Sériové stroje řady 150 čísel 025 až 027


150025c.jpg
Velmi pěknou demonstrací přechodu ze starého na nový způsob označování hnacích vozidel ČSD je tento záběr lokomotivy E499.2025, která přijela s Ex 141 do Kolína 7. 8. 1988.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix159 KiB

150025b.jpg
S tabulkami s novým řadovým označením a s novými vozy německého původu na háku stojí 150 025-5 ve stanici Poprad-Tatry 3. 9. 1989.
Foto: Ing. Ivo Raab   800 × 600 pix152 KiB

150025k.jpg
Těžkou soupravu vlaku R 480 "Kriváň" rozjížděla 150 025-5 v Popradě 6. 8. 1990.
Foto: Tomáš Palyza   800 × 600 pix163 KiB

150025l.jpg
Od 2. nástupiště hlavního nádraží v Olomouci pochází tento záběr stroje 150 025-5 - březen 1991.
Sbírka: Tomáš Palyza1024 × 650 pix170 KiB

150025a.jpg
Více než dva roky po rozpadu ČSD na ČD a ŽSR nosila 150 025-5 na svých bočnicích stále oválné logo ČSD. V depu Praha-Masarykovo byla lokomotiva zastižena 30. 3. 1995.
Foto: David Prause   800 × 600 pix131 KiB

150025h.jpg
Na čele patrové jednotky Bpjo projížděla 150 025-5 po trati u Karlštejna 21. 5. 1996.
Foto: Ing. Milan Procházka   1024 × 690 pix234 KiB

150025j.jpg
Žlutými proužky na čelech se pyšnící 150 025-5 posunovala po nádraží v Praze na Smíchově 26. 5. 1997.
Foto: Miroslav Boška   800 × 600 pix116 KiB

150025i.jpg
Při volné chvilce mezi traťovými výkony byla nečinná 150 025-5 zdokumentována na Masarykově nádraží v Praze 8. 12. 1997.
Foto: Daniel Pavlíček   1024 × 650 pix238 KiB

150025d.jpg
Nově do unifikovaného nátěru bez výstražných žlutých proužků oděná 150 025-5 odpočívá "mezi vlaky" na kusé koleji u pošty v Přerově 17. 1. 1999.
Foto: Josef Motyčka   1024 × 640 pix238 KiB

150025e.jpg
V čele IC 121 "Košičan" Praha - Košice byla 150 025-5 zachycena na trati u Chotěbuzi 30. 3. 2002.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix173 KiB

150025f.jpg
Fotografy velmi oblíbeným traťovým úsekem u zastávky Bezpráví provážela 150 025-5 vlak IC 121 "Košičan" Praha - Košice 15. 6. 2002.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix211 KiB

150025g.jpg
Čerstvě opravená a nově natřená 150 025-5 se v prostorách DPOV Přerov podrobovala dokončovacím pracem 28. 6. 2007.
Foto: David Maštalíř   800 × 600 pix159 KiB

150026h.jpg
Zasněženou podtatranskou krajinou za stanicí Štrba projíždí cestou z Prahy do Košic stroj E499.2026 dne 21. 3. 1987.
Foto: Ing. Ivo Mahel   1024 × 650 pix189 KiB

150026b.jpg
O tom, že i v 80. letech bylo možné řadu E499.2 občas potkat i v nákladní dopravě svědčí záběr stroje E499.2026, který byl u Hranic na Moravě pořízen 14. 5. 1988.
Foto: Ing. Ivo Raab   800 × 600 pix133 KiB

150026i.jpg
Na čele R 621 "Vihorlat" zavítala lokomotiva E499.2026 (v podobě typické pro období přechodu ze starého na nový způsob označování - tedy bez tabulek s označením) do stanice Poprad-Tatry duben 1989.
Sbírka: Radoslav Macháček800 × 600 pix131 KiB

150026g.jpg
Barevně sladěnou zeleno-žlutou soupravu Ex 125 "Košičan", taženou strojem 150 026-3, zastihl objektiv fotoaparátu na okraji Třince - srpen 1990.
Foto: Roman Slowiaczek   800 × 600 pix157 KiB

150026a.jpg
Po hlavním nádraží v Hradci Králové posunovala už poněkud oprýskaná 150 026-3 dne 22. 6. 2007.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix139 KiB

150026d.jpg
Silueta tatranských velehor jednoznačně identifikuje místo pořízení tohoto záběru vlaku R 225 "Šírava" s lokomotivou 150 026-3 v čele - Štrba 3. 8. 2007.
Foto: Ing. Jan Lachnit   1024 × 686 pix287 KiB

150026j.jpg
Po dnes už neexistující trati z hlavního nádraží v Praze do výhybny Vítkov provážela 150 026-3 rychlík do Prahy-Vysočan a Hradce Králové 24. 11. 2007.
Foto: Tomáš Palyza   800 × 600 pix213 KiB

150026e.jpg
Se slovenskou soupravou vlaku Ex 126 "Fatra" přijížděla 150 026-3 do Olomouce 21. 4. 2008.
Foto: Ing. Jan Lachnit   1024 × 685 pix279 KiB

150026c.jpg
Mimořádně do čela vlaku Os 2910 Čadca - Bohumín nasazená 150 026-3 projíždí traťovým úsekem Karviná - Dětmarovice 19. 8. 2008.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix186 KiB

150026f.jpg
Při své cestě do Přerova a Prahy byla těsně za stanicí Hulín vyfotografována lokomotiva 150 022-2 s vlakem R 706 dne 28. 4. 2009.
Foto: Aleš Krška   1024 × 725 pix270 KiB

150027a.jpg
Nový a zároveň poslední vyrobený "Banán" E499.2027 rozjížděl R 524 na osobním nádraží Kolíně 20. 2. 1979.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix130 KiB

150027d.jpg
Hlavní roli na dalším krásném dobovém snímku si zahrála E499.2020 ve stanici Praha hl.n. 2. 8. 1980.
Foto: Mojmír Leštinský   800 × 600 pix148 KiB

150027b.jpg
V podobě typické pro druhou polovinu 80. let minulého století byl zvěčněn stroj E499.2027 na nádraží v Hranicích na Moravě 14. 9. 1985.
Foto: Ing. Ivo Raab   800 × 600 pix143 KiB

150027c.jpg
Při strojové jízdě do Martina byla E499.2027 vyfotografována na širé trati u Strečna - září 1985.
Sbírka: Radoslav Macháček800 × 600 pix152 KiB


Zobrazeno 26 z celkem 352 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.