Sériové stroje řady 141 čísel 011 až 020


141011a.jpg
Tandem "Bobin" E499.1011 a E499.1046 zastavil s elitním rychlíkem na hlavním nádraží v Praze 13. 7. 1985.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix148 KiB

141011b.jpg
Zajímavě označený neprovozní stroj 141 011-7 stál v depu v Hradci Králové odstaven 29. 6. 1996.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix146 KiB

141012d.jpg
Na smíchovské nádraží v Praze přivezla osobní vlak lokomotiva E499.1012 dne 11. 6. 1983.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix122 KiB

141012e.jpg
V ještě běžném nátěru se žlutým proužkem najížděl stroj 141 012-5 na osobní vlak v Chocni 26. 3. 1995.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix141 KiB

141012b.jpg
Po trati u Otradovic projížděla historická "Bobina" E499.112 s nákladním vlakem 6. 9. 2006.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix161 KiB

141012a.jpg
S osobním vlakem byla E499.112 zdokumentována u Želenic nad Bílinou 17. 6. 2007.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix226 KiB

141012c.jpg
V čele mimořádného rychlíku projíždí E499.112 po trati u Bezpráví 15. 8. 2007.
Foto: Ing. Martin Pospíšil   800 × 600 pix180 KiB

141013a.jpg
V horkém červencovém dni stála v depu Hradec Králové odstavena "Bobina" 141 013-3 dne 3. 7. 1996.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix139 KiB

141013b.jpg
Nabouraná 141 013-3 čeká v depu Sokolov již jen na to, kdy ji plameny autogenu sprovodí ze světa - 5. 5. 1999.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix161 KiB

141014a.jpg
Na nádraží v České Třebové vznikl tento záběr stroje 141 014-1 - rok 1995.
Foto: Pavel Stejskal   800 × 600 pix128 KiB

141014e.jpg
V depu Ústí nad Labem-západ se lokomotivy 141 014-1 a 121 054-1 s dalšími zástupci svých řad setkaly 10. 3. 2001.
Foto: Tomáš Hanuš   800 × 600 pix147 KiB

141014b.jpg
Po trati mezi Sebuzínem a Libochovany projížděl stroj 141 014-1 s osobním vlakem 7. 9. 2003.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix134 KiB

141014c.jpg
Pod nadjezdem u Sebuzína prováží "Bobina" 141 014-1 vlak Os 6407 dne 7. 9. 2003.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix167 KiB

141014d.jpg
Kolem řídícího stavědla na Masarykově nádraží v Praze posunuje stroj 141 014-1 dne 26. 1. 2004.
Foto: Jiří Růžička   1024 × 700 pix202 KiB

141015b.jpg
Ústecká "Patnáctka" 141 015-8 odpočívala mezi výkony v prostoru depa v Žatci 19. 4. 1996.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix147 KiB

141015a.jpg
Už neprovozní lokomotiva 141 015-8 stála v depu Ústí nad Labem odstavena 7. 9. 2000.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix155 KiB

141016a.jpg
"Bobina" 141 016-6 byla během chvilky odpočinku mezi výkony vyfotografována v Hradci Králové 13. 3. 1995.
Foto: Pavel Stejskal   800 × 600 pix119 KiB

141016b.jpg
Osobní vlak, tažený lokomotivou 141 016-6, přejíždí most přes Sázavu v Čerčanech 12. 7. 1996.
Foto: Ing. Vilém Bodlák   800 × 600 pix196 KiB

141016c.jpg
Jako názorná pomůcka anatomie lokomotivy by mohl posloužit tento záběr vraku 141 016-6 s částečně obnaženým hlavním rámem - Praha-Vršovice 25. 5. 1999.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix165 KiB

141017b.jpg
Nedělní Os 9216 v čele se strojem 141 017-4 přejíždí pražské zhlaví stanice Čerčany 21. 5. 2000.
Foto: Ing. Vilém Bodlák   800 × 600 pix204 KiB

141017a.jpg
Lokomotiva 141 017-4 přiváží osobní vlak na hlavní nádraží v Praze 9. 9. 2000.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix181 KiB

141018e.jpg
Ještě s označením v nejstarší podobě byla ve stanici Praha hl.n. zastižena "Bobina" E499.118 - rok 1974.
Sbírka: MDC-ŽSR Bratislava800 × 600 pix107 KiB

141018f.jpg
Při výjezdu z depa do stanice Praha-Masarykovo nádraží byla lokomotiva E499.1018 vyfotografována v roce 1988.
Foto: Pavel Daniel   Sbírka: Martin Třískala800 × 600 pix123 KiB

141018c.jpg
Vedle zánovního "Apola" 843 016-7 byla v Chomutově zdokumentována postarší "Bobina" 141 018-2 dne 8. 6. 1997.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix149 KiB

141018a.jpg
Na trati u Berouna byl s muzejní patrovou jednotkou Bpjo zachycen stroj 141 018-2 dne 6. 3. 2002.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix210 KiB

141018b.jpg
Sólo jedoucí 141 018-2 byla mezi Ústím nad Orlicí a Třebovicemi v Čechách zastižena 31. 8. 2006.
Foto: Pavel Stejskal   800 × 600 pix162 KiB

141018g.jpg
Kilometrovník s údajem 100.1 míjí na výjezdu z Olomouce nově na Hanou příchozí 141 018-2 dne 27. 8. 2007.
Foto: Ing. Jan Lachnit   1024 × 680 pix190 KiB

141018d.jpg
Na čas odjezdu s osobním vlakem do Nezamyslic čekal na olomouckém hlavním nádraží stroj 141 018-5 za časného rána dne 4. 10. 2007.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix141 KiB

141018h.jpg
Na trati nedaleko stanice Blatec byla s vlakem Os 3818 zastižena lokomotiva 141 018-2 dne 17. 10. 2007.
Foto: Ing. Jan Lachnit   1024 × 680 pix257 KiB

141019d.jpg
Ještě zeleno-krémová E499.1019 čeká v Ústí nad Labem hl.n. na povolení k odjezdu s osobním vlakem 29. 5. 1982.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix137 KiB

141019a.jpg
Stroj E499.1019 byl na hlavním nádraží v Praze zdokumentován koncem 80. let minulého století.
Foto: Ing. Jiří Konečný   800 × 600 pix128 KiB

141019c.jpg
Přes most přes Sázavu v Čerčanech přejíždí vlak Os 9138 tažený "Bobinou" 141 019-0 dne 7. 6. 1996.
Foto: Ing. Vilém Bodlák   800 × 600 pix200 KiB

141019b.jpg
V roli zdroje náhradních dílů pro opravu stroje 141 004-2 byla v depu Olomouc zvěčněna lokomotiva 141 019-0 dne 8. 5. 2002.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix140 KiB

141020b.jpg
"Bobina" E499.1019 čeká na nádraží Praha-střed na čas svého odjezdu s osobním vlakem 9. 8. 1986.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix158 KiB

141020c.jpg
Na výkonu E6 na hlavním nádraží v Praze sloužila 141 020-8 dne 28. 3. 1996.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix126 KiB

141020a.jpg
Před klenbami přažského hlavního nádraží byla při posunu zdokumentována lokomotiva 141 020-8 dne 12. 2. 2002.
Foto: Jiří Růžička   800 × 600 pix137 KiB


Zobrazeno 36 z celkem 184 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.