Sériové stroje řady 130 čísel 050 až 054


130050h.jpg
Lokomotiva 130 050-8 se ve druhé polovině 90. let mohla pochlubit na "bobinoidní" stejnosměrné řady dost neobvyklým modrým nátěrem. V něm byla zastižena v Přerově 16. 12. 1997.
Foto: Václav Šafář   800 × 600 pix152 KiB

130050e.jpg
Modrá "Hrbatá" 130 050-8 v době dlouhodobého pronájmu VIAMONTu ve stanici Březno u Chomutova 27. 12. 1997.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix153 KiB

130050f.jpg
Setkání lokomotiv 130 050-8 SD-KD a 110 052-8 ČD ve stanici Březno u Chomutova 18. 2. 1998.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix153 KiB

130050d.jpg
Tandem strojů 130 050-8 a 130 044-1 na trati u Kadaně 3. 7. 2001.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix107 KiB

130050b.jpg
"Hrbatá" 130 050-8 ve stanici Chabařovice dne 2. 7. 2006.
Foto: Václav Lapka   800 × 600 pix140 KiB

130050c.jpg
VIAMONTu pronajatá 130 050-8 ve vlečkovém areálu v Trmicích 25. 7. 2006.
Foto: Václav Lapka   800 × 600 pix116 KiB

130050a.jpg
Společnosti Viamont pronajatá 130 050-8 čeká ve stanici Ústí nad Labem-Střekov na svůj další vlak 13. 9. 2006.
Foto: Václav Lapka   1024 × 690 pix207 KiB

130050g.jpg
Tandem strojů 130 050-8 a 130 044-1 byl s typickou soupravou uhelných "Wapek" vyfotografován v Prunéřově 10. 9. 2011.
Foto: Richard Piroutek   1024 × 670 pix226 KiB

130051c.jpg
Lokomotivy 130 051-6 a 770 502-3 DNT v tušimickém areálu 4. 6. 2000.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix121 KiB

130051a.jpg
Dvojčata 130 051-6 a 130 046-6 versus 130 045-4 a 130 053-2 asistují při nakládce uhlí pod nakládacím zásobníkem I. Ústřední drtírny uhlí Tušimice 1. 4. 2003.
Foto: Josef Tichý   800 × 600 pix128 KiB

130051b.jpg
Čerstvě nalakované stroje 130 051-6 a 130 046-6 byly během přepravy zpět do dílen ČMŽO Přerov zachyceny na nádraží v Krnově 31. 3. 2004.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 680 pix214 KiB

130052b.jpg
"Ufo" 130 052-4 a 130 049-0 na trati mezi Prunéřovem a Tušimicemi 5. 9. 1997.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix142 KiB

130052c.jpg
Typický obrázek z tratí DNT - stroje 130 052-4 a 130 049-0 s uhelným vlakem ve vytěžené krajině u Prunéřova 14. 5. 2001.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix127 KiB

130052a.jpg
130 052-4 a 130 048-2 (obě v majetku SD-DNT a pronajaté SD-KD) po preventivní údržbě před halou provozního ošetření v Tušimicích 26. 6. 2006.
Foto: Josef Tichý   800 × 600 pix123 KiB

130053b.jpg
Čerstvě nalakovaná lokomotiva 130 053-2 v depu Přerov dne 23. 1. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix153 KiB

130053a.jpg
Nablýskané krasavice s čísly 130 053-2 a 130 045-8 na vlečce DNT v Tušimicích 6. 2. 2003.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.   800 × 600 pix121 KiB

130054b.jpg
Nově nalakovaná "Hrbatá" 130 054-0 před odjezdem ze stanice Přerov 28. 3. 1999.
Foto: Vít Kopecký   800 × 600 pix159 KiB

130054d.jpg
Při své všední práci v kolejišti tušimické elektrárny byla 130 054-0 zaznamenána 16. 4. 2004.
Foto: Robert Škrlant   1024 × 710 pix200 KiB

130054a.jpg
Poslední vyrobený stroj dnešní řady 130, 130 054-0, při posunu v Kadani dne 13. 2. 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix134 KiB

130054e.jpg
S vlakem kotlových vozů, jedoucím v režii společnosti UNIPETROL-Doprava, byla 130 054-0 zachycena na osobním nádraží v Nymburce 12. 9. 2010.
Foto: Tomáš Hubálek   1024 × 670 pix238 KiB

130054c.jpg
Společnosti UNIPETROL-Doprava pronajatá 130 054-0 projíždí s vlakem Pn 59510 stanicí Petrovice u Karviné 9. 10. 2010.
Foto: Michal Valošek   1024 × 680 pix199 KiB


Zobrazeno 21 z celkem 281 dostupných snímků této řady a celkem 13318 fotografií na stránkách.