Dokumentace k řadě & bonusy


169typak.jpg
Typový výkres typu ŠKODA 85E (řada 169 ČD).
Sbírka: Rosťa Kolmačka1950 × 1024 pix278 KiB

169designnavrh.jpg
Původní designerský návrh podoby zkušebního vzorku 85E0-ATM s asynchronním pohonem a jeho srovnání s realizovanou podobou lokomotivy.
Sbírka: Rosťa Kolmačka1024 × 750 pix216 KiB

169vykr_podvozky.jpg
Srovnávací výkres obou typů podvozků zkušebního vzorku 85E0-ATM.
Sbírka: Rosťa Kolmačka1000 × 1100 pix345 KiB

169vykr_podv_pomalub.jpg
Detailní výkres provedení pomaluběžného podvozku (bez převodovek) zkušebního vzorku 85E0-ATM.
Sbírka: Rosťa Kolmačka1540 × 1000 pix522 KiB

169vykr_podv_rychlob.jpg
Detailní výkres provedení rychloběžného podvozku (s převodovkami) zkušebního vzorku 85E0-ATM.
Sbírka: Rosťa Kolmačka1000 × 1260 pix445 KiB

169trakcschema.jpg
Schéma trakčního obvodu zkušebního vzorku 85E0-ATM.
Sbírka: Rosťa Kolmačka740 × 1000 pix155 KiB

169zeZeleznicare1.jpg
Dobový tisk (časopis Železničář) své čtenáře průběžně informoval o vývoji i stavbě prototypu 85E0-ATM. Přiložená kopie jedné z obrazových aktualit zachycuje mimo původního barevného řešení lokomotivy také zmínku o tom, že prototypy měly být původně dva.
Sbírka: Rosťa Kolmačka1024 × 880 pix385 KiB

169zeZeleznicare2.jpg
Další z obrazových aktualit ze Železničáře, zachycující mimo jiné také původní barevné řešení pruhu na bocích a čele lokomotivy 85E0-ATM.
Sbírka: Rosťa Kolmačka1024 × 1370 pix653 KiB

169kabina.jpg
Pohled do kabiny stroje 169 001-5.
Sbírka: Rosťa Kolmačka800 × 600 pix117 KiB

169001kabi1.jpg
Pohled přes boční okénko do kabiny lokomotivy 169 001-5 při jejím vystavení v depu Přerov 22. 9. 1991.
Foto: Bc. Petr Bílek   1024 × 710 pix193 KiB

169001strecha.jpg
Pohled na střechu lokomotivy 169 001-5 během jejího vystavení v depu Přerov 22. 9. 1991.
Foto: Bc. Petr Bílek   1024 × 640 pix206 KiB

169001napisy1.jpg
Detailní pohled na nápisy, kterými byla lokomotiva 169 001-5 opatřena během jejího vystavení v depu Přerov 22. 9. 1991.
Foto: Bc. Petr Bílek   1024 × 680 pix166 KiB

169cedulka.jpg
Část bočnice lokomotivy 169 001-5 s cedulkou oznamující unikátnost vozidla.
Foto: Bc. Petr Bílek   1024 × 680 pix180 KiB

169podvozek.jpg
Pomaluběžný podvozek budoucího "Asynchrona" ještě ve výrobním závodě v barevném nátěru, ve kterém byl ještě před dokončením celé lokomotivy vystavován na výstavách a veletrzích.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Aleš Krška1024 × 670 pix193 KiB

169001pojezd4.jpg
Pohled na rychloběžný podvozek lokomotivy 169 001-5 při jejím vystavení v depu Přerov 22. 9. 1991.
Foto: Bc. Petr Bílek   1024 × 670 pix194 KiB

169001pojezd1.jpg
Stav jedné z náprav s trakčním asynchronním motorem z původního pomaluběžného podvozku stroje 169 001-5 ve skladu výrobního závodu - únor 2011.
Foto: Bc. Jaroslav Skůra   1024 × 730 pix180 KiB

169001kolo1.jpg
Pohled na disk kola se spojkou z původního pomaluběžného podvozku stroje 169 001-5 ve skladu výrobního závodu - únor 2011.
Foto: Bc. Jaroslav Skůra   800 × 600 pix152 KiB

169001pojezd2.jpg
Pohled na pomaluběžný asynchronní trakční motor z první sady podvozků stroje 169 001-5. Bohužel rámy pomaluběžných podvozků už byly v době pořízení snímku sešrotovány.
Foto: Bc. Jaroslav Skůra   1024 × 720 pix178 KiB


Zobrazeno 18 z celkem 68 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.