Prototypy & unikáty z řady 704


704001b.jpg
Ještě v původní podobě (se světly pod čelním ochozem) se prototyp 704 001-7 představuje na snímku z depa Jihlava rok 1988.
Foto: Radomil Smejkal   800 × 600 pix168 KiB

704001d.jpg
Lokomotivy 704 001-7 a 704 002-5 byly na lokálce nedaleko Peček společně v čele nákladního vlaku zdokumentovány 14. 8. 1991.
Foto: Bohuslav Zeman   Sbírka: Pavel Strachota1024 × 650 pix266 KiB

704001c.jpg
Tandem prototypů 704 001-7 a 704 002-5 posunuje s nákladními vozy ve stanici Pečky 14. 8. 1991.
Foto: Bohuslav Zeman   Sbírka: Pavel Strachota1024 × 690 pix221 KiB

704001f.jpg
Jen několik měsíců po předání z Krnova do Brna bylo "Lego" 704 001-7 přetřeno do nátěru s pruhem v barvě slonové kosti. Snímek z depa Brno-Horní Heršpice jej však zachycuje ještě v nátěru z výrobního závodu 3. 4. 2001.
Foto: František Knápek   800 × 600 pix162 KiB

704001g.jpg
Nově natřená lokomotiva 704 001-7 čeká před halou depa Brno-Horní Heršpice na další práci 30. 10. 2002.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix174 KiB

704001e.jpg
U stavědla č. 5 ve stanici Brno hl.n. byla 704 001-7 vyfotografována 8. 6. 2007.
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix192 KiB

704001a.jpg
"Lego" 704 001-7 posunovalo s vozy Bmx na hlavním nádraží v Brně 8. 10. 2007.
Foto: Michal Valošek   800 × 600 pix168 KiB

704002b.jpg
Na strojírenském veletrhu v Brně reprezentovala svou řadu už rekonstruovaná 704 002-5 dne 17. 9. 1990.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix134 KiB

704002a.jpg
Zánovní lokomotiva 704 002-5 byla v Praze-Bubnech zdokumentována 29. 9. 1990.
Foto: David Prause   800 × 600 pix171 KiB

704002e.jpg
Prototypy 704 002-5 a 704 001-7 projíždí se čtveřicí krytých vozů po lokálce mezi Pečkami a Bošicemi 14. 8. 1991.
Foto: Bohuslav Zeman   Sbírka: Pavel Strachota1024 × 650 pix206 KiB

704002c.jpg
Dvojice lokomotiv 704 002-5 a 704 001-7 posunuje s jedinou "Zetkou" v koncové stanici Kouřim 14. 8. 1991.
Foto: Bohuslav Zeman   Sbírka: Pavel Strachota800 × 600 pix199 KiB

704002d.jpg
Patrně v depu v Pečkách byl pořízen tento záběr prototypu 704 002-5 - srpen 1991.
Foto: Bohuslav Zeman   Sbírka: Pavel Strachota800 × 600 pix188 KiB

704002j.jpg
Jednou z kurióznějších náhrad nedostatkových motorových vozů bylo nasazení stroje 704 002-5 s vozy Bix na vlak Os 9054, se kterým byl zaznamenán v Čerčanech 13. 7. 1995.
Foto: Ing. Vilém Bodlák   800 × 600 pix235 KiB

704002f.jpg
Prototyp 704 002-5 postával mezi výkony ve stanici Křímov na trati do Vejprt 26. 8. 2000.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix212 KiB

704002g.jpg
V mosteckém depu odpočíval stroj 704 002-5 dne rok 2006.
Foto: Tomáš Tvrz   800 × 600 pix150 KiB

704002l.jpg
Modelářský pohled na delší kapotu prototypu 704 002-5 vznikl v libereckém depu 25. 8. 2006.
Foto: Jaromír Vilímek   800 × 600 pix182 KiB

704002h.jpg
Pod stavědlem č. 4 na libereckém nádraží posunoval prototyp 704 002-5 dne 22. 5. 2007.
Foto: Václav Šmákal   800 × 600 pix184 KiB

704002i.jpg
Na staničním posunu sloužící 704 002-5 byla v Liberci zdokumentována 22. 5. 2007.
Foto: Václav Šmákal   800 × 600 pix159 KiB

704002k.jpg
Při plném pracovním nasazení bylo "Lego" 704 002-5 v Liberci zvěčněno 22. 5. 2009.
Foto: Richard Piroutek   800 × 600 pix159 KiB

704401d.jpg
Cenný snímek z podnikové vlečky ČKD Praha zachycuje prototypy T237.0001 a 704 001-7 ještě v jejich původní podobě - rok 1988.
Foto: Ing. Bohumil Skála   800 × 600 pix179 KiB

704401e.jpg
Ve svém druhém nátěru se průmyslový prototyp T237.0001 představil na strojírenském veletrhu v Brně v září 1989.
Foto: Ing. Bohumil Skála   800 × 600 pix156 KiB

704401h.jpg
Lokomotiva T237.0001 stojí vystavena na brněnském výstavišti v rámci strojírenského veletrhu - září 1989.
Foto: Ing. Vladimír Tupý   Sbírka: Ing. Dušan Repa800 × 600 pix194 KiB

704401g.jpg
Pohled na prototyp T237.0001 ze strany krátkého představku - výstaviště Brno, září 1989.
Foto: Ing. Vladimír Tupý   Sbírka: Ing. Dušan Repa800 × 600 pix181 KiB

