Zánovní lokomotiva ES499.1001 se nám ve svém prototypovém nátěru představuje na snímku z nádraží v Kolíně.
Sbírka: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
164 KiB
Na čele osobního vlaku č. 5971 do Jihlavy byla ES499.1001 zvěčněna těsně po odjezdu ze stanice Praha-střed 20. 8. 1981.
Foto: Ivo Valent
930 × 730 pix
330 KiB
Prototyp ES499.1001 se ve stanici Praha-střed připravuje k odjezdu s osobním vlakem č. 5971 do Jihlavy - podzim 1981.
Foto: Ivo Valent
1024 × 720 pix
220 KiB
Už modro-žlutá ES499.1001 čeká na další práci na tehdejším nádraží Praha-střed (dnes Masarykovo nádraží) 4. 9. 1983.
Foto: Dr. Ing. Aleš Lieskovský
1024 × 710 pix
185 KiB
Jedním z exponátů na výstavě 125 let Ústecko-Teplické dráhy v depu Ústí nad Labem-Západ byl také prototyp ES499.1001. Snímek je ze 16. 9. 1983.
Foto: Aleš Soška
800 × 600 pix
163 KiB
Lokomotiva 363 001-9 rozjíždí na nádraží v Jihlavě osobní vlak do Prahy 11. 2. 1995.
Foto: Daniel Pavlíček
800 × 600 pix
147 KiB
Ještě ve starém nátěru zastavila 363 001-9 v Kojetíně dne 1. 10. 1999.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
108 KiB
Stroj 363 001-9 provážel nákladní vlak po trati u Adamova 20. 9. 2000.
Foto: Karel Martinák
800 × 600 pix
119 KiB
Lokomotiva 363 001-9 dorazila na přípřeži vlaku R 666 do Nezamyslic - srpen 2001.
Foto: Dr. Ing. Vladimír Hranoš
800 × 600 pix
120 KiB
363 001-9 v plné jízdě u tunelu č. 8 na trati Česká Třebová - Brno dne 18. 4. 2002.
Foto: Jiří Škalda
800 × 600 pix
163 KiB
Prototyp 363 001-9 byl během provozní přestávky zvěčněn v České Třebové 20. 6. 2006.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
144 KiB
V mrazivém únorovém ránu se 363 001-9 připravuje na nádraží v Přerově k další jízdě 10. 2. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
144 KiB
Nestává se příliš často, že se prototypy řady 363 dostanou do čela některého z vlaků vyšší kvality! Na jednom z nich, EC 103 "Polonia", projížděla 363 001-9 Hulínem 17. 12. 2009.
Foto: Aleš Krška
1024 × 710 pix
237 KiB
ES499.1002 při zkouškách na ŽZO v Cerhenicích.
Foto: tovární snímek
800 × 600 pix
145 KiB
Prototyp ES499.1002 se těší zaslouženému zájmu návštěvníků Mezinárodního strojírenského veletrhu v Brně - září 1982.
Foto: Aleš Soška
800 × 600 pix
174 KiB
V kolejišti Výzkumného ústavu kolejových vozidel v Cerhenicích postávala ES499.1002 mezi zkouškami odstavena 5. 11. 1983.
Foto: Dr. Ing. Aleš Lieskovský
1024 × 680 pix
160 KiB
ES499.1002 na dnešním Masarykově nádraží v Praze pravděpodobně v roce 1984.
Foto: Ivo Valent
800 × 600 pix
143 KiB
Elektrické lokomotivy řady ES499.1 si předrevolučních ozdůbek příliš neužily. S jednou z těchto výzdob byla ES499.1002 zastižena na hlavním nádraží v Jihlavě - únor 1985.
Foto: Dušan Kelo
800 × 600 pix
137 KiB
S osobním vlakem do Jihlavy právě dorazil do Havlíčkova Brodu prototyp 363 002-7 dne 11. 2. 1995.
Foto: Daniel Pavlíček
800 × 600 pix
174 KiB
Stroj 363002-7 odjíždí s nákladním vlakem z Kojetína do Přerova 23. 6. 2000.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
119 KiB
Lokomotiva 363 002-7 projížděla v čele průběžného nákladního vlaku Kojetínem 18. 10. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
157 KiB
Prototyp 363 002-7 projíždí se svým vlakem po trati mezi Blanskem a Adamovem 17. 9. 2004.
Foto: Karel Martinák
800 × 600 pix
212 KiB
Na olomouckém hlavním nádraží se stroj 363 002-7 připravuje k cestě do Břeclavi a Brna 2. 2. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 680 pix
199 KiB
Už bez pro prototypy typických kovových obrouček pozičních světel se 363 002-7 představuje na snímku pořízeném v Kolíně 10. 7. 2013.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 730 pix
262 KiB
Zobrazeno 24 z celkem 331 dostupných snímků této řady a celkem 13351 fotografií na stránkách.