Sériové stroje řady 460 čísel 011 až 020


460011b.jpg
Hnací vůz EM488.0011 se ve své (už lehce omšelé) podobě z výroby představuje na snímku pořízeném v Púchově - rok 1980.
Foto: Jan Novotný   1024 × 630 pix194 KiB

460011a.jpg
Z období zkoušek různých typů pantografů a obložení jejich lyžin na některých bohumínských hnacích vozech řady 460 pochází tento záběr jednotky 460 011/012 (hnací vozy jsou vybaveny každý jen jedním pantografem 3 LSP 9, avšak každý s jinými uhlíkovými lištami) pořízený ve stanici Ostrava-Svinov 5. 8. 1995.
Foto: Ing. Jiří Adamovský   1024 × 720 pix208 KiB

460011c.jpg
Na vsetínské trati poblíž stanice Hranice na Moravě-město byla zachycena jednotka 460 011/012 dne 18. 4. 2010.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 700 pix313 KiB

460011d.jpg
Už do nového unifikovaného nátěru vozidel ČD oděná jednotka 460 011/012 projížděla po koridoru u Bělotína 30. 4. 2012.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 700 pix219 KiB

460012b.jpg
Krátce po odebrání druhých pantografů z hnacích vozů byla jednotka 460 012/011 zdokumentována v Ostravě-Kunčicích 3. 5. 1997.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix132 KiB

460012a.jpg
Po zdařilé vidlicové jízdě byl v Bohumíně zvěčněn vykolejený hnací vůz 460 012-8 dne 8. 6. 2002.
Foto: Boris Kyjonka   800 × 600 pix189 KiB

460012d.jpg
Běžný provozní stav jednotek řady 460 v prvním desetiletí nového tisíciletí reprezentuje snímek jednotky 460 012/011 pořízený u Polomi 29. 4. 2010.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 700 pix301 KiB

460012c.jpg
Nově natřený bohumínský "Panťák" 460 012/011 přiváží ranní osobní vlak z Nezamyslic do Kojetína 14. 6. 2013.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 710 pix235 KiB

460013a.jpg
Jednotka s hlavovým vozem EM488.0013 v čele se připravuje v Zábřehu na Moravě na svou cestu zpět do Olomouce a Ostravy - rok 1980.
Foto: Jan Novotný   1024 × 680 pix230 KiB

460013b.jpg
V jednom ze svých nových působišť po roce 2005, v Opavě (elektrický provoz z Ostravy byl zahájen v prosinci 2006), byl zástupce řady 460 v podobě jednotky 460 013/014 vyfotografován 25. 3. 2007.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 700 pix243 KiB

460013c.jpg
Po obnově nátěru a rekonstrukci (nejen) čelního osvětlení byla jednotka 460 013/014 zvěčněna na trati u Polomi 18. 8. 2012.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 700 pix263 KiB

460014a.jpg
Jednotka 460 014/013 odjížděla z hlavního nádraží v Hranicích na Moravě 23. 8. 2002.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 700 pix302 KiB

460014b.jpg
Jedním z rozlučkových snímků autora se starou podobou nádraží v Přerově byl také tento záběr "Panťáku" 460 014/013 pořízený 30. 11. 2010.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 680 pix206 KiB

460014c.jpg
Nedaleko Jistebníka byla v plné jízdě vyfotografována vzorně vyčištěná jednotka 460 014-4 dne 22. 8. 2012.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 710 pix255 KiB

460015c.jpg
Nevzhlednou reklamou na Poštovní spořitelnu na bočnici "přikrášlená" jednotka 460 015/016 projížděla úsekem trati u Bělotína 13. 4. 2007.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 700 pix277 KiB

460015a.jpg
Na koridorové trati u Oseka nad Bečvou byl fotoaparátem zaznamenán průjezd jednotky 460 015/016 dne 25. 8. 2007.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 700 pix247 KiB

460015b.jpg
Hnací vůz 460 015-1 přejíždí v čele vlaku Os 2910 most přes řeku Olši v Třinci 15. 10. 2007.
Foto: Roman Slowiaczek   1024 × 685 pix280 KiB

460016e.jpg
Jedno z mnoha všedních setkání jednotek řady 460 v "hlavní roli" s hnacími vozy 460 016-9 a 460 018-5 bylo zaznamenáno na nádraží tehdy pojmenovaném Ostrava-Poruba (dnes Svinov) - rok 1992.
Foto: Ing. Jiří Adamovský   1024 × 700 pix243 KiB

460016d.jpg
"Panťák" 460 016/015 byl jediným moravským zástupcem své řady, který prodělal hlavní opravu v ŽOS Nymburk (a oprava trvala podstatně déle, než v obvyklém Šumperku - od 9.4. do 4.11.1997). Po opravě se na sever Moravy vrátil v nátěru typickém pro jednotky depa Ústí n/L. Snímek z OPJ Bohumín vznikl těsně po návratu jednotky z dílen - 5. 11. 1997.
Foto: Ing. Jiří Adamovský   1024 × 690 pix240 KiB

