Sériové stroje řady 230 čísel 036 až 050


230036b.jpg
Červeno-bílý stroj 230 036-6 stojí odstavený v depu v Táboře - červen 2003.
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix178 KiB

230036c.jpg
Lokomotiva 230 036-6 se v táborském depu připravovala k výjezdu na trať 21. 6. 2003.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix143 KiB

230036a.jpg
Devětadvacet "Wapek" s uhlím táhne po trati u Nepomuku lokomotiva 230 036-6 na "Štědrý den" 24. 12. 2003.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix125 KiB

230038b.jpg
Během krátkého "noclehu" byl stroj 230 038-2 zdokumentován v Havlíčkově Brodě 20. 1. 2002.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix143 KiB

230038a.jpg
Z důvodu stávky železničářů ZSSK na začátku února 2003 končily soupravy rychlíků na Slovensko ve stanici Břeclav, kde je na jedné z nich zachycena i "Laminátka" 230 038-2 dne 1. 2. 2003.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix155 KiB

230039a.jpg
Lokomotiva 230 039-0 čeká ve stanici Břeclav na povolení k odjezdu s nákladním vlakem na Slovensko 3. 5. 2002.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix143 KiB

230040a.jpg
Stroj 230 040-8 prováží ucelenou soupravu "Rajek" po trati u Golčova Jeníkova 21. 9. 2003.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix148 KiB

230040b.jpg
Nedaleko Říkonína byly barevně zcela odlišné kolegyně 230 040-8 a 230 047-3 se svým vlakem zaznamenány 8. 2. 2005.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix153 KiB

230041b.jpg
Lokomotiva 230 041-6 čekala v Jihlavě hl.n. na povolení k odjezdu s osobním vlakem do Veselí nad Lužnicí 22. 12. 2002.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix106 KiB

230041a.jpg
V čele smíšeného nákladního vlaku projížděla po trati u Sevětína "Laminátka" 230 041-6 dne 18. 3. 2004.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix159 KiB

230041c.jpg
Už nálepkami ČD-Carga polepená 230 041-6 projížděla stanicí Brno-Dolní 25. 10. 2008.
Foto: Petr Martinek   800 × 600 pix160 KiB

230042a.jpg
Lokomotiva 230 042-4 zastavuje s osobním vlakem ve stanici Jindřichův Hradec 28. 10. 2003.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix171 KiB

230043a.jpg
S ještě celozelenými "Bétééčky" stojí 230 043-2 u prvního nástupiště brněnského hlavního nádraží - říjen 1996.
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix135 KiB

230043b.jpg
"Laminátka" 230 043-2 posunovala po hlavním nádraží v Jihlavě dne 9. 5. 2001.
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix143 KiB

230044a.jpg
Strojově jedoucí střídavé legendy 230 044-0 a 230 047-3 zastavily ve stanici Kostelec u Jihlavy 9. 5. 2001.
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix157 KiB

230044b.jpg
V záři zapadajícího slunce odpočívala na nádraží Jihlava-město lokomotiva 230 044-0 dne 30. 1. 2002.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix130 KiB

230044c.jpg
Na čele nákladního "minivlaku" byla 230 044-0 zdokumentována nedaleko Blažovic 4. 7. 2005.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix178 KiB

230045a.jpg
Svůj novotou "vonící" lak předváděl ve stanici Jihlava hl.n. stroj 230 045-7 dne 12. 8. 1999.
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix143 KiB

230045b.jpg
Ostré zapadající slunce si s údivem prohlíží neobvyklého hosta v bývalém depu Přerov - střídavou lokomotivu 230 045-7, která tu stála odstavena 11. 3. 2007.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix154 KiB

230045c.jpg
S vlakem Pn 62122 Brno-Maloměřice - Nymburk projížděla 230 045-7 traťovým úsekem Církvice - Kutná Hora hl.n. 28. 4. 2022.
Foto: Jakub Makovský   1200 × 770 pix487 KiB

230047c.jpg
V roli náhrady náhradního "Pilštyka" řady 735 odjíždí "Laminátka" 230 047-3 s vlakem Sp 1813 z Jihlavy 20. 6. 1997.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix131 KiB

230047b.jpg
Nově natřená 230 047-3 posunovala po stanici Jihlava hl.n. 15. 9. 1999.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix144 KiB

230047d.jpg
Zdařilé noční zimní zátiší s lokomotivou 230 047-3 bylo na fotografický film zaznamenáno v Jihlavě 27. 1. 2000.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix142 KiB

230047a.jpg
Nezvykle v čele rychlíku zastavila 230 047-3 ve Veselí nad Lužnicí - srpen 2000.
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix160 KiB

230048a.jpg
Stroj 230 048-1 odpočívá mezi výkony v depu ve Veselí nad Lužnicí - říjen 1999.
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix129 KiB

230048b.jpg
Už řádně "ošumtělá" 230 048-1 se blíží v čele uhelného vlaku ke stanici Sázava u Žďáru 10. 3. 2005.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix179 KiB

230050b.jpg
Tehdy ještě brněnská 230 050-7 zastavila se svým vlakem ve stanici Hrušovany u Brna 4. 6. 1999.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix122 KiB

230050d.jpg
V maďarské pohraniční stanici Komárom byla 230 050-7 zastižena v červnu 2000.
Foto: Ing. Zdeněk Sýkora   1200 × 760 pix336 KiB

230050a.jpg
Za chladné zimní noci čekají v Chebu na své vlaky lokomotivy 230 050-7 a 242 240-0 dne 30. 11. 2002.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix192 KiB

230050c.jpg
"Laminátka" 230 050-7 projíždí v čele vlaku prázdných "Wapek" traťovým úsekem Děbolín - Jindřichův Hradec 31. 3. 2004.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix124 KiB


Zobrazeno 30 z celkem 250 dostupných snímků této řady a celkem 13255 fotografií na stránkách.