704401c.jpg
Ve svém druhém veletržním nátěru se T237.0001 představila široké veřejnosti na veletrhu v Lipsku 12. 3. 1990.
Foto: Ing. Bohumil Skála   800 × 600 pix139 KiB

704401b.jpg
Oranžové "Lego" T237.0001 reprezentuje svůj výrobní závod na veletrhu v Lipsku 12. 3. 1990.
Foto: Ing. Bohumil Skála   800 × 600 pix139 KiB

704401a.jpg
Nedlouho po vystavení na strojírenském veletrhu v Brně už T237.0001 sloužil v běžném provozu na "své" první vlečce, a to v ACHP Staré Město u Uherského Hradiště. Zde byl zdokumentován 2. 1. 1991.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix113 KiB

704401f.jpg
Po odprodání stroje T237.0001 firmě Viamont byla lokomotiva už pod označením 704 401-9 nasazena do osobní dopravy na trati z Trutnova do Svobody nad Úpou, odkud je i tento záběr z 30. 11. 2000.
Foto: Jiří Adolf   Sbírka: Pavel Strachota800 × 600 pix155 KiB

704401i.jpg
Při přestavování zátěže pro sokolovskou chemičku projížděla 704 401-9 kolem jedné z dnes už zrušených kolejových uzávěr ve stanici Sokolov 12. 5. 2007.
Foto: Pavel Ježek   1024 × 710 pix274 KiB

704401j.jpg
"Lego" 704 401-9 je připraveno k odjezdu z nádraží v Sokolově na domovskou vlečku chemických závodů 12. 5. 2007.
Foto: Pavel Ježek   800 × 600 pix171 KiB

704401m.jpg
Při posunu ve Svatavě byla 704 401-9 z vlečky sokolovské chemičky vyfotografována 1. 4. 2008.
Foto: Pavel Kuřil   800 × 600 pix183 KiB

704401l.jpg
Po "omlazovací kůře" spojené s nátěrovou obnovou stála 704 401-9 v konvoji z opravy jedoucích lokomotiv v Kolíně 22. 7. 2009.
Foto: Pavel Mariánek   800 × 600 pix146 KiB

704401k.jpg
Tento snímek prozrazuje, že při rekonstrukci provedené v první polovině roku 2009 byl lokomotivě 704 401-9 rekonstruován systém chlazení motoru na provedení obdobné sériovým strojům - Kolín 22. 7. 2009.
Foto: Pavel Mariánek   800 × 600 pix162 KiB

704402d.jpg
Pod označením 704 021-5 byla v první polovině 90. let krátce "ukryta" původně pro průmysl vyrobená T234.0001 (nezaměňovat s prototypem 704 001-7, který dle schématu od Ing. Kryšpína nikdy označen nebyl!), vybavená elektromagnetickou kolejnicovou brzdou. Při posunu v Táboře byl stroj zachycen 1. 3. 1995.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix134 KiB

704402e.jpg
Tramvajovou elektromagnetickou kolejnicovou brzdou vybavená 704 402-7 postávala na domovské vlečce Velkolomu Čertovy Schody v Tmáni u Berouna 27. 6. 2007.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix236 KiB

704402b.jpg
Cestou do opravy v CZ Loko Česká Třebová byla 704 402-7 vyfotografována ve stanici Jince 11. 9. 2008.
Foto: Jakub Džurný   800 × 600 pix193 KiB

704402c.jpg
Ve stanici Jince vznikl také tento záběr atypického stroje 704 402-7, a to dne 11. 9. 2008.
Foto: Jakub Džurný   800 × 600 pix229 KiB

704402a.jpg
Opravené, remotorizované a nově natřené "Lego" 704 402-7 projíždí v rámci zkušební jízdy po rekonstrukci traťovým úsekem Světlá nad Sázavou-Josefodol - Sázavka 29. 12. 2008.
Foto: Jakub Džurný   800 × 600 pix184 KiB

A31001a.jpg
Druhý a třetí vyrobený stroj provedení T238.0 byly s drobnými úpravami pod označením A31.001 a A31.002 vyexportovány do Maďarska. Stroj A31.001 byl před předáním firmě Dunaferr Lörinci Hengermű Budapest vyfotografován na vlečce ČKD - únor 1991.
Foto: Ing. Bohumil Skála   800 × 600 pix175 KiB

A31001b.jpg
Lokomotiva A31.001 se na snímku představuje na své domovské vlečce Dunai Vasmű (Lörinci Hengermű) v Budapešti 28. 11. 2003.
Foto: Hajtó Bálint   800 × 600 pix209 KiB

A31001c.jpg
"Lego" A31.001 se zajímavým tlumičem výfuku typu "samo-domo" čeká na další práci na vlečce Dunai Vasmű Budapešť 28. 11. 2003.
Foto: Hajtó Bálint   800 × 600 pix225 KiB

A31002b.jpg
Druhý do Maďarska vyexportovaný stroj A31.002 stál v hale vlečkových lokomotiv v podniku Dunai Vasmű (Lörinci Hengermű) v Budapešti taktéž 28. 11. 2003.
Foto: Hajtó Bálint   800 × 600 pix124 KiB


Zobrazeno 41 z celkem 189 dostupných snímků této řady a celkem 13387 fotografií na stránkách.