Sériové stroje řady 363 čísel 003 až 022


363003c.jpg
V roli výstavního exponátu se lokomotiva ES499.1003 představuje na snímku z Mezinárodního strojírenského veletrhu v Brně - září 1984.
Foto: Aleš Soška   800 × 600 pix145 KiB

363003a.jpg
Na kojetínském nádraží se právě chystá k odjezdu s nákladním vlakem do Brna stroj 363 003-5 dne 12. 7. 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix176 KiB

363003b.jpg
S lehkým nákladním vlakem do Brna se 363 003-5 rozjíždí na záhlaví nádraží v Kojetíně 8. 1. 2009.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 680 pix227 KiB

363004b.jpg
Druhý sériový stroj řady 363, "Eso" 363 004-3, v depu, které mu bylo od počátku domovem - v Přerově 3. 4. 2002.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix164 KiB

363004a.jpg
Po 44. koleji v Přerově (v prostoru za bývalým lokomotivním depem) provážela 363 004-3 vlak mířící na zdejší pravé přednádraží 2. 8. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix183 KiB

363005a.jpg
Stroj 363 005-0 opouští v čele nákladního vlaku tunel č.4 u Babic nad Svitavou 21. 3. 2005.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix200 KiB

363005c.jpg
Právě testovaný "RegioShark" 844 001- se na hlavním nádraží v Pardubicích setkal s "Esem" 363 005-0 dne 8. 6. 2012.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 710 pix225 KiB

363005b.jpg
Za romantického východu slunce prováží 363 005-0 nákladní vlak právě rekonstruovanou zastávkou Praha-Klánovice 30. 3. 2014.
Foto: Josef Horáček   1200 × 790 pix549 KiB

363006a.jpg
S věžičkami Klášterního hradiska v pozadí zastavuje 363 006-8 s R 709 "Galán" v Olomouci 4. 5. 2002.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix160 KiB

363007a.jpg
S uhelným vlakem projížděla Lipníkem nad Bečvou lokomotiva 363 007-6 dne 20. 10. 2004.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix153 KiB

363008b.jpg
"Eso" 363 008-4 čeká ve stanici Česká Třebová na povolení k odjezdu s osobním vlakem do Brna 2. 4. 2006.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix157 KiB

363008a.jpg
Lokomotiva 363 008-4 byla s hnacím vozem řady 560 zastižena na nádraží v Kojetíně 21. 4. 2006.
Foto: Radek Hořínek   800 × 600 pix109 KiB

363008c.jpg
Po levostranným provozem známé "Ferdinandce" přijíždí 363 008-4 se soupravou "Wapek" do Hulína 10. 5. 2011.
Foto: Aleš Krška   1024 × 700 pix323 KiB

363008d.jpg
Kolem nástupišť stanice Skalice nad Svitavou projížděla 363 008-4 se soupravou "patráků" na auta 14. 8. 2017.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 760 pix449 KiB

363009c.jpg
Čerstvě do atypického barevného nátěru oděná 363 009-2 se nám představuje na snímku pořízeném v České Třebové 26. 8. 1995.
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix177 KiB

363009d.jpg
S červeno-šedými rakouskými vozy, se kterými byla 363 009-2 záměrně barevně sjednocena, si lokomotiva v provozu mnoho nenajezdila. Při jednom z těchto výkonů byla u Moravské Nové Vsi zachycena 13. 9. 1997.
Foto: Petr Doležel   800 × 600 pix155 KiB

363009a.jpg
Vzorově "nasvícený" stroj 363 009-2 ve stanici Olomouc hl.n. 3. 4. 2002.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix139 KiB

363009e.jpg
Už ve službách nově vzniklého dopravce ČD Cargo (a s jeho logy na čelech) byla 363 009-2 v čele nákladního vlaku zastižena v Kojetíně 9. 4. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 800 pix487 KiB

