Sériové stroje řady 162 čísel 031 až 045


162031a.jpg
Rychlík R 421 "Excelsior" přivážel stroj 162 031-9 do Margecan 11. 6. 2000.
Foto: Pavel Chomjak   800 × 600 pix244 KiB

162032a.jpg
Most přes řeku Váh u Strečna právě přejíždí s vlakem Os 7837 "Peršing" 162 032-7 dne 4. 4. 1999.
Foto: Vít Kopecký   800 × 600 pix179 KiB

162033c.jpg
Po trati u Stratova projížděl R 754 vedený strojem 162 033-5 za slunného dne 27. 2. 1999.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix142 KiB

162033b.jpg
Srážkou s kamionem na vlaku IC 121 poškozená 162 033-5 stála odstavena v olomouckém depu 10. 4. 2002.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix136 KiB

162033a.jpg
S vlakem Os 3387 Přerov - Český Těšín projíždí stroj 162 033-5 traťovým úsekem Ostrava-Svinov - Ostrava-Mariánské Hory 10. 5. 2005.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix248 KiB

162034b.jpg
"Peršing" 162 034-3 provážel pomalou rychlostí svůj vlak po právě modernizované trati u Bělotína 13. 4. 2003.
Foto: Ing. Ivo Raab   800 × 600 pix171 KiB

162034a.jpg
Hranická cementárna dělá mezi stanicemi Hranice na Moravě a Hranice na Moravě-město kulisu vlaku Os 3209, který tudy vedl stroj 162 034-3 dne 30. 3. 2005.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix183 KiB

162035c.jpg
Zbrusu nový "Peršing" 162 035-0 se v prostoru ostravského depa setkal se "Šestikolákem" 181 149-6 dne 13. 8. 1991.
Foto: Ing. Jaromír Pernička   1024 × 700 pix239 KiB

162035b.jpg
Lokomotiva 162 035-0 odvážela vlak R 243 z Třebovic v Čechách 4. 4. 2005.
Foto: David Maštalíř   1024 × 670 pix280 KiB

162035a.jpg
"Peršing" 162 035-0 posunuje po prosluněné stanici Přerov 4. 12. 2005.
Foto: Jan Orel   800 × 600 pix193 KiB

162035d.jpg
Po nádraží v Praze-Vršovicích posunovala stále ještě barevně svěží 162 035-0 dne 8. 4. 2009.
Foto: Richard Piroutek   1024 × 680 pix276 KiB

162036e.jpg
Majestátně vyhlížející stroj 162 036-8 byl na čele IC 120 "Košičan" Košice - Praha vyfotografován v traťovém úseku Šútovo - Krpeľany 3. 2. 2002.
Foto: Tomáš Orlík   1024 × 700 pix246 KiB

162036b.jpg
V čele vlaku kategorie IC vjíždí 162 036-8 od Ostravy na Dluhonickou spojku u Přerova 18. 4. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 690 pix357 KiB

162036f.jpg
Lokomotiva 162 036-8 projíždí s barevně téměř jednotným IC 506 po trati u Bezpraví 2. 10. 2004.
Foto: Jiří Růžička   800 × 600 pix201 KiB

162036d.jpg
Zasněženou krajinou u Třebovic v Čechách provážel soupravu rychlíku stroj 162 036-8 dne 3. 3. 2005.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix130 KiB

162036a.jpg
"Peršing" 162 036-8 byl s vlakem R 706 Luhačovice - Praha mezi Rudolticemi a Třebovicemi v Čechách zdokumentován 3. 4. 2005.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix247 KiB

162036c.jpg
Ve stanici Kralupy nad Vltavou představuje 162 036-8 ne příliš zdařilou snahu o nátěrovou unifikaci i s taženými vozy 17. 3. 2012.
Foto: Ing. František Bartoš   1024 × 720 pix261 KiB

162037a.jpg
Stroj 162 037-6 zastavil v čele jednoho z vlaků vyšší kvality v Kolíně - srpen 2002.
Foto: Jiří Škalda   1024 × 690 pix253 KiB

162037b.jpg
Romantickým úsekem trati mezi Bezprávím a Brandýsem nad Orlicí provážela 162 037-6 vlak R 800 Luhačovice - Praha 20. 7. 2006.
Foto: Tomáš Orlík   1024 × 690 pix362 KiB

162037c.jpg
Lokomotiva 162 037-6 byla s R 623 "Bečva" Cheb - Vsetín nádherně zvěčněna mezi Bezprávím a Ústím nad Orlicí 27. 3. 2007.
Foto: Tomáš Orlík   1024 × 700 pix357 KiB

162037d.jpg
V letech 2014 až 2017 jezdily ústecké rychlíky v Praze na a z Masarykova nádraží kvůli rekonstrukci zastřešení hlavního nádraží. Lokomotiva 162 037-6 byla na "Masaryčce" s jedním z těchto rychlíků vyfotografována 8. 9. 2015.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 690 pix233 KiB

162038e.jpg
"Peršing" 162 038-4 projíždí v čele rychlíku zastávkou v Mostech u Jablunkova 2. 4. 2002.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix142 KiB

162038g.jpg
162 038-4 odvážela rychlík Praha - Vsetín z Dlouhé Třebové 8. 5. 2002.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix205 KiB

