V čele ložené soupravy vozů LH byla v prostoru dopravny M9 na lomu Marie zachycena lokomotiva 109 dne 14. 6. 1996.
Foto: Pavel Stejskal
1200 × 810 pix
426 KiB
U zásobníku na popílek byla ve Svatavě vyfotografována lokomotiva 109 dne 14. 5. 1999.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 800 pix
480 KiB
Lokomotiva 109 na dole Medard 11. 6. 2002.
Foto: Martin Třískala
1024 × 720 pix
325 KiB
"Malý krokodýl" 109 v prostoru dolu Medard dne 11. 6. 2002.
Foto: Martin Třískala
1024 × 690 pix
331 KiB
Opět stroj čísla 109 na dole Medard 11. 6. 2002.
Foto: Vít Kopecký
1024 × 660 pix
298 KiB
Stroj 109 se slunil v šachetním kolejišti na Svatavě 23. 3. 2003.
Foto: Jaroslav Cempírek
1200 × 800 pix
540 KiB
Odstavené lokomotivy čísel 136, 163 a další v dopravně M2 dne 13. 7. 2001.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
155 KiB
Rozpracovaným kolejištěm lomu Medard prováží stroj 143 vlak ložený uhlím 18. 4. 1994.
Foto: Bohuslav Zeman
1200 × 800 pix
403 KiB
Tovární snímek SMZ Dubnica zachycuje lokomotivu 140 HDBS ve stavu těsně po vyrobení.
Foto: tovární snímek Sbírka: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.
1200 × 830 pix
386 KiB
V prostoru lomu Medard manipuluje s vlakem vozů na skrývku stroj 143 dne 18. 6. 1999.
Foto: Petr Kapoun
1024 × 690 pix
187 KiB
Osobní vlak se na důlních dráhách objevil jen velmi výjimečně. Jeden takový projížděl v čele se strojem 143 Svatavou 9. 11. 2002.
Foto: Ing. Pavel Kolínský
1200 × 760 pix
453 KiB
Odstavené stroje 143, 328, 109 a několik dalších bylo ve Svatavě zdokumentováno 17. 3. 2002.
Foto: Ladislav Fric
1200 × 800 pix
381 KiB
O deset let dříve odpočívaly ve Svatavě lokomotivy čísel 145 a 010 dne 3. 1. 1992.
Foto: Zdeněk Nantl
800 × 600 pix
150 KiB
V prostoru lomu Medard-Libík byl "Malý krokodýl" 148 zachycen s prázdnou soupravou 14. 5. 1999.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 810 pix
484 KiB
Modelářský záběr lokomotivy 148 byl v lomu Medard-Libík pořízen taktéž 14. 5. 1999.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 780 pix
631 KiB
Při míjení s jinou soupravou na z části zrušeném úseku bývalé dvoukolejky k lomu Medard-Libík byl "Krokodýl" 148 vyfotografován 14. 5. 1999.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 810 pix
624 KiB
Boční záběr lokomotivy 148 byl na dole Medard-Libík pořízen také 14. 5. 1999.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 770 pix
356 KiB
Na výsypu hlíny v lomu Medard posunoval se se svým vlakem stroj 148 dne 18. 6. 1999.
Foto: Petr Kapoun
1024 × 700 pix
220 KiB
Stroj 148 odjíždí z dopravny M25 v prostoru obce Lomnice 28. 1. 2000.
Foto: Ing. Petr Mirčev
800 × 600 pix
128 KiB
Dvojice lokomotiv čísel 150 a 148 byla se soupravou prázdných "dumpcarů" zachycena na Svatavě 29. 5. 1998.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 810 pix
498 KiB
S loženým vlakem byl "Malý krokodýl" 150 vyfotografován na předpolí dolu Jiří v úseku od lokality Marie 3. 5. 2000.
Foto: Boris Kyjonka
800 × 600 pix
188 KiB
V čele jiného vlaku byla lokomotiva 150 zdokumentována na vjezdu do dopravny M25 od M17 (tedy v katastru obce Lomnice) dne 3. 5. 2000.
Foto: Boris Kyjonka
1024 × 735 pix
276 KiB
Boční trolejí napájená 150-tka pracuje u výsypky na Týně 3. 5. 2000.
Foto: Boris Kyjonka
800 × 600 pix
193 KiB
Lokomotiva 150 posunuje ve Svatavě 17. 3. 2002.
Foto: Ladislav Fric
1200 × 800 pix
411 KiB
S vlakem uhlí byla 154 vyfotografována na Svatavě 29. 5. 1998.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 790 pix
382 KiB
Tehdy všedního setkání lokomotiv typu 17E se na Severním zásobníku (dopravně J9) zúčastnily stroje čísel 154 a 191 dne 12. 7. 2001.