363009b.jpg
V čele nákladního vlaku z Brna přijela do Kojetína někdejší přerovská "perla" 363 009-2 za mrazivého lednového podvečera 7. 1. 2010.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 660 pix188 KiB

363010a.jpg
Při posunu ve stanici Přerov byl zachycen stroj 363 010-0 dne 29. 5. 2004.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix170 KiB

363010b.jpg
Zdařilá "traťovka" s "Esem" 363 010-0 v hlavní roli u Hranic na Moravě 8. 5. 2006.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix228 KiB

363011c.jpg
Stroj 363 011-8 byl od počátku 90. let oděn do pozměněného unifikovaného nátěru - Přerov 13. 10. 1996.
Foto: Zdeněk Sladký   800 × 600 pix142 KiB

363011d.jpg
Přerovská krasavice 363 011-8 byla známá také nezvyklou ozdobou na jednom čele - hlavou čerta - se kterou ale jezdila jen několik měsíců. Snímek vznikl v Břeclavi 2. 8. 1997.
Foto: Vladimír Toma   800 × 600 pix141 KiB

363011b.jpg
Barevně nezaměnitelná 363 011-8 přivezla jeden z luhačovických rychlíků do Starého Města u Uherského Hradiště 2. 3. 1998.
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix160 KiB

363011a.jpg
Stroj 363 011-8 odjížděl z Kojetína v čele osobního vlaku do Přerova 6. 9. 1999.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix122 KiB

363012a.jpg
Tandem lokomotiv ČD-Cargo 363 012-6 a 363 022-5 vyjíždí z Kojetína na strojovou jízdu do Brna 17. 11. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix170 KiB

363012c.jpg
Přípřež strojů 363 012-6 a 362 119-0 na R 679 mezi Novou Vsí u Leštiny a Leštinou u Světlé 8. 4. 2006.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix190 KiB

363012b.jpg
Na čele nákladní "směsky" postávala v kolejišti olomouckého přednádraží 363 012-6 dne 30. 1. 2010.
Foto: Martin Třískala   1024 × 710 pix201 KiB

363013d.jpg
Tento modelářský záběr lokomotivy 363 013-4 byl z dnes už snesené lávky nad břeclavským osobním nádražím pořízen 22. 9. 1995.
Foto: Daniel Pavlíček   1024 × 690 pix262 KiB

363013a.jpg
Jednou z pětačtyřicetikusové flotily vzorně udržovaných strojů řady 363 depa Přerov byla také 363 013-4, která na snímku projíždí s osobním vlakem po trati u Moravské Nové Vsi 13. 9. 1997.
Foto: Petr Doležel   800 × 600 pix177 KiB

363013b.jpg
Po "staré Ferdinandce" u Bzence-Přívozu projíždí s nákladním vlakem stroj 363 013-4 dne 16. 4. 2003.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix209 KiB

363013c.jpg
Lokomotiva 363 013-4 nákladního dopravce ČD-Cargo odvážela z Olomouce osobní vlak do Šumperka 13. 5. 2010.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix183 KiB

363014a.jpg
"Eso" 363 014-2 odjíždí z Plzně hl.n. dne 10. 8. 2002.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix172 KiB

363014b.jpg
Bývalou výhybnou Kamenolom nedaleko Libochovan prováží už do celomodrého nátěru ČD-Carga oděná 363 014-2 soupravu prázdných patrových autovozů 6. 8. 2013.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 690 pix262 KiB

363015d.jpg
Tehdy ještě nerozděleným ČD, a.s. patřící 363 015-9 předvádí svůj nový reklamní nátěr na nočním snímku pořízeném v Bohumíně 13. 2. 2006.
Foto: Roman Slowiaczek   1024 × 700 pix196 KiB

363015a.jpg
Stroj 363 015-9 v reklamním nátěru ČD Cargo čeká v Kojetíně na proti jedoucí vlak dne 23. 4. 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix167 KiB

