Sériové stroje řady 150 čísel 004 až 006


150004a.jpg
První podobu lokomotivy E499.2004 dokumentuje snímek pořízený ve stanici Praha-Libeň horní nádraží 18. 5. 1981.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix122 KiB

150004b.jpg
Za strojem řady E499.2 byly v 80. letech naprosto běžné dlouhé soupravy dálkových rychlíků. S jedním takovým projížděla E499.2004 odbočkou Parník 1. 7. 1987.
Foto: Ing. Ivo Raab   800 × 600 pix168 KiB

150004c.jpg
V nátěru blyštícím se novotu zastavila E499.2004 v České Třebové s Ex 125 dne 4. 7. 1988.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix130 KiB

150004d.jpg
Lokomotiva E499.2004, náležící do tehdejšího LD Praha-jih, čeká na odjezd s R 741 "Hron" z Prahy směr Zvolen večer 14. 7. 1993.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix173 KiB

150004e.jpg
Nově natřená 150 004-0 se ve stanici Praha-Smíchov připravovala na další dalekou cestu 6. 6. 1997.
Foto: Miroslav Boška   800 × 600 pix152 KiB

150004f.jpg
Pouze nakrátko bylo v Chomutově doma někdejší moravskoveselské "pyžamo" 749 214-3. Pražský "Banán" 150 004-0 se s ním přímo na chomutovském nádraží setkal 29. 7. 1997.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix169 KiB

150004g.jpg
Se soupravou vlaku R 331 "Olza" stála 150 004-0 v pohraniční stanici Mosty u Jablunkova 29. 1. 2000.
Foto: Jan Šantrůček   800 × 600 pix150 KiB

150005k.jpg
Přes silniční nadjezd v Praze-Vršovicích přejížděl se svým vlakem stroj E499.2005 dne 28. 2. 1982.
Foto: Ivan Šnábl   800 × 600 pix134 KiB

150005d.jpg
Období nástupu nového způsobu označování hnacích vozidel ČSD dokumentuje záběr lokomotivy E499.2005 pořízený v Děčíně 2. 8. 1988.
Foto: Ing. Ivo Raab   800 × 600 pix175 KiB

150005p.jpg
Na čele vlaku R 481 "Kriváň" projížděla 150 005-7 traťovým úsekem Štrba - Svit 7. 8. 1990.
Foto: Tomáš Palyza   800 × 600 pix208 KiB

150005a.jpg
"Banán" 150 005-7 zastavil s rychlíkem do Prahy ve stanici Olomouc hl.n. 1. 7. 1993.
Foto: David Prause   800 × 600 pix140 KiB

150005b.jpg
S už neplatnými logy ČSD na bocích a v zašlém zeleno-žlutém nátěru přijela 150 005-7 do Týniště nad Orlicí 26. 5. 1995.
Foto: Jiří Novák   1024 × 640 pix196 KiB

150005l.jpg
Neprovozní nymburský "Kyklop" 759 601-8 (ex. T499.0002) byl za vlakovou lokomotivou 150 005-7 zařazen v soupravě vlaku Os 5801, když byl mezi stanicemi Nymburk-město a Nymburk hl.n zachycen při návratu z oslav 150 let železnice v Praze 1. 9. 1995.
Foto: Ing. Jiří Fedurco   800 × 600 pix173 KiB

150005j.jpg
Po dvoukolejce u Starého Kolína uháněla 150 005-7 s vlakem R 704 dne 12. 9. 2002.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix165 KiB

150005n.jpg
S provizorní tabulkou s označením na čele byla 150 005-7 zachycena na odjezdu z Přerova 26. 3. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix161 KiB

150005o.jpg
Nově nalakovaná 150 005-7 se rozjížděla na postrku patrového osobního vlaku do Benešova v Praze-Vršovicích 22. 6. 2005.
Foto: Vojtěch Míček   800 × 600 pix143 KiB

150005g.jpg
Pod vrcholky Vysokých Tater spolehlivě vede stroj 150 005-7 vlak R 421 "Excelsior" po trati u Štrby 14. 9. 2007.
Foto: Ing. Jan Lachnit   1024 × 629 pix288 KiB

150005h.jpg
Na čele R 421 "Excelsior" zavítala 150 005-7 do vrcholové stanice Štrba dne 17. 11. 2007.
Foto: Ing. Jan Lachnit   1024 × 686 pix280 KiB

150005m.jpg
Soupravu ranního expresu do Luhačovic předtápěla lokomotiva 150 005-7 na ještě rekonstrukcemi nedotčeném nádraží v Přerově 6. 1. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 800 pix419 KiB

150005i.jpg
S rychlíkem R 625 "Vsacan" se stroj 150 005-7 právě vydává na cestu z Olomouce ku Přerovu 15. 3. 2008.
Foto: Ing. Jan Lachnit   1024 × 631 pix289 KiB

150005c.jpg
S vlakem R 706 byla 150 005-7 vyfotografována u Hulina krátce poté, co podjela Dráhu Moravskoslezských měst Kojetín - Ostrava 9. 6. 2008.
Foto: Aleš Krška   800 × 600 pix189 KiB

150005f.jpg
Přes kamenný mostek u Lidečka převážela 150 005-7 vlak Ex 128 "Hradčany" dne 29. 6. 2008.
Foto: Ing. Jan Lachnit   1024 × 686 pix291 KiB

150005e.jpg
Tandem strojů 150 005-7 a 151 019-7 byl v čele vlaku IC 583 "Jan Perner" v Zábřehu na Moravě zachycen 5. 10. 2008.
Foto: Ing. Jan Lachnit   1024 × 686 pix282 KiB

150006e.jpg
Ještě v původní podobě po vyrobení se E499.2006 představuje na snímku z hlavního nádraží v Praze 14. 7. 1980.
Foto: Mojmír Leštinský   800 × 600 pix132 KiB

150006a.jpg
Na pražském hlavním nádraží se E499.2006 připravovala k odjezdu s rychlíkem na Slovensko 20. 5. 1984.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix110 KiB

150006b.jpg
Když autor na hlavním nádraží v Praze pořídil tento na první pohled obyčejný záběr stroje E499.2006, neměl u nás nikdo ani potuchy o tom, k jaké katastrofě došlo před několika hodinami v ruském Černobylu 26. 4. 1986.
Foto: Ing. Ivo Raab   800 × 600 pix131 KiB

150006f.jpg
Uvnitř domovské haly depa Praha-Masarykovo testovala 150 006-5 své osvětlení 7. 6. 1991.
Foto: Tomáš Palyza   800 × 600 pix131 KiB

150006d.jpg
Při chvilce odpočinku mezi traťovými výkony byla 150 006-5 zdokumentována pod kamennou zdí na pražském Masarykově nádraží 4. 1. 1998.
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix159 KiB

150006c.jpg
Fantastický záběr vystihující všední realitu, ale zároveň i kouzlo provozu řady 150 v 90. letech byl v hlavní roli s lokomotivou 150 006-5 pořízen u Starého Kolína 7. 2. 1998.
Foto: Ing. Ivo Raab   800 × 600 pix160 KiB


Zobrazeno 29 z celkem 352 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.