Sériové stroje řady 150 čísel 001 až 003


150001c.jpg
Zánovní "Potkan" E499.2001 se na pražském hlavním nádraží setkal se zástupcem tehdy nosné řady elektrické vozby, strojem E499.1010, dne 27. 9. 1979.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix151 KiB

150001d.jpg
Mladá a svěží lokomotiva E499.2001 rozjížděla vlak R 603 na nádraží v České Třebové 6. 3. 1980.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix165 KiB

150001a.jpg
Už oranžovým čelním proužkem ozdobená E499.2001 byla na hlavním nádraží v Praze zastižena 14. 11. 1984.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix124 KiB

150001f.jpg
Období změny způsobu označování hnacích vozidel ČSD nádherně dokumentuje záběr stroje 150 001-6, který byl ve stanici Poprad pořízen 5. 5. 1988.
Foto: Tomáš Palyza   800 × 600 pix134 KiB

150001b.jpg
Zeleno-žlutý "Banán" 150 001-6 posunuje po stanici Praha hl.n. 24. 4. 1991.
Foto: Ing. Ivo Raab   800 × 600 pix152 KiB

150001e.jpg
S vlakem Sp 1754 dorazil stroj 150 001-6 do Lysé nad Labem 9. 7. 1993.
Foto: Václav Vyskočil   800 × 600 pix155 KiB

150002g.jpg
Zbrusu nová lokomotiva E499.2002 se ve své originální podobě představuje na nádraží Praha-střed 17. 8. 1978.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix150 KiB

150002h.jpg
Kolejištěm osobního nádraží v Kolíně projížděl s vlakem R 606 stroj E499.2002 dne 14. 4. 1979.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix131 KiB

150002e.jpg
Typický dálkový vlak 80. let byl v čele s lokomotivou E499.2002 zdokumentován na trati u Lupěného 2. 10. 1986.
Foto: Ing. Ivo Raab   800 × 600 pix165 KiB

150002f.jpg
V krátkém období, kdy čela lokomotiv zdobila současně rudá hvězda i tabulky s novým označením, byla 150 002-4 zvěčněna na trati u Hranic na Moravě 9. 5. 1989.
Foto: Ing. Ivo Raab   800 × 600 pix145 KiB

150002b.jpg
Ne moc často se stroje řady E499.2 či nově 150 objevovaly na Masarykově nádraží v Praze. Lokomotiva 150 002-4 se sem mimořádně podívala 13. 2. 1991.
Foto: Tomáš Palyza   1024 × 660 pix183 KiB

150002c.jpg
Na nádraží v Chomutově se 150 002-4 připravovala na cestu zpět do Prahy dne 21. 6. 1995.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix124 KiB

150002a.jpg
"Banán" 150 002-4 zastavil s typickou soupravou sudého rychlíku "Bečva" na hlavním nádraží v Pardubicích jaro 1997.
Foto: David Prause   800 × 600 pix169 KiB

150002d.jpg
Při přestávce mezi traťovými výkony se 150 002-4 v Praze na Smíchově zdraví s kolem projížějícím osobním vlakem 29. 5. 1997.
Foto: Miroslav Boška   800 × 600 pix170 KiB

150002p.jpg
Stav barevného kabátku stroje 150 002-4 krátce před jeho obnovou dokumentuje snímek pořízený na Masarykově nádraží v Praze 21. 12. 1997.
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix181 KiB

150002j.jpg
Při převozu zánovního "Pendolína" 680 003 byla stejně nově vypadající 150 002-4 zvěčněna na trati u Červenky 5. 9. 2005.
Foto: Ing. Jan Lachnit   1024 × 765 pix292 KiB

150002k.jpg
Na čele velkokapacitní soupravy patrových vozů řady Bmo vlaku Os 9136 přijížděla 150 002-4 do Strančic 18. 8. 2006.
Foto: Ing. Jan Lachnit   1024 × 684 pix294 KiB