363015b.jpg
Boční pohled na lokomotivu 363 015-9 v reklamním nátěru "ČD Cargo" v Kojetíně 23. 4. 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix166 KiB

363015c.jpg
"ČD-Cargo" 363 015-9 rozjíždělo v Přerově osobní vlak do Nezamyslic 21. 9. 2007.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix183 KiB

363016a.jpg
Sesterské lokomotivy 363 016-7 a 363 015-9 se se svými nákladními vlaky na nádraží v Kojetíně míjely 27. 5. 2010.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 660 pix273 KiB

363017b.jpg
Krátce po dílenské opravě spojené s vyhotovením nového laku byla přerovská 363 017-5 vyfotografována v Bratislavě hl.st. - rok 1995.
Foto: Martin Entner   Sbírka: MDC-ŽSR Bratislava800 × 600 pix176 KiB

363017c.jpg
Ještě znakem přerovského depa na čelech ozdobená 363 017-5 přiváží osobní vlak od Kojetína k Měrovicím nad Hanou 10. 9. 1997.
Foto: Petr Doležel   1024 × 690 pix186 KiB

363017a.jpg
Před jedním z tehdy už k zániku odsouzených stavěděl přerovského uzlu byla kdysi v Přerova domácí lokomotiva 363 017-5 vyfotografována 23. 7. 2007.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix189 KiB

363018a.jpg
Přerovský stroj 363 018-3 vede jeden z prvních vlaků v elektrické trakci na trati Přerov - Nezamyslice. Snímek ji zachycuje po odjezdu z Chropyně - únor 1994.
Foto: Zdeněk Fišer   800 × 600 pix130 KiB

363018b.jpg
Lokomotiva 363 018-3 projíždí v čele uhelného vlaku Hulínem ve směru na Břeclav 28. 7. 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix159 KiB

363019a.jpg
Nedaleko Stašova projíždí vlak R 706 tažený "Esem" 363 019-1 dne 29. 5. 2004.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix220 KiB

363019c.jpg
"Čezovka" 363 019-1 míjí mladší, ale na pohled škaredější kolegyni 363 108-2 při odjezdu z Přerova 26. 4. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 630 pix208 KiB

363019b.jpg
Tehdy ještě brněnského "Pilštyka" T466.0007 a soupravu historických "Rybáků" za několik málo okamžiků rozjede v Kojetíně "Eso" 363 019-1 a vydá se s nimi na cestu do Brna 23. 5. 2009.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 670 pix219 KiB

363020a.jpg
V čele kontejnerového vlaku projíždí stroj 363 020-9 po trati u zastávky Stašov 31. 8. 2002.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix140 KiB

363020b.jpg
Se soupravou prázdných "Wapek" projíždí 363 020-9 tehdy právě rekonstruovanou stanicí Přerov 30. 4. 2013.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 690 pix275 KiB

363021a.jpg
"Eso" 363 021-7 prováží ucelený vlak kotlových vozů úsekem trati mezi Zdicemi a Stašovem 29. 5. 2004.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix174 KiB

363021b.jpg
V ještě čerstvém novém reklamním nátěru skupiny ČEZ odjíždí stroj 363 021-7 z Chropyně v čele osobního vlaku do Přerova 26. 9. 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix143 KiB

363021c.jpg
Na mostě přes řeku Bečvu v Přerově byla 363 021-7 s rychlíkem od Ostravy vyfotografována 19. 10. 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 670 pix215 KiB

363022a.jpg
Přerovský stroj 363 022-5 odváží z Chropyně osobní vlak do Vyškova - červen 1995.
Foto: Zdeněk Fišer   800 × 600 pix140 KiB

363022b.jpg
Na čele ucelené soupravy výsypných vozů opouští 363 022-5 Kojetín 29. 12. 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix161 KiB


Zobrazeno 54 z celkem 331 dostupných snímků této řady a celkem 13185 fotografií na stránkách.