Sériové stroje řady 130 čísel 030 až 039


130030c.jpg
"Velbloud" 130 030-0 s nákladním vlakem u odbočky Parník dne 12. 8. 1995.
Foto: Pavel Stejskal   800 × 600 pix163 KiB

130030a.jpg
Lokomotiva 130 030-0 čeká na svůj další výkon v Praze-Libni v roce 1999.
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix170 KiB

130030b.jpg
"Hrbatá" 130 030-0 spolu s "Ponorkou" 730 006-4 v Chocni 21. 5. 2001.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix159 KiB

130030d.jpg
Úrodnou rovinou Hané nedaleko Rokytnice u Přerova provážela 130 030-0 ucelený vlak uhlí 24. 4. 2008.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 680 pix200 KiB

130030e.jpg
Už do modrého nátěru ČD-Carga oděná 130 030-0 byla na ještě levostranné "Ferdinandce" u Polomi zachycena s vlakem kotlových vozů 25. 8. 2011.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 660 pix200 KiB

130031c.jpg
Lokomotiva 130 031-8 s Os 3770 u stanice Rudoltice v Čechách dne 9. 9. 1999.
Foto: Vít Kopecký   800 × 600 pix130 KiB

130031b.jpg
Stroj 130 031-8 před stanicí Třebovice v Čechách na dnes již neexistujícím úseku trati Praha - Přerov 14. 9. 1999.
Foto: Vít Kopecký   800 × 600 pix180 KiB

130031d.jpg
"Hrbatá" 130 031-8 při objíždění soupravy osobního vlaku v Nezamyslicích 3. 4. 2002.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix147 KiB

130031a.jpg
Osobní vlak z Olomouce právě přiváží do Nezamyslic stroj 130 031-8 - prosinec 2003.
Foto: Jan Orel   800 × 600 pix138 KiB

130031e.jpg
Sólo "Hrboun" 130 031-8 projížděl širokým zářezem trati u Dlouhé Třebové 12. 4. 2009.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 660 pix197 KiB

130032a.jpg
Při chvilce odpočinku mezi traťovými výkony byla 130 032-6 zvěčněna v Pardubicích 3. 2. 1997.
Foto: David Prause   1024 × 730 pix217 KiB

130032c.jpg
Ještě Českým drahám patřící a v osobní dopravě sloužící 130 032-6 posunovala po nádraží v České Třebové 11. 9. 2004.
Foto: Ing. Ivo Raab   800 × 600 pix145 KiB

130032b.jpg
Sestřičky 130 032-6 a 130 031-8 se bok po boku sešly na hlavním nádraží v Olomouci 6. 12. 2008.
Foto: Martin Třískala   1024 × 680 pix220 KiB

130032d.jpg
Ještě po správné, tedy levé koleji u Oseka nad Bečvou provážela 130 032-6 nákladní "ucelenku" s uhlím 25. 4. 2009.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 600 pix190 KiB

130033d.jpg
V čele osobního vlaku dorazila E479.0033 na přerovské nádraží 2. 5. 1986.
Foto: Martin Penkala   1024 × 700 pix217 KiB

130033b.jpg
Atypicky nalakovaná 130 033-4 se soupravou "Wapek" v traťovém úseku Kojice - Týnec nad Labem 16. 5. 2002.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix165 KiB

130033a.jpg
Stroj 130 033-4 s uceleným vlakem drátů za zastávkou Klučov 20. 3. 2005.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix155 KiB

130033c.jpg
"Hrbatá" 130 033-4 projíždí při strojové jízdě Bezprávím 24. 6. 2005.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix222 KiB

130033e.jpg
Přírodní scenérií u Špiček provážela 130 033-4 svěřený vlak 9. 8. 2010.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 620 pix227 KiB

130034a.jpg
Podobu lokomotiv dnešní řady 130 ve stavu po vyrobení dokumentuje tento snímek nového stroje E479.0034 v Pardubicích - rok 1977.
Foto: Josef Motyčka   Sbírka: Oldřich Čížek800 × 600 pix97 KiB

130034c.jpg
Lokomotiva 130 034-2 projíždí zastávkou Ústí nad Orlicí-město s těžkým nákladním vlakem 12. 10. 2001.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix166 KiB

130034b.jpg
Ještě celozelená 130 034-2 prováží nákladní vlak Rokytnicí u Přerova 20. 5. 2004.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 690 pix218 KiB

130034d.jpg
V době, kdy byla řada 130 v nákladní dopravě na trati Přerov - Nezamyslice horkou novinkou, posunovala 130 034-2 na nádraží v Kojetíně 7. 1. 2010.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 710 pix176 KiB

130034e.jpg
Lokomotiva 130 034-2 ČD-Cargo byla s nákladní "směskou" vyfotografována u Špiček 14. 10. 2010.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 660 pix189 KiB

130034f.jpg
Jen několik desítek metrů za zkušebním úsekem pevné jízdní dráhy u Třebovic byla 130 034-2 vyfotografována na postrku vlaku loženého uhlím 9. 3. 2015.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 720 pix238 KiB

130035d.jpg
Zánovní stroj E479.0035 byl s osobním vlakem zdokumentován na trati u Chocně - červenec 1981.
Sbírka: Radoslav Macháček800 × 730 pix239 KiB

