Sériové stroje řady 150 čísel 001 až 003


150001c.jpg
Zánovní "Potkan" E499.2001 se na pražském hlavním nádraží setkal se zástupcem tehdy nosné řady elektrické vozby, strojem E499.1010, dne 27.9.1979.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix151 KiB

150001d.jpg
Mladá a svěží lokomotiva E499.2001 rozjížděla vlak R 603 na nádraží v České Třebové 6.3.1980.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix165 KiB

150001a.jpg
Už oranžovým čelním proužkem ozdobená E499.2001 byla na hlavním nádraží v Praze zastižena 14.11.1984.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix124 KiB

150001f.jpg
Období změny způsobu označování hnacích vozidel ČSD nádherně dokumentuje záběr stroje 150 001-6, který byl ve stanici Poprad pořízen 5.5.1988.
Foto: Tomáš Palyza   800 × 600 pix134 KiB

150001b.jpg
Zeleno-žlutý "Banán" 150 001-6 posunuje po stanici Praha hl.n. 24.4.1991.
Foto: Ing. Ivo Raab   800 × 600 pix152 KiB

150001e.jpg
S vlakem Sp 1754 dorazil stroj 150 001-6 do Lysé nad Labem 9.7.1993.
Foto: Václav Vyskočil   800 × 600 pix155 KiB

150002g.jpg
Zbrusu nová lokomotiva E499.2002 se ve své originální podobě představuje na nádraží Praha-střed 17.8.1978.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix150 KiB

150002h.jpg
Kolejištěm osobního nádraží v Kolíně projížděl s vlakem R 606 stroj E499.2002 dne 14.4.1979.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix131 KiB

150002e.jpg
Typický dálkový vlak 80. let byl v čele s lokomotivou E499.2002 zdokumentován na trati u Lupěného 2.10.1986.
Foto: Ing. Ivo Raab   800 × 600 pix165 KiB

150002f.jpg
V krátkém období, kdy čela lokomotiv zdobila současně rudá hvězda i tabulky s novým označením, byla 150 002-4 zvěčněna na trati u Hranic na Moravě 9.5.1989.
Foto: Ing. Ivo Raab   800 × 600 pix145 KiB

150002b.jpg
Ne moc často se stroje řady E499.2 či nově 150 objevovaly na Masarykově nádraží v Praze. Lokomotiva 150 002-4 se sem mimořádně podívala 13.2.1991.
Foto: Tomáš Palyza   1024 × 660 pix183 KiB

150002c.jpg
Na nádraží v Chomutově se 150 002-4 připravovala na cestu zpět do Prahy dne 21.6.1995.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix124 KiB

150002a.jpg
"Banán" 150 002-4 zastavil s typickou soupravou sudého rychlíku "Bečva" na hlavním nádraží v Pardubicích jaro 1997.
Foto: David Prause   800 × 600 pix169 KiB

150002d.jpg
Při přestávce mezi traťovými výkony se 150 002-4 v Praze na Smíchově zdraví s kolem projížějícím osobním vlakem 29.5.1997.
Foto: Miroslav Boška   800 × 600 pix170 KiB

150002p.jpg
Stav barevného kabátku stroje 150 002-4 krátce před jeho obnovou dokumentuje snímek pořízený na Masarykově nádraží v Praze 21.12.1997.
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix181 KiB

150002j.jpg
Při převozu zánovního "Pendolína" 680 003 byla stejně nově vypadající 150 002-4 zvěčněna na trati u Červenky 5.9.2005.
Foto: Ing. Jan Lachnit   1024 × 765 pix292 KiB

150002k.jpg
Na čele velkokapacitní soupravy patrových vozů řady Bmo vlaku Os 9136 přijížděla 150 002-4 do Strančic 18.8.2006.
Foto: Ing. Jan Lachnit   1024 × 684 pix294 KiB

