Dokumentace k řadě & bonusy


705typak1.jpg
Typový výkres typu ČKD DE 760 Bo´Bo´ 350 (řada T47.0, později 705) - ověřovací série.
Sbírka: Karel Martinák3400 × 2500 pix1004 KiB

705typak2.jpg
Typový výkres typu ČKD DE 760 Bo´Bo´ 350 (řada T47.0, později 705) - druhá série.
Sbírka: Jan Šantrůček1445 × 1024 pix267 KiB

705hlavniram.jpg
Pohled na holý hlavní rám lokomotivy řady T47.0.
Sbírka: Josef Březina800 × 600 pix151 KiB

705rozvadec1.jpg
Elektrický rozvaděč stroje řady T47.0 ve stavu po vyrobení.
Sbírka: Josef Březina800 × 600 pix142 KiB

705podvozek3.jpg
Rám podvozku stroje řady T47.0 ověřovací série.
Sbírka: Josef Březina800 × 600 pix141 KiB

705podvozek5.jpg
Podvozek stroje řady T47.0 ověřovací série, tedy v provedení s písečníky.
Sbírka: Josef Březina800 × 600 pix151 KiB

705podvozek2.jpg
Pohled shora na podvozek lokomotivy T47.0.
Sbírka: Josef Březina800 × 600 pix138 KiB

705podvozek4.jpg
Kompletní podvozek lokomotivy T47.0 ověřovací série.
Sbírka: Josef Březina800 × 600 pix158 KiB

705strojovna1.jpg
Strojovna nového stroje řady T47.0 ověřovací série.
Sbírka: Josef Březina550 × 768 pix111 KiB

705motor1.jpg
Uložení naftového motoru a generátoru - pohled shora.
Sbírka: Josef Březina800 × 600 pix158 KiB

705motor2.jpg
Naftový motor 12 V 170 DR v útrobách lokomotivy 705 907-4.
Sbírka: Rosťa Kolmačka800 × 600 pix174 KiB

705907generator.jpg
Trakční generátor lokomotivy 705 907-4.
Sbírka: Rosťa Kolmačka800 × 600 pix166 KiB

705nasyppisku.jpg
Detail tažného ústrojí a spodní části čela stroje 705 907-4 s pohledem pod kryt hrdla násypu písku do písečníků.
Sbírka: Rosťa Kolmačka800 × 600 pix137 KiB

705cep.jpg
Královský čep a kluznice (napravo) stroje 705 921-5; dobře patrné jsou též vzduchojemy (nalevo).
Sbírka: Rosťa Kolmačka800 × 600 pix141 KiB

705podvozek1.jpg
Vyvázaný podvozek lokomotivy T47.0 druhé série (bez trakčních motorů).
Sbírka: Rosťa Kolmačka800 × 600 pix173 KiB

705kabina1.jpg
Pohled do kabiny nového stroje T47.002.
Sbírka: Josef Březina800 × 600 pix107 KiB

705kabina2.jpg
Řídící pult lokomotivy T47.002.
Sbírka: Josef Březina800 × 600 pix118 KiB

705montaz1.jpg
Pohled na novou lokomotivu T47.002 těsně před jejím uložení na podvozky.
Sbírka: Josef Březina580 × 768 pix121 KiB

705906stitek.jpg
Výrobní štítek stroje T47.006.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix223 KiB

705906sluzoddil.jpg
Stanoviště vlakvedoucího ve služebním oddíle stroje T47.006.
Foto: Rosťa Kolmačka   630 × 768 pix134 KiB

705906pult1.jpg
Řídící pult lokomotivy T47.006, tedy zástupce ověřovací série.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix146 KiB

705907pult2.jpg
Naopak řídící pult stroje 705 907-4 už reprezentuje druhou sérii lokomotiv.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix138 KiB

705907pult1.jpg
Řídící pult lokomotivy 705 907-4 - pohled na levou stranu s brzdou a zdvojenou řídící pákou.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix121 KiB

705916kabi1.jpg
Snímek řídícího pultu osoblažské 705 916-5.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix122 KiB

705918pult1.jpg
Pohled na řídící pult rekonstruované lokomotivy T47.018.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix139 KiB

705918strojovna2.jpg
Útulná strojovna modernizovaného stroje T47.018.
Foto: Martin Třískala   500 × 768 pix145 KiB

705918motor1.jpg
Moderní spalovací motor lokomotivy T47.018.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix164 KiB

705918strojovna1.jpg
Kompresor za generátorem lokomotivy T47.018.
Foto: Rosťa Kolmačka   670 × 768 pix165 KiB

705918vzduchotechnika.jpg
Panel vzduchotechniky lokomotivy T47.018.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix131 KiB

705917napisy.jpg
Detail některých nápisů na stroji 705 917-3.
Foto: Boris Kyjonka   800 × 600 pix126 KiB

TU3_002a.jpg
Unikátní stroj TU 3-002 (výrobní číslo 3910) z první série exportních lokomotiv stál vystaven v železničním muzeu v Lavassaare (Estonsko) 3. 8. 1996.
Foto: Martin Šulc   Sbírka: Petr Turek800 × 600 pix159 KiB

TU3_002b.jpg
O deset let později stála TU 3-002 v železničním muzeu v Lavassaare v mnohem reprezentativnější podobě - 26. 6. 2003.
Foto: Jiří Novák   Sbírka: Rosťa Kolmačka800 × 600 pix139 KiB

TU3_004a.jpg
Nové lokomotivy TU 3-004 (výrobní číslo 3912) a TU 3-005 (výrobní číslo 3913) čekají na nádvoří ČKD na odvoz do SSSR - rok 1957.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Rosťa Kolmačka800 × 600 pix97 KiB

TU3_044a.jpg
Stroj TU 3-044 (výrobní číslo 4144), určený pro lesní železnici v Teresvě, stojí připraven k exportu do SSSR v areálu pražské ČKD - srpen 1958.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Rosťa Kolmačka800 × 600 pix137 KiB

TU3_045a.jpg
Poslední vyrobená lokomotiva typu TU 3, stroj TU 3-045, při malé oslavě u příležitosti ukončení dodávek těchto lokomotiv do SSSR - ČKD Praha, srpen 1958.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Rosťa Kolmačka800 × 600 pix136 KiB


Zobrazeno 35 z celkem 262 dostupných snímků této řady a celkem 13145 fotografií na stránkách.