130035a.jpg
Další snímek z doby působení řady 130 na trati Olomouc - Nezamyslice: stroj 130 035-9 v čele vlaku Pv 92402 u Nemilan 1. 6. 2000.
Foto: Vít Kopecký   800 × 600 pix155 KiB

130035e.jpg
Typickou hanáckou rovinou u Rokytnice u Přerova provážela 130 035-9 nákladní "směsku" 24. 4. 2008.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 660 pix194 KiB

130035b.jpg
Na hlavním nádraží v Ostravě byla rozjíždějící se 130 035-9 vyfotografována 12. 10. 2008.
Foto: Richard Piroutek   1024 × 710 pix224 KiB

130035c.jpg
Přes viadukt v Praze-Holešovicích převážela 130 035-9 ucelený vlak s nákladem kontejnerů 21. 8. 2009.
Foto: David Prause   1024 × 690 pix224 KiB

130036a.jpg
"Hrbatá" 130 036-7 čeká ve stanici Česká Třebová na další noční výkon dne 1. 11. 2000.
Foto: Vít Kopecký   800 × 600 pix144 KiB

130036c.jpg
Stroj 130 036-7 s nákladním "vlakem" mezi Dlouhou Třebovou a odbočkou Parník 4. 1. 2002.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix146 KiB

130036b.jpg
Čerstvě rekonstruovaná lokomotiva 130 036-7 v depu v České Třebové 15. 8. 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix131 KiB

130036d.jpg
S nepříliš dlouhým nákladním vlakem ze Slovenska se 130 036-7 blíží ku stanici Hranice na Moravě-město 13. 6. 2009.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 700 pix321 KiB

130037d.jpg
V čele rychlíku se čerstvě přeznačená 130 037-5 představuje na snímku pořízeném v Zábřehu na Moravě - květen 1988.
Foto: Roman Slowiaczek   800 × 600 pix181 KiB

130037f.jpg
Vzorně nablýskaná "turnusačka" 130 037-5 projíždí s rychlíkem zastávkou Ústí nad Orlicí-město 21. 7. 1989.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 700 pix233 KiB

130037c.jpg
Přípřeží 130 037-5 a neschopná vlaková 150 013-1 v čele vlaku R 701 v Pardubicích 15. 10. 2000.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix148 KiB

130037e.jpg
Nově natřená 130 037-5 projíždí s osobním vlakem traťovým úsekem Kamené Zboží - Nymburk hl.n. 28. 3. 2001.
Foto: Karel Martinák   1024 × 690 pix190 KiB

130037b.jpg
"Hrbatá" 130 037-5 projížděla s nákladní "směskou" po trati nedaleko stanice Polom za mrazivého rána 12. 2. 2012.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 650 pix221 KiB

130037a.jpg
Traťovým úsekem Praha-Klánovice - Praha-Běchovice projížděla 130 037-5 se soupravou prázdných "uhláků" 1. 8. 2012.
Foto: David Prause   1024 × 710 pix337 KiB

130037g.jpg
Už v modrém firemním nátěru ČD-Carga se 130 037-5 představuje na snímku pořízeném na pevné jízdní dráze u Třebovic v Čechách 9. 3. 2015.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 670 pix240 KiB

130038b.jpg
Zdařilý snímek stroje E479.0038 na čele osobního vlaku vznikl na trati u České Třebové 1. 7. 1987.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 700 pix255 KiB

130038d.jpg
V čele osobního vlaku do Přerova se od 1. nástupiště hlavního nádraží v Olomouci připravuje odjet lokomotiva 130 038-3 dne 29. 6. 1993.
Foto: David Prause   1024 × 670 pix208 KiB

130038a.jpg
Snímek jako na plakát s nákladním vlakem a lokomotivou 130 038-3 byl pořízen nedaleko zastávky Rokytnice u Přerova 1. 9. 2009.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 660 pix200 KiB

130038e.jpg
Aprílové foto stroje 130 038-3, stojícího v čele kolony ke službě pohotových lokomotiv ČD-Carga, bylo na nádraží v České Třebové pořízeno 1. 4. 2010.
Foto: Martin Třískala   1024 × 710 pix246 KiB

130038c.jpg
Těsně za zkušebním úsekem pevné jízdní dráhy u Třebovic v Čechách byla 130 038-3 vyfotografována s nákladním vlakem 10. 10. 2012.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 680 pix218 KiB

130039b.jpg
Dvojice strojů 130 039-1 a 130 020-1 v čele osobního vlaku u Dlouhé Třebové 20. 10. 1994.
Foto: Pavel Stejskal   800 × 600 pix206 KiB

130039d.jpg
Lokomotiva 130 039-1 s (na krátko) hnědými rámy oken v depu Česká Třebová 7. 4. 2000.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix97 KiB

130039a.jpg
"Hrbatá" 130 039-1 s vlakem Os 14012 u vjezdového návěstidla stanice Pivín 16. 8. 2001.
Foto: Vít Kopecký   800 × 600 pix155 KiB

130039e.jpg
Modernizovaná 130 039-1 ukončila svou jízdu na hlavním nádraží v Olomouci 7. 3. 2011.
Foto: Martin Třískala   1024 × 690 pix231 KiB

130039c.jpg
Tažena (tehdy) nejmodernější lokomotivou ČD-Carga 742 701-6 byla 130 039-1 zachycena na trati u Hladkých Životic 17. 9. 2011.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 670 pix188 KiB


Zobrazeno 51 z celkem 281 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.