Prototypy & unikáty z řady 363


363001h.jpg
Zánovní lokomotiva ES499.1001 se nám ve svém prototypovém nátěru představuje na snímku z nádraží v Kolíně.
Sbírka: Rosťa Kolmačka800 × 600 pix164 KiB

363001m.jpg
Na čele osobního vlaku č. 5971 do Jihlavy byla ES499.1001 zvěčněna těsně po odjezdu ze stanice Praha-střed 20. 8. 1981.
Foto: Ivo Valent   930 × 730 pix330 KiB

363001j.jpg
Prototyp ES499.1001 se ve stanici Praha-střed připravuje k odjezdu s osobním vlakem č. 5971 do Jihlavy - podzim 1981.
Foto: Ivo Valent   1024 × 720 pix220 KiB

363001e.jpg
Už modro-žlutá ES499.1001 čeká na další práci na tehdejším nádraží Praha-střed (dnes Masarykovo nádraží) 4. 9. 1983.
Foto: Dr. Ing. Aleš Lieskovský   1024 × 710 pix185 KiB

363001l.jpg
Jedním z exponátů na výstavě 125 let Ústecko-Teplické dráhy v depu Ústí nad Labem-Západ byl také prototyp ES499.1001. Snímek je ze 16. 9. 1983.
Foto: Aleš Soška   800 × 600 pix163 KiB

363001a.jpg
Lokomotiva 363 001-9 rozjíždí na nádraží v Jihlavě osobní vlak do Prahy 11. 2. 1995.
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix147 KiB

363001f.jpg
Ještě ve starém nátěru zastavila 363 001-9 v Kojetíně dne 1. 10. 1999.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix108 KiB

363001d.jpg
Stroj 363 001-9 provážel nákladní vlak po trati u Adamova 20. 9. 2000.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix119 KiB

363001g.jpg
Lokomotiva 363 001-9 dorazila na přípřeži vlaku R 666 do Nezamyslic - srpen 2001.
Foto: Dr. Ing. Vladimír Hranoš   800 × 600 pix120 KiB

363001i.jpg
363 001-9 v plné jízdě u tunelu č. 8 na trati Česká Třebová - Brno dne 18. 4. 2002.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix163 KiB

363001k.jpg
Prototyp 363 001-9 byl během provozní přestávky zvěčněn v České Třebové 20. 6. 2006.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix144 KiB

363001b.jpg
V mrazivém únorovém ránu se 363 001-9 připravuje na nádraží v Přerově k další jízdě 10. 2. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix144 KiB

363001c.jpg
Nestává se příliš často, že se prototypy řady 363 dostanou do čela některého z vlaků vyšší kvality! Na jednom z nich, EC 103 "Polonia", projížděla 363 001-9 Hulínem 17. 12. 2009.
Foto: Aleš Krška   1024 × 710 pix237 KiB

363002d.jpg
ES499.1002 při zkouškách na ŽZO v Cerhenicích.
Foto: tovární snímek   800 × 600 pix145 KiB

363002h.jpg
Prototyp ES499.1002 se těší zaslouženému zájmu návštěvníků Mezinárodního strojírenského veletrhu v Brně - září 1982.
Foto: Aleš Soška   800 × 600 pix174 KiB

363002f.jpg
V kolejišti Výzkumného ústavu kolejových vozidel v Cerhenicích postávala ES499.1002 mezi zkouškami odstavena 5. 11. 1983.
Foto: Dr. Ing. Aleš Lieskovský   1024 × 680 pix160 KiB

363002j.jpg
ES499.1002 na dnešním Masarykově nádraží v Praze pravděpodobně v roce 1984.
Foto: Ivo Valent   800 × 600 pix143 KiB

363002c.jpg
Elektrické lokomotivy řady ES499.1 si předrevolučních ozdůbek příliš neužily. S jednou z těchto výzdob byla ES499.1002 zastižena na hlavním nádraží v Jihlavě - únor 1985.
Foto: Dušan Kelo   800 × 600 pix137 KiB

363002e.jpg
S osobním vlakem do Jihlavy právě dorazil do Havlíčkova Brodu prototyp 363 002-7 dne 11. 2. 1995.
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix174 KiB

363002a.jpg
Stroj 363002-7 odjíždí s nákladním vlakem z Kojetína do Přerova 23. 6. 2000.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix119 KiB

363002g.jpg
Lokomotiva 363 002-7 projížděla v čele průběžného nákladního vlaku Kojetínem 18. 10. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix157 KiB

363002i.jpg
Prototyp 363 002-7 projíždí se svým vlakem po trati mezi Blanskem a Adamovem 17. 9. 2004.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix212 KiB

363002b.jpg
Na olomouckém hlavním nádraží se stroj 363 002-7 připravuje k cestě do Břeclavi a Brna 2. 2. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 680 pix199 KiB

363002k.jpg
Už bez pro prototypy typických kovových obrouček pozičních světel se 363 002-7 představuje na snímku pořízeném v Kolíně 10. 7. 2013.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 730 pix262 KiB


Zobrazeno 24 z celkem 331 dostupných snímků této řady a celkem 13351 fotografií na stránkách.