Typový výkres typu ŠKODA 55E (řada ES499.0, později 350).
Sbírka: Rosťa Kolmačka
1800 × 1024 pix
301 KiB
Typový výkres - pohled na druhou bočnici stroje.
Sbírka: Rosťa Kolmačka
1450 × 600 pix
130 KiB
Principiální schéma trakčního obvodu lokomotivy typu ŠKODA 55E (řada ES499.0, později 350).
Sbírka: Rosťa Kolmačka
1200 × 790 pix
136 KiB
Původní interiér kabiny prototypu ES499.0001 (ovládání jízdy tlačítky, nad panelem ARR jsou indikátory požadované a skutečné rychlosti).
Sbírka: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
104 KiB
Původní řídící pulty lokomotiv čísel 003 až 019 (ovládání jízdy pomocí tlačítek).
Sbírka: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
131 KiB
Původní interiér kabiny stroje ES499.0020, který měl již z výroby řízení pomocí pákových ovladačů - tzv. "rajčáků".
Sbírka: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
109 KiB
Interiér kabiny stroje 350 005-5 před jeho rekonstrukcí provedenou v roce 2004.
Foto: Tomáš Palyza
800 × 600 pix
99 KiB
Řídicí pult lokomotivy 350 004-8 ještě se starou radiostanicí KAPSCH a před montáží zabezpečovače ETCS.
Foto: Peter Hudec
1024 × 730 pix
242 KiB
Řídicí pult lokomotivy 350 019-6 po dosazení nové radiostanice a zabezpečovače ETCS.
Foto: Peter Hudec
1024 × 740 pix
218 KiB
Řídicí počítač REGONIK, pod ním záznamník a řídicí elektronika rychloměru, pod ním pak řídicí elektronika vlakového zabezpečovače MIREL VZ1 - vše na lokomotivě 350 015-4.
Foto: Peter Hudec
1024 × 720 pix
154 KiB
Přepojovače režimu trakčního obvodu "jízda"/"brzda" na lokomotivě 350 015-4.
Foto: Peter Hudec
1024 × 690 pix
195 KiB
Vypínač akumulátorových baterií a vlevo od něho dva jističe pro čerpadla transformátorového oleje ve strojovně lokomotivy 350 015-4.
Foto: Peter Hudec
1024 × 720 pix
217 KiB
Skříň s jističi a řídící jednotka radiostanice na lokomotivě 350 015-4.
Foto: Peter Hudec
575 × 760 pix
127 KiB
Skříň ochran AGL, ve které je signalizováno zaúčinkování kterékoliv ochrany - stroj 350 015-4.
Foto: Peter Hudec
680 × 760 pix
115 KiB
Statický dobíječ batérii 3000 V/48 V nahradil nabíjecí dynama, která byla poháněna od trakčních ventilátorů (ty lze ještě najít na některých strojích řady 150). Zde statický dobíječ lokomotivy 350 015-4.
Foto: Peter Hudec
590 × 760 pix
141 KiB
Hlavní kontrolér ve strojovně stroje 350 015-4.
Foto: Peter Hudec
660 × 760 pix
163 KiB
Stykače šuntování ve strojovně lokomotivy 350 015-4.
Foto: Peter Hudec
1024 × 730 pix
212 KiB
Relé nadproudové ochrany trakčních motorů na lokomotivě 350 015-4.
Foto: Peter Hudec
570 × 760 pix
136 KiB
Pomocná jímka k ovládání střídavoproudého vypínače a mechanika jeho ovládání ve strojovně stroje 350 015-4.
Foto: Peter Hudec
770 × 760 pix
148 KiB
Brzdič vzduchotlaké brzdy DAKO ve strojovně stroje 350 015-4.
Foto: Peter Hudec
610 × 760 pix
175 KiB
Panel elektricky ovládané brzdy DAKO-BSE, na podlaze pod ním pomocný kompresor na lokomotivě 350 015-4.
Foto: Peter Hudec
600 × 760 pix
146 KiB
Převodník elektrodynamické brzdy (převádí hodnotu tlaku vzduchu na elektrický signál, kterým je ovládaná velikost jejího účinku) na lokomotivě 350 015-4.
Foto: Peter Hudec
690 × 760 pix
119 KiB
Pístový kompresor 3 DSK 100 ve strojovně lokomotivy 350 015-4.
Foto: Peter Hudec
570 × 760 pix
114 KiB
Ruční odpojovač sběrače pod stropem lokomotivy 350 015-4.
Foto: Peter Hudec
640 × 760 pix
123 KiB
Pohled na střechu lokomotivy 350 003-0 už s dosazenou klimatizací nad kabinami.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 710 pix
217 KiB
Pohled zespodu na podvozek a nápravu lokomotivy 350 003-0.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 720 pix
215 KiB
Pohled na střední příčník podvozku lokomotivy 350 003-0.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 710 pix
216 KiB
Ochranná síta ve strojovně lokomotivy 350 005-5 byla z tohoto stroje odstraněna v roce 2004 jako z posledního z celé řady.
Foto: Tomáš Palyza
800 × 600 pix
146 KiB
Výrobní štítek a označení lokomotivy 350 003-0.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 670 pix
137 KiB
Zobrazeno 29 z celkem 278 dostupných snímků této řady a celkem 13387 fotografií na stránkách.