Velmi pěknou demonstrací přechodu ze starého na nový způsob označování hnacích vozidel ČSD je tento záběr lokomotivy E499.2025, která přijela s Ex 141 do Kolína 7. 8. 1988.
Foto: Josef Motyčka
800 × 600 pix
159 KiB
S tabulkami s novým řadovým označením a s novými vozy německého původu na háku stojí 150 025-5 ve stanici Poprad-Tatry 3. 9. 1989.
Foto: Ing. Ivo Raab
800 × 600 pix
152 KiB
Těžkou soupravu vlaku R 480 "Kriváň" rozjížděla 150 025-5 v Popradě 6. 8. 1990.
Foto: Tomáš Palyza
800 × 600 pix
163 KiB
Od 2. nástupiště hlavního nádraží v Olomouci pochází tento záběr stroje 150 025-5 - březen 1991.
Sbírka: Tomáš Palyza
1024 × 650 pix
170 KiB
Více než dva roky po rozpadu ČSD na ČD a ŽSR nosila 150 025-5 na svých bočnicích stále oválné logo ČSD. V depu Praha-Masarykovo byla lokomotiva zastižena 30. 3. 1995.
Foto: David Prause
800 × 600 pix
131 KiB
Na čele patrové jednotky Bpjo projížděla 150 025-5 po trati u Karlštejna 21. 5. 1996.
Foto: Ing. Milan Procházka
1024 × 690 pix
234 KiB
Žlutými proužky na čelech se pyšnící 150 025-5 posunovala po nádraží v Praze na Smíchově 26. 5. 1997.
Foto: Miroslav Boška
800 × 600 pix
116 KiB
Při volné chvilce mezi traťovými výkony byla nečinná 150 025-5 zdokumentována na Masarykově nádraží v Praze 8. 12. 1997.
Foto: Daniel Pavlíček
1024 × 650 pix
238 KiB
Nově do unifikovaného nátěru bez výstražných žlutých proužků oděná 150 025-5 odpočívá "mezi vlaky" na kusé koleji u pošty v Přerově 17. 1. 1999.
Foto: Josef Motyčka
1024 × 640 pix
238 KiB
V čele IC 121 "Košičan" Praha - Košice byla 150 025-5 zachycena na trati u Chotěbuzi 30. 3. 2002.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
173 KiB
Fotografy velmi oblíbeným traťovým úsekem u zastávky Bezpráví provážela 150 025-5 vlak IC 121 "Košičan" Praha - Košice 15. 6. 2002.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
211 KiB
Čerstvě opravená a nově natřená 150 025-5 se v prostorách DPOV Přerov podrobovala dokončovacím pracem 28. 6. 2007.
Foto: David Maštalíř
800 × 600 pix
159 KiB
Zasněženou podtatranskou krajinou za stanicí Štrba projíždí cestou z Prahy do Košic stroj E499.2026 dne 21. 3. 1987.
Foto: Ing. Ivo Mahel
1024 × 650 pix
189 KiB
O tom, že i v 80. letech bylo možné řadu E499.2 občas potkat i v nákladní dopravě svědčí záběr stroje E499.2026, který byl u Hranic na Moravě pořízen 14. 5. 1988.
Foto: Ing. Ivo Raab
800 × 600 pix
133 KiB
Na čele R 621 "Vihorlat" zavítala lokomotiva E499.2026 (v podobě typické pro období přechodu ze starého na nový způsob označování - tedy bez tabulek s označením) do stanice Poprad-Tatry duben 1989.
Sbírka: Radoslav Macháček
800 × 600 pix
131 KiB
Barevně sladěnou zeleno-žlutou soupravu Ex 125 "Košičan", taženou strojem 150 026-3, zastihl objektiv fotoaparátu na okraji Třince - srpen 1990.
Foto: Roman Slowiaczek
800 × 600 pix
157 KiB
Po hlavním nádraží v Hradci Králové posunovala už poněkud oprýskaná 150 026-3 dne 22. 6. 2007.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
139 KiB
Silueta tatranských velehor jednoznačně identifikuje místo pořízení tohoto záběru vlaku R 225 "Šírava" s lokomotivou 150 026-3 v čele - Štrba 3. 8. 2007.
Foto: Ing. Jan Lachnit
1024 × 686 pix
287 KiB
Po dnes už neexistující trati z hlavního nádraží v Praze do výhybny Vítkov provážela 150 026-3 rychlík do Prahy-Vysočan a Hradce Králové 24. 11. 2007.
Foto: Tomáš Palyza
800 × 600 pix
213 KiB
Se slovenskou soupravou vlaku Ex 126 "Fatra" přijížděla 150 026-3 do Olomouce 21. 4. 2008.