| Díky vykonávání TBZ mohly být v kolejišti ŽZO Cerhenice společně vyfotografovány zcela nové lokomotivy E499.2019, E499.2017 a E499.2018 dne 10. 9. 1978. | Foto: Josef Motyčka | 800 × 600 pix | 106 KiB | | |
|
| Ještě postaru označená E499.2019 na snímku zastavuje ve stanici Praha-Libeň - listopad 1985. | Foto: Tomáš Palyza | 800 × 600 pix | 126 KiB | | |
|
| V době začátku přechodu ze starého na nový způsob označování hnacích vozidel ČD se nově natřená E499.2019 s vlakem Ex 141 na snímku představuje na osobním nádraží v Kolíně 14. 8. 1988. | Foto: Josef Motyčka | 800 × 600 pix | 147 KiB | | |
|
| Při cestě s rychlíkem z Bohumína do Prahy byla 150 019-8 zvěčněna v Zábřehu na Moravě 5. 5. 1995. | Foto: Ladislav Kroul | 800 × 600 pix | 143 KiB | | |
|
| V ještě nerekonstruované stanici Zábřeh na Moravě zastavila s pražským rychlíkem lokomotiva 150 019-8 - červen 1995. | Foto: Zdeněk Fišer | 800 × 600 pix | 130 KiB | | |
|
| S velkokapacitní soupravou vlaku Os 9138 přejížděla 150 019-8 most přes řeku Sázavu za stanicí Čerčany 12. 6. 1996. | Foto: Ing. Vilém Bodlák | 800 × 600 pix | 188 KiB | | |
|
| Noční záběr stroje 150 019-8 s rychlíkem na Slovensko a Ukrajinu byl na hlavním nádraží v Pardubicích pořízen 10. 11. 1997. | Foto: Ing. Milan Procházka | 800 × 600 pix | 137 KiB | | |
|
| Zánovní "Banán" E499.2020 se připravoval se svým vlakem k odjezdu ze stanice Ostrava-Vítkovice 16. 12. 1979. | Foto: Mojmír Leštinský | 800 × 600 pix | 113 KiB | | |
|
| S vlakem R 609 zastavila lokomotiva E499.2020 na nádraží v Ústí nad Orlicí 28. 10. 1984. | Foto: Josef Motyčka | 800 × 600 pix | 156 KiB | | |
|
| Zatímco obyvatelé obce Drahotuše slavili První máj, kolem jejich vesnice provážel rychlík do Ostravy stroj E499.2020 - 1. 5. 1987. | Foto: Ing. Ivo Raab | 800 × 600 pix | 147 KiB | | |
|
| V hale domovského depa v Praze na Masarykově nádraží se 150 020-6 podrobovala provoznímu ošetření 13. 2. 1991. | Foto: Tomáš Palyza | 600 × 800 pix | 152 KiB | | |
|
| Trojice kolegyň 150 011-5, 150 002-4 a 150 020-6 zapózovala před objektivem fotoaparátu v prostoru depa Praha-Masarykovo 13. 2. 1991. | Foto: Tomáš Palyza | 1024 × 680 pix | 144 KiB | | |
|
| Po boku "Bobiny" 141 007-5 odpočíval v depu Přerov mezi výkony stroj 150 020-6 (nedlouho před zahájením úprav pojezdu pro rychlost 160 km/h) červenec 1991. | Foto: Leoš Tomančák | 800 × 600 pix | 167 KiB | | |
|
| Na pražském hlavním nádraží se krasavice 150 021-4 připravovala k dalšímu traťovému výkonu 19. 9. 1988. | Foto: Josef Motyčka | 800 × 600 pix | 149 KiB | | |
|
| Lokomotiva 150 021-4 čekala ve stanici Praha hl.n. na čas svého odjezdu na trať v čele těžkého rychlíku 13. 2. 1991. | Foto: Tomáš Palyza | 1024 × 680 pix | 197 KiB | | |
|
| Na nádraží v Žilině rozjížděla 150 021-4 svůj rychlík dne 15. 3. 1991. | Foto: Tomáš Palyza | 800 × 600 pix | 149 KiB | | |
|
| Čtvrt roku před zánikem ČSD se nádherným logem této společnosti pyšnila lokomotiva 150 021-4, když přivezla do Olomouce vlak R 541 "Detvan" Praha - Zvolen 13. 9. 1992. | Foto: Leoš Tomančák | 800 × 600 pix | 142 KiB | | |
|
| V ještě plně funkčním a výhradně potřebám ČD sloužícím depu Chomutov posunoval stroj 150 021-4 dne 12. 10. 1998. | Foto: Ladislav Kroul | 800 × 600 pix | 131 KiB | | |
|
| Traťovým úsekem Bezpráví - Brandýs nad Orlicí provážela 150 021-4 vlak R 706 Luhačovice - Praha 23. 3. 2003. | Foto: Tomáš Orlík | 800 × 600 pix | 183 KiB | | |
|
| S poštovním NEx 50452 se na ostravském hlavním nádraží připravovala k odjezdu lokomotiva 150 021-4 dne 8. 6. 2004. | Foto: Ing. Jan Lachnit | 1024 × 678 pix | 283 KiB | | |
|
| Stroj 150 021-4 projížděl s vlakem R 1504 kilometrem 66.8 prvního hlavního tahu u Červenky 2. 4. 2006. | Foto: Ing. Jan Lachnit | 1024 × 687 pix | 231 KiB | | |
|
| Dvojice "Potkanů" 150 021-4 a 151 012-2 se nečekaně objevila u 1. nástupiště stanice Přerov 4. 2. 2007. | Foto: Rosťa Kolmačka | 800 × 600 pix | 148 KiB | | |
|