Sériové stroje řady 140 čísel 021 až 030


140021a.jpg
Ještě zánovní E499.021 z depa Spišská Nová Ves se v Púchově setkala s inspekční drezínou TATRA na přelomu 50. a 60. let minulého století.
Sbírka: Jan Novotný1024 × 670 pix195 KiB

140021b.jpg
Žilinská E499.0021 se v Přerově připravuje k odjezdu zpět na Slovensko 13. 4. 1987.
Foto: Jan Novotný   1024 × 640 pix164 KiB

140022c.jpg
Stroj E499.0022 se stal hlavním hrdinou při slavnostním zahájení elektrického provozu na první československé trati napájené stejnosměrným systémem 3000 V! Na snímku ze stanice Štrba je vlevo vidět i postrkový stroj 524.1 dne 25. 2. 1956.
Sbírka: Ing. Rudolf Pavelek980 × 768 pix203 KiB

140022a.jpg
"Bobina" E499.022 v čele slavnostního vlaku, který zahájil elektrický provoz na trati Žilina - Spišská Nová Ves 25. 2. 1956.
Sbírka: Jan Novotný1024 × 680 pix156 KiB

140022d.jpg
Souprava slavnostního vlaku s E499.0022 v čele byla při zpáteční cestě zachycena i v oblouku těsně před Važcem 25. 2. 1956.
Sbírka: Ing. Rudolf Pavelek1024 × 690 pix204 KiB

140022b.jpg
"Bobinka" E499.0022 stojí ještě v původních barvách ve stanici Prosenice - červenec 1971.
Foto: Vladimír Procházka st.   800 × 600 pix123 KiB

140023a.jpg
Žilinská E499.0023 zastavila s osobním vlakem v Púchově - prosinec 1984.
Foto: Jan Novotný   1024 × 710 pix214 KiB

140024a.jpg
Ostravská E499.0024 zastavila s vlakem Rn 51510 ve Valašském Meziříčí - duben 1985.
Foto: Jan Novotný   1024 × 700 pix208 KiB

140024b.jpg
Lokomotiva 140 024-1 vjíždí se spěšninovou raketou do žst. Valašské Meziříčí 9. 7. 1991.
Foto: Ing. Zdeněk Sýkora   1200 × 790 pix385 KiB

140025a.jpg
Po dílnách novotou zářící ostravská E499.0025 přivezla Rn 51510 do Valašského Meziříčí 30. 7. 1987.
Foto: Jan Novotný   1024 × 680 pix211 KiB

140026a.jpg
Žilinská veteránka 140 026-6 se v Púchově rozjíždí s nákladním vlakem 1. 4. 1991.
Foto: Jan Novotný   1024 × 670 pix227 KiB

140027a.jpg
Zřejmě krátce po zahájení elektrického provozu na trati ze Žiliny do Spišské Nové Vsi byl pořízen tiskový záběr samostatné lokomotivy E499.0027 v traťovém úseku mezi Kráľovou Lehotou a Východnou - rok 1956.
Sbírka: Ing. Rudolf Pavelek1024 × 690 pix250 KiB

140027b.jpg
Neobvykle natřená E499.0027 ve stanici Zábřeh na Moravě 19. 3. 1989.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix134 KiB

140027c.jpg
Vzhledově nezaměnitelná 140 027-4 byla na trati u Grygova zachycena 1. 7. 1989.
Sbírka: Martin Třískala1024 × 670 pix288 KiB

140028a.jpg
Ostravská "Bobina" E499.0028 se ve Vsetíně připravuje k odjezdu s Rn 51510 do Přerova 9. 6. 1986.
Foto: Jan Novotný   1024 × 660 pix217 KiB

140029b.jpg
Ještě do výrobního nátěru oděná olomoucká E499.029 byla během odstavení zvěčněna ve Valašském Meziříčí - zřejmě rok 1970.
Foto: Petr Bětuňák   Sbírka: Jan Novotný1024 × 620 pix200 KiB

140029a.jpg
Olomoucká E499.0029 zastavila s vlakem Os 3223 ve Valašském Meziříčí - duben 1985.
Foto: Jan Novotný   1024 × 670 pix222 KiB

140030a.jpg
Poctivě opečovávaná E499.0030 se připravuje k výjezdu na jedné z kusých kolejí na přerovském nádraží - rok 1983.
Foto: Aleš Soška   1024 × 670 pix227 KiB

140030b.jpg
Pouhé dva roky po pořízení předešlého snímku byla téměř na stejném místě - jedné z přerovských kusých kolejí na osobním nádraží - zachycena ostravská E499.0030 už v poněkud pozměněné podobě. Snímek je ze dne 9. 9. 1985.
Foto: Jan Novotný   1024 × 700 pix270 KiB


Zobrazeno 19 z celkem 320 dostupných snímků této řady a celkem 13318 fotografií na stránkách.