Foto: Martin Třískala
1024 × 670 pix
302 KiB
Ústřední třídírna Tisová (neboli Severní zásobník) přivítala toho dne už poněkolikáté lokomotivu čísla 154 - snímek ji zachycuje ve stavu ze dne 12. 7. 2001.
Foto: Martin Třískala
1024 × 690 pix
331 KiB
Lokomotiva 154 ve Svatavě 1. 12. 2002.
Foto: Jiří Škalda
1200 × 800 pix
426 KiB
S uhlím loženou soupravou byla na Svatavě zvěčněna lokomotiva 154 dne 23. 3. 2003.
Foto: Jaroslav Cempírek
1200 × 800 pix
481 KiB
Se soupravou prázdných vozů LH byla lokomotiva č. 155 vyfotografována na dole Medard-Libík 14. 5. 1999.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 810 pix
492 KiB
V kolejišti lomu Medard byly společně vyfotografovány lokomotivy čísel 164, 323 a 142 dne 18. 4. 1994.
Foto: Bohuslav Zeman
1200 × 800 pix
482 KiB
V místě souběhu úzkorozchodné důlní trati s normálněrozchodnou tratí ČD u Sokolova byl stroj čísla 172 vyfotografován 4. 2. 1996.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 810 pix
395 KiB
Zejména pro modeláře cenný záběr lokomotivy 172 z nadhledu byl na Svatavě pořízen 29. 5. 1998.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 810 pix
566 KiB
Po "skrývkovém mostě" projížděla se svým vlakem lokomotiva čísla 172 a přitom ji podjel motorový vůz 830 056-8 tehdy pronajatý VIAMONTu 10. 9. 1999.
Foto: Ing. Petr Mirčev
800 × 600 pix
123 KiB
Stroj 172 projíždí Citicemi v podvečer dne 30. 10. 1999.
Foto: Martin Boháč
1200 × 800 pix
509 KiB
Na trati na Týn mezi Svatavou a Lomnicí byl pořízen tento zdařilý záběr vlaku se strojem 172 dne 3. 5. 2000.
Foto: Boris Kyjonka
1024 × 715 pix
273 KiB
Stroj 172 v dopravně J9 - Severní zásobník 17. 3. 2002.
Foto: Ladislav Fric
1200 × 790 pix
465 KiB
Stejná lokomotiva v dopravně J9 dne 17. 3. 2002.
Foto: Ladislav Fric
1200 × 800 pix
392 KiB
"Malý krokodýl" 172 na trati mezi Svatavou a dolem Jiří 17. 3. 2002.
Foto: Ladislav Fric
1200 × 800 pix
417 KiB
Po důlní trati v Lomnici u Soklova projížděl se svou soupravou stroj 172 dne 13. 11. 2002.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
152 KiB
Za husté chumelenice byl stroj čísla 181 na Svatavě zdokumentován
16. 3. 1995.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 830 pix
681 KiB
Po dílenské opravě ještě novotou zářící stroj č. 186 byl ve Svatavě zachycen 16. 3. 1995.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 770 pix
482 KiB
Stroj 188 v dopravně M2 na Svatavě dne 14. 9. 2000.
Foto: Jan Orel
800 × 600 pix
129 KiB
Pouhý půlrok před definitivním ukončením provozu na důlních tratích rozchodu 900 mm v České republice byly stroje 188 a 175 Sokolovské uhelné společně zachyceny na Svatavě 1. 12. 2002.
Foto: Jiří Škalda
1200 × 770 pix
459 KiB
Setkání strojů čísel 188 (v popředí), 154 a 159 ve Svatavě 1. 12. 2002.
Foto: Jiří Škalda
1200 × 810 pix
437 KiB
Momentálně nevyužitá lokomotiva 190 čeká v dopravně M2 ve Svatavě na další práci 14. 5. 1999.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 810 pix
509 KiB
Lokomotiva s číslem 190 ve Svatavě dne 17. 3. 2002.
Foto: Ladislav Fric
1200 × 800 pix
401 KiB
Lokomotiva čísla 191 byla v prostorách lomu Medard-Libík zastižena 14. 5. 1999.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 800 pix
510 KiB
Stroj 191 posunuje v Ústřední třídírně Tisová 12. 7. 2001.
Foto: Martin Třískala
1024 × 690 pix
312 KiB
"Malý krokodýl" 191 v dopravně M2 dne 12. 7. 2001.
Foto: Martin Třískala
1024 × 660 pix
299 KiB
Lokomotiva 191 projíždí se svým vlakem Svatavou 17. 3. 2002.
