Stroj 230 051-5 odváží z jihlavského hlavního nádraží nákladní vlak do Českých Budějovic 9. 5. 2001.
Foto: Ing. František Bartoš
800 × 600 pix
131 KiB
Obloukem trati u Golčova Jeníkova provážela vlak R 1514 lokomotiva 230 051-5 dne 21. 9. 2003.
Foto: Jiří Škalda
800 × 600 pix
153 KiB
V čele R 1519 Praha - Znojmo byla 230 051-5 vyfotografována před Světlou nad Sázavou 23. 1. 2004.
Foto: Karel Martinák
800 × 600 pix
136 KiB
Tandem "Laminátek" 230 051-5 a 230 056-4 najíždí v Blažovicích do čela ucelené soupravy vozů Raj z cementárny Mokrá 13. 10. 2021.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 800 pix
398 KiB
Vzhledově poněkud zašlá, ale zato plně při síle - takto prováží lokomotiva S489.0052 ucelenou soupravu "Wapek" stanicí Bratislava-Vinohrady - červenec 1986.
Sbírka: Radoslav Macháček
800 × 600 pix
142 KiB
"Laminátka" 230 052-3 se s nákladním vlakem blíží ke stanici Světlá nad Sázavou 30. 3. 2004.
Foto: Karel Martinák
800 × 600 pix
198 KiB
Zastávkou Golčův Jeníkov-město na postrku nákladní směsky projíždí stroj 230 054-9 - červenec 1990.
Foto: Roman Slowiaczek
800 × 600 pix
200 KiB
Tandem lokomotiv 230 054-9 a 230 067-1 přejíždí s nákladním vlakem známý viadukt u Dolních Louček 11. 7. 1997.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
187 KiB
V čele vlaku Os 14876 projížděla 230 054-9 traťovým úsekem Hamry nad Sázavou - Sázava u Žďáru 19. 9. 2004.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
186 KiB
Po trati na okraji Nepomuku uháněl stroj 230 055-6 s vlakem Os 8003 dne 30. 1. 2005.
Foto: Jiří Škalda
800 × 600 pix
111 KiB
Ani za mrazivého počasí se stařičká "Laminátka" 230 055-6 nesmí "ulívat"! Ve Veselí nad Lužnicí se k další práci připravuje 30. 12. 2005.
Foto: Martin Třískala
1024 × 730 pix
229 KiB
Po právě modernizovaném úseku trati na okraji Tábora projížděla 230 055-6 při sólo jízdě 19. 6. 2007.
Foto: František Kolář
800 × 600 pix
139 KiB
"Starounifikovaná" 230 056-4 stojí na čele osobního vlaku ve Veselí nad Lužnicí - únor 2000.
Foto: Ing. František Bartoš
800 × 600 pix
103 KiB
Lokomotiva 230 056-4 přetahovala nákladní vlak z Jihlavy hl.n. do Jihlavy-města 8. 5. 2002.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
146 KiB
Až v dalekém Novém Sedle u Lokte najíždí na svůj další vlak stroj 230 056-4 dne 7. 7. 2007.
Foto: Ing. František Bartoš
800 × 600 pix
171 KiB
Nově do firemních barev ČD-Carga "oblečená" 230 056-4 mimořádně přiváží vlak Os 4939 do stanice Brno-Královo Pole 10. 4. 2009.
Foto: Tomáš Kubík
800 × 600 pix
189 KiB
Mezi stanicí Brno-Maloměřice a zastávkou Brno-Lesná byla 230 056-4 zvěčněna v čele vlaku Os 4932 dne 10. 4. 2009.
Foto: Dušan Mrňa
1024 × 710 pix
288 KiB
V zaplněném pomocném odstavném kolejišti stykové stanice v Kutné Hoře byly v roce 1992 kromě jiných zachyceny také lokomotivy 230 057-2 a 720 038-9.
Foto: Ivo Valent
1200 × 790 pix
441 KiB
Tandem strojů 230 057-2 a 230 106-7 odjíždí v čele nákladního expresu z Říkonína 13. 11. 2003.
Foto: Karel Martinák
800 × 600 pix
171 KiB
Lokomotiva 230 057-2 byla s vlakem "patráků" na automobily zastižena před Odb. Tunel u Havlíčkova Brodu 8. 12. 2003.
