Lokomotiva 209 001-7
Krátce po dokončení modernizace byla
209 001-7
vyfotografována na koleji č. 4a cerhenické zkušební základny VÚŽ dne 3. 7. 1990.
Foto:
Ing. Vratislav Šuk
1024 × 710 pix
206 KiB
Lokomotiva
209 001-7
byla při jedné z prvních zkušebních jízd zachycena v Nezvěsticích 25. 8. 1990.
Foto:
Miroslav Petr
Sbírka:
Leoš Tomančák
1024 × 690 pix
281 KiB
Na hlavním nádraží v Karlových Varech se
209 001-7
připravovala k odjezdu s rychlíkem do Německa 29. 7. 1991.
Foto:
Ladislav Kroul
1024 × 700 pix
244 KiB
209 001-7
v době, kdy sloužila v rychlíkové vozbě - zde u Karlových Varů v čele vlaku R 367 dne 7. 8. 1991.
Foto:
Ing. Milan Procházka
800 × 600 pix
78 KiB
Při své všední práci na posunu v Chebu byla
209 001-7
zdokumentována 21. 2. 1994.
Foto:
David Prause
1024 × 680 pix
226 KiB
Prototyp
209 001-7
posunuje na nádraží v Chebu - podzim 1994.
Foto:
Ladislav Fric
1024 × 710 pix
187 KiB
Ve společnosti jednoho z vysloužilých "Sergejů" stála už také neprovozní
209 001-7
odstavena v chebském depu 25. 7. 1996.
Foto:
Rosťa Kolmačka
1200 × 820 pix
386 KiB
Už trvale neprovozní stroj
209 001-7
stál v depu Cheb ve společnosti jiné "Žehličky" odstaven 25. 5. 1997.
Foto:
Jan Novotný
1024 × 690 pix
211 KiB
Stav stroje
209 001-7
v roce 2001 nejlépe vystihuje tento snímek z depa Brno-Maloměřice pořízený 16. 8. 2001.
Foto:
Rosťa Kolmačka
1024 × 650 pix
317 KiB
Torzo prototypové
209 001-7
bylo "z ptačí perspektivy" zachyceno v prostoru depa Brno-Maloměřice 20. 3. 2006.
Foto:
Martin Třískala
1024 × 670 pix
339 KiB
Zobrazeno
10
z celkem
10
dostupných snímků této řady a celkem
13404
fotografií na stránkách.