Sériové stroje řady 150 čísel 019 až 021


150019c.jpg
Díky vykonávání TBZ mohly být v kolejišti ŽZO Cerhenice společně vyfotografovány zcela nové lokomotivy E499.2019, E499.2017 a E499.2018 dne 10. 9. 1978.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix106 KiB

150019g.jpg
Ještě postaru označená E499.2019 na snímku zastavuje ve stanici Praha-Libeň - listopad 1985.
Foto: Tomáš Palyza   800 × 600 pix126 KiB

150019d.jpg
V době začátku přechodu ze starého na nový způsob označování hnacích vozidel ČD se nově natřená E499.2019 s vlakem Ex 141 na snímku představuje na osobním nádraží v Kolíně 14. 8. 1988.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix147 KiB

150019b.jpg
Při cestě s rychlíkem z Bohumína do Prahy byla 150 019-8 zvěčněna v Zábřehu na Moravě 5. 5. 1995.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix143 KiB

150019a.jpg
V ještě nerekonstruované stanici Zábřeh na Moravě zastavila s pražským rychlíkem lokomotiva 150 019-8 - červen 1995.
Foto: Zdeněk Fišer   800 × 600 pix130 KiB

150019f.jpg
S velkokapacitní soupravou vlaku Os 9138 přejížděla 150 019-8 most přes řeku Sázavu za stanicí Čerčany 12. 6. 1996.
Foto: Ing. Vilém Bodlák   800 × 600 pix188 KiB

150019e.jpg
Noční záběr stroje 150 019-8 s rychlíkem na Slovensko a Ukrajinu byl na hlavním nádraží v Pardubicích pořízen 10. 11. 1997.
Foto: Ing. Milan Procházka   800 × 600 pix137 KiB

150020j.jpg
Zánovní "Banán" E499.2020 se připravoval se svým vlakem k odjezdu ze stanice Ostrava-Vítkovice 16. 12. 1979.
Foto: Mojmír Leštinský   800 × 600 pix113 KiB

150020d.jpg
S vlakem R 609 zastavila lokomotiva E499.2020 na nádraží v Ústí nad Orlicí 28. 10. 1984.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix156 KiB

150020b.jpg
Zatímco obyvatelé obce Drahotuše slavili První máj, kolem jejich vesnice provážel rychlík do Ostravy stroj E499.2020 - 1. 5. 1987.
Foto: Ing. Ivo Raab   800 × 600 pix147 KiB

150020i.jpg
V hale domovského depa v Praze na Masarykově nádraží se 150 020-6 podrobovala provoznímu ošetření 13. 2. 1991.
Foto: Tomáš Palyza   600 × 800 pix152 KiB

150020h.jpg
Trojice kolegyň 150 011-5, 150 002-4 a 150 020-6 zapózovala před objektivem fotoaparátu v prostoru depa Praha-Masarykovo 13. 2. 1991.
Foto: Tomáš Palyza   1024 × 680 pix144 KiB

150020a.jpg
Po boku "Bobiny" 141 007-5 odpočíval v depu Přerov mezi výkony stroj 150 020-6 (nedlouho před zahájením úprav pojezdu pro rychlost 160 km/h) červenec 1991.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix167 KiB

150021b.jpg
Na pražském hlavním nádraží se krasavice 150 021-4 připravovala k dalšímu traťovému výkonu 19. 9. 1988.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix149 KiB

150021h.jpg
Lokomotiva 150 021-4 čekala ve stanici Praha hl.n. na čas svého odjezdu na trať v čele těžkého rychlíku 13. 2. 1991.
Foto: Tomáš Palyza   1024 × 680 pix197 KiB

150021i.jpg
Na nádraží v Žilině rozjížděla 150 021-4 svůj rychlík dne 15. 3. 1991.
Foto: Tomáš Palyza   800 × 600 pix149 KiB

150021f.jpg
Čtvrt roku před zánikem ČSD se nádherným logem této společnosti pyšnila lokomotiva 150 021-4, když přivezla do Olomouce vlak R 541 "Detvan" Praha - Zvolen 13. 9. 1992.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix142 KiB

150021a.jpg
V ještě plně funkčním a výhradně potřebám ČD sloužícím depu Chomutov posunoval stroj 150 021-4 dne 12. 10. 1998.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix131 KiB

150021c.jpg
Traťovým úsekem Bezpráví - Brandýs nad Orlicí provážela 150 021-4 vlak R 706 Luhačovice - Praha 23. 3. 2003.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix183 KiB

150021e.jpg
S poštovním NEx 50452 se na ostravském hlavním nádraží připravovala k odjezdu lokomotiva 150 021-4 dne 8. 6. 2004.
Foto: Ing. Jan Lachnit   1024 × 678 pix283 KiB

150021d.jpg
Stroj 150 021-4 projížděl s vlakem R 1504 kilometrem 66.8 prvního hlavního tahu u Červenky 2. 4. 2006.
Foto: Ing. Jan Lachnit   1024 × 687 pix231 KiB

150021g.jpg
Dvojice "Potkanů" 150 021-4 a 151 012-2 se nečekaně objevila u 1. nástupiště stanice Přerov 4. 2. 2007.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix148 KiB



Zobrazeno 22 z celkem 352 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.