363 084-5 ještě v době totality ve stanici Chrást u Plzně.
Foto: Ladislav Böhm
800 × 600 pix
116 KiB
Stroj 363 084-5 přijíždí s rychlíkem od Brna do Kojetína 19. 8. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
126 KiB
V reklamním nátěru "Pomozte dětem" se nám 363 084-5 představuje na snímku pořízeném v Táboře 8. 6. 2010.
Foto: Karel Kalina
800 × 600 pix
176 KiB
"Kuře" 363 084-5 přejelo v čele rychlíku most přes Vltavu a přibližuje se ke Smíchovu 11. 10. 2010.
Foto: David Prause
1024 × 720 pix
303 KiB
Po širé trati nedaleko Roudné uháněla reklamní 363 084-5 v čele budějovického rychlíku 22. 4. 2011.
Foto: Jaroslav Dlhý
1024 × 680 pix
241 KiB
V romantickém traťovém úseku Praha-Radotín - Praha-Krč byla 363 084-5 s rychlíkem od Plzně vyfotografována na "Mostě inteligence" 2. 5. 2011.
Foto: David Prause
1024 × 700 pix
349 KiB
"Kuře" 363 084-5 se rozjíždělo s osobním vlakem ve stanici Kadaň-Prunéřov 10. 9. 2011.
Foto: Aleš Bílek
1024 × 680 pix
215 KiB
Na čele vlaku R 637 byla plzeňská 363 084-5 velice hezky vyfotografována ve Veselí nad Lužnicí 18. 1. 2012.
Foto: Jaroslav Dlhý
1024 × 630 pix
205 KiB
Při objíždění soupravy osobního vlaku byla 363 085-2 v Benešově u Prahy zvěčněna 27. 8. 2006.
Foto: Martin Třískala
1024 × 670 pix
242 KiB
"Poštovní spořitelna" 363 086-0 pod typickou kulisou stanice Kadaň 13. 2. 2006.
Foto: David Maštalíř
800 × 600 pix
136 KiB
"Poštovní spořitelna" 363 086-0 ve stanici Čerčany 13. 3. 2006.
Foto: Martin Třískala
1024 × 650 pix
246 KiB
V už poněkud pošpiněném nátěru "Euro" byla na hlavním nádraží v Praze zastižena 363 086-0 dne 14. 1. 2010.
Foto: Karel Kalina
800 × 600 pix
143 KiB
Se soupravou pro plzeňský rychlík projížděla 363 086-0 po Novém spojení v Praze 8. 4. 2010.
Foto: David Prause
1024 × 710 pix
230 KiB
"Euro" 363 086-0 se svým rychlíkem právě sjíždí z mostu přes Vltavu vedle bývalého vjezdového návěstidla výhybny Praha Vyšehrad 28. 6. 2010.
Foto: David Prause
1024 × 710 pix
298 KiB
S už plně unifikovanou soupravou rychlíku ČD projížděla 363 086-0 Želenicemi nad Bílinou 11. 7. 2011.
Foto: Aleš Bílek
1024 × 700 pix
290 KiB
363 087-8 v čele poštovní "rakety" dne 6. 8. 1999.
Foto: Pavel Stejskal
800 × 600 pix
170 KiB
Lokomotivu 363 087-8 zachycuje ve stanici Kojetín již bez plných kol a se šedými sběrači snímek ze stanice Kojetín ze dne 19. 3. 2004.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
169 KiB
Zasněženou krajinou nedaleko Sázavy u Žďáru projíždí s osobním vlakem opět stroj 363 087-8 dne 10. 3. 2005.
Foto: Karel Martinák
800 × 600 pix
190 KiB
Barevně nezaměnitelná brněnská 363 087-8 se připravuje k další jízdě na hlavním nádraží v Olomouci 30. 11. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 640 pix
204 KiB
Lokomotiva 363 088-6 byla z výroby zkušebně vybavena ochrannými mřížemi před čelnímy okny. Snímek ji ještě jako novou zachycuje s vlakem Os 2808 v Púchově 2. 3. 1988.
Foto: Ing. Jaromír Pernička
1024 × 730 pix
220 KiB
V pohraniční stanici Horní Lideč se připravovala k odjezdu se svým vlakem slovenská 363 089-4 dne 11. 11. 2006.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
147 KiB
S uhelným vlakem přijížděla 363 089-4 do Trenčianské Teplé 7. 8. 2008.
Foto: Aleš Krška
1024 × 710 pix
240 KiB
Krátce po dokončení hlavní opravy byla 363 090-2 zachycena na trati u vodní nádrže Hričov 2. 2. 2012.
Foto: Ing. Marián Končelík
1024 × 680 pix
187 KiB
Také tento boční záběr lokomotivy 363 090-2 byl pořízen u vodní nádrže Hričov 2. 2. 2012.
Foto: Ing. Marián Končelík
1024 × 680 pix
225 KiB
Ve stanici Púchov stojí se svým vlakem bratislavská 363 091-0 - červenec 1991.
Foto: Ing. Richard Halfar
800 × 600 pix
193 KiB
Před jednou z hal domovského depa Bratislava-Východ postává 363 092-8 - srpen 1992.
Foto: Ing. Richard Halfar
800 × 600 pix
180 KiB
Ještě rudými hvězdami na čelech vybavená zánovní 363 093-6 čeká v depu Púchov na další nasazení do provozu 2. 3. 1988.
Foto: Ing. Jaromír Pernička
1024 × 730 pix
214 KiB
Bratislavská krasavice 363 095-1 projíždí s rychlíkem po trati u zastávky Plevník-Drienové - červen 1989.
Foto: Ing. Richard Halfar
800 × 600 pix
184 KiB
Zánovní stroj 363 096-9 zastavil se svým vlakem v zastávce Plevník-Drienové - červen 1989.
Foto: Ing. Richard Halfar
800 × 600 pix
160 KiB
Fakt, že i jednoduchý unifikovaný nátěr může lokomotivě velmi slušet, dokazuje snímek stroje 363 098-5 pořízený v depu Bratislava-Východ - červenec 1992.
Foto: Ing. Richard Halfar
800 × 600 pix
188 KiB
"Eso" 363 099-3 se podrobuje funkční zkoušce před jednou z opravárenských hal depa Bratislava-Východ - červen 1992.
Foto: Ing. Richard Halfar
800 × 600 pix
167 KiB
Jen necelý rok novými logy Železnic Slovenskej republiky na čelech opatřená 363 100-9 čeká po ukončené redukované opravě na nový transformátor a nové podvozky v prostoru depa Bratislava-Východ - prosinec 1993.
Foto: Ing. Richard Halfar
800 × 600 pix
154 KiB
Nově natřený stroj kulatého čísla 363 100-9 prováží nákladní "ucelenku" zastávkou Horný Hričov 20. 3. 2011.
Foto: Ing. Marián Končelík
1024 × 690 pix
264 KiB
U slezské zastávky Vendryně byla slovenská 363 101-7 zachycena na čele vlaku Os 2905 - rok 1989.
Foto: Roman Slowiaczek
800 × 600 pix
166 KiB
Už do nového unifikovaného nátěru ZSSK oděná a moderními klimatizačními jednotkami kabin vybavená 363 101-7 zastavuje s vlakem Os 3318 v zastávce Horný Hričov 31. 1. 2011.
Foto: Ing. Marián Končelík
1024 × 670 pix
226 KiB
Zobrazeno 35 z celkem 331 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.