Jediný stroj továrního typu ŠKODA 16E2 projíždí ulicí Kijevská do 1. závodu Technolenu Svitavy - duben 1974.
Foto: Ing. Bohumil Pokorný
1024 × 620 pix
174 KiB
Lokomotiva 16E2 naváží ve voze U uhlí pro kotelnu v 1. závodě svitavského Technolenu - duben 1974.
Foto: Ing. Bohumil Pokorný
800 × 600 pix
140 KiB
Dnes jen těžko uvěřitelná samozřejmost dýchá z tohoto snímku vlaku projíždějícího po Kijevské ulici ve Svitavách - duben 1974.
Foto: Ing. Bohumil Pokorný
1024 × 660 pix
204 KiB
Ve vjezdové bráně do 2. závodu Technolenu Svitavy právě probíhá nakládka uhlí do vozu typu U - duben 1974.
Foto: Ing. Bohumil Pokorný
1024 × 610 pix
148 KiB
Čelní pohled na stroj ŠKODA 16E2 vznikl v průběhu nakládky uhlí do vozu u brány 2. závodu Technolenu Svitavy - duben 1974.
Foto: Ing. Bohumil Pokorný
800 × 600 pix
134 KiB
Lokomotiva 16E2 přijela s nákladními vozy na konec vlečky Technolenu Svitavy - červenec 1976.
Foto: Ing. Bohumil Pokorný
800 × 600 pix
120 KiB
Ze stejného místa pochází také tento čelní záběr unikátní elektrické lokomotivy svitavského Technolenu - červenec 1976.
Foto: Ing. Bohumil Pokorný
800 × 600 pix
124 KiB
Tento záběr stroje typu 16E2 vznikl v 1. závodě Technolenu Svitavy - červenec 1976.
Foto: Ing. Bohumil Pokorný
800 × 600 pix
131 KiB
Krátce po ukončení elektrického vlečkového provozu ve Svitavách byla zdejší lokomotiva ŠKODA 16E2 převezena do depa v České Třebové pro zamýšlený skanzen - září 1978.
Foto: Ing. Bohumil Pokorný
1024 × 680 pix
184 KiB
V průběhu svého (marného) čekání na vznik skanzenu historie železnic v prostoru depa Česká Třebová byla lokomotiva 16E2 zachycena během přeřazování konvoje hístorických vozidel - srpen 1979.
Foto: Ing. Bohumil Pokorný
800 × 600 pix
123 KiB
Lokomotiva 16E2 čeká ve společnosti "Papouška" 477.013 a dalších historických vozidel v depu Česká Třebová na odvoz do Brna - září 1979.
Foto: Ing. Bohumil Pokorný
800 × 600 pix
125 KiB
Při převozu z České Třebové do Brna byly lokomotivy 16E2 a 400.901 zachyceny na trati u Blanska v září 1979.
Foto: Jiří Heráček
1200 × 760 pix
442 KiB
Těsně po příjezdu z České Třebové byly "sbírkové předměty" 400.901 a lokomotiva 16E2 (neoficiálně E212.004) vyfotografovány v kolejišti dolního nádraží v Brně v září 1979.
Foto: Jiří Heráček
1200 × 760 pix
324 KiB
Krátce po převozu stroje 16E2 z České Třebové do Brna byla odstavená lokomotiva vyfotografována v prostoru depa Brna-Dolní - rok 1980.
Foto: Zdeněk Dujka
1024 × 660 pix
216 KiB
Zubožený vrak jediného stroje továrního typu ŠKODA 16E2 chátrá na konci kusé koleje v Brně na dolním nádraží 7. 3. 1988.
Foto: Pavel Stejskal
800 × 600 pix
175 KiB
Už na novém působišti v depu Praha-Masarykovo čeká na své znovuzrození lokomotiva typu 16E2 dne 19. 6. 1991.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 768 pix
184 KiB
Po rekonstrukci na ryze akumulátorovou lokomotivu byla někdejší 16E2, nyní však už 103 001-4, zachycena ve společnosti motorových kolegyň v prostoru depa Praha-Masarykovo 26. 9. 1998.
Foto: Radoslav Macháček
800 × 600 pix
143 KiB
Čilý ruch kolem sebe smutně sleduje nevyužívaná akumulačka 103 001-4 v depu Praha-Vršovice 26. 11. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 820 pix
399 KiB
Po celkové opravě se někdejší svitavská "elektrika" 16E2 a později vršovická "akumulačka" 103 001-4 představila v muzejním depu ČD Lužná u Rakovníka v novém nátěru a s tabulkami s označením E212.001 dne 17. 6. 2012.
Foto: Radim Říha
1200 × 800 pix
470 KiB
Po zprovoznění pro potřeby muzejního depa Českých drah byla někdejší 103 001-4, nově pak E212.001, vyfotografována u točny v Lužné u Rakovníka 10. 9. 2016.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 800 pix
509 KiB
Před opravárenskou halou muzejního depa ČD v Lužné u Rakovníka byla E212.001 zastižena 20. 6. 2019.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 830 pix
454 KiB
Zobrazeno 21 z celkem 58 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.