Pro svůj barevný klín na čelech jednoznačně identifikovatelná 162 046-7 se připravuje v Přerově k odjezdu s rychlíkem do Ostravy rok 1994.
Foto: Aleš Soška
1024 × 670 pix
190 KiB
Z tunelu před Mlčechvosty právě vyjel "Peršing" 162 046-7 s rychlíkem do Ústí nad Labem 11.3.2007.
Foto: Vít Blahovec
1024 × 700 pix
288 KiB
Vlak R 867 Praha - Brno provážela 162 046-7 úsekem trati mezi Brandýsem nad Orlicí a Bezprávím 27.7.2008.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
249 KiB
Traťovým úsekem Ústí nad Labem - Vaňov provážela nově do nátěru dle návrhu studia Najbrt oděná 162 046-7 soupravu pražského rychlíku 22.4.2011.
Foto: Ing. Vladimír Fišar
1024 × 680 pix
288 KiB
Po uvedení do nátěru dle návrhu studia Najbrt byl stroji 162 046-7 na čela doplněn nápis "ŠKODA" po vzoru lokomotivy čísla 057, jak dokazuje dokumentační snímek pořízený na pražském hlavním nádraží 15.10.2014.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 710 pix
212 KiB
Lokomotiva 162 047-5 byl v čele R 441 "Vsacan" Cheb - Žilina krásně zachycen u Bezpráví 8.5.2002.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
256 KiB
"Peršing" 162 047-5 stál se soupravou (nejen) ukrajinských vozů na hlavním nádraží v Praze 11.3.2003.
Foto: Jiří Škalda
800 × 600 pix
145 KiB
Stroj 162 047-5 odjíždí s jedním z vlaků vyšší kvality z Olomouce ku Přerovu 16.7.2003.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
136 KiB
Nová lokomotiva 162 048-3 čeká na další práci v prostoru dnes už zrušeného depa Praha-Masarykovo 12.9.1992.
Foto: Ing. Ivo Raab
800 × 600 pix
138 KiB
Do stanice Hněvice zavítala s nákladním vlakem zánovní 162 050-9 dne 24.4.1994.
Foto: Ing. Ivo Raab
800 × 600 pix
127 KiB
S vlakem SC 503 "Manažer" právě přijela 162 052-5 do Ostravy-Svinova 4.12.2000.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
90 KiB
U jednoho z nástupišť hlavního nádraží v Děčíně čeká 162 052-5 na čas svého odjezdu s rychlíkem do Prahy 6.8.2005.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
153 KiB
Na mostku přes Moravskou Sázavu v traťovém úseku Lupěné - Hoštějn vznikl tento zimní snímek se strojem 162 052-5 dne 12.1.2006.
Foto: Vít Blahovec
1024 × 700 pix
263 KiB
S vlakem R 243 "Fatra" projíždí 162 053-3 romantickým úsekem trati mezi Brandýsem nad Orlicí a Bezprávím 22.5.2006.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
249 KiB
Ze stejného traťového úseku pochází také tento záběr stroje 162 053-3 s vlakem R 867 Praha - Brno, pořízený 8.5.2008.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
235 KiB
Krátce po dílenské opravě byla 162 053-3 v Praze hlavním nádraží při posunu vyfotografována 7.8.2014.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 700 pix
250 KiB
V čele posledního vlaku SC 520 "Mladý svět" do Zlína se "Peršing" 162 054-1 připravuje k odjezdu na pražském hlavním nádraží 28.5.1999.
Foto: Karel Martinák
800 × 600 pix
158 KiB
S vlakem IC 120 "Košičan" byla 162 054-1 vyfotografována mezi Ústím nad Orlicí a Bezprávím 3.9.2002.
Foto: Karel Martinák
800 × 600 pix
150 KiB
Nezaměnitelným traťovým úsekem Nelahozeves-zámek - Kralupy nad Vltavou provážela 162 054-1 jeden z ústeckých rychlíků 21.4.2006.
Foto: Vít Blahovec
1024 × 720 pix
390 KiB
Expres s Bohumínskou 162 054-1 v čele čeká na souhlas k odjezdu v Ostravě hl.n. 21.8.2015.
Foto: Patrik Vavrinec
1024 × 710 pix
207 KiB
S vlakem R 602 se stroj 162 056-6 rozjíždí v Třinci - zima 1991.
Foto: Viktor Bolverkr Sbírka: Richard Piroutek
1024 × 700 pix
206 KiB
Po spojovací koleji mezi Hranicemi na Moravě a Drahotušemi projížděla 162 056-6 s vlakem R 732 dne 22.10.2000.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
224 KiB
Bohumínská perla 162 057-4 zastavila v čele ještě pětivozového osobního vlaku v Kojetíně 10.5.2001.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 680 pix
294 KiB
Dvojice podobných a přece tak rozdílných lokomotiv 162 057-4 a 371 015-9 stála na čele EC 174 v Praze hl.n. 12.5.2004.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
193 KiB
"Peršing" 162 057-4 se s Os 9203 Praha - Čerčany - Zruč nad Sázavou blíží k mostu přes řeku Sázavu u Čerčan 29.5.2004.
Foto: Ing. Vilém Bodlák
1024 × 690 pix
396 KiB
Dnes už opuštěným traťovým úsekem Lupěné - Hoštejn projížděla 162 057-4 s náhradní soupravou vlaku SC 506 dne 27.1.2006.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
213 KiB
Novou zářící lokomotiva 162 058-2, náležící do stavu tehdejšího LD Praha-Masarykovo nádraží, byla výrobcem vystavena na Mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně v září 1991.
Foto: Leoš Tomančák
600 × 800 pix
155 KiB
Jiný pohled na zcela novou lokomotivu 162 058-2 pochází taktéž z brněnského výstaviště - září 1991.
Foto: Aleš Soška
1024 × 690 pix
220 KiB
Na více než 15 let (výjma stroj čísla 060) nejmladší elektrická lokomotiva ČD, 162 059-0, projíždí v závěsu uhelného vlaku Prahou-Libní 22.12.1992.
Foto: Ing. Ivo Raab
800 × 600 pix
152 KiB
Pražský stroj 162 060-8, poslední dodaný své řady, sloužil v původní podobě jen dva roky. V roli náhrady turnusové řady 150 zavítal na hlavní nádraží v Hranicích na Moravě s vlakem Ex 120 "Košičan" 2.4.1993.
Foto: Leoš Tomančák
1024 × 680 pix
198 KiB
Zobrazeno 30 z celkem 223 dostupných snímků této řady a celkem 13020 fotografií na stránkách.