162038a.jpg
Stroj 162 038-4 projíždí s vlakem IC 123 "Odra" zastávkou Bezpráví 16. 5. 2002.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix145 KiB

162038f.jpg
Úžasnou kulisu vytváří Vysoké Tatry vlakům projíždějícím po trati mezi Štrbou a Štrbou-zastávkou. Vlak R 423 "Cassovia" tudy 162 038-4 vezla dne 8. 2. 2005.
Foto: Tomáš Orlík   1024 × 700 pix269 KiB

162038c.jpg
Lokomotiva 162 038-4 byla s R 243 "Fatra" Praha - Žilina vyfotografována mezi Brandýsem nad Orlicí a Bezprávím 15. 7. 2005.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix235 KiB

162038b.jpg
Přes most nad řekou Odrou mezi stanicemi Ostrava-Mariánské Hory a Ostrava-Svinov převáží 162 038-4 vlak R 602 Bohumín - Praha 30. 7. 2005.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix185 KiB

162038d.jpg
Na koridoru před stanicí Štěpánov byl stroj 162 038-4 s vlakem R 626 zdokumentován 23. 4. 2008.
Foto: Martin Třískala   1024 × 680 pix230 KiB

162039a.jpg
Budatínský zámek v Žiline právě míjí stroj 162 039-2 s Ex 143 "Detvan" 4. 2. 2000.
Foto: Pavel Chomjak   800 × 600 pix185 KiB

162039d.jpg
Zimní náladu u zastávky Jeseník nad Odrou dotváří právě se rozjíždějící osobní vlak se strojem 162 039-2 v čele 23. 1. 2006.
Foto: Vít Blahovec   1024 × 680 pix202 KiB

162039b.jpg
Na tříkolejce mezi Českým Těšínem a Chotěbuzí byla 162 039-2 zachycena s R 600 Třinec - Praha 13. 4. 2007.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix200 KiB

162039c.jpg
Soupravu pražského rychlíku, složenou převážně z čerstvě z Rakouska odkoupených vozů Bmz, provážel stroj 162 039-2 Cerhenicemi 6. 3. 2012.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 700 pix306 KiB

162039e.jpg
O lité tabulky s označením ochuzená 162 039-2 najíždí do areálu DPOV Nymburk na soustružení kol 27. 10. 2017.
Foto: Jan Toman   1024 × 700 pix231 KiB

162040d.jpg
Malou vzpomínkou na překládání pošty na severní straně prvního nástupiště v Přerově nechť je tento snímek stroje 162 040-0, pořízený 17. 2. 2000.
Foto: Petr Kapoun   1024 × 720 pix239 KiB

162040a.jpg
Zimní krajinkou mezi Bezprávím a Brandýsem nad Orlicí projížděl stroj 162 040-0 s vlakem R 704 dne 9. 2. 2005.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix176 KiB

162040c.jpg
Lokomotiva 162 040-0 byla s R 1571 Chomutov - Praha zastižena v traťovém úseku Úholičky - Roztoky-Žalov 8. 6. 2008.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix266 KiB

162040e.jpg
Pestrobarevná souprava ústeckého rychlíku s neméně "strakatou" lokomotivou 162 040-0 byla zachycena v Kralupech nad Vltavou 25. 5. 2012.
Foto: Ing. František Bartoš   1024 × 730 pix286 KiB

162040b.jpg
Prostorem někdejší výhybny Kamenolom nedaleko Libochovan tlačila 162 040-0 svůj vlak 7. 8. 2013.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 690 pix291 KiB

162041a.jpg
"Peršing" 162 041-8 odjíždí v čele EC 121 z České Třebové 25. 8. 1999.
Foto: Jan Orel   800 × 600 pix152 KiB

162042a.jpg
Podobu lokomotiv řady 162 krátce po dodání zachycuje snímek stroje 162 042-6, pořízený v Přerově 21. 9. 1991.
Foto: Ing. Bohumil Skála   800 × 600 pix130 KiB

162043a.jpg
Pouze do předjaří roku 1994 sloužil v původní podobě pražský stroj 162 043-4, který na snímku odpočívá mezi výkony v tehdy ještě plně funkčním depu v Přerově v noci 23. 8. 1991.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix136 KiB

162043b.jpg
Při zkouškách vložených vozů řady 070 pro "Krakeny" na ŽZO Cerhenice byl jako hnací vozidlo použit také zbrusu nový "Peršing" 162 043-4. Snímek je z 11. 11. 1991.
Foto: Ing. Vratislav Šuk   1024 × 660 pix213 KiB

162044a.jpg
Zbrusu nový "Peršing" 162 044-2 objíždí soupravu na pražském hlavním nádraží za chmurného dne 15. 9. 1992.
Foto: Ing. Ivo Raab   800 × 600 pix114 KiB

162045a.jpg
U prvního nástupiště stanice Česká Třebová zastavila se "svým" rychlíkem lokomotiva 162 045-9 dne 25. 6. 1993.
Foto: Ing. Ivo Raab   800 × 600 pix133 KiB


Zobrazeno 44 z celkem 223 dostupných snímků této řady a celkem 13145 fotografií na stránkách.