Strojovna nového stroje řady T47.0 ověřovací série.
Sbírka: Josef Březina
550 × 768 pix
111 KiB
Uložení naftového motoru a generátoru - pohled shora.
Sbírka: Josef Březina
800 × 600 pix
158 KiB
Naftový motor 12 V 170 DR v útrobách lokomotivy 705 907-4.
Sbírka: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
174 KiB
Trakční generátor lokomotivy 705 907-4.
Sbírka: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
166 KiB
Detail tažného ústrojí a spodní části čela stroje 705 907-4 s pohledem pod kryt hrdla násypu písku do písečníků.
Sbírka: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
137 KiB
Královský čep a kluznice (napravo) stroje 705 921-5; dobře patrné jsou též vzduchojemy (nalevo).
Sbírka: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
141 KiB
Vyvázaný podvozek lokomotivy T47.0 druhé série (bez trakčních motorů).
Sbírka: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
173 KiB
Pohled do kabiny nového stroje T47.002.
Sbírka: Josef Březina
800 × 600 pix
107 KiB
Řídící pult lokomotivy T47.002.
Sbírka: Josef Březina
800 × 600 pix
118 KiB
Pohled na novou lokomotivu T47.002 těsně před jejím uložení na podvozky.
Sbírka: Josef Březina
580 × 768 pix
121 KiB
Výrobní štítek stroje T47.006.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
223 KiB
Stanoviště vlakvedoucího ve služebním oddíle stroje T47.006.
Foto: Rosťa Kolmačka
630 × 768 pix
134 KiB
Řídící pult lokomotivy T47.006, tedy zástupce ověřovací série.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
146 KiB
Naopak řídící pult stroje 705 907-4 už reprezentuje druhou sérii lokomotiv.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
138 KiB
Řídící pult lokomotivy 705 907-4 - pohled na levou stranu s brzdou a zdvojenou řídící pákou.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
121 KiB
Snímek řídícího pultu osoblažské 705 916-5.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
122 KiB
Pohled na řídící pult rekonstruované lokomotivy T47.018.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
139 KiB
Útulná strojovna modernizovaného stroje T47.018.
Foto: Martin Třískala
500 × 768 pix
145 KiB
Moderní spalovací motor lokomotivy T47.018.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
164 KiB
Kompresor za generátorem lokomotivy T47.018.
Foto: Rosťa Kolmačka
670 × 768 pix
165 KiB
Panel vzduchotechniky lokomotivy T47.018.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
131 KiB
Detail některých nápisů na stroji 705 917-3.
Foto: Boris Kyjonka
800 × 600 pix
126 KiB
Unikátní stroj TU 3-002 (výrobní číslo 3910) z první série exportních lokomotiv stál vystaven v železničním muzeu v Lavassaare (Estonsko) 3. 8. 1996.
Foto: Martin Šulc Sbírka: Petr Turek
800 × 600 pix
159 KiB
O deset let později stála TU 3-002 v železničním muzeu v Lavassaare v mnohem reprezentativnější podobě - 26. 6. 2003.
Foto: Jiří Novák Sbírka: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
139 KiB
Nové lokomotivy TU 3-004 (výrobní číslo 3912) a TU 3-005 (výrobní číslo 3913) čekají na nádvoří ČKD na odvoz do SSSR - rok 1957.
Foto: tovární snímek Sbírka: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
97 KiB
Stroj TU 3-044 (výrobní číslo 4144), určený pro lesní železnici v Teresvě, stojí připraven k exportu do SSSR v areálu pražské ČKD - srpen 1958.
Foto: tovární snímek Sbírka: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
137 KiB
Poslední vyrobená lokomotiva typu TU 3, stroj TU 3-045, při malé oslavě u příležitosti ukončení dodávek těchto lokomotiv do SSSR - ČKD Praha, srpen 1958.
Foto: tovární snímek Sbírka: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
136 KiB
Zobrazeno 35 z celkem 262 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.