150002m.jpg
Dnes už přeloženým úsekem trati u Lupěného provážela 150 002-4 vlak R 1502 dne 11. 6. 2006.
Foto: Ing. Jan Lachnit   1024 × 613 pix285 KiB

150002n.jpg
Lokomotiva 150 002-4 projíždí v čele R 1540 právě modernizovaný úsek trati v Rokytnici u Prerova 23. 7. 2006.
Foto: David Maštalíř   800 × 600 pix145 KiB

150002l.jpg
V romantické posázavské krajině byl u obce Mnichovice vyfotografován stroj 150 002-4 s vlakem Os 9142 dne 18. 8. 2006.
Foto: Ing. Jan Lachnit   1024 × 681 pix295 KiB

150002i.jpg
Traťovým úsekem Štrba - Štrba-zastávka projížděla 150 002-4 s vlakem R 421 "Excelsior" Cheb - Košice 16. 8. 2007.
Foto: Tomáš Orlík   1024 × 700 pix320 KiB

150002o.jpg
S mimořádným rychlíkem 2. nsl R 203 "Chopin" zastavila 150 002-4 v Otrokovicích 8. 2. 2008.
Foto: Bc. Martin Šarman   1024 × 715 pix222 KiB

150003j.jpg
Petrem Dobiášovským kolorovaný černobílý snímek z tehdejšího nádraží Praha-Střed zachycuje hlavový vůz EM475.1049 po boku lokomotivy E499.2003 dne 12. 2. 1983.
Foto: Zdeněk Pacholík   1200 × 770 pix375 KiB

150003a.jpg
Lokomotiva 150 003-2 odpočívala mezi výkony v domovském depu Praha-Masarykovo 6. 4. 1996.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix149 KiB

150003h.jpg
"Potkan" 150 003-2 opouští s vlakem Ex 141 "Detvan" Louky nad Olší 30. 9. 2000.
Foto: Jan Šantrůček   800 × 600 pix204 KiB

150003g.jpg
Zastávkou Jeseník nad Odrou projížděla v čele IC 140 "Detvan" lokomotiva 150 003-2 dne 13. 10. 2001.
Foto: Jan Šantrůček   800 × 600 pix170 KiB

150003c.jpg
Upracovaná legenda našich tratí, 150 003-2, převáží R 732 Český Těšín - Brno přes most nad řekou Ostravicí v traťovém úseku Ostrava-Kunčice - Ostrava-Vítkovice 2. 2. 2002.
Foto: Tomáš Orlík   1024 × 700 pix260 KiB

150003b.jpg
Kolejovým propletencem mezi odbočkou Parník a Českou Třebovou projížděla 150 003-2 s vlakem IC 141 "Detvan" Praha - Zvolen dne 4. 5. 2002.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix171 KiB

150003i.jpg
Spojovací trať mezi vítkovskou výhybnou a hlavním nádražím v Praze byla uzavřena 31.8.2008. O to cennější je tedy tento záběr stroje 150 003-2, který byl mezi hlavním nádražím a Vítkovem s královéhradeckým rychlíkem zachycen 24. 11. 2007.
Foto: Tomáš Palyza   800 × 600 pix159 KiB

150003f.jpg
Lokomotiva 150 003-2 vjížděla se svým vlakem do zastávky s nákladištěm v Bystřičce 22. 6. 2008.
Foto: Ing. Tomáš Kašpařík   1024 × 680 pix322 KiB

150003d.jpg
Z nového tunelu na přeložce u Lupěného právě vyjela do krás podzimní přírody 150 003-2 s vlakem Ex 120 "Košičan" 8. 10. 2008.
Foto: Ing. Jan Lachnit   1024 × 686 pix292 KiB

150003e.jpg
Úsekem trati mezi Horní Lidčí a pohraniční zastávkou Střelná provážel vlak Ex 127 stroj 150 003-2 dne 29. 12. 2008.
Foto: Ing. Tomáš Kašpařík   1024 × 700 pix322 KiB


Zobrazeno 32 z celkem 352 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.