Sériové stroje řady 230 čísel 021 až 035


230021c.jpg
72 minut zpožděný vlak IC 311 "Csardás" s neschopnou "Gorilou" 350 014-7 odváží ze Žďáru nad Sázavou "Laminátka" 230 021-8 dne 1. 1. 2000.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix89 KiB

230021a.jpg
Lokomotiva 230 021-8 se s vlakem Os 8333 blíží ke stanici Jihlava-město 11. 2. 2001.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix198 KiB

230021b.jpg
Na čele ucelené soupravy "Wapek" byla 230 021-8 zaznamenána 20. 4. 2001.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix136 KiB

230021d.jpg
A je konec! Vrak kdysi tak pěkné "Laminátky" 230 021-8 čeká na svůj konec v depu České Budějovice 24. 9. 2005.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix167 KiB

230022a.jpg
Neobvykle natřený stroj 230 022-6 stojí s nákladním vlakem ve stanici Jindřichův Hradec 24. 8. 1999.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix137 KiB

230022c.jpg
V čele ucelené soupravy "Rajek", směřující na Veselí nad Lužnicí, odjíždí českobudějovická 230 022-6 z Jihlavy hl.n. 15. 9. 1999.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix125 KiB

230022b.jpg
Stroj 230 022-6 zastupuje lokomotivu řady 242 na vlaku Os 8006, který byl zachycen v traťovém úseku Ždírec - Blovice 21. 8. 2003.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix135 KiB

230023b.jpg
Tandem strojů 230 023-4 a 230 006-9 podjíždí se svým vlakem mostek mezi Říkonínem a Níhovem 17. 2. 2004.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix190 KiB

230023a.jpg
Po trati před stanicí Sázava u Žďáru projížděla "Laminátka" 230 023-4 s kontejnerovým vlakem 9. 9. 2004.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix185 KiB

230024c.jpg
Lokomotiva 230 024-2 objíždí soupravu osobního vlaku ve Světlé nad Sázavou 16. 7. 2003.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix203 KiB

230024a.jpg
Dvojice strojů 230 024-2 a 230 066-3 svorně táhne uhelný vlak zajímavě pojmenovanou zastávkou Pohledští Dvořáci 21. 4. 2004.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix182 KiB

230024b.jpg
"Laminátka" 230 024-2 projíždí v čele nákladního expresu Novou Vsí u Leštiny 7. 9. 2004.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix148 KiB

230025b.jpg
Lokomotiva 230 025-9 odpočívá mezi výkony ve stanici Čáslav 20. 5. 1999.
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix144 KiB

230025a.jpg
Červeno-žlutý stroj 230 025-9 byl v čele vyrovnávkového vlaku zachycen u Mileče 16. 9. 2004.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix133 KiB

230025c.jpg
"Laminátka" 230 025-9 projíždí s kontejnerovým vlakem zimní krajinou u Sázavy u Žďáru 10. 3. 2005.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix174 KiB

230026b.jpg
K jízdě pohotová 230 026-7 čeká na další práci v Kutné Hoře - srpen 2001.
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix190 KiB

230026c.jpg
Lokomotiva 230 026-7 posunovala po ještě nerekonstruované stanici Břeclav 27. 3. 2003.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix164 KiB

230026a.jpg
Stroj 230 026-7 prováží vlak s automobily Pohledem 21. 4. 2004.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix159 KiB

230027a.jpg
Ještě postaru označená S489.0027 přiváží smíšený nákladní vlak do odstavného nádraží v Bratislavě - duben 1985.
Sbírka: Radoslav Macháček800 × 600 pix140 KiB

230027b.jpg
"Laminátka" 230 027-5 čeká na další příležitost vydat se na trať v depu v Jihlavě 27. 7. 2000.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix180 KiB

230028b.jpg
Ve stanici Kutná Hora byla při chvíli odstavení zdokumentována lokomotiva S489.0028 - rok 1988.
Foto: Pavel Daniel   Sbírka: Martin Třískala800 × 600 pix100 KiB

230028a.jpg
Nově natřený stroj 230 028-3 čeká ve stanici Veselí nad Lužnicí na povolení k odjezdu s osobním "vlakem" do Jihlavy 20. 1. 2003.
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix108 KiB

230029c.jpg
V zastávce Golčův Jeníkov-město byla vyfotografována lokomotiva 230 029-1 při sólo jízdě - červenec 1990.
Foto: Roman Slowiaczek   800 × 600 pix175 KiB

