Lokomotiva 363 043-1 při posunu v Plzni - červenec 2002.
Foto: Ladislav Böhm
800 × 600 pix
133 KiB
Dvojice kolegyň řady 363 (jako první 363 043-1) posunovala po hlavním nádraží v Praze 15. 1. 2004.
Foto: Petr Kapoun
1024 × 690 pix
271 KiB
Tandem lokomotiv 363 045-6 a 363 031-6 ČD-Carga opouští na čele kontejnerového vlaku Havlíčkův Brod 24. 5. 2012.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 720 pix
338 KiB
Obyčejná, a přesto elegantní 363 046-4 projíždí v čele budějovického rychlíku nádražím v Čerčanech 22. 4. 2007.
Foto: Ing. František Bartoš
800 × 600 pix
192 KiB
Modelářský záběr stroje 363 046-4, odstaveného na hlavním v Praze, pochází z 2. 9. 2007.
Foto: Ondřej Gazárek
1024 × 610 pix
282 KiB
Díky svému vybledlému logu ČD na čele tehdy už z dáli rozeznatelná 363 047-2 se připravuje v čele rychlíku k odjezdu z hlavního nádraží v Praze 10. 6. 1999.
Foto: Daniel Pavlíček
1024 × 720 pix
247 KiB
S osobním vlakem do Vyškova zastavil v Kojetíně stroj 363 048-0 dne 9. 1. 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
154 KiB
V čele kontejnerového vlaku najíždí 363 049-8 ČD-Carga na pevnou jízdní dráhu u Třebovic v Čechách 10. 3. 2015.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 720 pix
191 KiB
Přípřež "Es" 363 050-6 a 363 173-6 v čele rychlíku do Bohumína v Kojetíně 21. 7. 2001.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
124 KiB
Již nově natřená 363 050-6 odváží z Kojetína dvouhlavý osobní vlak do Přerova 13. 10. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
108 KiB
Ve stanici Hulín čeká stroj 363 051-4 na povolení k odjezdu s osobním vlakem do Břeclavi 28. 7. 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
172 KiB
Lokomotivy 363 052-2 a 363 131-4 svorně čekají na hlavním nádraží v Praze na další nasazení do provozu 21. 7. 2007.
Foto: Martin Třískala
1024 × 700 pix
252 KiB
Krátce před těžkou nehodou v Čerčanech byla 363 053-0 spolu s kolegyní 363 058-9 zastižena na vlaku Pn 64811 v Benešově u Prahy 23. 4. 2007.
Foto: Martin Třískala
1024 × 650 pix
195 KiB
Po zcela zbytečné vážné nehodě v Čerčanech, kdy se 363 053-0 čelně srazila s elektrickou jednotkou řady 451, čeká lokomotiva přímo v Čerčanech na odvoz do opravy 15. 7. 2007.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
177 KiB
Bez dálkového světla a stěračů poněkud nezvykle vyhlížející 363 053-0 se po opravě představuje na snímku pořízeném v areálu krnovského OLPASu 8. 3. 2008.
Foto: Aleš Krška
1024 × 730 pix
212 KiB
Lokomotiva 363 054-8 projíždí s ucelenou soupravou "Wapek" po trati u Srbska 24. 8. 2002.
Foto: Jiří Škalda
800 × 600 pix
171 KiB
363 055-5 odjíždí ze Zdic do Plzně dne 13. 7. 2002.
Foto: Jiří Škalda
800 × 600 pix
118 KiB
Zapadající slunce osvěcuje na nádraží v Kojetíně lokomotivu 363 056-3 dne 6. 3. 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
165 KiB
Traťovým úsekem Břest - Hulín provážela brněnská 363 056-3 osobní vlak do Břeclavi 19. 1. 2009.
Foto: Aleš Krška
1024 × 700 pix
257 KiB
Zasněžená 363 057-1 na hlavním nádraží v Plzni dne 27. 2. 2006.
Foto: Jonáš Janoušek
800 × 600 pix
158 KiB
Stroj 363 058-9 již s novým označením, ale ještě s rudou hvězdičkou na čele.
Sbírka: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
134 KiB
363 058-9 bok po boku s prototypem 263 002-8 v Brně dne 17. 9. 2002.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
113 KiB
"Eso" 363 059-7 se Sp 973 Hradec Králové - Brno mezi Zboňkem a Svitávkou 5. 2. 2005.
Foto: Karel Martinák
800 × 600 pix
198 KiB
363 061-3 přijíždí v čele osobního vlaku z Plzně do Berouna 23. 10. 2005.
Foto: Vojtěch Míček
1024 × 710 pix
219 KiB
"Lokomotiva 363 061-3 v čele vlaku R 654 u Zdic 25. 2. 2006.