Foto: Karel Martinák
800 × 600 pix
149 KiB
Stroj 230 057-2, známý svými neobvykle provedenými tabulkami s označením, odváží soupravu vysokostěnných uzavřených vozů z Břeclavi na Slovensko - březen 2004.
Foto: Aleš Krška
800 × 600 pix
162 KiB
V čele "rakety" odjíždí unifikovaná 230 058-0 z Bratislavy - květen 1987.
Sbírka: Radoslav Macháček
800 × 600 pix
170 KiB
S osobním vlakem se za několik málo okamžiků vydá opět na trať stroj 230 058-0 ze stanice Kardašova Řečice - srpen 2000.
Foto: Ing. František Bartoš
800 × 600 pix
138 KiB
"Laminátka" 230 058-0 projíždí s kontejnerovým vlakem zimní krajinou u Říkonína 8. 2. 2005.
Foto: Karel Martinák
800 × 600 pix
138 KiB
Lokomotiva 230 059-8 provážela nákladní vlak Perhnovem dne 11. 3. 2003.
Foto: Jiří Škalda
800 × 600 pix
141 KiB
Dvojče strojů 230 059-8 a 230 057-2 (od roku 2004 jedno ze dvou dvojčat spojených kabelem násobného řízení) přijíždí v čele nákladního vlaku do Sázavy u Žďáru 10. 3. 2005.
Foto: Karel Martinák
800 × 600 pix
195 KiB
Dnes už rekonstruovaná lokomotiva 230 060-6 stojí na snímku ve stanici Jihlava ještě v původním provedení - 29. 12. 1998.
Foto: Ing. František Bartoš
800 × 600 pix
112 KiB
Poslední týdny provozu zbývaly "Laminátce" 230 060-6 než byla záměnou podvozků přiřazena k řadě 240 - Jihlava hl.n. 3. 5. 2001.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
153 KiB
230 061-4 táhne ještě spolu s druhým strojem téže řady nákladní vlak úsekem Říkonín - Níhov 3. 8. 2002.
Foto: Jiří Škalda
800 × 600 pix
221 KiB
Dvojice "Retrolaminátek" 230 061-7 a 230 091-1 byla v traťovém úseku Níhov - Vlkov u Tišnova zachycena 3. 9. 2022.
Foto: Pavel Dokoupil
1200 × 790 pix
410 KiB
Lokomotiva 230 063-0 čeká v Jihlavě hl.n. na souhlas k odjezdu s nákladním vlakem do Veselí nad Lužnicí 28. 3. 2002.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
119 KiB
Čerstvě opravený a do firemních barev ČD-Carga nalakovaný stroj 230 063-0 se připravuje k výjezdu z depa Brno-Maloměřice 17. 9. 2008.
Foto: Tomáš Kubík
800 × 600 pix
143 KiB
Teprve pár kilometrů na českém území měla za sebou lokomotiva 230 063-0, když přivážela do Břeclavi vlak s automobily 29. 9. 2008.
Foto: Bc. Martin Šarman
800 × 600 pix
176 KiB
Známým tunelem mezi Říkonínem a Níhovem projížděly s nákladním vlakem "Laminátky" 230 064-8 a 230 070-5 dne 22. 4. 2000.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
181 KiB
Těsně za Říkonínem byla dvojice strojů 230 064-8 a 230 104-2 zvěčněna s vlakem kotlových vozů 3. 8. 2002.
Foto: Jiří Škalda
800 × 600 pix
209 KiB
Prozatím ničím z řady nevybočující stroj 230 065-5 prováží třívozový manipulační vlak po trati mezi Níhovem a Vlkovem u Tišnova 8. 1. 2005.
Foto: Karel Martinák
800 × 600 pix
161 KiB
Díky pronájmu slovenskému dopravci BRKS nezvykle natřená 230 065-5 odváží soupravu kotlových vozů ze stanice Senec 28. 6. 2008.
Foto: Tomáš Kubík
800 × 600 pix
168 KiB
Lokomotivy 230 065-5 a 740 870-1 ve službách a barvách slovenského dopravce BRKS zavítaly do Břeclavi 24. 3. 2009.