230029d.jpg
"Laminátka" 230 029-1 zastavuje v čele osobního vlaku v Hamrech nad Sázavou 9. 9. 2004.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix183 KiB

230029a.jpg
Ještě běžně v osobní dopravě sloužící 230 029-1 objíždí soupravu osobního vlaku ve Vyškově 17. 5. 2006.
Foto: Ing. Tomáš Kašpařík   800 × 600 pix212 KiB

230029b.jpg
Traťovým úsekem Vyškov na Moravě - Luleč projížděla 230 029-1 s vlakem Sv 4092 dne 28. 7. 2006.
Foto: Ing. Tomáš Kašpařík   800 × 600 pix248 KiB

230029e.jpg
Dvojice "Laminátek" 230 029-1 a 230 028-3 převáží průběžný nákladní vlak přes viadukt mezi Řikonínem a Níhovem 13. 11. 2010.
Foto: Pavel Dokoupil   1200 × 800 pix500 KiB

230029f.jpg
Lokomotiva 230 029-1 provážela 21. 8. 2020 soupravu prázdných "klaničáků" traťovým úsekem Pohledští Dvořáci - Havlíčkův Brod.
Foto: Jakub Makovský   1200 × 800 pix566 KiB

230030b.jpg
Ještě ve starém nátěru posunovala v Kutné Hoře lokomotiva 230 030-9 dne 21. 4. 2000.
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix135 KiB

230030a.jpg
Pěkná "traťovka" s 230 030-9 a soupravou "patráků" na auta vznikla u Nové Vsi u Leštiny 30. 3. 2004.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix153 KiB

230031a.jpg
Lokomotiva 230 031-7 se právě v Kutné Hoře připravuje k dalšímu výjezdu na trať 21. 4. 2000.
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix145 KiB

230031b.jpg
Neprovozní "Laminátka" 230 031-7 čeká na své lepší časy v depu v Brně-Maloměřicích 5. 9. 2005.
Foto: František Kolář   800 × 600 pix189 KiB

230032f.jpg
Ještě v lesknoucím se červeno-žlutém kabátku zastavuje stroj 230 032-5 se spěšným vlakem u třetího nástupiště stanice Brno hl.n. 1. 7. 1996.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix145 KiB

230032a.jpg
V čele soupravy "Easů" vyjíždí lokomotiva 230 032-5 z tunelu mezi Níhovem a Říkonínem 3. 8. 2002.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix198 KiB

230032b.jpg
Dnes již neopakovatelný snímek - k setkání "Laminátky" 230 032-5 s pěticí "Čmeláků" řad 770 a 771 (dva zrušené stroje mimo záběr) v depu Břeclav došlo 30. 4. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix117 KiB

230032d.jpg
Stroj 230 032-5 vjížděl se soupravou prázdných "uhláků" do stanice Sázava u Žďáru 5. 3. 2004.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix173 KiB

230032c.jpg
Dvojče lokomotiv 230 032-5 a 230 030-9 táhne nákladní vlak úsekem trati mezi Níhovem a Vlkovem u Tišnova 21. 12. 2004.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix146 KiB

230032e.jpg
Se stejným vlakem bylo dvojče 230 032-5 a 230 030-9 zachyceno také před Havlíčkovým Brodem 21. 12. 2004.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix142 KiB

230034a.jpg
Lokomotiva 230 034-1 odpočívala na odstavných kolejích stanice Jihlava hl.n. 9. 5. 1999.
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix100 KiB

230034b.jpg
Kolonu už třičtvrtě roku "kargáckých" strojů řady 230 začínala v depu Břeclav lokomotiva 230 034-1 dne 29. 8. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix172 KiB

230035a.jpg
"Laminátka" 230 035-8 byla při chvíli odpočinku vyfotografována v Jindřichově Hradci - červenec 1997.
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix164 KiB

230035c.jpg
Stroj 230 035-8 čeká na hlavním nádraží v Jihlavě na čas svého odjezdu do Veselí nad Lužnicí 29. 12. 1998.
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix127 KiB

230035d.jpg
Jako mnohokrát předtím i potom odpočívala 230 035-8 mezi výkony na hlavním nádraží v Jihlavě také 28. 10. 2002.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix156 KiB

230035b.jpg
"Laminátka" 230 035-8 přijela s nákladním vlakem do Strakonic 30. 5. 2004.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix161 KiB


Zobrazeno 44 z celkem 250 dostupných snímků této řady a celkem 13318 fotografií na stránkách.