Typový výkres lokomotivy řady E669.1 má několik drobných odchylek proti skutečnému provedení.
Sbírka: Martin Třískala
3000 × 1610 pix
875 KiB
Pohled na řídící stanoviště prvního vyrobeného stroje 181 001-9.
Foto: Tomáš Tvrz
800 × 600 pix
135 KiB
Řídící pult lokomotivy 181 126-4 se od nejstaršího stroje téměř neliší.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
135 KiB
Detailní pohled na výrobní štítek stroje 181 047-2.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
159 KiB
Výrobní štítek lokomotivy 181 126-4.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
162 KiB
I když bylo strojů řady E669.1 vyrobeno 150, nenese lokomotiva 181 150-4 nejvyšší výrobní číslo řady (viz snímek). Jako poslední totiž byla vyrobena E669.1080!.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
172 KiB
Čerstvě opravený první podvozek stroje 181 114-0.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 390 pix
163 KiB
Pohled na uložení první nápravy stroje 181 002-7 (podvozek patřil původně lokomotivě čísla 060). Zatímco všechny ostatní nápravy lokomotivy jsou provahadlovány, tato stojí samostatně.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
168 KiB
Dvojsnímek podvozků stroje 181 015-9 dokládá rozdílnost ve způsobu odpružení náprav v předním (nahoře) a zadním podvozku. První náprava lokomotivy (vpravo nahoře) není provahadlována!.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 768 pix
248 KiB
Přestože nejde o řadu 181, jistě poslouží názornému vyobrazení rozdílu uspořádání vahadel podvozků "Šestikoláka" také snímek polorozebraných podvozků stroje 182 086-9 (další v pozadí).
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 768 pix
321 KiB
Pohled na spojené vyvázané podvozky lokomotivy řady 181.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 610 pix
256 KiB
Detail spojky podvozků řady 181 v rozpojeném stavu s demontovaným křižákem.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
173 KiB
Ruský "Šestikolák" ČS2-033 byl ve stanici Krivoj Rog vyfotografován 6. 6. 2007.
Foto: Jaroslav Wagner
800 × 600 pix
124 KiB
Na zdařilém záběru z ptačí perspektivy je zachycen stroj ČS2-060 ve stanici Krivoj Rog 6. 6. 2007.
Foto: Jaroslav Wagner
800 × 600 pix
183 KiB
Zatímco v Česku by "Šestikolák" působil před osobními vozy dost mohutně, ruská ČS2-086 je menší než vozy rychlíku - Dněprodžerdzinsk 4. 6. 2007.
Foto: Jaroslav Wagner
1024 × 690 pix
221 KiB
Poměrně hezky vybarvená ČS2-089 byla ve stanici Krivoj Rog zdokumentována 6. 6. 2007.
Foto: Jaroslav Wagner
800 × 600 pix
135 KiB
Ruské lokomotivy typu ČS-2 vyších výrobních čísel mají na střeše část vzduchojemů - ČS2-395 v Simferopolu 12. 6. 2007.
Foto: Jaroslav Wagner
800 × 600 pix
123 KiB
Spolu s dalšími stroji ze Škody stála v depu Simferopol také ČS2-476 dne 9. 6. 2007.
Foto: Jaroslav Wagner
800 × 600 pix
204 KiB
Přehlídka lokomotiv značky Škoda ve stanici Džankoj se ČS2-495 v hlavní roli - foto je z 8. 6. 2007.
Foto: Jaroslav Wagner
1024 × 630 pix
218 KiB
V čele třináctivozového rychlíku stála ČS2-573 ve stanici Simferopol 12. 6. 2007.
Foto: Jaroslav Wagner
800 × 600 pix
154 KiB
Modrá krasavice ČS2-495 posunovala ve stanici Džankoj 8. 6. 2007.
Foto: Jaroslav Wagner
800 × 600 pix
139 KiB
Zobrazeno 21 z celkem 217 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.