460016b.jpg
Do konce GVD 1998/99 zajížděly bohumínské "Panťáky" řady 460 až do České Třebové. Právě zde byla atypicky zbarvená jednotka 460 016/015 zdokumentována 20. 5. 1999.
Foto: Vít Kopecký   1024 × 700 pix250 KiB

460016a.jpg
Motorový vůz 460 016-9 projížděl se svou jednotkou po spojkové koleji mezi stanicemi Drahotuše a Hranice na Moravě hl.n. 20. 9. 2003.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 700 pix271 KiB

460016c.jpg
Během dopolední provozní špičky byl v Nezamyslicích mezi jinými hnacími vozidly zachycen také hnací vůz 460 016-9 dne 24. 8. 2012.
Foto: David Prause   1024 × 690 pix246 KiB

460017a.jpg
"Panťák" 460 017/018 čekal na svůj další výkon ve stanici Bohumín 2. 5. 1997.
Foto: David Prause   1024 × 680 pix229 KiB

460017d.jpg
Nový nátěr jednotky 460 017/018 zničili sprejeři velice brzy. Důkazem je i tento záběr pořízený na viaduktu u Hranic na Moravě 7. 9. 2003.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 700 pix232 KiB

460017b.jpg
V ještě nerekonstruované stanici Přerov byl zachycen hnací vůz 460 017-7 před odjezdem ku Ostravě 30. 7. 2007.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 690 pix200 KiB

460017c.jpg
Nádherný traťový záběr "Panťáku" 460 017/018 byl pořízen u Chotěbuzi 26. 8. 2007.
Foto: Roman Slowiaczek   1024 × 700 pix264 KiB

460018d.jpg
K tehdy jen formální hranici mezi Slovenskem a Moravou se na snímku ze zastávky Lúky pod Makytou právě chystá vyrazit jednotka 460 018/017 - květen 1989.
Foto: Jan Novotný   1024 × 700 pix226 KiB

460018b.jpg
Přímo na viaduktu za stanicí Hranice na Moravě hl.n. ve směru na Přerov byla vyfotografována jednotka 460 018/017 dne 6. 1. 2003.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 700 pix253 KiB

460018a.jpg
Pantografická jednotka 460 018/017 opouští právě modernizovanou stanici Přerov ve směru na Ostravu 18. 4. 2012.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 680 pix249 KiB

460018c.jpg
Ještě nemodernizovaná, ale stále velmi zachovalá jednotka 460 018/017 se připravuje k odjezdu ve stanici Český Těšín 27. 8. 2012.
Foto: David Prause   1024 × 700 pix270 KiB

460018e.jpg
Naopak už značně zchátralý a zrušený hnací vůz 460 018-5 čekal v Bohumíně už pouze na hořáky autogenů 23. 9. 2014.
Foto: Roman Slowiaczek   1024 × 700 pix202 KiB

460019a.jpg
V zachumelené, ale prosluněné stanici Zábřeh na Moravě čekala jednotka 460 019/020 na čas svého odjezdu 28. 1. 1993.
Foto: Jan Novotný   1024 × 700 pix231 KiB

460019c.jpg
Už mírně zašlý bohumínský "Panťák" 460 019/020 přijíždí setrvačností do Přerova 17. 3. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix201 KiB

460019b.jpg
U čtvrtého nástupiště stanice Přerov čeká "Panťák" 460 019/020 na vypravení na trať do Olomouce 27. 10. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix140 KiB

460019d.jpg
U 4. nástupiště v Přerově (ještě v jeho původní poloze) vyčkává jednotka 460 019/020 na souhlas k odjezdu do Ostravy 5. 11. 2009.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 700 pix240 KiB

460020b.jpg
U 1. nástupiště stanice Bohumín postával "Panťák" 460 020/019 dne 24. 5. 1996.
Foto: Jan Novotný   1024 × 690 pix190 KiB

460020d.jpg
Osobní vlak vedený jednotkou 460 020/019 zastavuje v zastávce Bělotín 14. 9. 2004.
Foto: Ing. Ivo Raab   900 × 660 pix246 KiB

460020c.jpg
Při suplování hlavového vozu v jiné jednotce byl značně omšelý hnací vůz 460 020-1 zastižen v Českém Těšíně 1. 4. 2005.
Foto: Jan Novotný   1024 × 680 pix250 KiB

460020a.jpg
Po trati na okraji Vsetína projížděl "Panťák" 460 020/019 za teplého odpoledne 12. 9. 2010.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 700 pix285 KiB


Zobrazeno 39 z celkem 343 dostupných snímků této řady a celkem 13145 fotografií na stránkách.