Sériové stroje řady 460 čísel 051 až 060


460051a.jpg
Hlavový vůz 460 051-6 byl na čele desetivozového "Panťáku" zdokumentován v Košicích 17. 10. 1997.
Foto: Jan Novotný   1024 × 710 pix225 KiB

460051c.jpg
Ve společnosti "Ťapky" 721 022-2 se na košickém nádraží velmi hezky vyjímá čerstvě opravený a natřený "Pantograf" 460 051/052 připravující se k odjezdu do Čierné nad Tisou 22. 4. 2009.
Foto: Pavel Chomjak   1024 × 680 pix243 KiB

460051b.jpg
Kolem jednotky s hnacím vozem 460 051-6 (která do Margecan přijela zcela mimořádně) projížděl na margecanském nádraží původem německý stroj typu V100, 745 601-5, dne 17. 8. 2010.
Foto: Pavel Chomjak   1024 × 680 pix268 KiB

460052a.jpg
Krátce po návratu z dílenské opravy se jednotka 460 051/052 představuje na snímku pořízeném v depu Košice 12. 6. 2003.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 700 pix246 KiB

460052b.jpg
Během pravidelného nocování v Prešově mezi posledním večerním a prvním ranním vlakem zachytil objektiv fotoaparátu jednotku 460 051/052 v prvních minutách dne 12. 4. 2009.
Foto: Pavel Chomjak   1024 × 700 pix217 KiB

460053b.jpg
V prostoru zastávky Ťahanovce byl pořízen snímek jednotky 460 053/054 i s připojeným spěšninovým vozem 12. 6. 2003.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 700 pix242 KiB

460053a.jpg
Už poněkud vybledlý hnací vůz 460 053-2 byl na konci "Pantografu" zachycen na trati poblíž zastávky Vyšná Myšľa 29. 7. 2007.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 700 pix230 KiB

460053c.jpg
Samostatně posunující hnací vůz 460 053-2 najíždí po opravě na zbytek své jednotky v prostorách SPD Košice 18. 8. 2011.
Foto: Pavel Chomjak   1024 × 700 pix289 KiB

460054a.jpg
Na nádraží ve Spišské Nové Vsi byla vyfotografována jednotka 460 054/053 dne 13. 8. 1998.
Foto: David Prause   1024 × 700 pix231 KiB

460054b.jpg
Jednotka 460 054/053 projíždí coby Os 8806 po trati u zastávky Vyšné Myšlé 24. 2. 2003.
Foto: Vít Kopecký   800 × 600 pix149 KiB

460055a.jpg
V závěsu nákladního vlaku (taženého "Bobinou" 140 074-6) z ŽOS Vrútky do RD Košice přepravovaný hnací vůz 460 055-7 byl na trati mezi Štrbou-zastávkou a Lučivnou zdokumentován 24. 5. 2002.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix195 KiB

460055b.jpg
Na nádraží v Popradě se ke své další cestě připravovala hezky čistá jednotka 460 055/056 dne 12. 6. 2003.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 680 pix241 KiB

460055c.jpg
Kontrastem k předešlým snímkům hnacího vozu 460 055-7 budiž fotografie zachycující stav již zrušeného vozu odstaveného v depu v Košicích 27. 4. 2014.
Foto: Roman Slowiaczek   1024 × 700 pix277 KiB

460056a.jpg
Ze strany od hnacího vozu 460 056-5 byla 28. jednotka původní řady EM488.0 při jízdě zdokumentována na nádraží v Košicích 12. 6. 2003.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 680 pix245 KiB

460056b.jpg
Už definitivně z provozu vyřazený a administrativně zrušený hnací vůz 460 056-5 čeká na svůj další osud v prostoru depa Košice 27. 4. 2014.
Foto: Roman Slowiaczek   1024 × 680 pix334 KiB

460057a.jpg
Pantografická jednotka 460 057/058 ukončila svou jízdu ve stanici Košice 11. 7. 2001.
Foto: Lubomír Hemiš   800 × 600 pix152 KiB

460057b.jpg
Cestou do Kysaku jednotka 460 057/058 právě přejela most přes Hornád za Trebejovem 22. 7. 2007.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 700 pix256 KiB

460057c.jpg
"Pantograf" 460 057/058 jedoucí z Prešova do Košic vjížděl do stanice Kysak 20. 5. 2009.
Foto: Pavel Chomjak   1024 × 700 pix316 KiB

460058a.jpg
Žilinský "Panťák" s hnacím vozem 460 058-1 v čele přijíždí na zastávku Čadca-mesto 16. 5. 1995.
Foto: Jan Novotný   1024 × 680 pix202 KiB

460058b.jpg
Obloukem trati u Krivan projíždí jednotka 460 058/057 coby vlak Os 8769 dne 11. 10. 2007.
Foto: Pavel Chomjak   800 × 600 pix190 KiB

460058c.jpg
Už v červeném na Slovensku unifikovaném nátěru byl koncový hnací vůz 460 058-1 i s celou svou jednotkou zachycen na příjezdu do Kostolian nad Hornádom 25. 10. 2013.
Foto: Pavel Chomjak   1024 × 700 pix288 KiB

460059d.jpg
Ničivé záplavy, kterým počátkem července 1997 podlehlo i celé hlavní nádraží v Ostravě, se nedaly srovnat s ničím, co by kdokoliv ze současníků pamatoval. Jedním z mnoha zaplavených vozidel byla také jednotka 460 059/060, jejíž část zachycuje snímek z 8. 7. 1997.
Foto: Ing. Jindřich Bek ml.   Sbírka: Jan Ptašek1024 × 720 pix221 KiB

460059c.jpg
Bližší pohled na hnací vůz 460 059-9 utopený až po "sukýnky" ve vodě přímo u nástupiště ostravského hlavního nádraží při povodni 8. 7. 1997.
Foto: Ing. Jindřich Bek ml.   Sbírka: Jan Ptašek1024 × 690 pix196 KiB

460059a.jpg
Ještě ve starém šedo-modrém unifikovaném nátěru jednotek ČD byl "Panťák" 460 059/060 vyfotografován u Polouvsí 28. 9. 2011.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 680 pix188 KiB

460059b.jpg
Při své první jízdě po provedené dílenské opravě spojené s nátěrovou obnovou do nových korporátních barev ČD se jednotka 460 059/060 představuje na snímku pořízeném v Rudolticích v Čechách 20. 5. 2014.
Foto: Karel Furiš   1024 × 700 pix313 KiB

460060a.jpg
Po vzhledové stránce sprejery zcela zničený "Panťák" 460 060/059 přijíždí od Ostravy do Přerova 18. 4. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 700 pix261 KiB

460060c.jpg
V roli osobního vlaku do Bohumína odjíždí jednotka 460 060/059 z Ostravy-Svinova 29. 4. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 690 pix249 KiB

460060d.jpg
Při své první jízdě po dílenské opravě byla jednotka 460 060/059 (mimochodem první zástupce své řady v poslední verzi nátěru "Najbrt") v Rudolticích v Čechách zdokumentována 20. 5. 2014.
Foto: Karel Furiš   1024 × 680 pix272 KiB

460060b.jpg
Snímek nově natřené jednotky 460 060/059 byl v depu Olomouc pořízen ještě před jejím nasazením do běžného provozu - 10. 6. 2014.
Foto: Martin Třískala   1024 × 690 pix251 KiB


Zobrazeno 29 z celkem 343 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.