Sériové stroje řady 162 čísel 046 až 060


162046c.jpg
Pro svůj barevný klín na čelech jednoznačně identifikovatelná 162 046-7 se připravuje v Přerově k odjezdu s rychlíkem do Ostravy rok 1994.
Foto: Aleš Soška   1024 × 670 pix190 KiB

162046a.jpg
Z tunelu před Mlčechvosty právě vyjel "Peršing" 162 046-7 s rychlíkem do Ústí nad Labem 11.3.2007.
Foto: Vít Blahovec   1024 × 700 pix288 KiB

162046b.jpg
Vlak R 867 Praha - Brno provážela 162 046-7 úsekem trati mezi Brandýsem nad Orlicí a Bezprávím 27.7.2008.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix249 KiB

162046e.jpg
Traťovým úsekem Ústí nad Labem - Vaňov provážela nově do nátěru dle návrhu studia Najbrt oděná 162 046-7 soupravu pražského rychlíku 22.4.2011.
Foto: Ing. Vladimír Fišar   1024 × 680 pix288 KiB

162046d.jpg
Po uvedení do nátěru dle návrhu studia Najbrt byl stroji 162 046-7 na čela doplněn nápis "ŠKODA" po vzoru lokomotivy čísla 057, jak dokazuje dokumentační snímek pořízený na pražském hlavním nádraží 15.10.2014.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 710 pix212 KiB

162047b.jpg
Lokomotiva 162 047-5 byl v čele R 441 "Vsacan" Cheb - Žilina krásně zachycen u Bezpráví 8.5.2002.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix256 KiB

162047a.jpg
"Peršing" 162 047-5 stál se soupravou (nejen) ukrajinských vozů na hlavním nádraží v Praze 11.3.2003.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix145 KiB

162047c.jpg
Stroj 162 047-5 odjíždí s jedním z vlaků vyšší kvality z Olomouce ku Přerovu 16.7.2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix136 KiB

162048a.jpg
Nová lokomotiva 162 048-3 čeká na další práci v prostoru dnes už zrušeného depa Praha-Masarykovo 12.9.1992.
Foto: Ing. Ivo Raab   800 × 600 pix138 KiB

162050a.jpg
Do stanice Hněvice zavítala s nákladním vlakem zánovní 162 050-9 dne 24.4.1994.
Foto: Ing. Ivo Raab   800 × 600 pix127 KiB

162052c.jpg
S vlakem SC 503 "Manažer" právě přijela 162 052-5 do Ostravy-Svinova 4.12.2000.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix90 KiB

162052a.jpg
U jednoho z nástupišť hlavního nádraží v Děčíně čeká 162 052-5 na čas svého odjezdu s rychlíkem do Prahy 6.8.2005.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix153 KiB

162052b.jpg
Na mostku přes Moravskou Sázavu v traťovém úseku Lupěné - Hoštějn vznikl tento zimní snímek se strojem 162 052-5 dne 12.1.2006.
Foto: Vít Blahovec   1024 × 700 pix263 KiB

162053b.jpg
S vlakem R 243 "Fatra" projíždí 162 053-3 romantickým úsekem trati mezi Brandýsem nad Orlicí a Bezprávím 22.5.2006.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix249 KiB

162053a.jpg
Ze stejného traťového úseku pochází také tento záběr stroje 162 053-3 s vlakem R 867 Praha - Brno, pořízený 8.5.2008.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix235 KiB

162053c.jpg
Krátce po dílenské opravě byla 162 053-3 v Praze hlavním nádraží při posunu vyfotografována 7.8.2014.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 700 pix250 KiB

162054b.jpg
V čele posledního vlaku SC 520 "Mladý svět" do Zlína se "Peršing" 162 054-1 připravuje k odjezdu na pražském hlavním nádraží 28.5.1999.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix158 KiB

162054c.jpg
S vlakem IC 120 "Košičan" byla 162 054-1 vyfotografována mezi Ústím nad Orlicí a Bezprávím 3.9.2002.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix150 KiB

162054a.jpg
Nezaměnitelným traťovým úsekem Nelahozeves-zámek - Kralupy nad Vltavou provážela 162 054-1 jeden z ústeckých rychlíků 21.4.2006.
Foto: Vít Blahovec   1024 × 720 pix390 KiB

162054d.jpg
Expres s Bohumínskou 162 054-1 v čele čeká na souhlas k odjezdu v Ostravě hl.n. 21.8.2015.
Foto: Patrik Vavrinec   1024 × 710 pix207 KiB

162056b.jpg
S vlakem R 602 se stroj 162 056-6 rozjíždí v Třinci - zima 1991.
Foto: Viktor Bolverkr   Sbírka: Richard Piroutek1024 × 700 pix206 KiB

162056a.jpg
Po spojovací koleji mezi Hranicemi na Moravě a Drahotušemi projížděla 162 056-6 s vlakem R 732 dne 22.10.2000.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix224 KiB

162057b.jpg
Bohumínská perla 162 057-4 zastavila v čele ještě pětivozového osobního vlaku v Kojetíně 10.5.2001.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 680 pix294 KiB

162057a.jpg
Dvojice podobných a přece tak rozdílných lokomotiv 162 057-4 a 371 015-9 stála na čele EC 174 v Praze hl.n. 12.5.2004.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix193 KiB

162057c.jpg
"Peršing" 162 057-4 se s Os 9203 Praha - Čerčany - Zruč nad Sázavou blíží k mostu přes řeku Sázavu u Čerčan 29.5.2004.
Foto: Ing. Vilém Bodlák   1024 × 690 pix396 KiB

162057d.jpg
Dnes už opuštěným traťovým úsekem Lupěné - Hoštejn projížděla 162 057-4 s náhradní soupravou vlaku SC 506 dne 27.1.2006.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix213 KiB

162058a.jpg
Novou zářící lokomotiva 162 058-2, náležící do stavu tehdejšího LD Praha-Masarykovo nádraží, byla výrobcem vystavena na Mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně v září 1991.
Foto: Leoš Tomančák   600 × 800 pix155 KiB

162058b.jpg
Jiný pohled na zcela novou lokomotivu 162 058-2 pochází taktéž z brněnského výstaviště - září 1991.
Foto: Aleš Soška   1024 × 690 pix220 KiB

162059a.jpg
Na více než 15 let (výjma stroj čísla 060) nejmladší elektrická lokomotiva ČD, 162 059-0, projíždí v závěsu uhelného vlaku Prahou-Libní 22.12.1992.
Foto: Ing. Ivo Raab   800 × 600 pix152 KiB

162060a.jpg
Pražský stroj 162 060-8, poslední dodaný své řady, sloužil v původní podobě jen dva roky. V roli náhrady turnusové řady 150 zavítal na hlavní nádraží v Hranicích na Moravě s vlakem Ex 120 "Košičan" 2.4.1993.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 680 pix198 KiB


Zobrazeno 30 z celkem 223 dostupných snímků této řady a celkem 13020 fotografií na stránkách.