Sériové stroje řady 150 čísel 010 až 012


150010h.jpg
Novotou zářící lokomotiva E499.2010 rozjížděla v Kolíně vlak Os 5028 dne 8. 10. 1978.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix163 KiB

150010e.jpg
Svůj obnovený barevný kabátek s novým oranžovým čelním proužkem představuje E499.2010 na trati u Hranic na Moravě 22. 5. 1988.
Foto: Ing. Ivo Raab   800 × 600 pix174 KiB

150010d.jpg
Severní kusé koleje stanice Přerov hostily pražské "Potkany" několikrát denně. Stroj E499.2010 na jedné z nich mezi výkony odpočíval 16. 6. 1988.
Foto: Ing. Ivo Raab   800 × 600 pix157 KiB

150010g.jpg
V novém zeleno-žlutém unifikovaném nátěru předváděla 150 010-7 své půvaby na nádraží v Přerově 18. 10. 1990.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix163 KiB

150010f.jpg
Krasavice 150 010-7 byla se svým vlakem vyfotografována u nástupiště stanice Praha-Libeň 24. 4. 1991.
Foto: Ing. Ivo Raab   800 × 600 pix147 KiB

150010o.jpg
Na začátku 90. let minulého století jezdila E499.2010, stejně jako její ostatní elektrické kolegyně, nějaký čas bez tabulek s označením, než jim byly odlity tabuly s označením dle nové normy. Snímek je z hlavního nádraží v Praze.
Sbírka: Tomáš Palyza800 × 600 pix126 KiB

150010n.jpg
K setkání zástupců obou realizovaných variant našich prvních vysokovýkonných rychlíkových elektrických lokomotiv, stejnosměrné 150 010-7 a dvousystémové 350 012-1, došlo ve stanici Praha-Smíchov 23. 4. 1995.
Foto: Bohuslav Zeman   800 × 600 pix215 KiB

150010a.jpg
Ještě zeleno-žlutá 150 010-7 prováží pražský rychlík kolejištěm stanice Pardubice hl.n. - říjen 1995.
Foto: Václav Polívka   1024 × 680 pix245 KiB

150010m.jpg
V oblouku trati před Ostravou-Bartovicemi byla 150 010-7 v čele R 1540 zachycena 29. 4. 2001.
Foto: Jan Šantrůček   800 × 600 pix220 KiB

150010j.jpg
Dne už zaniklým legendárním místem na trati u Třebovic v Čechách projížděla s rychlíkem lokomotiva 150 010-7 dne 10. 5. 2001.
Foto: Tomáš Hanuš   600 × 800 pix249 KiB

150010b.jpg
Nezvykle na čele nákladního vlaku byla 150 010-7 zastižena v Jaroměři 22. 9. 2006.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix141 KiB

150010l.jpg
Se soupravou vlaku EC 106 byla 150 010-7 zdokumentována na hlavním nádraží v Praze 8. 6. 2007.
Foto: Martin Třískala   1024 × 690 pix209 KiB

150010c.jpg
Impozantním dojmem působí lokomotiva 150 010-7 na snímku pořízeném z podhledu na jedné z kusých kolejí ve stanici Praha-Smíchov 6. 7. 2007.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix155 KiB

150010i.jpg
V čele proti letům minulým spíše směšné soupravy vlaku R 250 Letohrad - Praha projížděla 150 010-7 traťovým úsekem Nymburk - Kamenné Zboží 16. 11. 2007.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix133 KiB

150010k.jpg
Vzpomínkou na nasazování řady 150 na čerstvě elektrizovanou trať Ostrava - Opava nechť je tento snímek stroje 150 010-7 s vlakem Sp 1622, který byl v traťovém úseku Ostrava-Třebovice - Děhylov pořízen 31. 8. 2008.
Foto: Ing. Tomáš Kašpařík   800 × 600 pix184 KiB

150011d.jpg
Ještě mladičká lokomotiva E499.2011 rozjížděla svůj vlak na hlavním nádraží v Praze 2. 8. 1980.
Foto: Mojmír Leštinský   800 × 600 pix196 KiB

150011a.jpg
Zastávkou Tatce projížděla E499.2011 na čele jednoho z mnoha svých rychlíků 26. 5. 1987.
Foto: Ing. Ivo Raab   800 × 600 pix153 KiB

150011c.jpg
Soupravu klasických zelených "rychlíkáčů" odvážela ještě logy ČSD označená 150 011-5 ze Zábřeha na Moravě do Prahy - duben 1994.
Foto: Zdeněk Fišer   800 × 600 pix163 KiB

150011f.jpg
K dalšímu nástupu do služby se 150 011-5 v domovském depu Praha-Masarykovo připravovala 13. 2. 1991.
Foto: Tomáš Palyza   800 × 600 pix122 KiB

150011e.jpg
V čele dálkového rychlíku byla 150 011-5 vyfotografována na hlavním nádraží v Praze - březen 1991.
Foto: Tomáš Palyza   800 × 600 pix147 KiB

150011b.jpg
Na nádraží v České Třebové zastavila ještě žlutými proužky na čelech zkrášlená 150 011-5 dne 17. 8. 1995.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix143 KiB

150012c.jpg
Se soupravou vlaku R 1020 setrvačností přijížděla E499.2012 do stanice Praha-Libeň horní nádraží 18. 5. 1981.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix133 KiB

150012b.jpg
Na nádraží v Kolíně zastavila lokomotiva E499.2012 s rychlíkem do Prahy dne 19. 6. 1987.
Foto: Ing. Ivo Raab   800 × 600 pix127 KiB

150012f.jpg
S vlakem Sp 1156 se "Banán" 150 012-3 rozjížděl ve stanici Praha-Vysočany 12. 4. 1993.
Foto: Václav Vyskočil   800 × 600 pix147 KiB

150012a.jpg
S jednou z posledních "Zamračených" v nátěru s tenkými žlutými proužky na čelech se 150 012-3 setkala ve stanici Praha-Libeň 26. 10. 1995.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix129 KiB

150012g.jpg
Vlak Os 9133, složený z patrových vozů řady Bmo, odvážela z Čerčan do Benešova u Prahy lokomotiva 150 012-3 dne 11. 6. 1996.
Foto: Ing. Vilém Bodlák   800 × 600 pix174 KiB

150012e.jpg
Horké červencové slunce rozpalovalo skříň "Potkana" 150 012-3 i k němu připojených německých vozů na hlavním nádraží v Praze 28. 7. 1997.
Foto: Václav Vyskočil   800 × 600 pix156 KiB

150012d.jpg
Na večerním snímku ze stanice Praha hl.n. se představuje 150 012-3 krátce po příjezdu ze Slovenska 4. 2. 1998.
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix173 KiB


Zobrazeno 28 z celkem 352 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.