Foto: Ladislav Fric
1200 × 800 pix
461 KiB
Vlak sunutý strojem čísla 191 byl ještě s jinou lokomotivou v pozadí vyfotografován v Lomnici u Sokolova 13. 11. 2002.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
148 KiB
Lokomotiva čísla 303 prováží za slabého sněžení svůj vlak svatavským kolejištěm 16. 3. 1995.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 830 pix
579 KiB
Traťovým úsekem u Citic provážel stroj č. 309 soupravu prázdných vozů Lowa 29. 5. 1998.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 810 pix
436 KiB
S nákladem uhlí projížděla 309 úsekem důlní dráhy vedoucím paralelně s veřejnou tratí Sokolov - Karlovy Vary u Citic 29. 5. 1998.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 810 pix
460 KiB
Uhlím loženou soupravu sunula lokomotiva 313 na Svatavě dne
4. 2. 1996.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 790 pix
430 KiB
V hlavní dopravně M2 ve Svatavě byl stroj 315 zdokumentován dne 3. 5. 2000.
Foto: Boris Kyjonka
800 × 600 pix
187 KiB
Portrét lokomotivy 315 byl v dopravně M2 pořízen 13. 7. 2001.
Foto: Martin Třískala
1024 × 730 pix
331 KiB
"Třistapatnáctka" pracuje na dole Jiří dne 11. 6. 2002.
Foto: Martin Třískala
1024 × 680 pix
385 KiB
Stejná lokomotiva na dole Jiří s dalším vlakem v pozadí - 11. 6. 2002.
Foto: Martin Třískala
1024 × 710 pix
390 KiB
Stroj 315 čeká na naplnění své soupravy na předpoli Jiří pod rypadlem R030 dne 11. 6. 2002.
Foto: Vít Kopecký
1024 × 680 pix
394 KiB
Setkání strojů čísel 315 a 190 ve Svatavě 11. 6. 2002.
Foto: Martin Třískala
1024 × 660 pix
267 KiB
Tehdy všední setkání strojů 315 a 175 ve Svatavě 1. 12. 2002.
Foto: Jiří Škalda
1200 × 790 pix
429 KiB
Setkání lokomotivy 315 se svým vlakem s odstavenými stroji čísel 328, 349 a 190 dne 1. 12. 2002.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
131 KiB
Lokomotiva čísla 315 nakrátko zastavila ve Svatavě 1. 12. 2002.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
130 KiB
V prostorách svatavských strojíren byl stroj č. 325 vyfotografován 14. 5. 1999.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 800 pix
436 KiB
Konvoj odstavených strojů typu 17E čísel 328, 349 a 190 ve Svatavě 1. 12. 2002.
Foto: Jiří Škalda
1200 × 800 pix
436 KiB
Detailní záběr lokomotivy 328 byl ve Svatavě pořízen 23. 3. 2003, tedy dva měsíce před definitivním ukončením provozu na zdejších tratích rozchodu 900 mm (a tím i v celém bývalém Československu).
Foto: Jaroslav Cempírek
1200 × 800 pix
566 KiB
Odstavené lokomotivy čísel 328, 349 a 190 ve Svatavě - pohled ze druhé strany 1. 12. 2002.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
138 KiB
Setkání pětice odklizových lokomotiv (v popředí čísla 328 a 175) se ve Svatavě událo 1. 12. 2002.
Foto: Jiří Škalda
1200 × 800 pix
507 KiB
Zánovní lokomotiva 17E7 č. 332 HDBS při jednom ze svých prvních nasazení - rok 1966.
Sbírka: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.
1200 × 780 pix
313 KiB
Deponované neprovozované lokomotivy čísel 333 a 319 čekají na svůj další osud ve Svatavě 4. 2. 1996.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 800 pix
501 KiB
V čele jedné z kolon lokomotiv 17E, deponovaných na Svatavě, byl stroj č. 334 vyfotografován 29. 5. 1998.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 820 pix
484 KiB
Stroj 339 vyjíždí z výsypky Týn u obce Boučí dne 10. 8. 1998.
Foto: Martin Nový
800 × 600 pix
155 KiB
S vlakem hlušiny byl stroj č. 342 na Svatavě vyfotografován 14. 6. 1996.
Foto: Pavel Stejskal
1200 × 800 pix
378 KiB
Lokomotiva č. 346 byla na Svatavě zastižena v čele ložené soupravy 4. 2. 1996.
Foto: Pavel Stejskal
1200 × 820 pix
442 KiB
Lokomotiva 348 přejíždí přes přejezd důlní dráhy v Lomnici u Sokolova 16. 5. 1999.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
109 KiB
Na zásobníku Tisová se "Malí krokodýli" čísel 348 a 191 setkali 16. 5. 1999.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
199 KiB
Zobrazeno 82 z celkem 223 dostupných snímků této řady a celkem 13291 fotografií na stránkách.