Po dlouhé cestě z Prahy zajíždí unavená E499.2016 na provozní ošetření do hloubi depa v Košicích 23.6.1984.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
116 KiB
Důkazem toho, že barevná unifikace hnacích i tažených vozidel není jen záležitostí posledních let budiž tento snímek lokomotivy 150 016-4, která se zeleno-žlutými vozy přijela do Lipníka nad Bečvou 20.2.1990.
Foto: Tomáš Palyza
1024 × 670 pix
191 KiB
Na nezapomenutelné kavalkádě kolejových vozidel v České Třebové řadu 150 zastupoval stroj 150 016-4, který na snímku vleče po koleji číslo 100 "Kyklopa" T499.0002 dne 26.8.1995.
Foto: Josef Motyčka
800 × 600 pix
156 KiB
Po více než čtvrtstoletí se lokomotivy řad E499.1/141 a E499.2/150 denně setkávaly v jejich domovském depu na Masarykově nádraží v Praze. Stroj 150 016-4 zde s kolegyní řady 141 trávil volnou chvíli 31.3.1998.
Foto: Daniel Pavlíček
800 × 600 pix
160 KiB
Už značně zašlá 150 016-4 posunovala po tehdy ještě funkčním depu v Chomutově 8.4.1999.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
136 KiB
Na hlavním nádraží v Praze se 150 016-4 rozjížděla s IC 121 "Košičan" dne 12.5.1999.
Foto: Jan Šantrůček
800 × 600 pix
211 KiB
Noční záběr lokomotivy 150 016-4 ještě se žlutým proužkem na čele byl v depu Praha - Masarykovo pořízen 1.9.1999.
Foto: Daniel Pavlíček
800 × 600 pix
150 KiB
S česko-polskou soupravou R 330 "Olza" právě přejela 150 016-4 most přes Ropičanku před zastávkou Ropice-zálesí 25.9.2000.
Foto: Jan Šantrůček
800 × 600 pix
223 KiB
V čele Ex 141 "Detvan" Praha - Zvolen uhání 150 016-4 vstříc česko-moravské hranici úsekem trati Brandýs nad Orlicí - Bezpráví 14.10.2000.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
194 KiB
Pouze kratičký byl "život" lokomotivy E499.2017. Ještě jako zcela nová byla ve stanici Praha-střed vyfotografovaná 17.8.1978.
Foto: Josef Motyčka Sbírka: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
144 KiB
V polovině své krátké existence byla E499.2017 zachycena na nádraží v Ostravě-Vítkovicích - rok 1979.
Foto: Jiří Polák Sbírka: Mojmír Leštinský
1024 × 700 pix
161 KiB
Zcela zdemolovaná přední část stroje E499.2017 nejlépe vypovídá o síle nárazu, ke kterému došlo u zastávky Markušovce dne 29.1.1981 ve 21:50.
Sbírka: Josef Motyčka
800 × 600 pix
169 KiB
Už po postavení lokomotivy E499.2017 zpět na koleje vznikl tento záběr, který taktéž dokumentuje zničující sílu nárazu - 1.2.1981.
Foto: Jiří Polák Sbírka: Mojmír Leštinský
600 × 800 pix
127 KiB
Při příležitosti vykonání TBZ byla nově vyrobená E499.2018 zdokumentována na ŽZO Cerhenice 10.9.1978.
Foto: Josef Motyčka
800 × 600 pix
139 KiB
Pražský "Potkan" E499.2018 odpočívá v prostorách depa Košice před dlouhou cestou s dalším rychlíkem zpět do Čech 6.8.1986.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
124 KiB
Se soupravou zánovních vozů z Německa byla nestorka E499.2018 v plné jízdě zachycena na trati u Lipníka nad Bečvou 8.8.1987.
Foto: Ing. Ivo Raab
800 × 600 pix
164 KiB
Koncem 80. let minulého století byla při příjezdu ke 2. nástupišti stanice Olomouc hl.n. nádherně zvěčněna lokomotiva 150 018-0.
Sbírka: Tomáš Palyza
800 × 600 pix
137 KiB
Ještě zeleno-žlutý "Banán" 150 018-0 byl s dvanáctivozovou rychlíkovou soupravou vyfotografován u Opočínku 26.5.1994.
Foto: Ing. Milan Procházka
1024 × 725 pix
242 KiB
"Banán" 150 018-0 odstupuje od soupravy rychlíku ve stanici Praha hl.n. 16.9.1994.
Foto: David Prause
800 × 600 pix
155 KiB
Na čele rychlíku z Moravy do Prahy zastavil stroj 150 018-0 ve stanici Choceň 8.7.1995.
Foto: Zdeněk Fišer
800 × 600 pix
149 KiB
Lokomotiva 150 018-0 se právě na hlavním nádraží v Praze připravuje k odjezdu s rychlíkem na Moravu 27.3.1998.
Foto: Daniel Pavlíček
800 × 600 pix
151 KiB
Zobrazeno 21 z celkem 352 dostupných snímků této řady a celkem 13030 fotografií na stránkách.