150002m.jpg
Dnes už přeloženým úsekem trati u Lupěného provážela 150 002-4 vlak R 1502 dne 11.6.2006.
Foto: Ing. Jan Lachnit   1024 × 613 pix285 KiB

150002n.jpg
Lokomotiva 150 002-4 projíždí v čele R 1540 právě modernizovaný úsek trati v Rokytnici u Prerova 23.7.2006.
Foto: David Maštalíř   800 × 600 pix145 KiB

150002l.jpg
V romantické posázavské krajině byl u obce Mnichovice vyfotografován stroj 150 002-4 s vlakem Os 9142 dne 18.8.2006.
Foto: Ing. Jan Lachnit   1024 × 681 pix295 KiB

150002i.jpg
Traťovým úsekem Štrba - Štrba-zastávka projížděla 150 002-4 s vlakem R 421 "Excelsior" Cheb - Košice 16.8.2007.
Foto: Tomáš Orlík   1024 × 700 pix320 KiB

150002o.jpg
S mimořádným rychlíkem 2. nsl R 203 "Chopin" zastavila 150 002-4 v Otrokovicích 8.2.2008.
Foto: Bc. Martin Šarman   1024 × 715 pix222 KiB

150003j.jpg
Petrem Dobiášovským kolorovaný černobílý snímek z tehdejšího nádraží Praha-Střed zachycuje hlavový vůz EM475.1049 po boku lokomotivy E499.2003 dne 12.2.1983.
Foto: Zdeněk Pacholík   1200 × 770 pix375 KiB

150003a.jpg
Lokomotiva 150 003-2 odpočívala mezi výkony v domovském depu Praha-Masarykovo 6.4.1996.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix149 KiB

150003h.jpg
"Potkan" 150 003-2 opouští s vlakem Ex 141 "Detvan" Louky nad Olší 30.9.2000.
Foto: Jan Šantrůček   800 × 600 pix204 KiB

150003g.jpg
Zastávkou Jeseník nad Odrou projížděla v čele IC 140 "Detvan" lokomotiva 150 003-2 dne 13.10.2001.
Foto: Jan Šantrůček   800 × 600 pix170 KiB

150003c.jpg
Upracovaná legenda našich tratí, 150 003-2, převáží R 732 Český Těšín - Brno přes most nad řekou Ostravicí v traťovém úseku Ostrava-Kunčice - Ostrava-Vítkovice 2.2.2002.
Foto: Tomáš Orlík   1024 × 700 pix260 KiB

150003b.jpg
Kolejovým propletencem mezi odbočkou Parník a Českou Třebovou projížděla 150 003-2 s vlakem IC 141 "Detvan" Praha - Zvolen dne 4.5.2002.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix171 KiB

150003i.jpg
Spojovací trať mezi vítkovskou výhybnou a hlavním nádražím v Praze byla uzavřena 31.8.2008. O to cennější je tedy tento záběr stroje 150 003-2, který byl mezi hlavním nádražím a Vítkovem s královéhradeckým rychlíkem zachycen 24.11.2007.
Foto: Tomáš Palyza   800 × 600 pix159 KiB

150003f.jpg
Lokomotiva 150 003-2 vjížděla se svým vlakem do zastávky s nákladištěm v Bystřičce 22.6.2008.
Foto: Ing. Tomáš Kašpařík   1024 × 680 pix322 KiB

150003d.jpg
Z nového tunelu na přeložce u Lupěného právě vyjela do krás podzimní přírody 150 003-2 s vlakem Ex 120 "Košičan" 8.10.2008.
Foto: Ing. Jan Lachnit   1024 × 686 pix292 KiB

150003e.jpg
Úsekem trati mezi Horní Lidčí a pohraniční zastávkou Střelná provážel vlak Ex 127 stroj 150 003-2 dne 29.12.2008.
Foto: Ing. Tomáš Kašpařík   1024 × 700 pix322 KiB


Zobrazeno 32 z celkem 352 dostupných snímků této řady a celkem 13030 fotografií na stránkách.