jpg
Stejného dne byla 705 914-0 vyfotografována také u Slezských Rudoltic - 10. 9. 1988.
Foto: Josef Motyčka   Sbírka: Ladislav Kroul800 × 600 pix107 KiB

705914i.jpg
K jednomu ze všedních setkání kolegyň 705 914-0 a 705 913-2 došlo v Osoblaze 28. 6. 1992.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix97 KiB

705914n.jpg
Naleštěný stroj 705 914-0 přijíždí za slunečného zimního dne do Třemešné ve Slezsku 28. 2. 1993.
Foto: Jiří Novák   Sbírka: Rosťa Kolmačka800 × 600 pix121 KiB

705914o.jpg
V čele jednovozového osobního vlaku právě zastavilo "Téúčko" 705 914-0 přijíždí ve Slezských Rudolticích 28. 2. 1993.
Foto: Jiří Novák   Sbírka: Rosťa Kolmačka800 × 600 pix107 KiB

705914h.jpg
Křižování osobních vlaků s lokomotivami 705 917-3 a 705 914-0 ve stanici Slezské Rudoltice 17. 9. 1995.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 600 pix103 KiB

705914j.jpg
Kolem vjezdového návěstidla stanice Třemešná ve Slezsku projíždí se svým vlakem stroj 705 914-0 dne 4. 7. 1997.
Foto: Leoš Tomančák   590 × 768 pix164 KiB

705914k.jpg
Nablýskaná 705 914-0 vyvrací v Osoblaze mýtus o neelegantnosti svého unifikovaného nátěru 15. 1. 1998.
Foto: Boris Kyjonka   800 × 600 pix182 KiB

705914l.jpg
Stroj 705 914-0 projíždí s osobním "vlakem" po trati v Třemešná ve Slezsku 28. 2. 1998.
Foto: Boris Kyjonka   800 × 600 pix158 KiB

705914c.jpg
Lokomotiva 705 914-0 právě dorazila do Osoblahy s vlakem z Třemešné 26. 6. 2000.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix128 KiB

705914b.jpg
Během následného posunu byl vedle budovy osoblažského depa zachycen stroj 705 914-0 dne 26. 6. 2000.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix172 KiB

705914d.jpg
Otočená souprava je v Osoblaze opět připravena na cestu zpět do Třemešné 26. 6. 2000.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix177 KiB

705914g.jpg
Přehlídka mechanických návěstidel s lokomotivou 705 914-0 v Horních Povelicích 12. 1. 2005.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix165 KiB

705914m.jpg
Pravou slezskou zimní krajinou projíždí v roli osobního vlaku stroj 705 914-0 - Třemešná ve Slezsku 10. 3. 2005.
Foto: Boris Kyjonka   800 × 600 pix111 KiB

705914e.jpg
Lokomotiva 742 366-8 je v Třemešné ve Slezsku připravena odvézt úzkorozchodnou 705 914-0 do opravy dne 8. 6. 2006.
Foto: Tomáš Orlík   1024 × 720 pix224 KiB


Zobrazeno 87 z celkem 262 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.